Ik neem wel rietjes mee dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:21 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
We komen bij je langsHeb jij geen kosten.
Nouja, alleen voor de cola en chips
Als ik en Smegmanus maar kunnen vissen, dan zien jullie maar wat jullie doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK HEB HET.
we gaan naar giethoorn.
bootje huren, patje kan vissen.
beetje rondvaren op het water enzo.
We dumpen jullie twee in het water en varen dan terug. Dan gaan we gauw weer terug naar Groningen naar Dromenvangertje's crib.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik en Smegmanus maar kunnen vissen, dan zien jullie maar wat jullie doen
't water is overal 1 meter diep lees ik net.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
We dumpen jullie twee in het water en varen dan terug. Dan gaan we gauw weer terug naar Groningen naar Dromenvangertje's crib.
leuk. Maar ik kom niet want ik kom niet van me zolderkamer af. Ik weet dat je me gaat missenquote:
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef VicRattlehead het volgende:
Goed idee, kunnen we 95% meteen daar laten.
waarom?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij moet echt je standaard PI veranderen.
Nou ok dan. dan verander ik hem lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat PI's veel zeggen over jouw post. En zo'n hartje niet echt geruststellend is soms.
Giethoorn sowieso.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar ik ben voor dierentuin amersfoort, waterpark giethoorn, pretpark walibi of ponypark slagharen.
Habbo? Runescape? WoW?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:48 schreef DokterX het volgende:
[..]
*in het vuistje lacht omdat hij heul geen second life heeft*
We gaan lekker in zutphen aan de ijssel zitten johquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is er niet ergens een kinderboederij in het midden van het land ( gelderland/overijssel ) waar je kan vissen?
Ik weet wel een paar plekjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is er niet ergens een kinderboederij in het midden van het land ( gelderland/overijssel ) waar je kan vissen?
Smegmanus kent zijn KINDERboerderijtjes welquote:
Geloof ik bestquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag volgens de wet niet meer in een straal van 500 meter bij een kinderboerderij, basisschool of zwembad komen... Dus ik denk dat ik helaas niet mee kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Daar heb ik jou verwekt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Smegmanus kent zijn KINDERboerderijtjes wel
Zullen de kleine kindjes leuk vinden, een hoop FOK!kers in een dierentuin. Laat staan de dieren. Laat staan de andere mensen (INB4 mensenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dierentuin Amersfoort?of een ander 'familie park'
?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar heb ik jou verwekt.
Boh wat een lekker geil tochtig varken was dat zeg.
Klinkt goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eigenlijk zou een kinderboerderij met een groot park/meer dus perfect zijn.
Lekker zonnetje erbij, paar kratten bier, vishengels.
Waarom persé kinderboerderij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eigenlijk zou een kinderboerderij met een groot park/meer dus perfect zijn.
Lekker zonnetje erbij, paar kratten bier, vishengels.
Ja weet nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom persé kinderboerderij?
Als iedereen voor het vissen/bieren/chillen komt....
Ga dan voor bijvoorbeeld de Wijthermerplas in Zwolle. Zit een officiele BBQ plek bij, je kan er lekker chillen, en vissen kan ook als je daar een rustig plekje opzoekt.
Ik ga écht niet naar Zwolle toe gewoon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom persé kinderboerderij?
Als iedereen voor het vissen/bieren/chillen komt....
Ga dan voor bijvoorbeeld de Wijthermerplas in Zwolle. Zit een officiele BBQ plek bij, je kan er lekker chillen, en vissen kan ook als je daar een rustig plekje opzoekt.
[ afbeelding ]
Waarom niet? Weet je een ander plekje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga écht niet naar Zwolle toe gewoon.
Het is ook een voorbeeldquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga écht niet naar Zwolle toe gewoon.
De laatste meet waar ik ben geweest heb ik me ook vergrepen aan het groene goud!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kom alleen als ik jonko's mag roken.
Niet dat iemand mij er bij wilt hebben.
In Gelderland/Overijssel stikt het van dat soort spots, opzich is dat wel relaxed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben niet zo heel erg bekend in overijssel/gelderland.
Dus zeg het maar! Ik vind het idee van Mono wel perfect eigenlijk
Dit ervaar ik als bijzonder positief.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De laatste meet waar ik ben geweest heb ik me ook vergrepen aan het groene goud!
Weet jij nog een paar te noemen in de omgeving van Zwolle?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
In Gelderland/Overijssel stikt het van dat soort spots, opzich is dat wel relaxed.
[..]
Dit ervaar ik als bijzonder positief.
Het Rutbeekquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet jij nog een paar te noemen in de omgeving van Zwolle?
In Zwolle zou ik het niet weten, ik kom zelf uit Arnhem namelijk. Ik geloof dat bij Deventer wel het e.e.a zit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet jij nog een paar te noemen in de omgeving van Zwolle?
waarom niejquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Patje heeft liever geen Zwolle.
Hihi ninja-edit.quote:
Omdat Zwolle.quote:
Gulmez, Amenth is r'dam toch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Straks kom je amenth nog tegen.
Naakte fokkers.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Busloo dan? vlak onder deventer. je kan er vissen.
En er is een naaktstrand.
Gaat hij altijd naar de kinderboerderij in Zwolle?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Straks kom je amenth nog tegen.
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef VicRattlehead het volgende:
Goed idee, kunnen we 95% meteen daar laten.
Hij moet toch kinderen leren over zijn M3 of niet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gaat hij altijd naar de kinderboerderij in Zwolle?
Nee, te ver weg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Busloo dan? vlak onder deventer. je kan er vissen.
En er is een naaktstrand.
Het mag nu wel een keertje in het midden van het land. In rotterdam, utrecht en brabant is al iets geweest. Nu is overijssel/gelderland aan de beurt.quote:
Heb ik geen weet van.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij moet toch kinderen leren over zijn M3 of niet?
Nee, te ver weg. Mono wanneer kom je terrasje pikken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het mag nu wel een keertje in het midden van het land. In rotterdam, utrecht en brabant is al iets geweest. Nu is overijssel/gelderland aan de beurt.
Dan kom jij niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, te ver weg. Mono wanneer kom je terrasje pikken?
Moet even kijken, binnenkort verhuizen dus geef liever daar geld aan uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, te ver weg. Mono wanneer kom je terrasje pikken?
Ach alsof dat geld kost. hups en ik zijn rijk en betalen je bier, niet piepen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet even kijken, binnenkort verhuizen dus geef liever daar geld aan uit
Waar moest je heen dan? Anders kan ik wel keer helpen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet even kijken, binnenkort verhuizen dus geef liever daar geld aan uit
Jij klonk anders ook gemeenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee dat wil ik ook niet. Doe niet zo gemeen.
Rotterdamquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar moest je heen dan? Anders kan ik wel keer helpen.
Nee dat was dan Microsoft Sam. HIHIHI. Nee Bussloo, dan kom ik wel even langsrijden hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij klonk anders ook gemeen
Baasquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
RotterdamVrijdag tekenen, achter CS vlakbij Schiekade
Vissen in Bussloo met HKquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
Als we gaan vissen ben ik ook van de partij.
Ja zijn ze.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alleen Bussloo als de rest ermee eens is.
Past wel in je C1.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en mits ik passend vervoer kan regelen voor het visgerei.
Achterop mijn fiets.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:39 schreef Oerbeer het volgende:
En hoe kom ik daar dan? Met de huifkar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |