Amsterdam Noord? Toch niets bijzonders aan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ongewapend in Noord over straat gaan, dat is voor bazen.
Nee, mijn demo's afmakenquote:
Klopt. Net als de rest van Amsterdam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Amsterdam Noord? Toch niets bijzonders aan?
Ik ken zeker 3 mooie meiden uit Amsterdam, de rest moet ik nog leren kennen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt. Net als de rest van Amsterdam.
Nou in Purmerend Noord is het wel eng hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ongewapend in Noord over straat gaan, dat is voor bazen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
Serieus wat voor huilies zijn hier die doen alsof het gevaarlijk is op Rotterdam Centraal
Dan red jij ons toch lekker van die verkrachters daar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
Serieus wat voor huilies zijn hier die doen alsof het gevaarlijk is op Rotterdam Centraal
Ja.. We kunnen het ook best met z'n tweeën af.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan red jij ons toch lekker van die verkrachters daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja.. We kunnen het ook best met z'n tweeën af.
Goed zo, vertrouwen houden inderdaad. Als we daar gewoon met veel zelfvertrouwen rondlopen pakken ze ons echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het is nog altijd niet zeker of ik wel kan, dus misschien moet je alleen he. Misschien durf ik wel niet eens hihihi
∞
.. Godver.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed zo, vertrouwen houden inderdaad. Als we daar gewoon met veel zelfvertrouwen rondlopen pakken ze ons echt niet.![]()
Maar het is nog altijd niet zeker of ik wel kan, dus misschien moet je alleen he. Misschien durf ik wel niet eens hihihi
Jij moet komenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed zo, vertrouwen houden inderdaad. Als we daar gewoon met veel zelfvertrouwen rondlopen pakken ze ons echt niet.![]()
Haha ik ga m'n best doen.quote:
Dan neem je hun toch mee naar Zwolle, gewoon daar dat feestje geven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet trouwens al weer vroeg weg
Ik heb die avond een feestje van vriendin + daarna uit.
Ik zal wel bekaf zijn van jullie, maaroed.
nee ik heb gezegd dat ik tot 8u moet werken en dat ik er rond half 10 benquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha ik ga m'n best doen.Ik heb nu wel mijn OV-kaart binnen, dus dat is mooi. Maar ik weet nog steeds niet wanneer die vriend van me zijn feest gaat geven.
[..]
Dan neem je hun toch mee naar Zwolle, gewoon daar dat feestje geven.
Ik ook niet. Als ik zeker weet dat ik ga, zeg ik wel dat ik met vrienden ergens heen ga. Ik ga thuis niet uitleggen dat ik naar een FOK! meet ga en wat dat allemaal is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb gezegd dat ik tot 8u moet werken en dat ik er rond half 10 ben![]()
Ik ga echt geen privé met fok mengen.
precies, doe ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ik zeker weet dat ik ga, zeg ik wel dat ik met vrienden ergens heen ga. Ik ga thuis niet uitleggen dat ik naar een FOK! meet ga en wat dat allemaal is.
Hahaha oke, ik ben dus niet de enige.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
precies, doe ik ook nietmijn vader denkt dat ik een dagje weg ben met vriendinnen, stad in, bioscoop, mcdonalds etc.
Anders ga je gewoon heen, maar dan vroeg weer terug net als mij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hahaha oke, ik ben dus niet de enige.
Ik ga er vroeg heen en laat weer naar huis:) nouja richting Radstake rond de klok van 0:00. Nog meer mensen die mee gaan naar Radstake in Heelweg?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon heen, maar dan vroeg weer terug net als mij.
Ja, dat kan ook natuurlijk. Maar het begint rond 2 uur toch? Dan moet ik best vroeg weer terug. Maar ik zie nog wel ff hoe ik het doe, ik heb gelukkig nog de tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon heen, maar dan vroeg weer terug net als mij.
Rotterdam zuid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Gulmez het volgende:
wat is er nou gevaarlijk aan rotterdam centraal? in zuid heb je zelfs geen problemen ken je nagaan op centraal het is gewoon gezellige sfeer als je gerro nodig heb vraag je gewoon iemand of ie gerro voor assie heeft en je krijgt het gelijk
Ja de meesten komen rond 14;30 aan. ( onder andere ik ook ) en ik moet rond half 8 alweer wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook natuurlijk. Maar het begint rond 2 uur toch? Dan moet ik best vroeg weer terug. Maar ik zie nog wel ff hoe ik het doe, ik heb gelukkig nog de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |