Ik ga gewoon met de auto, dan heb ik geen last van die gangsters.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:33 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik moet op Rotterdam Centraal overstappen.._!
Daar wordt ik 10 keer verkracht verdwaal ik.
Nog iemand die via rotterdam centraal gaat?.. Ik ben dan rond half 3 in r'dam.
Ok en nu?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Haifisch het volgende:
- zegt:
*[FOK! MEET] Zwolle! #7
*iets voor jou?
Imkezz zegt:
*Nee
- zegt:
*waarom niet?
Imkezz zegt:
* Te ver xd
- zegt:
*dus je wil wel naar utrecht om een 52 jarige trucker te ontmoeten, en niet naar zwolle om een heleboel truckers te ontmoeten?
Imkezz zegt:
*Het is geen trucker xd
*Ja
.. Ik heb geen auto of rijbewijs. Dat is minder.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met de auto, dan heb ik geen last van die gangsters.
Gelukkig is het voor auto's heel veilig tegenwoordig op de snelwegen rond Rotterdamquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Als je niet wordt beschoten, inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig hoef ik er niet langs:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is het voor auto's heel veilig tegenwoordig op de snelwegen rond Rotterdam
Haifischquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Haifisch het volgende:
- zegt:
*[FOK! MEET] Zwolle! #7
*iets voor jou?
Imkezz zegt:
*Nee
- zegt:
*waarom niet?
Imkezz zegt:
* Te ver xd
- zegt:
*dus je wil wel naar utrecht om een 52 jarige trucker te ontmoeten, en niet naar zwolle om een heleboel truckers te ontmoeten?
Imkezz zegt:
*Het is geen trucker xd
*Ja
Dat valt allemaal reuze mee!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:53 schreef Gulmez het volgende:
Ik voel me veiliger tussen de antillianen op het station dan 100 fokkers met hun laptops en mettal rugzakken en een bril en een buik van het computeren en niet buiten kommen
Ik hoef gelukkig niet op een trein te wachten:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:58 schreef Gulmez het volgende:
wythem is de saaiste plek van heel zwolle, een mini meertje met een parkeerplaats en een golfbaan beter gewoon chilling met ze alle bij c1000 in holtenbroek kebab eten, en later timeless checken tot 5 uur snachts en dan wachten tot er weereen trein vertrekt naar de ranstad en een paar bij mij slapen mits jullie een beetje normale zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
ik ook niet 1 ik heb een audi a4 2 ik woon in Zwolle
Ben jij amenthquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:02 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]1. Ik heb een BMW 3 serie
2. Ik woon niet in Zwolle
Jammer !quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
Sorry voor de late heads up, maar ik ben niet meer van de partij! Ik hoor net dat een vriendin van me dan een feestje viert, en ik kan haar uiteraard niet laten zitten
In de troll trappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
Serieus wat voor huilies zijn hier die doen alsof het gevaarlijk is op Rotterdam Centraal
Nee, heb wel wat beters te doen.quote:
Zoals FOK!ken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:04 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee, heb wel wat beters te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |