Omdat dat het einde van de wereld is.quote:
Nee hoor, dan moet je nog een beetje naar boven, bij noorwegen houdt het opquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat dat het einde van de wereld is.
Er is nog niks bekend. Ik had dit topic geopend om te kijken wie er allemaal zouden willen komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:54 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo,
ik wil mij graag aanmelden voor de meet. Waar, wanneer, hoe laat en op welke dag is het?
Hoeveel serieuze deelnemers zijn er dan ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is nog niks bekend. Ik had dit topic geopend om te kijken wie er allemaal zouden willen komen.
3? ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoeveel serieuze deelnemers zijn er dan ?
Dan gaan we vissen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.avonturenpark.nl/nl/pretpark/park.html
Ja maar ik wil diertjes..
Hebben ze daar ook wel. Genoeg wespen, muggen en andere insectenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.avonturenpark.nl/nl/pretpark/park.html
Ja maar ik wil diertjes..
Openbare ruimte uitkiezen. Slim.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dierentuin Amersfoort?of een ander 'familie park'
?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook wel. Genoeg wespen, muggen en andere insecten
In de sloot wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kanje bij Hellendoorn vissen?
Ok.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Op zo'n weggetje bij Hellendoorn staat een paard in de wei. Goed genoeg?
Eventuele verkrachting/aanranding en dergelijke.quote:
Godverdomme altijd zo ver wegquote:
Het Noorden kan ook wel. Laat die Brabanders en Limburgers hier ook maar eens komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De vorige 2 meets waren voor mij zo ver wegNu kan het wel ergens in het midden.
Indd, in Friesland en Groningen genoeg water.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En je kan er vast wel vissen.
Eens maar daar kon ik blijven pitten, ik ga geen 4 uur rijden om een dier te aaien en zonder alcohol in mijn bloed die toko te verlaten.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leuk dat je het meldt.
We zullen je vast missen.
In slagharen kan je overnachten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eens maar daar kon ik blijven pitten, ik ga geen 4 uur rijden om een dier te aaien en zonder alcohol in mijn bloed die toko te verlaten.
Wat is dezen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In slagharen kan je overnachten.
Had even gezegd dat ik mijn geluid uit moest zettenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat is dezen?
http://www.ponyparkcity.nl/
Ja dat bedoelde ik met wat is deze, ik bewoog mijn muis over een knop en schrok echt zo hardquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had even gezegd dat ik mijn geluid uit moest zettenschrik me de kanker.
Eerst herten, nu paarden. Dat wordt geen dierentuin dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik met wat is deze, ik bewoog mijn muis over een knop en schrok echt zo hard, ik ben namelijk bang voor paarden.
En dan zeggen dat Brabant te ver is?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
En hoe denken jullie over Movie Park Germany dan? In oberhousen.
1 bazenpark.
Nee ik ben niet bang voor herten, ik heb wel eens over een herten karkas gereden in Amerika toen was de huurauto semi kapot. Paarden zijn gewoon groot en onvoorspelbaar. Koeien zijn wel tof.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eerst herten, nu paarden. Dat wordt geen dierentuin dus.
Ja ik keek net.. Oberhousen kost me 70 euro met ICE.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Brabant te ver is?
Koeien zijn eng.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet bang voor herten, ik heb wel eens over een herten karkas gereden in Amerika toen was de huurauto semi kapot. Paarden zijn gewoon groot en onvoorspelbaar. Koeien zijn wel tof.
We komen bij je langsquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zo simpel.
Laten we gewoon er een dagje op uitgaan met de foksmensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |