Zou je dan naar de meet komen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef GGMM het volgende:
Ik woon in Amersfoort. (niet in het dierenpark)
Waarom lach ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef VicRattlehead het volgende:
Goed idee, kunnen we 95% meteen daar laten.
MISSCHIEN IS IE DAAR WEL?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Laten we eerst Socios vinden voordat we gaan `meeten`
Meet in het spoorwegmuseum?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Laten we eerst Socios vinden voordat we gaan `meeten`
Onzin.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat er dan van de 50 man die zich aanmelden, er maar 2 op komen dagen![]()
Het blijft ONZ hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef VicRattlehead het volgende:
Ik dacht eerst dat "95%" een usernaam wasquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef VicRattlehead het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef VicRattlehead het volgende:
Gast....quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat "95%" een usernaam was
Op de bodem van de Noordzee danquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:36 schreef o.la het volgende:
Waarom in een familiepark? Doe ergens anders en ik ben van de partij.
Keer wat anders toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:36 schreef o.la het volgende:
Waarom in een familiepark? Doe ergens anders en ik ben van de partij.
EDIT: Oh, onzin...
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:44 schreef Teezie het volgende:
Tegenover dierentuin heb je asielzoekers die je fiets jatten
Brabantquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gast, ik moet van groningen naar amersfoort. Niet janken.
Wat komt voor jou beter uit dan?
Te verquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:36 schreef Patje1987 het volgende:
Wie wil met mij naar Safaripark de Beekse Bergen
Kun je goed vissenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:36 schreef Patje1987 het volgende:
Wie wil met mij naar Safaripark de Beekse Bergen
bohquote:
Ja ik gisteren een teringeind gereden helemaal naar Delfzijl en zulks, ik zwaaien en niemand zwaaide terugquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kinderboerderij Het boegbeeld te Groningen dan?
Ik komquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kinderboerderij Het boegbeeld te Groningen dan?
jongejongejonge ik zag je heul nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
boh
[..]
Ja ik gisteren een teringeind gereden helemaal naar Delfzijl en zulks, ik zwaaien en niemand zwaaide terug![]()
Ja maar Friesland.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik kom
Routebeschrijving naar Koerspad 3, 9735 Noorddijk
A7 - 42,8 km,36 min.
Der gaait niks boven Grunnquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben voor de kinderboerderij.
Wat is dat ook al weer?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef .Neovo. het volgende:
Of anders Hellendoorn?
daar ga ik nog heen 2 september
avonturenpark hellendoornquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat is dat ook al weer?zegt me wel wat.
Omdat dat het einde van de wereld is.quote:
Nee hoor, dan moet je nog een beetje naar boven, bij noorwegen houdt het opquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat dat het einde van de wereld is.
Er is nog niks bekend. Ik had dit topic geopend om te kijken wie er allemaal zouden willen komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:54 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo,
ik wil mij graag aanmelden voor de meet. Waar, wanneer, hoe laat en op welke dag is het?
Hoeveel serieuze deelnemers zijn er dan ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is nog niks bekend. Ik had dit topic geopend om te kijken wie er allemaal zouden willen komen.
3? ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoeveel serieuze deelnemers zijn er dan ?
Dan gaan we vissen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.avonturenpark.nl/nl/pretpark/park.html
Ja maar ik wil diertjes..
Hebben ze daar ook wel. Genoeg wespen, muggen en andere insectenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.avonturenpark.nl/nl/pretpark/park.html
Ja maar ik wil diertjes..
Openbare ruimte uitkiezen. Slim.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dierentuin Amersfoort?of een ander 'familie park'
?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook wel. Genoeg wespen, muggen en andere insecten
In de sloot wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kanje bij Hellendoorn vissen?
Ok.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Op zo'n weggetje bij Hellendoorn staat een paard in de wei. Goed genoeg?
Eventuele verkrachting/aanranding en dergelijke.quote:
Godverdomme altijd zo ver wegquote:
Het Noorden kan ook wel. Laat die Brabanders en Limburgers hier ook maar eens komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De vorige 2 meets waren voor mij zo ver wegNu kan het wel ergens in het midden.
Indd, in Friesland en Groningen genoeg water.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En je kan er vast wel vissen.
Eens maar daar kon ik blijven pitten, ik ga geen 4 uur rijden om een dier te aaien en zonder alcohol in mijn bloed die toko te verlaten.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leuk dat je het meldt.
We zullen je vast missen.
In slagharen kan je overnachten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eens maar daar kon ik blijven pitten, ik ga geen 4 uur rijden om een dier te aaien en zonder alcohol in mijn bloed die toko te verlaten.
Wat is dezen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In slagharen kan je overnachten.
Had even gezegd dat ik mijn geluid uit moest zettenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat is dezen?
http://www.ponyparkcity.nl/
Ja dat bedoelde ik met wat is deze, ik bewoog mijn muis over een knop en schrok echt zo hardquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had even gezegd dat ik mijn geluid uit moest zettenschrik me de kanker.
Eerst herten, nu paarden. Dat wordt geen dierentuin dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik met wat is deze, ik bewoog mijn muis over een knop en schrok echt zo hard, ik ben namelijk bang voor paarden.
En dan zeggen dat Brabant te ver is?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
En hoe denken jullie over Movie Park Germany dan? In oberhousen.
1 bazenpark.
Nee ik ben niet bang voor herten, ik heb wel eens over een herten karkas gereden in Amerika toen was de huurauto semi kapot. Paarden zijn gewoon groot en onvoorspelbaar. Koeien zijn wel tof.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eerst herten, nu paarden. Dat wordt geen dierentuin dus.
Ja ik keek net.. Oberhousen kost me 70 euro met ICE.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Brabant te ver is?
Koeien zijn eng.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet bang voor herten, ik heb wel eens over een herten karkas gereden in Amerika toen was de huurauto semi kapot. Paarden zijn gewoon groot en onvoorspelbaar. Koeien zijn wel tof.
We komen bij je langsquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zo simpel.
Laten we gewoon er een dagje op uitgaan met de foksmensen.
Ik neem wel rietjes mee dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:21 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
We komen bij je langsHeb jij geen kosten.
Nouja, alleen voor de cola en chips
Als ik en Smegmanus maar kunnen vissen, dan zien jullie maar wat jullie doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK HEB HET.
we gaan naar giethoorn.
bootje huren, patje kan vissen.
beetje rondvaren op het water enzo.
We dumpen jullie twee in het water en varen dan terug. Dan gaan we gauw weer terug naar Groningen naar Dromenvangertje's crib.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik en Smegmanus maar kunnen vissen, dan zien jullie maar wat jullie doen
't water is overal 1 meter diep lees ik net.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
We dumpen jullie twee in het water en varen dan terug. Dan gaan we gauw weer terug naar Groningen naar Dromenvangertje's crib.
leuk. Maar ik kom niet want ik kom niet van me zolderkamer af. Ik weet dat je me gaat missenquote:
quote:
waarom?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij moet echt je standaard PI veranderen.
Nou ok dan. dan verander ik hem lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat PI's veel zeggen over jouw post. En zo'n hartje niet echt geruststellend is soms.
Giethoorn sowieso.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar ik ben voor dierentuin amersfoort, waterpark giethoorn, pretpark walibi of ponypark slagharen.
Habbo? Runescape? WoW?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:48 schreef DokterX het volgende:
[..]
*in het vuistje lacht omdat hij heul geen second life heeft*
We gaan lekker in zutphen aan de ijssel zitten johquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is er niet ergens een kinderboederij in het midden van het land ( gelderland/overijssel ) waar je kan vissen?
Ik weet wel een paar plekjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is er niet ergens een kinderboederij in het midden van het land ( gelderland/overijssel ) waar je kan vissen?
Smegmanus kent zijn KINDERboerderijtjes welquote:
Geloof ik bestquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag volgens de wet niet meer in een straal van 500 meter bij een kinderboerderij, basisschool of zwembad komen... Dus ik denk dat ik helaas niet mee kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Daar heb ik jou verwekt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Smegmanus kent zijn KINDERboerderijtjes wel
Zullen de kleine kindjes leuk vinden, een hoop FOK!kers in een dierentuin. Laat staan de dieren. Laat staan de andere mensen (INB4 mensenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dierentuin Amersfoort?of een ander 'familie park'
?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar heb ik jou verwekt.
Boh wat een lekker geil tochtig varken was dat zeg.
Klinkt goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eigenlijk zou een kinderboerderij met een groot park/meer dus perfect zijn.
Lekker zonnetje erbij, paar kratten bier, vishengels.
Waarom persé kinderboerderij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eigenlijk zou een kinderboerderij met een groot park/meer dus perfect zijn.
Lekker zonnetje erbij, paar kratten bier, vishengels.
Ja weet nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom persé kinderboerderij?
Als iedereen voor het vissen/bieren/chillen komt....
Ga dan voor bijvoorbeeld de Wijthermerplas in Zwolle. Zit een officiele BBQ plek bij, je kan er lekker chillen, en vissen kan ook als je daar een rustig plekje opzoekt.
Ik ga écht niet naar Zwolle toe gewoon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom persé kinderboerderij?
Als iedereen voor het vissen/bieren/chillen komt....
Ga dan voor bijvoorbeeld de Wijthermerplas in Zwolle. Zit een officiele BBQ plek bij, je kan er lekker chillen, en vissen kan ook als je daar een rustig plekje opzoekt.
[ afbeelding ]
Waarom niet? Weet je een ander plekje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga écht niet naar Zwolle toe gewoon.
Het is ook een voorbeeldquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga écht niet naar Zwolle toe gewoon.
De laatste meet waar ik ben geweest heb ik me ook vergrepen aan het groene goud!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kom alleen als ik jonko's mag roken.
Niet dat iemand mij er bij wilt hebben.
In Gelderland/Overijssel stikt het van dat soort spots, opzich is dat wel relaxed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben niet zo heel erg bekend in overijssel/gelderland.
Dus zeg het maar! Ik vind het idee van Mono wel perfect eigenlijk
Dit ervaar ik als bijzonder positief.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De laatste meet waar ik ben geweest heb ik me ook vergrepen aan het groene goud!
Weet jij nog een paar te noemen in de omgeving van Zwolle?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
In Gelderland/Overijssel stikt het van dat soort spots, opzich is dat wel relaxed.
[..]
Dit ervaar ik als bijzonder positief.
Het Rutbeekquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet jij nog een paar te noemen in de omgeving van Zwolle?
In Zwolle zou ik het niet weten, ik kom zelf uit Arnhem namelijk. Ik geloof dat bij Deventer wel het e.e.a zit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet jij nog een paar te noemen in de omgeving van Zwolle?
waarom niejquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Patje heeft liever geen Zwolle.
Hihi ninja-edit.quote:
Omdat Zwolle.quote:
Gulmez, Amenth is r'dam toch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Straks kom je amenth nog tegen.
Naakte fokkers.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Busloo dan? vlak onder deventer. je kan er vissen.
En er is een naaktstrand.
Gaat hij altijd naar de kinderboerderij in Zwolle?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Straks kom je amenth nog tegen.
quote:
Hij moet toch kinderen leren over zijn M3 of niet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gaat hij altijd naar de kinderboerderij in Zwolle?
Nee, te ver weg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Busloo dan? vlak onder deventer. je kan er vissen.
En er is een naaktstrand.
Het mag nu wel een keertje in het midden van het land. In rotterdam, utrecht en brabant is al iets geweest. Nu is overijssel/gelderland aan de beurt.quote:
Heb ik geen weet van.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij moet toch kinderen leren over zijn M3 of niet?
Nee, te ver weg. Mono wanneer kom je terrasje pikken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het mag nu wel een keertje in het midden van het land. In rotterdam, utrecht en brabant is al iets geweest. Nu is overijssel/gelderland aan de beurt.
Dan kom jij niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, te ver weg. Mono wanneer kom je terrasje pikken?
Moet even kijken, binnenkort verhuizen dus geef liever daar geld aan uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, te ver weg. Mono wanneer kom je terrasje pikken?
Ach alsof dat geld kost. hups en ik zijn rijk en betalen je bier, niet piepen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet even kijken, binnenkort verhuizen dus geef liever daar geld aan uit
Waar moest je heen dan? Anders kan ik wel keer helpen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet even kijken, binnenkort verhuizen dus geef liever daar geld aan uit
Jij klonk anders ook gemeenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee dat wil ik ook niet. Doe niet zo gemeen.
Rotterdamquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar moest je heen dan? Anders kan ik wel keer helpen.
Nee dat was dan Microsoft Sam. HIHIHI. Nee Bussloo, dan kom ik wel even langsrijden hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij klonk anders ook gemeen
Baasquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
RotterdamVrijdag tekenen, achter CS vlakbij Schiekade
Vissen in Bussloo met HKquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
Als we gaan vissen ben ik ook van de partij.
Ja zijn ze.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alleen Bussloo als de rest ermee eens is.
Past wel in je C1.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en mits ik passend vervoer kan regelen voor het visgerei.
Achterop mijn fiets.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:39 schreef Oerbeer het volgende:
En hoe kom ik daar dan? Met de huifkar?
jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Past wel in je C1._!
Is het btw niet erg slecht bereikbaar met het OV?
Jij woont toch niet in Deventer he.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaje moet eerst naar deventer of apeldoorn met trein, en dan met bus naar bussloo
Ik woon in Groningen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in Deventer he.
Exzztra veiligzquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:41 schreef Patje1987 het volgende:
Zet mijn auto wel in de rivierenwijk jwz.
Ik ook niet.quote:
Ik doe wel eens aan thuiskerkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:44 schreef Annnet het volgende:
Zondag kan niet dan moet ik naar de kerk
Nooit van gehoord.quote:
Verdomme, wat een lelijke sitequote:Welkom op deze site.
Je vindt hier allerlei info over het
karpervissen op Bussloo.
Info met name over het nachtvissen
en het spiegelkarperproject.
Haha, die was wel grappig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:49 schreef Annnet het volgende:
Ik neem mijn hivknuffel mee. Zonder hem ben ik niks.
Ik volg al hun avonturen op feesboekquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Annnet het volgende:
[..]
Liev he. Ik heb nu 3 honten met mijn vrient en 3 poesen ook
De meesten denk ik wel. Zeker als ze met de auto komen. Iets met het nuttigen van een biertje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono regelt dus een partytent en wil overnachten?
Wie willen dat nog meer dan?
Nice!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef smegmanus het volgende:
ik heb dus een shelter (halve tent) en een 2persoons bivvy.
En een 12V UMTS router zodat we alsnog kunnen FOK!ken via WiFi
sneuquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef smegmanus het volgende:
ik heb dus een shelter (halve tent) en een 2persoons bivvy.
En een 12V UMTS router zodat we alsnog kunnen FOK!ken via WiFi
Zet gewoon een "komen wel" en "komen misschien" in de OP dan unlock ik 'm wel zodat je 'm kunt aanvullen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben bezig met een OP voor het officiele topic. Zou iemand een lijstje kunnen maken van de mensen die wel/misschien komen?
Yvonne kan niet vissen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kom alleen als er een van mijn favoriete FOK!ster komt
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
Vissen zijn gare kutbeesten. Maar mits Mono en Dromenvangertje komen, ben ik ook van de partij. En misschien sleep ik Lama443 ook wel mee
dus je komt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kan wel vissenalle nerds kunnen toch vissen?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan het trouwens niet een week later? Anders gaat snuf misschien niet mee omdat hij 8 september jarig is
Zelf verzorgen denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Neemt iemand ook een klein BBQ'tje mee?
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer is bart terug van frankrijk? Hij wil vast ook wel mee.
Ik heb een kleine skottlebraai (of hoe het ook heet) op gasquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Neemt iemand ook een klein BBQ'tje mee?
Jij hebt ook echt allesquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb een kleine skottlebraai (of hoe het ook heet) op gas
Ik vis wel vaker dus. Heb ook wel gasheaters en olielampen voor deen nachtelijke warmte en licht.quote:
Ik ben een beetje misselijk nuquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zelfs een superstrak heet lichaam van een 18 jarige knul.
Als ik homo was.....![]()
Echt lang geleden dat ik heb gevist, echt baas ik ging altijd met mijn vaderquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik vis wel vaker dus. Heb ook wel gasheaters en olielampen voor deen nachtelijke warmte en licht.
Afgelopen zaterdagnacht nog.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Echt lang geleden dat ik heb gevist, echt baas ik ging altijd met mijn vader
Dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |