quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef Merel- het volgende:
Myraela durft niet zonder mij, dus ik ben erbij!
Altijd gezelligquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:50 schreef Intronic het volgende:
Ik kom denk ik ook wel, niet dat ik vaak in ONZ zit maar boeiend. Wel lachen.
quote:
Meets zijn altijd gezellig, ook al ken je niemand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:57 schreef Intronic het volgende:
[..]. Laatste meet die ik gehad heb hier was 6 jaar terug onderhand, en die mensen zijn nu allemaal weg van FOK!
.
En daar doen we het ook voor. Moet al lang slapen trouwensquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meets zijn altijd gezellig, ook al ken je niemand.
Gewoon relaxed, biertje drinken, balletje trappen
Over 15 minuutjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:52 schreef Gulmez het volgende:
yoohh ben nu bij centrum zwolle zuid ga zo naar obrechtsstraat zwolle maar wanneer is die meeting en hoelaat?
rustig
Goed nieuws voor je, ik kan niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:04 schreef JellyBeanz het volgende:
Als smegmanus komt ben ik niet aanwezig
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goed nieuws voor je, ik kan niet.
Teamfeest met voetbal en de dag erop een wedstrijd
Jammer wel.
17 septemberquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:52 schreef Gulmez het volgende:
yoohh ben nu bij centrum zwolle zuid ga zo naar obrechtsstraat zwolle maar wanneer is die meeting en hoelaat?
rustig
Smegma, verdomme.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer wel.
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer wel.
Is Zwolle tegenwoordig het midden van het land?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Het werd wel eens tijd dat er in het midden van het land een meet gehouden werd dus vandaar dat de provincie Overijssel nu aan de beurt is.
Utrecht is niet het midden van het land. Niet voor groningen en friesland.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
Is Zwolle tegenwoordig het midden van het land?
Als mijn topografie me niet in de steek laat is dat toch echt in Utrecht en omstreken.
BTW, ik ben misschien aanwezig.
Is toch egt maar een uur vanaf groningen:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Utrecht is niet het midden van het land. Niet voor groningen en friesland.
Vanaf rotterdam naar zwolle is het 2,5 uur en van groningen naar zwolle is het 2,5 uur.
Ongeveer in het midden dus.
Leuk!
Groningen-Zwolle is geen 2.5 uur hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Utrecht is niet het midden van het land. Niet voor groningen en friesland.
Vanaf rotterdam naar zwolle is het 2,5 uur en van groningen naar zwolle is het 2,5 uur.
Ongeveer in het midden dus.
Leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |