Klopt, is maar een uurtje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Groningen-Zwolle is geen 2.5 uur hoor.
Minstens anderhalf uur.:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
Overigens is het vanaf Rotterdam ook minder dan 2 uur.
Utrecht is al een meet geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Is toch egt maar een uur vanaf groningen:)
En vanaf maastricht dan?
Denk toch dat Utrecht meer in het midden ligt.
Ik moet 2,5 uur ofzo..quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Utrecht is al een meet geweest.
En van waar ik vandaan moet komen naar Zwolle is 1 uur en 50 minuten.
Ik moet 1x overstappen ;pquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik moet 2,5 uur ofzo..![]()
Echt niet vet. En ook 2 keer overstappen, dus lekker 2,5 uur tukken kan ook niet!
Ik moet op Rotterdam Centraal overstappen..quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet 1x overstappen ;p
Maar gelukkig is de reis van groningen naar zwolle wel lekker lang
Als ik ga, moet ik ook opstappen op R'dam centraal. Ik behoed je wel van alle verkrachters daar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:33 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik moet op Rotterdam Centraal overstappen.._!
Daar wordt ik 10 keer verkracht verdwaal ik.
Nog iemand die via rotterdam centraal gaat?.. Ik ben dan rond half 3 in r'dam.
En hoe weet ik dat jij niet zo'n grote boze neger bent?..quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ik ga, moet ik ook opstappen op R'dam centraal. Ik behoed je wel van alle verkrachters daar.![]()
Tja, je zult daar maar gewoon op moeten vertrouwen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:35 schreef Daaps het volgende:
[..]
En hoe weet ik dat jij niet zo'n grote boze neger bent?..
*kijkt* Ah.. Mooi. Wij twee tegen 1 boze neger, moet nèt goed gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, je zult daar maar gewoon op moeten vertrouwen.
En ik heb een FoBo
Ze hebben daar trouwens wel veel grote boze negers.
Waar moet je overstappen/vandaan komen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Ong 2 uur reizen, 2x overstappen.
Precies, met teamwork komt alles goed. Dus ik ren snel weg terwijl jij hem bezig houdt, oke?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:42 schreef Daaps het volgende:
[..]
*kijkt* Ah.. Mooi. Wij twee tegen 1 boze neger, moet nèt goed gaan.
[..]
Waar moet je overstappen/vandaan komen?
Schiedam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:42 schreef Daaps het volgende:
[..]
*kijkt* Ah.. Mooi. Wij twee tegen 1 boze neger, moet nèt goed gaan.
[..]
Waar moet je overstappen/vandaan komen?
Behalve als je Huppelmuts bent en gewoon heel lief via Purmerend rijdtquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
Overigens is het vanaf Rotterdam ook minder dan 2 uur.
Ja een beetjequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is hier niet eens zo ver weg trouwens.Ken je de Hoekse Waard?
Daar ben ik vorige week nog geweestquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Precies, met teamwork komt alles goed. Dus ik ren snel weg terwijl jij hem bezig houdt, oke?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, is goed. Ik buk wel voorover zodat jij weg kan rennen. Strak plan mang.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef Gulmez het volgende:
onzin het is op Rdam centraal altijd gezellig
Dat wel jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef Gulmez het volgende:
onzin het is op Rdam centraal altijd gezellig
Wij namen gewoon tassen met drinken, warme kleding en kaarten mee. Bijna elk weekend zaten we daar. Op een gegeven moment konden we de gasten van de spoorwegpolitie ook. Die kwamen ons dan warme chocomelk enz brengenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef Gulmez het volgende:
Had ik ook, was op zon winteravond naar Holly geweest waardoor de treinen al heel de dag laat sliepen dus ik moest 3 uur op station wachten hahalekker stoned worden daarzo smoken met paar turken en mocros die ik tegen kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |