Klopt, is maar een uurtje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Groningen-Zwolle is geen 2.5 uur hoor.
Minstens anderhalf uur.:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
Overigens is het vanaf Rotterdam ook minder dan 2 uur.
Utrecht is al een meet geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Is toch egt maar een uur vanaf groningen:)
En vanaf maastricht dan?
Denk toch dat Utrecht meer in het midden ligt.
Ik moet 2,5 uur ofzo..quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Utrecht is al een meet geweest.
En van waar ik vandaan moet komen naar Zwolle is 1 uur en 50 minuten.
Ik moet 1x overstappen ;pquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik moet 2,5 uur ofzo..![]()
Echt niet vet. En ook 2 keer overstappen, dus lekker 2,5 uur tukken kan ook niet!
Ik moet op Rotterdam Centraal overstappen..quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet 1x overstappen ;p
Maar gelukkig is de reis van groningen naar zwolle wel lekker lang
Als ik ga, moet ik ook opstappen op R'dam centraal. Ik behoed je wel van alle verkrachters daar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:33 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik moet op Rotterdam Centraal overstappen.._!
Daar wordt ik 10 keer verkracht verdwaal ik.
Nog iemand die via rotterdam centraal gaat?.. Ik ben dan rond half 3 in r'dam.
En hoe weet ik dat jij niet zo'n grote boze neger bent?..quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ik ga, moet ik ook opstappen op R'dam centraal. Ik behoed je wel van alle verkrachters daar.![]()
Tja, je zult daar maar gewoon op moeten vertrouwen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:35 schreef Daaps het volgende:
[..]
En hoe weet ik dat jij niet zo'n grote boze neger bent?..
*kijkt* Ah.. Mooi. Wij twee tegen 1 boze neger, moet nèt goed gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, je zult daar maar gewoon op moeten vertrouwen.
En ik heb een FoBo
Ze hebben daar trouwens wel veel grote boze negers.
Waar moet je overstappen/vandaan komen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Ong 2 uur reizen, 2x overstappen.
Precies, met teamwork komt alles goed. Dus ik ren snel weg terwijl jij hem bezig houdt, oke?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:42 schreef Daaps het volgende:
[..]
*kijkt* Ah.. Mooi. Wij twee tegen 1 boze neger, moet nèt goed gaan.
[..]
Waar moet je overstappen/vandaan komen?
Schiedam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:42 schreef Daaps het volgende:
[..]
*kijkt* Ah.. Mooi. Wij twee tegen 1 boze neger, moet nèt goed gaan.
[..]
Waar moet je overstappen/vandaan komen?
Behalve als je Huppelmuts bent en gewoon heel lief via Purmerend rijdtquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
Overigens is het vanaf Rotterdam ook minder dan 2 uur.
Ja een beetjequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is hier niet eens zo ver weg trouwens.Ken je de Hoekse Waard?
Daar ben ik vorige week nog geweestquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Precies, met teamwork komt alles goed. Dus ik ren snel weg terwijl jij hem bezig houdt, oke?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, is goed. Ik buk wel voorover zodat jij weg kan rennen. Strak plan mang.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef Gulmez het volgende:
onzin het is op Rdam centraal altijd gezellig
Dat wel jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef Gulmez het volgende:
onzin het is op Rdam centraal altijd gezellig
Wij namen gewoon tassen met drinken, warme kleding en kaarten mee. Bijna elk weekend zaten we daar. Op een gegeven moment konden we de gasten van de spoorwegpolitie ook. Die kwamen ons dan warme chocomelk enz brengenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef Gulmez het volgende:
Had ik ook, was op zon winteravond naar Holly geweest waardoor de treinen al heel de dag laat sliepen dus ik moest 3 uur op station wachten hahalekker stoned worden daarzo smoken met paar turken en mocros die ik tegen kwam
Ik ga gewoon met de auto, dan heb ik geen last van die gangsters.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:33 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik moet op Rotterdam Centraal overstappen.._!
Daar wordt ik 10 keer verkracht verdwaal ik.
Nog iemand die via rotterdam centraal gaat?.. Ik ben dan rond half 3 in r'dam.
Ok en nu?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Haifisch het volgende:
- zegt:
*[FOK! MEET] Zwolle! #7
*iets voor jou?
Imkezz zegt:
*Nee
- zegt:
*waarom niet?
Imkezz zegt:
* Te ver xd
- zegt:
*dus je wil wel naar utrecht om een 52 jarige trucker te ontmoeten, en niet naar zwolle om een heleboel truckers te ontmoeten?
Imkezz zegt:
*Het is geen trucker xd
*Ja
.. Ik heb geen auto of rijbewijs. Dat is minder.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met de auto, dan heb ik geen last van die gangsters.
Gelukkig is het voor auto's heel veilig tegenwoordig op de snelwegen rond Rotterdamquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Als je niet wordt beschoten, inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig hoef ik er niet langs:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is het voor auto's heel veilig tegenwoordig op de snelwegen rond Rotterdam
Haifischquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Haifisch het volgende:
- zegt:
*[FOK! MEET] Zwolle! #7
*iets voor jou?
Imkezz zegt:
*Nee
- zegt:
*waarom niet?
Imkezz zegt:
* Te ver xd
- zegt:
*dus je wil wel naar utrecht om een 52 jarige trucker te ontmoeten, en niet naar zwolle om een heleboel truckers te ontmoeten?
Imkezz zegt:
*Het is geen trucker xd
*Ja
Dat valt allemaal reuze mee!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:53 schreef Gulmez het volgende:
Ik voel me veiliger tussen de antillianen op het station dan 100 fokkers met hun laptops en mettal rugzakken en een bril en een buik van het computeren en niet buiten kommen
Ik hoef gelukkig niet op een trein te wachten:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:58 schreef Gulmez het volgende:
wythem is de saaiste plek van heel zwolle, een mini meertje met een parkeerplaats en een golfbaan beter gewoon chilling met ze alle bij c1000 in holtenbroek kebab eten, en later timeless checken tot 5 uur snachts en dan wachten tot er weereen trein vertrekt naar de ranstad en een paar bij mij slapen mits jullie een beetje normale zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
ik ook niet 1 ik heb een audi a4 2 ik woon in Zwolle
Ben jij amenthquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:02 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]1. Ik heb een BMW 3 serie
2. Ik woon niet in Zwolle
Jammer !quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
Sorry voor de late heads up, maar ik ben niet meer van de partij! Ik hoor net dat een vriendin van me dan een feestje viert, en ik kan haar uiteraard niet laten zitten
In de troll trappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
Serieus wat voor huilies zijn hier die doen alsof het gevaarlijk is op Rotterdam Centraal
Nee, heb wel wat beters te doen.quote:
Zoals FOK!ken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:04 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee, heb wel wat beters te doen.
Amsterdam Noord? Toch niets bijzonders aan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ongewapend in Noord over straat gaan, dat is voor bazen.
Nee, mijn demo's afmakenquote:
Klopt. Net als de rest van Amsterdam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Amsterdam Noord? Toch niets bijzonders aan?
Ik ken zeker 3 mooie meiden uit Amsterdam, de rest moet ik nog leren kennen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt. Net als de rest van Amsterdam.
Nou in Purmerend Noord is het wel eng hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ongewapend in Noord over straat gaan, dat is voor bazen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
Serieus wat voor huilies zijn hier die doen alsof het gevaarlijk is op Rotterdam Centraal
Dan red jij ons toch lekker van die verkrachters daar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
Ja.. We kunnen het ook best met z'n tweeën af.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan red jij ons toch lekker van die verkrachters daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja.. We kunnen het ook best met z'n tweeën af.
Goed zo, vertrouwen houden inderdaad. Als we daar gewoon met veel zelfvertrouwen rondlopen pakken ze ons echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het is nog altijd niet zeker of ik wel kan, dus misschien moet je alleen he. Misschien durf ik wel niet eens hihihi
∞
.. Godver.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed zo, vertrouwen houden inderdaad. Als we daar gewoon met veel zelfvertrouwen rondlopen pakken ze ons echt niet.![]()
Maar het is nog altijd niet zeker of ik wel kan, dus misschien moet je alleen he. Misschien durf ik wel niet eens hihihi
Jij moet komenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed zo, vertrouwen houden inderdaad. Als we daar gewoon met veel zelfvertrouwen rondlopen pakken ze ons echt niet.![]()
Haha ik ga m'n best doen.quote:
Dan neem je hun toch mee naar Zwolle, gewoon daar dat feestje geven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet trouwens al weer vroeg weg
Ik heb die avond een feestje van vriendin + daarna uit.
Ik zal wel bekaf zijn van jullie, maaroed.
nee ik heb gezegd dat ik tot 8u moet werken en dat ik er rond half 10 benquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha ik ga m'n best doen.Ik heb nu wel mijn OV-kaart binnen, dus dat is mooi. Maar ik weet nog steeds niet wanneer die vriend van me zijn feest gaat geven.
[..]
Dan neem je hun toch mee naar Zwolle, gewoon daar dat feestje geven.
Ik ook niet. Als ik zeker weet dat ik ga, zeg ik wel dat ik met vrienden ergens heen ga. Ik ga thuis niet uitleggen dat ik naar een FOK! meet ga en wat dat allemaal is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb gezegd dat ik tot 8u moet werken en dat ik er rond half 10 ben![]()
Ik ga echt geen privé met fok mengen.
precies, doe ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ik zeker weet dat ik ga, zeg ik wel dat ik met vrienden ergens heen ga. Ik ga thuis niet uitleggen dat ik naar een FOK! meet ga en wat dat allemaal is.
Hahaha oke, ik ben dus niet de enige.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
precies, doe ik ook nietmijn vader denkt dat ik een dagje weg ben met vriendinnen, stad in, bioscoop, mcdonalds etc.
Anders ga je gewoon heen, maar dan vroeg weer terug net als mij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hahaha oke, ik ben dus niet de enige.
Ik ga er vroeg heen en laat weer naar huis:) nouja richting Radstake rond de klok van 0:00. Nog meer mensen die mee gaan naar Radstake in Heelweg?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon heen, maar dan vroeg weer terug net als mij.
Ja, dat kan ook natuurlijk. Maar het begint rond 2 uur toch? Dan moet ik best vroeg weer terug. Maar ik zie nog wel ff hoe ik het doe, ik heb gelukkig nog de tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon heen, maar dan vroeg weer terug net als mij.
Rotterdam zuid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Gulmez het volgende:
wat is er nou gevaarlijk aan rotterdam centraal? in zuid heb je zelfs geen problemen ken je nagaan op centraal het is gewoon gezellige sfeer als je gerro nodig heb vraag je gewoon iemand of ie gerro voor assie heeft en je krijgt het gelijk
Ja de meesten komen rond 14;30 aan. ( onder andere ik ook ) en ik moet rond half 8 alweer wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook natuurlijk. Maar het begint rond 2 uur toch? Dan moet ik best vroeg weer terug. Maar ik zie nog wel ff hoe ik het doe, ik heb gelukkig nog de tijd.
Dankje Snuf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als iedereen dit nummer even uit hun hoofd leert
http://www.youtuberepeat.com/watch/?v=nGknZhiCXoI
bazennummer.
Mensen weten dat ik op Fok zitquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb gezegd dat ik tot 8u moet werken en dat ik er rond half 10 ben![]()
Ik ga echt geen privé met fok mengen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef BoleroPower het volgende:
Zet mij maar op zeker! En ik ga waarschijnlijk met de Auto
Ga jij een mod lastig vallen voor de OP? Ik kan hem niet meer wijzigenquote:
Ik wacht wel even op de volgende OP. Als ik dan nog niet kan aanpassen DM ik mono of smegma wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij een mod lastig vallen voor de OP? Ik kan hem niet meer wijzigen
Je weet dat mono dmen weinig zin heeft als het om moddingen gaat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op de volgende OP. Als ik dan nog niet kan aanpassen DM ik mono of smegma wel.
Dit is de beste running gag van de laatste tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat mono dmen weinig zin heeft als het om moddingen gaat?
Zeg dat je gaat treinspotten in Zwolle.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Daaps het volgende:
Ik moet nog een excuus verzinnen..heeft iemand tips?
Ik ga geen smoes van vrienden verzinnen want die vrienden komen regelmatig langs op zaterdag middagen.
Beetje vreemd als ik zeg dat ergens met hen naar toen ga en ze 's middags bij ons thuis op de stoep staan, terwijl ik zogenaamd met hen weg ben.
Ja samen met Socios die via FOK! kentquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg dat je gaat treinspotten in Zwolle.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg dat je gaat treinspotten in Zwolle.
DV vroeg mij hem te kapen als zij er niet is. En ze is er nu niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef Daaps het volgende:
DVtjee, ben je er nog? Dan kun je ff het nieuwe deel kapen.
Ik ga meeten met mensen van het internet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Daaps het volgende:
Ik moet nog een excuus verzinnen..heeft iemand tips?
Ik ga geen smoes van vrienden verzinnen want die vrienden komen regelmatig langs op zaterdag middagen.
Beetje vreemd als ik zeg dat ergens met hen naar toen ga en ze 's middags bij ons thuis op de stoep staan, terwijl ik zogenaamd met hen weg ben.
Ik ga hem kapen lijkt me wel humor!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DV vroeg mij hem te kapen als zij er niet is. En ze is er nu niet.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik ga hem kapen lijkt me wel humor!
Succes Snufje. Ik hoop dat jij hem hebtquote:
Dat is liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes Snufje. Ik hoop dat jij hem hebt
Socios is de man die ALLES over treinen weetquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ja samen met Socios die via FOK! kent
hmm 18 volgens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:27 schreef Nectar het volgende:
nog maar 11 nachtjes slapen dan de meet !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |