Ik neem wel rietjes mee dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:21 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
We komen bij je langsHeb jij geen kosten.
Nouja, alleen voor de cola en chips
Als ik en Smegmanus maar kunnen vissen, dan zien jullie maar wat jullie doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK HEB HET.
we gaan naar giethoorn.
bootje huren, patje kan vissen.
beetje rondvaren op het water enzo.
We dumpen jullie twee in het water en varen dan terug. Dan gaan we gauw weer terug naar Groningen naar Dromenvangertje's crib.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik en Smegmanus maar kunnen vissen, dan zien jullie maar wat jullie doen
't water is overal 1 meter diep lees ik net.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
We dumpen jullie twee in het water en varen dan terug. Dan gaan we gauw weer terug naar Groningen naar Dromenvangertje's crib.
leuk. Maar ik kom niet want ik kom niet van me zolderkamer af. Ik weet dat je me gaat missenquote:
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef VicRattlehead het volgende:
Goed idee, kunnen we 95% meteen daar laten.
waarom?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij moet echt je standaard PI veranderen.
Nou ok dan. dan verander ik hem lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat PI's veel zeggen over jouw post. En zo'n hartje niet echt geruststellend is soms.
Giethoorn sowieso.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar ik ben voor dierentuin amersfoort, waterpark giethoorn, pretpark walibi of ponypark slagharen.
Habbo? Runescape? WoW?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:48 schreef DokterX het volgende:
[..]
*in het vuistje lacht omdat hij heul geen second life heeft*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |