We gaan lekker in zutphen aan de ijssel zitten johquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is er niet ergens een kinderboederij in het midden van het land ( gelderland/overijssel ) waar je kan vissen?
Ik weet wel een paar plekjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is er niet ergens een kinderboederij in het midden van het land ( gelderland/overijssel ) waar je kan vissen?
Smegmanus kent zijn KINDERboerderijtjes welquote:
Geloof ik bestquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag volgens de wet niet meer in een straal van 500 meter bij een kinderboerderij, basisschool of zwembad komen... Dus ik denk dat ik helaas niet mee kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Daar heb ik jou verwekt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Smegmanus kent zijn KINDERboerderijtjes wel
Zullen de kleine kindjes leuk vinden, een hoop FOK!kers in een dierentuin. Laat staan de dieren. Laat staan de andere mensen (INB4 mensenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dierentuin Amersfoort?of een ander 'familie park'
?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar heb ik jou verwekt.
Boh wat een lekker geil tochtig varken was dat zeg.
Klinkt goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eigenlijk zou een kinderboerderij met een groot park/meer dus perfect zijn.
Lekker zonnetje erbij, paar kratten bier, vishengels.
Waarom persé kinderboerderij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eigenlijk zou een kinderboerderij met een groot park/meer dus perfect zijn.
Lekker zonnetje erbij, paar kratten bier, vishengels.
Ja weet nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom persé kinderboerderij?
Als iedereen voor het vissen/bieren/chillen komt....
Ga dan voor bijvoorbeeld de Wijthermerplas in Zwolle. Zit een officiele BBQ plek bij, je kan er lekker chillen, en vissen kan ook als je daar een rustig plekje opzoekt.
Ik ga écht niet naar Zwolle toe gewoon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom persé kinderboerderij?
Als iedereen voor het vissen/bieren/chillen komt....
Ga dan voor bijvoorbeeld de Wijthermerplas in Zwolle. Zit een officiele BBQ plek bij, je kan er lekker chillen, en vissen kan ook als je daar een rustig plekje opzoekt.
[ afbeelding ]
Waarom niet? Weet je een ander plekje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga écht niet naar Zwolle toe gewoon.
Het is ook een voorbeeldquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga écht niet naar Zwolle toe gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |