De laatste meet waar ik ben geweest heb ik me ook vergrepen aan het groene goud!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kom alleen als ik jonko's mag roken.
Niet dat iemand mij er bij wilt hebben.
In Gelderland/Overijssel stikt het van dat soort spots, opzich is dat wel relaxed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben niet zo heel erg bekend in overijssel/gelderland.
Dus zeg het maar! Ik vind het idee van Mono wel perfect eigenlijk
Dit ervaar ik als bijzonder positief.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De laatste meet waar ik ben geweest heb ik me ook vergrepen aan het groene goud!
Weet jij nog een paar te noemen in de omgeving van Zwolle?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
In Gelderland/Overijssel stikt het van dat soort spots, opzich is dat wel relaxed.
[..]
Dit ervaar ik als bijzonder positief.
Het Rutbeekquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet jij nog een paar te noemen in de omgeving van Zwolle?
In Zwolle zou ik het niet weten, ik kom zelf uit Arnhem namelijk. Ik geloof dat bij Deventer wel het e.e.a zit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet jij nog een paar te noemen in de omgeving van Zwolle?
waarom niejquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Patje heeft liever geen Zwolle.
Hihi ninja-edit.quote:
Omdat Zwolle.quote:
Gulmez, Amenth is r'dam toch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Straks kom je amenth nog tegen.
Naakte fokkers.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Busloo dan? vlak onder deventer. je kan er vissen.
En er is een naaktstrand.
Gaat hij altijd naar de kinderboerderij in Zwolle?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Straks kom je amenth nog tegen.
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef VicRattlehead het volgende:
Goed idee, kunnen we 95% meteen daar laten.
Hij moet toch kinderen leren over zijn M3 of niet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gaat hij altijd naar de kinderboerderij in Zwolle?
Nee, te ver weg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Busloo dan? vlak onder deventer. je kan er vissen.
En er is een naaktstrand.
Het mag nu wel een keertje in het midden van het land. In rotterdam, utrecht en brabant is al iets geweest. Nu is overijssel/gelderland aan de beurt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |