Heb ik geen weet van.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij moet toch kinderen leren over zijn M3 of niet?
Nee, te ver weg. Mono wanneer kom je terrasje pikken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het mag nu wel een keertje in het midden van het land. In rotterdam, utrecht en brabant is al iets geweest. Nu is overijssel/gelderland aan de beurt.
Dan kom jij niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, te ver weg. Mono wanneer kom je terrasje pikken?
Moet even kijken, binnenkort verhuizen dus geef liever daar geld aan uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, te ver weg. Mono wanneer kom je terrasje pikken?
Ach alsof dat geld kost. hups en ik zijn rijk en betalen je bier, niet piepen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet even kijken, binnenkort verhuizen dus geef liever daar geld aan uit
Waar moest je heen dan? Anders kan ik wel keer helpen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet even kijken, binnenkort verhuizen dus geef liever daar geld aan uit
Jij klonk anders ook gemeenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee dat wil ik ook niet. Doe niet zo gemeen.
Rotterdamquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar moest je heen dan? Anders kan ik wel keer helpen.
Nee dat was dan Microsoft Sam. HIHIHI. Nee Bussloo, dan kom ik wel even langsrijden hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij klonk anders ook gemeen
Baasquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
RotterdamVrijdag tekenen, achter CS vlakbij Schiekade
Vissen in Bussloo met HKquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
Als we gaan vissen ben ik ook van de partij.
Ja zijn ze.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alleen Bussloo als de rest ermee eens is.
Past wel in je C1.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en mits ik passend vervoer kan regelen voor het visgerei.
Achterop mijn fiets.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:39 schreef Oerbeer het volgende:
En hoe kom ik daar dan? Met de huifkar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |