SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes). Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Lekker klem tegen de paalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:19 schreef mickeyD het volgende:
mijn zaklamp laat even op zich wachten, de postbesteller heeft geprobeerd zelfmoord te plegen door zijn bus onder een tram te parkeren vanmiddag..
het artikel werkt ff niet, maar zal later ff fotos of een linkje postenDie gast heeft geluk dat de achterkant eraf is, als het tegen de voordeur was geweest was het afgelopen
1 ronde meelezen zonder te posten, dan hoef je dit soort zaken niet eens te vragen. Een hoop mensen zijn vreselijk ongeduldig en kijken niet verder dan hun neus lang is (lees OP). Alles aangereikt krijgen sinds men uit de gleuf van hun moeder komt is een vloek op onze maatschappij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:24 schreef Repeating het volgende:
[..]
Bij Tweakers reageert men teminste wel fatsoenlijk als men iets over levertijd vraagt. Hier krijg je gelijk eenemotion of ''het is china, wat denk je zelf''.
![]()
Komt het ook wel is echt binnen maandje aan of duurt het altijd een half jaar?quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ja, komt altijd wel redelijk op tijd aan. Meestal binnen 1 maand. Ik bestel er alleen als het product daar aanzienlijk goedkoper is dan bij andere shops of andere het gewoon niet hebben. Anders niet.![]()
Verkapte tvp?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Deze ook?quote:Nee, ik volg deze reeks automatisch dus een tvp is niet nodig.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Het zag er een beetje naar uit. Excuus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Semmm het volgende:
[..]
Deze ook?Nee, ik volg deze reeks automatisch dus een tvp is niet nodig.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik bestel er ook af en toe nog eens wat. Vanwege de prijs, service of verzendsnelheid hoef je Dx zeker niet meer te proberen, maar soms hebben ze wel eens dingen die ergens anders moeilijk te vinden zijn. En ja, reviews lezen over bepaalde zooi kan sowieso wel handig zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Komt het ook wel is echt binnen maandje aan of duurt het altijd een half jaar?
...om het vervolgens bij de sneller verzendende, goedkopere concurrent te bestellenCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
*zuchtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef rcco het volgende:
[..]
Verkapte tvp?
En wat zijn sneller verzendende concurrenten van DX?
trololol![]()
ATM snelste:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef rcco het volgende:
[..]
Verkapte tvp?
En wat zijn sneller verzendende concurrenten van DX?
Ebay (hk), Buyincoins
En wel okee:
Focalprice, pandawill, lightake, supprice...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Die verzendtijden van BIC
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Met Ebay heb ik nog de beste ervaringen eigenlijk. Vaak/meestal sneller dan welke webshop dan ook, goedkoper dan welke webshop dan ook en meer aanbod dan welke webshop dan ook.quote:
Hoop dat ik snel bericht heb of ik m'n Touchpad daadwerkelijk ga krijgen;
Zo niet: KUT!![]()
Zo ja:Chinese tablet spul bestellen.
![]()
![]()
Iedereen vond het bij BIC altijd zo snel gaan, terwijl het bij mij ongeveer 5 weken duurden. Ongeveer 5 bestellingen gedaan daar totaal.
Misschien is het nu beter![]()
![]()
Al mijn bestellingen zijn tot nu toe binnen 2 weken aangekomen. Viel me net voor het eerst op dat ze een foto van het pakketje maken en in je bestelstatus zetten trouwensquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:31 schreef Berend. het volgende:
Iedereen vond het bij BIC altijd zo snel gaan, terwijl het bij mij ongeveer 5 weken duurden. Ongeveer 5 bestellingen gedaan daar totaal.
Misschien is het nu beter
Ze hebben nu trouwens ook de Big Bang Theory shirts die DX al had.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Welke Chinese shop is eigenlijk wel echt goed en betrouwbaar? Het is meer een hobby dan serieus kopen, anders was ik allang uit het raam gesprongen.
Ik heb van Dino $5 coupon ontvangen voor een $3 product dat geplet aankwam.
Bij DX nog zitten worstelen en $12 store credit ontvangen voor een $16 raar product. Het begon met $4![]()
Pandawill scheept me af met 5% coupon omdat de 2e verzending weer een fout product was. Ben ik nog mee bezig.
Morgen nog wat nieuwe RMA's aanmaken. Zoveel bestel ik niet, gewoon elke bestelling gaat fout![]()
![]()
Ik had een survival mes van dx gekocht, na een paar dagen waren bijna alle schroeven eruit (hoe weet ik niet). Dus kon k hem zo uit elkaar trekken, DX gemaild en ze sturen mij mooi een nieuwe op.
Wat een kuttopic :')![]()
![]()
, Het geld wat ik nodig ben voor TaoBao staat nog steeds niet op Paypal?
Ik kan nieteens meteen vanaf mijn bank betalen en toen kreeg ik te zien: Binnen 4 tot 6 werkdagen hebben wij het geld van je bankrekening naar Paypal gezonden...
Beetje vreemd allemaal...![]()
Ik bestel alleen bij dx als ik iets voor iemand anders moet bestellen. Laat ze daar wat moois uitzoeken. Duidelijke uitleg, staat altijd bij als het THE real deal is, en vervolgens dropship ik het via hen. Ja soms duurt het tot wel 10 weken maar who cares met die prijzen?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Gefelicteerd, en welkom bij de china shopping verslaafden clubquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:45 schreef dj_ko het volgende:
Vandaag mijn eerste BIC bestelling gedaan
Gisteravond even wat hoesjes besteld bij BIC, en hijs nu alweer proccesing-5.. morgen shipped! TopShop!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Thanks, ik bestel al wel een tijdje bij DX, had alleen nog nooit bij BIC wat besteld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gefelicteerd, en welkom bij de china shopping verslaafden club
Gisteravond even wat hoesjes besteld bij BIC, en hijs nu alweer proccesing-5.. morgen shipped! TopShop!![]()
Eww, ik zie het zal even contact opnemen met de Hoster zodat deze kan kijken waar het probleem zit!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
De afbeeldingen in de OP doen het niet meer
Bedankt voor het melden
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
hier wel hoor...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
De afbeeldingen in de OP doen het niet meer![]()
haha ja mijn brakke host ligt er soms uit ja, nooit heel lang though.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Eww, ik zie het zal even contact opnemen met de Hoster zodat deze kan kijken waar het probleem zit!
Bedankt voor het melden![]()
Lang niet gemerkt dat hij er uit is gegaan.. prima host!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:05 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
haha ja mijn brakke host ligt er soms uit ja, nooit heel lang though.
(Nogmaals bedankt voor het hosten)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
iPad Keyboard van DX maar geannulleerd. Stond al anderhalve maand op waiting for supplier. Laat dan maar lekker zitten![]()
Weet iemand nog bij welke China-Shop je schilderijen kon bestellen of laten maken?![]()
Bij bestofferbuy op zaterdag 5 uur een order geplaatst en op vrijdag ochtend binnen
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Bedoel je ArtsCow?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:52 schreef Michael-H het volgende:
iPad Keyboard van DX maar geannulleerd. Stond al anderhalve maand op waiting for supplier. Laat dan maar lekker zitten![]()
Weet iemand nog bij welke China-Shop je schilderijen kon bestellen of laten maken?
http://www.artscow.com/![]()
Zoiets, maar volgens mij is dat alleen voor prints. Dacht dat er hier ook waren die een volwaardig schilderij in china hadden laten maken...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Bedoel je ArtsCow?
http://www.artscow.com/![]()
wie weet of de balletjes pistolen van dx door de doaune heen komen want ik wil er namelijk eentje bestellen maar ben bang gepakt te worden en ook de green lasers.![]()
Nee, dan heb je meteen een busje AIVD-lui voor de deur en wordt je afgevoerd naar Guantanamo om daar de rest van je leven achter de tralies te slijtenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:13 schreef markar het volgende:
wie weet of de balletjes pistolen van dx door de doaune heen komen want ik wil er namelijk eentje bestellen maar ben bang gepakt te worden en ook de green lasers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus, ik kwam er zojuist achter dat ik nog een besteling had lopen bij priceangels. Helemaal vergeten.![]()
![]()
Weet iemand waar ik deze horloges kan bestellen? Merk heet Romago.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
http://www.romago.com.hk/en/company/contact.aspquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:37 schreef Rijstbal het volgende:
Weet iemand waar ik deze horloges kan bestellen? Merk heet Romago.
Onder de youtube video staat:quote:You can contact Terance - ROMAGO Brand Manager for the quotation and arrangement!
RomagoDesign 7 maanden geledenCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Miss Dino laat het dinogebouw zien van dinodirect![]()
Best wel een schattig vrouwtje en ze loopt zo grappig![]()
Spaanse versie, Mr.Dino is van homodirect![]()
Ola chico's!!!![]()
![]()
Perfecte shopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:08 schreef Repeating het volgende:
Iemand ervaring met miniinthebox.com ?![]()
![]()
Leuke filmpjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef monkeybrain het volgende:
Ola chico's!!!![]()
Best nog geavenceert systeem daar, effciënter dan veel andere systemen denk ik bij hedendaagse chinese webshops
Ola Chico's
Al die planten die ze daar even neer hebben gezet + de restroomquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef monkeybrain het volgende:
Ola chico's!!!![]()
![]()
![]()
Bedankt!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Stroopwafels het volgende:
Had het in de vorige reeks ook al gezegd:
Met deze coupon krijg je 10% korting bij BIC
[ code verwijderd ]
Ff gebruikt voor een leuke muis bij BC. http://www.buyincoins.com(...)pc-product-1884.html
Helaas faalt BC met bestellen in FF maar in IE werkt hij wel.
Ook nog batterijcases en een leuk Led horloge besteld bij Focal.![]()
Ik spreek geen Spaans maar volgens mij zegt hij precies hetzelfde als die griet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Al die planten die ze daar even neer hebben gezet + de restroom
Incl. je bent altijd welkom op deze bankDacht het niet...
Die dikke Chinees gaat ook liever WII spelen dan met die griet babbelen
De controleur is ook grappig, kijkt in het doosje en "ziet" dat alles werkt![]()
![]()
Heerlijk ja, bubbelplastic dr omheen.. beetje doorheen proberen te kijken. Hmm zie niets doorheen, ach voelt wel "oke" dus zal wel goed zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik spreek geen Spaans maar volgens mij zegt hij precies hetzelfde als die griet.
Incl. je bent altijd welkom op deze bankDacht het niet...
Die dikke Chinees gaat ook liever WII spelen dan met die griet babbelen
De controleur is ook grappig, kijkt in het doosje en "ziet" dat alles werkt
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef zerokil het volgende:
Welke shop is Bic![]()
Edit:
http://www.buyincoins.com ???![]()
Psvunited heeft in mijn post geschiedenis gekekenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef zerokil het volgende:
Welke shop is Bic![]()
Edit:
http://www.buyincoins.com ???![]()
En ja![]()
![]()
de lamp (so called 3800 lumen) is binnen!
wat een licht!!!!
liet het ff zien hier thuis en hoorde: WTF is dat?!?
geen 3800 lumen natuurlijk, maar de saik SA-15 valt er van in het niet..
die wordt compleet weggeblazen..
mag ook wel voor 5x zoveel geld
ohja, en.... niet aangetekend aangekomen
[ Bericht 13% gewijzigd door mickeyD op 26-08-2011 00:02:44 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Mooi hèquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:54 schreef mickeyD het volgende:
de lamp (so called 3800 lumen) is binnen!
wat een licht!!!!
liet het ff zien hier thuis en hoorde: WTF is dat?!?
geen 3800 lumen natuurlijk, maar de saik SA-15 valt er van in het niet..
die wordt compleet weggeblazen..
mag ook wel voor 5x zoveel geld
ohja, en.... niet aangetekend aangekomen![]()
Ik was zo stom om even aan het glas te voelen of het allemaal niet te heet werd, totaal blind door de weerkaatsing![]()
![]()
ghehe, ik ga van t weekend es wat collegas verblinden LOLLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik weet dat we het er vaker over gehad hebben, maar heb je nog even een link + de veilige batterijen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:06 schreef mickeyD het volgende:
ghehe, ik ga van t weekend es wat collegas verblinden LOL![]()
maar natuurlijk..
is inclusief batterijen en lader
de batterijen kan ik niets over zeggen, want mn glazen bol is ff in rivisie
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:53 schreef mickeyD het volgende:
maar natuurlijk..
is inclusief batterijen en lader
de batterijen kan ik niets over zeggen, want mn glazen bol is ff in rivisie
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649![]()
Choobuy zegt ineens dat ik 2CNY moet bijbetalen voor de domestic shipping. Wazig, nouja ze hebben het voorgeschoten (heb je een negatief saldo op je balance op de site) dus we zullen zien.
Die mail van hun kwam in m'n spambox te staan met allemaal waarschuwingen en weet ik het wat door die Chinese tekens haha.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Iemand goed schoonmaak spul voor auto gevonden op DX ofzoiets dergelijks? Al is het maar een microvezel doek ouzo?![]()
Soms snap ik echt niet wat mensen denken uit china te halen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:15 schreef Saninl het volgende:
Iemand goed schoonmaak spul voor auto gevonden op DX ofzoiets dergelijks? Al is het maar een microvezel doek ouzo?![]()
Ga naar de action, heb je goedkoper allemaal van dat soort troep
Bij deal-cool zondag besteld maandag stond er shipped.
Bij DX maandag besteld en staat nu nog steeds Waiting for Supplier.
Hoop dat DX een beetje opschiet want me headset van me xbox is kapot. Die heb ik nu dus bestelt voor 5 euro ofzo beter dan 20 in de winkel voor precies de zelfde in microsoft doosje.OMGROFL![]()
Ok. Fijn om te weten, laat je het ook even weten als je hem ontvangen hebt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:16 schreef Silencee het volgende:
Hoop dat DX een beetje opschiet want me headset van me xbox is kapot. Die heb ik nu dus bestelt voor 5 euro ofzo beter dan 20 in de winkel voor precies de zelfde in microsoft doosje.![]()
Ik had een mailtje in mijn mailbox van een nieuwe site:
http://www.sungwin.com/index.aspx
Misschien ook wel interessant![]()
![]()
Kan je misschien mij via de PM én DM op de hoogte houden, dit is zo spannend hier moet ik van op de hoogte blijven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:16 schreef Silencee het volgende:
Hoop dat DX een beetje opschiet want me headset van me xbox is kapot. Die heb ik nu dus bestelt voor 5 euro ofzo beter dan 20 in de winkel voor precies de zelfde in microsoft doosje.![]()
Eindelijk contact met support van DX gekregen blijkt dat er een product van 1$ uitverkocht is.
Deze heb ik ook niet nodig hoe kan ik deze cancelen (alleen dat product)?OMGROFL![]()
www.dealextreme.com > inloggen > order klikken > Cancel Orderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:19 schreef Silencee het volgende:
Eindelijk contact met support van DX gekregen blijkt dat er een product van 1$ uitverkocht is.
Deze heb ik ook niet nodig hoe kan ik deze cancelen (alleen dat product)?
Dan bij de volgende stap aangeven dat je alleen één van de producten wilt canccelen.
[ Bericht 6% gewijzigd door tokko1 op 26-08-2011 11:30:34 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nee want dan cancel je heel de order zover ik net zag ik moet maar 1 product ervan af halen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
www.dealextreme.com > inloggen > order klikken > Cancel Order
Edit: support heeft het geregeld word verzonden nu
[ Bericht 5% gewijzigd door Silencee op 26-08-2011 11:33:43 ]OMGROFL![]()
heb er net wat besteld Item ID:#00000831quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:53 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had een mailtje in mijn mailbox van een nieuwe site:
http://www.sungwin.com/index.aspx
Misschien ook wel interessant我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
En dat is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:29 schreef BigD033 het volgende:
[..]
heb er net wat besteld Item ID:#00000831![]()
Linkje erbij was waarschijnlijk te makkelijk...quote:
Het gaat dus om een aansteker: http://www.sungwin.com/productdetail.aspx?prid=831jaja, en azo...![]()
Ja sorry, op dx zijn de oil lighters trouwens zonder print minstens 4 euro.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Linkje erbij was waarschijnlijk te makkelijk...
Het gaat dus om een aansteker: http://www.sungwin.com/productdetail.aspx?prid=831
Zal wel melden of het hele bestelproces goed verloopt.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Thnx voor de info!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Repeating het volgende:
Pakketje binnen van DX, in 13 dagen wel te verstaan, en niet geopend door de Douane!![]()
Wat pgr zegt. Leuk enzo, maar het is hier geen Twitter voor je random uitspattingen die je voelt te moeten delen. Zonder context zitten wij niet echt te wachten op zulke reacties, ik in ieder geval niet, daar heb ik geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Repeating het volgende:
Pakketje binnen van DX, in 13 dagen wel te verstaan, en niet geopend door de Douane!
Het zou wel interessant zijn als je er meteen bij zegt of dat vanaf de dag versturen of de dag bestellen is. Welk item je besteld hebt, de hoedanigheid waarin het pakketje aangekomen is en je eerste indruk van dat item. Zulke dingen...OP al eens gelezen en de topics doorzocht?quote:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Soms snap ik echt niet wat mensen denken uit china te halen...![]()
Ga naar de action, heb je goedkoper allemaal van dat soort troep![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Volgens mij zijn sommige mensen gewoon té lui.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Soms snap ik echt niet wat mensen denken uit china te halen...![]()
Ga naar de action, heb je goedkoper allemaal van dat soort troep我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Het toppunt van dwaasheid: je Foe Young Hai daadwerkelijk bij een Chinees bestellen.
En dan nog klagen dat het lang duurt ook... en een refund vragen omdat het niet is wat je besteld hebt of je niet tevreden bent met de toestand waarin je je bestelling aantrof.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
heey ben weer terug van vakantie![]()
wil een rgb strip bestellen plus rgb remote nu moet ik alleen nog een stekkertje hebben wat tussen de rgb strip en het remote kastje moet. Heeft iemand een linkje van dat stekkertje?
[ Bericht 2% gewijzigd door Loll op 26-08-2011 16:22:48 (barbaarse spelling) ]BAM dit is 3KB![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
OP al eens gelezen en de topics doorzocht?
[..], maar ik krijg geen antwoord. Vroeg me af of hij überhaupt nog wel bereikbaar was.
![]()
kijk wat een coole site!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:20 schreef Loll het volgende:
heey ben weer terug van vakantie![]()
wil een rgb strip bestellen plus rgb remote nu moet ik alleen nog een stekkertje hebben wat tussen de rgb strip en het remote kastje moet. Heeft iemand een linkje van dat stekkertje?
je typt in wat je wilt kopen en dan kan je zien waar dat te koop is!
chinaprices.us我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Dan is het een review. En dat hoort niet in dit topic thuis. Maar omdat jij er gelukkiger van wordt zal ik het ff voor je opsommen allemaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat pgr zegt. Leuk enzo, maar het is hier geen Twitter voor je random uitspattingen die je voelt te moeten delen. Zonder context zitten wij niet echt te wachten op zulke reacties, ik in ieder geval niet, daar heb ik geen boodschap aan.
Het zou wel interessant zijn als je er meteen bij zegt of dat vanaf de dag versturen of de dag bestellen is. Welk item je besteld hebt, de hoedanigheid waarin het pakketje aangekomen is en je eerste indruk van dat item. Zulke dingen...
[..]
OP al eens gelezen en de topics doorzocht?
[..]![]()
Shop: Dealextreme
Besteldatum: 8-13-2011
Ontvangen: 8-26-2011
Waar: In de brievenbus
Hoe: Hongkong Post met gift sticker, ongeopend door de douane.
Wat: Sporty Multi-Function LED Digital Wrist Watch - White (1 x CR2016)
Horloge besteld omdat de vorige kapot is gegaan. Waardoor? De kut kwaliteit van het horloge natuurlijk. Maar voor 9 Dollar bestel ik er wel een paar extra.
Horloge komt in in een doosje, zonder gebruiksaanwijzing, wat hendig vervelend is omdat deze horloge vele functies heeft. Zoals alarm, wereldklok, stopwatch ect..
Over de shop zelf: Ben aangenaam verrast met de levertijd. Vorige bestelling was namelijk 1,5 maand onderweg.
Nog 2 pakketjes binnen gekomen vandaag via de pakketdienst.
Shop: Priceangels
Besteldatum: 08-15-2011
Ontvangdatum: 08-26-2011
Hoe: Via de pakketdienst, ongeopend door de douane, zonder gift verzenden maar op pakket staat dat de inhoud een ''gift'' is.
Wat: Silicone Band Square Dial Dot-Matrix LED Fashion Wrist Watch-Red
Besteld omdat hij mij wel geinig leek, maar mijn bestelde externe accu voor mijn iPhone is niet meegeleverd. Op de website staat niks van split-shipping maar ik wacht nog even af.
Kwaliteit: Degelijk, kan ook niet veel aan misgaan. Een rubber bandje met een rechthoekig horloge eraan.
Shop: Focalprice
Orderdatum: 8-15-2011
Ontvangstdatum: 8-26-2011
Hoe: Via de pakketdienst,
Wat: Zelfde horloge als bij Priceangels, echter dan andere kleuren. Nee geen handel maar voor mijn vrienden meebesteld.
Besteld voor mijn vrienden in de kleur groen, wit, geel, en zwart. Echter is van de witte horloge de batterij al half leeg. Even mailen dus.
Ik heb nog moeten opzoeken bij welke webshop ik dit heb besteld. Op de verpakking was dit namelijk nergens aan af te leiden. Bij afzender staat als bij 'From:' Faets... Daarnaast hebben ze 'gift' aangevinkt en het verzonden met een lagere waarde op de verpakking.![]()
Kijk, dat is nou eens interessant.
En 'je eerste indruk' is natuurlijk geen review. Een review kun je eigenlijk pas maken als je het product een tijdje in gebruik hebt gehad. Maar een korte samenvatting van hoe het uiteindelijk bij je thuis is gekomen en of het überhaupt ook werkt (en ook zoals de omschrijving deed verwachten), de kwaliteit nog een beetje goed oogt en de boel eruitzag zoals op het plaatje etc is wel noemenswaardig lijkt me.Zo schetsen we een steeds beter beeld voor bepaalde webshops en wanneer dat netjes gearchiveerd is, hebben nieuwelingen die later komen daar ook heel veel aan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb net m'n nog niet verzonden order gecanceld weet iemand hoelang het duurt voordat ik dat geld weer heb? Bij Dealextreme.![]()
Mijn ervaring: 2 á 3 werkdagen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
1 tot anderhalve week nádat je je inklaringsforumulier op de pos hebt gedaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:21 schreef Poepoog het volgende:
Iemand ook een ervaring hoe lang het duurt voordat de douane een pakketje vrijgeeft?
![]()
Ik dacht: ik kijk eens of er al wat meer bekend is...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eens nagevraagd... ever buying's CKDUN CK700 oordopjes waren nog niet eens onderweg, terwijl ze al die tijd wel 'In stock' zijn. De warehouse krijgt op z'n kop werd me verzekerd en ik moest de volgende order maar niet betalen en me eventjes melden, dan gaven ze me extra korting. Nou ja, dat klinkt dan toch weer netjes.Yeheas. Opmerkelijk dat ze opten om de boel te versturen via UPS, voorheen was dat telkens HK Post. Ben niet gewend dat ze (Chinese webshops in algemene zin) luisteren en de klant graag goed helpen... eng joh.quote:Shipped out
Tracking Number: HBM[..] By UPS Update date: 23/08/2011 06:56:31 AM PST
-edit- Voor de r/c mensjes nog twee tips:
- http://www.focalprice.com(...)hter_Jet_Yellow.html (of 2CH) en
- http://lightake.com/detai(...)y_for_Kids_Red-45161
[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 26-08-2011 19:58:16 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
weet jweet jij dan de Engelse naam voor dat stekkertje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef BigD033 het volgende:
[..]
kijk wat een coole site!
je typt in wat je wilt kopen en dan kan je zien waar dat te koop is!
chinaprices.usBAM dit is 3KB![]()
Wat een fucking gedoe, en die sjek die heeft er nu maar liefst 21 dagen over gedaan om iets op te sturen, is ook niet meer wat het geweest was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:27 schreef Repeating het volgende:
[..]
1 tot anderhalve week nádat je je inklaringsforumulier op de pos hebt gedaan.![]()
dit is echt super: 6 zeer diverse dingen besteld, bij elkaar 31 dollar bij BIC.
16 augustus besteld, 23 augustus verzonden en vandaag al ontvangen
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me![]()
http://www.dealextreme.co(...)ode-controller-15751
Ik wil deze inbouwen in mijn auto, welke adapter zou ik nodig moeten hebben van DX?[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Ziet er leuk uit, laat je maar niet pakken met dat blauwe lampjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ode-controller-15751
Ik wil deze inbouwen in mijn auto, welke adapter zou ik nodig moeten hebben van DX?
dat vinden ze vast niet leuk![]()
ik wil deze kopen http://www.buyincoins.com(...)md-product-2601.html + deze http://www.buyincoins.com(...)ip-product-2456.html
maar dan moet er nog z'n connector stekkertje tussen die in het snoer van de remote controler kan en in het snoer van de strip. Waar kan ik die kopen? Uit china?BAM dit is 3KB![]()
Wie kocht er ook alweer Fioo miniversterkers.. ze hebben bij MP4Nation een vernieuwde versie
Heeft dit nou effect? Wat is het doel, heb wel dure koptelefoon.. dus maby is z'n versterkertje wel net weer wat extra kwaliteit?
(http://mp4nation.net/cata(...)h=45&products_id=604)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik zag het mailtje, ja.Wat ik begrepen heb is het niet zo zeer het versterken van het volume, maar voornamelijk de kwaliteit van het signaal en de power aan de koptelefoon om te doen waar 'ie voor ontworpen is: het in beweging brengen van lucht.
Heb daarom voor weinig op Ebay een FiiO E5 gekocht om te proberen idd. Die is er overigens nog niet, dus ik kan er niks over zeggen. Wel weet ik dat mensen erbij zweren. Op dat Spanjaardenforum zijn ze tevens fan van: http://elektronica.shop.e(...)trksid=p3911.c0.m282 . Heeft natuurlijk alleen zin als de drivers van je headphones/earphones van hoge kwaliteit zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
@ Tokko1 gewoon lekker hier verkopen, http://cgi.ebay.nl/FiiO-E(...)8fa568e#ht_809wt_905
Verzending meteen 10x zo snel[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Man man man... 1e hit als ik zoek op 'led connector' op chinaprices.us:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef Loll het volgende:
ik wil deze kopen http://www.buyincoins.com(...)md-product-2601.html + deze http://www.buyincoins.com(...)ip-product-2456.html
maar dan moet er nog z'n connector stekkertje tussen die in het snoer van de remote controler kan en in het snoer van de strip. Waar kan ik die kopen? Uit china?
http://www.suntekstore.co(...)-5050-LED-Strip.htmljaja, en azo...![]()
ik weet niet hoe de stekker die jij nodig hebt er precies uitziet maar er staan plaatjes bij. Zoek op RGB en kijk naar de plaatjes. als je een 'remote' nodig hebt zoek je op rgb remote.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef Loll het volgende:
weet j
[..]
weet jij dan de Engelse naam voor dat stekkertje?我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Ik wilde dit dus voor de eerste keer proberen, omdat ik een USB-microscoop en wat loepen nodig heb en die daar aanzienlijk goedkoper zijn dan hier in Nederland.
Nu had ik al een boodschappenlijstje op DX, ik wilde bestellen, dacht dat het direct via Paypal kon, maar Paypal wil eerst geld van mijn bankrekening naar mijn Paypal-account overmaken (duurt 4-6 dagen). Dus nog niks kunnen bestellen.
Nu ik echter dit topic lees, twijfel ik of ik bij DX moet kopen. Is BIC beter? Wat zijn daar de verzendtijden? De prijzen zijn nagenoeg hetzelfde.
En weet iemand hoe het zit met Paypal (in de OP staat dat je direct kan betalen met Paypal als tussenweg)?This isn't even my final form.![]()
Koop bij BIC, sneller verzonden en de klantenservice is beter. Zoek ook even de coupon codes op voor 15% korting.
Nieuwe Paypal klanten moeten eerst een goede reputatie opbouwen voordat ze "direct" kunt betalen. Paypal kan pas na 1 dag zien of je wel werkelijk geld op je rekening hebt staan.![]()
Hallo, ten eerste.. welkom!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:32 schreef Levolution het volgende:
Ik wilde dit dus voor de eerste keer proberen, omdat ik een USB-microscoop en wat loepen nodig heb en die daar aanzienlijk goedkoper zijn dan hier in Nederland.
Nu had ik al een boodschappenlijstje op DX, ik wilde bestellen, dacht dat het direct via Paypal kon, maar Paypal wil eerst geld van mijn bankrekening naar mijn Paypal-account overmaken (duurt 4-6 dagen). Dus nog niks kunnen bestellen.
Nu ik echter dit topic lees, twijfel ik of ik bij DX moet kopen. Is BIC beter? Wat zijn daar de verzendtijden? De prijzen zijn nagenoeg hetzelfde.
En weet iemand hoe het zit met Paypal (in de OP staat dat je direct kan betalen met Paypal als tussenweg)?
Goed dat je even de OP hebt doorgelezen!
Maar om antwoord op je vragen te geven:
Paypal is een super goed betaalmiddel als je 'vertrouwd' bent, met een relatief nieuw account, weinig gebruikt ben je dat vast nog niet. Even wat geld overmaken en je kunt zo bestellen!
Op je andere vraag, Dealextreme is een HEEEEEEEEEEEEL grote winkel, ala Bol.com alleen nog groter,, en chaotischerOm daar iets te bestellen moet je het écht nergens anders kunnen vinden of veel goedkoper zijn
Bic heeft verzendtijd van .. 2/3 dagen.. en dan nog de post. Dus z'n twee weken totaal
Bedankt voor de snelle reacties! Ik heb inderdaad pas net een Paypal-account aangemaakt, even afwachten dan maar. Ik ga dan voor BIC, met die kortingscode kom ik ook nog eens goedkoper uit.This isn't even my final form.![]()
Kan me nog herinneren dat jack voor zichzelf vlees had besteld van een grote supplier op toabao!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:53 schreef shiznuts het volgende:
Het toppunt van dwaasheid: je Foe Young Hai daadwerkelijk bij een Chinees bestellen.
En dan nog klagen dat het lang duurt ook... en een refund vragen omdat het niet is wat je besteld hebt of je niet tevreden bent met de toestand waarin je je bestelling aantrof.![]()
![]()
De 10% korting code werkt niet op alle categorieën, dure dingen zoals tablets en accessoires voor Apple zijn uitgeschakeld helaas.
![]()
Ik probeerde de 7% code uit de OP, hij vernieuwt de pagina maar doet verder niks. Die 10% probeer ik ook nog wel. En anders maakt het niet heel veel uit, het is goedkoop genoeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:29 schreef UncleSam het volgende:
De 10% korting code werkt niet op alle categorieën, dure dingen zoals tablets en accessoires voor Apple zijn uitgeschakeld helaas.
This isn't even my final form.![]()
dat lijkt zo, tot je het ergens anders goedkoper vindt
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Bij mij is Mp4nation ook echt snel hoor. Had binnen 10 dagen mijn Fiio stuff binnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Dionysiou het volgende:
@ Tokko1 gewoon lekker hier verkopen, http://cgi.ebay.nl/FiiO-E(...)8fa568e#ht_809wt_905
Verzending meteen 10x zo snel![]()
![]()
http://www.dealextreme.com/p/fashion-butterfly-style-ring-91847
Wtf, ik heb deze ring gekocht omdat ik vlinders geweldig vind, maar toen ik hem laatst om had gingen mensen lachen en zeggen dat het een vrouwenring was?? Nee toch?![]()
Nee hoor... Zo mannelijk als het maar kan.Stoer hoor.
![]()
Lol, whut? Staat ook echt niet bij '- Great gift for women'.
Lijkt idd wel een mannenhand op dat plaatje. Dat je zoveel tijd hebt om die te bestuderen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Goed product ontvangen van ebay, bouwkwaliteit is redelijk maar werkt als een tiet voor maar $2,60![]()
Battery USB Emergency Charger
Ik heb ook 3 Fenix lampen in bestelling![]()
Ook nog deze via budgetlightforum deal maar ze zijn verraden door de concurrent en hebben nu leveringsproblemen whaha![]()
![]()
![]()
Nog een lampje: http://www.focalprice.com(...)with_Clip_Black.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Een beetje individu heeft er schijt aan wat de massa denk over bepaalde zaken. Duidelijk een mannenhand op plaatje bij item, als jij hem cool vind, kan jou het verder rotten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Wtf, ik heb deze ring gekocht omdat ik vlinders geweldig vind, maar toen ik hem laatst om had gingen mensen lachen en zeggen dat het een vrouwenring was?? Nee toch?
Als mensen twijfelen aan je mannelijkheid, kan je ze altijd neerhoeken en vervolgens zwaffelen, terwijl je roept: "Een vrouw had dit niet gekund he, jou zo swaffelen, BIATCH??!?"Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
ga er toch niet op inquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Een beetje individu heeft er schijt aan wat de massa denk over bepaalde zaken. Duidelijk een mannenhand op plaatje bij item, als jij hem cool vind, kan jou het verder rotten.
Als mensen twijfelen aan je mannelijkheid, kan je ze altijd neerhoeken en vervolgens zwaffelen, terwijl je roept: "Een vrouw had dit niet gekund he, jou zo swaffelen, BIATCH??!?", TROLL TROLL TROLL..
zie:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb gister wat besteld bij DX maar het is nog niet verzonden?
Ik kon ook niet met iDeal betalen, dus ik vind het een beetje onveilig, ben ik opgelicht??Terwijl meneer al jarenlang meeloopt in deze reeksquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Wtf, ik heb deze ring gekocht omdat ik vlinders geweldig vind, maar toen ik hem laatst om had gingen mensen lachen en zeggen dat het een vrouwenring was?? Nee toch?![]()
Vlinderafdruk op de kaakquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Een beetje individu heeft er schijt aan wat de massa denk over bepaalde zaken. Duidelijk een mannenhand op plaatje bij item, als jij hem cool vind, kan jou het verder rotten.
Als mensen twijfelen aan je mannelijkheid, kan je ze altijd neerhoeken en vervolgens zwaffelen, terwijl je roept: "Een vrouw had dit niet gekund he, jou zo swaffelen, BIATCH??!?"![]()
![]()
I know, note the sarcasm.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
ga er toch niet op in, TROLL TROLL TROLL..
zie:
[..]
[..]
Terwijl meneer al jarenlang meeloopt in deze reeks
Common sense is my super power. What's yours?
Ik heb een order al sinds 7/8 besteld, maar hij staat nog steeds op Order Received, terwijl hij wel In Stock zou zijn. Enig idee hoe dat kan?Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.![]()
heb je links?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:20 schreef monkeybrain het volgende:
Goed product ontvangen van ebay, bouwkwaliteit is redelijk maar werkt als een tiet voor maar $2,60![]()
Battery USB Emergency Charger
[ afbeelding ]
Ik heb ook 3 Fenix lampen in bestelling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook nog deze via budgetlightforum deal maar ze zijn verraden door de concurrent en hebben nu leveringsproblemen whaha![]()
[ afbeelding ]BAM dit is 3KB![]()
heb je ervaringen met dat lampje??quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef shiznuts het volgende:
Nog een lampje: http://www.focalprice.com(...)with_Clip_Black.htmlBAM dit is 3KB![]()
Nee, dat niet, maar ziet er aardig uit en is spotgoedkoop.quote:
Zal waarschijnlijk net zoveel licht geven als die Fenix E05.Welkom in de wonderlijke sprookjeswereld die Chinashopping heet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:53 schreef Christiaan het volgende:
Ik heb een order al sinds 7/8 besteld, maar hij staat nog steeds op Order Received, terwijl hij wel In Stock zou zijn. Enig idee hoe dat kan?In ieder geval verander je niks aan je zaak als je er hier over gaat klagen/vragen gaat stellen. Beter richt je je tot de verkoper. Deed ik laatst bijvoorbeeld bij Ever buying. Zelfde verhaal. 'In stock', maar status nog altijd 'processing' na een ruime week. Bij navraag werd beloofd dat het magazijn verteld zou worden dat dit inderdaad niet de bedoeling was, werd meteen gezegd dat ik op m'n volgende order korting zou krijgen en later bleek diezelfde dag m'n item per UPS (niet de gebruikelijke Hong Kong Post) verscheept was.
Dan had ik hier kunnen vragen 'Enig idee hoe dat kan?', maar als je je verontwaardiging bij de shop legt i.p.v. hier, kom je een stuk verder.
Zoals gezegd hè... Ik heb er géén ervaring mee. 27 Lumen van die Fenix E05 is ook niet bar veel. Het is leuk om het slot van je fiets/deur/auto mee te vinden in het donker of in kleine hoekjes iets bij te lichten. Beter dan zo'n knoopcel led-lampje aan een sleutelbos zal het heus zijn, maar verwacht niet dat je er een kilometer ver mee kan schijnen.
Voor die $2.84 (zonder couponkorting ff) leek me dat dus best geinig.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat toch groot focalprice op de foto'sSoms hè...
![]()
't Is ja ook niet makkelijk.
![]()
Dealextreme is goed bezig(het is een portomenee btw)
http://www.dealextreme.co(...)l-style-wallet-68987![]()
Ik dacht al dat het nepgeld wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:27 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hoe zal de douane opkijken als ze dit in een envelop zien zitten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:27 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dat wisten we nog niet, bedankt voor het vermelden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef Thorical het volgende:
7%NLFOK kortingscode bij BIC is verlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je bij BIC niet je shopping cart opslaan zoals bij DX? Nu mag ik alles weer bij elkaar gaan zoeken.
This isn't even my final form.![]()
Dat is het hem nou juist, met die code 10%ebay2011 werkt een referrer niet meer (RobertNL).quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:14 schreef Levolution het volgende:
Kun je bij BIC niet je shopping cart opslaan zoals bij DX? Nu mag ik alles weer bij elkaar gaan zoeken.
Tenminste bij mij niet.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Eerste order ingelegd bij Mistertao. Referrer Tokko1 gaf 5% korting :-)Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Sinds wanneer is dat? Paar dagen terug werkte dat nog gewoon.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, met die code 10%ebay2011 werkt een referrer niet meer (RobertNL).
Tenminste bij mij niet.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:56 schreef W00fer het volgende:
Eerste order ingelegd bij Mistertao. Referrer Tokko1 gaf 5% korting :-)![]()
Mijn eerste Mistertao order staat inmiddels op 70%!Maandag geshipped denk ik.. (weer leuke foto service btw:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(als deze zichtbaar is voor iedereen?)Als je gewoon even had gekeken op de voorpagina van buyincoins. Daar bevind zich reclame voor producten en ook voor "the newest items". Klikquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:15 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Is er geen "new products" of "top sellers" pagina op buy in coins?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Bij de price calculator van MisterTao bedoelen ze met total toch gewoon de prijs van het product die er staat?![]()
zonder shipping... die kosten komen er later nog boven op ..quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:19 schreef MagischMannetje het volgende:
Bij de price calculator van MisterTao bedoelen ze met total toch gewoon de prijs van het product die er staat?![]()
Dus dit klopt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
zonder shipping... die kosten komen er later nog boven op ..
Dit stond er bij het product:
Totals: $5.81
Toen heb ik dit ingevuld bij de calculator:
Dus 10$ is de totale prijs incl toch?![]()
heb geeb zin om die link te ontledenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat toch groot focalprice op de foto's
BAM dit is 3KB![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef Thorical het volgende:
7%NLFOK kortingscode bij BIC is verlopen.![]()
![]()
Hopen dat ze snel een nieuwe geven aan tokko1
BAM dit is 3KB![]()
Heb gemaild, er is wel een 10% discount code voor 2011 die wel gewoon werktquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef Loll het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopen dat ze snel een nieuwe geven aan tokko1
Dus tot die tijd kan je die gebruiken ofcourse!
Jezus wat een gezeik bij Focalprice.
Ik heb van hun eergisteren een LED horloge binnen gekregen, echter is de batterij al zo leeg dat je de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ik dus een RMA Request aangemaakt met een fotootje en vergelijkingsmateriaal.
Krijg ik terug.Heb ik maar gevraagd of het normaal is dat je op een horloge de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ff kijken wat ze zeggen...quote:It has no problem.Maybe the different watch.![]()
Een jaar geleden voor het laatst besteld bij DX, nu maar weer 2 bestellingen eraan gewaagd
http://www.dealextreme.co(...)fe-with-holster-9199
http://www.dealextreme.co(...)-folding-knife-11352![]()
![]()
werkt dit ding http://www.buyincoins.com(...)er-product-1217.html op windows 7 zo niet weet iemand alternatief? En kan dit überhaupt in nederland @ vogeltje twiet tof mesBAM dit is 3KB![]()
wat kk beunhazen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:00 schreef Repeating het volgende:
Ik heb van hun eergisteren een LED horloge binnen gekregen, echter is de batterij al zo leeg dat je de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ik dus een RMA Request aangemaakt met een fotootje en vergelijkingsmateriaal.
Krijg ik terug.
[..]
Heb ik maar gevraagd of het normaal is dat je op een horloge de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ff kijken wat ze zeggen...
wtf nu ook hondenvoer http://www.dealextreme.co(...)d-for-dogs-75g-82739 uit china
[ Bericht 7% gewijzigd door Loll op 28-08-2011 13:23:11 ]BAM dit is 3KB![]()
Voor 1 euro heb je een kartonnen strip met knoopcellen bij de Zeeman/Wibra/Xenos. Doet niets af aan je RMA request natuurlijk, maar het is een cheap fix.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:00 schreef Repeating het volgende:
Krijg ik terug.
[..]
Heb ik maar gevraagd of het normaal is dat je op een horloge de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ff kijken wat ze zeggen...
Of is het echt een speciale horlogebatterij?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik krijg de achterkant van het horloge nog niet eens open. Geen schroefjes enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Voor 1 euro heb je een kartonnen strip met knoopcellen bij de Zeeman/Wibra/Xenos. Doet niets af aan je RMA request natuurlijk, maar het is een cheap fix.
Of is het echt een speciale horlogebatterij?![]()
![]()
Heel veel pulken en met mesje enzo... uitiendelijk was het mij gelukt. En het lukte wel.. maar nieuwe batterij die deed nietsquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:25 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik krijg de achterkant van het horloge nog niet eens open. Geen schroefjes enzo.
[ afbeelding ]( RMA --> Nieuwe
, was geen focalprice)
Dat is inderdaad de final price; maar pas op..quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:39 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dus dit klopt?
Dit stond er bij het product:
Totals: $5.81
Toen heb ik dit ingevuld bij de calculator:
[ afbeelding ]
Dus 10$ is de totale prijs incl toch?
het is het door jou geschatte gewicht wat de finalprice maakt.. product kan dus mogelijk wel zwaarder zijn dan je zelf verwacht en daardoor dus logischerwijs ook duurder zijn in shipping kosten![]()
En hoe krijg je hem weer dicht? Kliksysteem?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heel veel pulken en met mesje enzo... uitiendelijk was het mij gelukt. En het lukte wel.. maar nieuwe batterij die deed niets( RMA --> Nieuwe
, was geen focalprice)
![]()
Ik dacht het wel jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:32 schreef Repeating het volgende:
[..]
En hoe krijg je hem weer dicht? Kliksysteem?
Hoe zit het met de HP TouchPad? Is diue nog steeds uitverkocht?Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.![]()
Jacht op HP Padquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:46 schreef Jetfly het volgende:
Hoe zit het met de HP TouchPad? Is diue nog steeds uitverkocht?
Dit is NIET het topic daarvoor. Relevantie met Chinese webshops is er niet.
(tevens dit topic bij tweakers)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
bestaat dat forum wat door een paar leden van Fok is opgericht om over illegale meuk uit china te praten nog steeds?我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
quote:Die lui hebben echt de vakantie van hun leven
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
En dan vakantiefoto's met hun 1.3 MP camera. 'Gekregen van de baas.'quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die lui hebben echt de vakantie van hun leven
![]()
Als het goed is wel alleen volgens mij wel besloten, maar heb de link niet meer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef BigD033 het volgende:
bestaat dat forum wat door een paar leden van Fok is opgericht om over illegale meuk uit china te praten nog steeds?![]()
Vervolg op die LED horloge met lege batterij:
Met een mesje het klepje losgekregen. Zit gewoon zo'n rond plat batterijtje in. Maandag in de winkel maar even een nieuwe halen. Voor de rest nog even kijken wat Focalprice met me RMA Request doet...![]()
1080P Full HD Media Player with AV/HDMI/USB/SD/MMC (Silver)
- Color: Silver
- Aluminum alloy case
- Plays almost any video and audio files without conversion
- Can play up to 1080p HD videos
- Supported video format: MPEG1/2/4/H.264(MKV/MOV/AVI)/RM/RMVB/FLV
- Max video resolution: 1920*1080
- Supported audio decoding format: PCM/DTS/AC3/MP3/FLAC/WMA/APE/AAC
- Supported image format: JPG/BMP/PNG/GIF/TIFF
- Supported caption format: SMI/SSA/AAS/SRT/SUB/PGS
- Interfaces: DC+AV+HDMI+USB HOST+SD/MMC slot
- Supports SD card up to 8GB
- Supports HDMI & CVBS video output
- Package includes:
- 1 * Media player
- 1 * HDMI cable
- 1 * 100~240V power adapter (US plug)
- 1 * AV cable
- 1 * Remote control (1*CR2025 included)
Vandaag besteld voor 28,- . Ik zocht iets wat makkelijk aan te sluiten is op een willekeurige tv (hotel, uni, etc) om video bestanden af te spelen. Zal mijn bevindingen hier of in de review topic posten.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*![]()
Leuk, ben benieuwdquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
1080P Full HD Media Player with AV/HDMI/USB/SD/MMC (Silver)
[ afbeelding ]
[lijst met specs]
Vandaag besteld voor 28,- . Ik zocht iets wat makkelijk aan te sluiten is op een willekeurige tv (hotel, uni, etc) om video bestanden af te spelen. Zal mijn bevindingen hier of in de review topic posten.
Handig om achter je tv te plakken trouwens!![]()
ik denk eigenlijk dat het IR signaal van de afstandsbediening daar te zwak voor isquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd
Handig om achter je tv te plakken trouwens!![]()
IR verlengerquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat het IR signaal van de afstandsbediening daar te zwak voor is![]()
![]()
Dat DX kantoor ziet er best mooi uit maar het gebouw zelf ziet er echt uitgeleefd uitquote:![]()
Ik vind de Canadees wel enorm grappig op alle filmpjes, hoe hij omviel door een tikkie van de deur![]()
![]()
Counter terrorist? Porno zeg ik je. Alleen zullen de opnames wel kut kwaliteit hebben. Zeker met porno.quote:
jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef BigD033 het volgende:
bestaat dat forum wat door een paar leden van Fok is opgericht om over illegale meuk uit china te praten nog steeds?BAM dit is 3KB![]()
Die heb ik ook, zelfde probleem, verkocht aan mn broertje, binnen zie je de tijd nog wel goed, maar als je eenmaal buiten bent...quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:25 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik krijg de achterkant van het horloge nog niet eens open. Geen schroefjes enzo.
[ afbeelding ]Wat een kuttopic :')![]()
Krijg ik ineens een uitgestelde betaling van Paypal voor $0,85![]()
Zijn ze gek geworden![]()
Vervolgens crasht de website en zie ik geen order bij Pandawill staan. Heerlijk![]()
![]()
Heren Tablet experts, mocht ik een Rena3 (Renesas) willen bestellen.
Waar kan ik dat het beste doen?
Zo zie ik op bijvoorbeeld op alibaba diverse aanbieders, echter heb ik met alibaba geen ervaring en ben zodoende ietwat huiverig. Welke verkopers zijn goed qua levertijd en afhandeling?
Of is het wellicht verstandiger om m'n tablet op pakweg mp4nation te bestellen hoewel ie daar misschien wat duurder is.
Daarnaast een andere vraag: Indien het tablet door de douane wordt tegengehouden, aan hoeveel extra kosten (inklaringskosten + belasting) moet ik dan ongeveer denken?
Bij voorbaat dankFedor, the last emporer...![]()
De Rena is een goede keuze, heb m zelf ook gehad. Alibaba en Aliexpress moet je zien als een marktplaats met goede en slechte verkopers. Als je zeker wilt zijn zou ik gewoon voorMp4nation gaan, het duurt wel langer maar je hebt wel zekerheid.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:06 schreef sharpshooter85 het volgende:
Heren Tablet experts, mocht ik een Rena3 (Renesas) willen bestellen.
Waar kan ik dat het beste doen?
Zo zie ik op bijvoorbeeld op alibaba diverse aanbieders, echter heb ik met alibaba geen ervaring en ben zodoende ietwat huiverig. Welke verkopers zijn goed qua levertijd en afhandeling?
Of is het wellicht verstandiger om m'n tablet op pakweg mp4nation te bestellen hoewel ie daar misschien wat duurder is.
Daarnaast een andere vraag: Indien het tablet door de douane wordt tegengehouden, aan hoeveel extra kosten (inklaringskosten + belasting) moet ik dan ongeveer denken?
Bij voorbaat dank
Btw = 19% van 150, dus 28.50 + kosten a 12.5, dus max 41 euro.![]()
Word er een beetje moe van dat dat tracking systeem van ChinaPost er voor de helft van de tijd uit ligt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
gierige klootzakken zijn we ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:14 schreef UncleSam het volgende:
Idd, ik heb m ook ontvangen. Veel Nederlanders staan er in zeg! Ook iemand van PostNL..
Wat een kuttopic :')![]()
Absoluut!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:40 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
gierige klootzakken zijn we ook
De nieuwe layout is wel beter dan de oude moet ik toegeven, lagere fee is ook altijd goed... dus tjaah.
Ze gebruikten trouwens wel een oude mailing list...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik zoek nog een adapter voor deze controller:
http://www.dealextreme.co(...)ed-strip-light-67412
Ik weet geen idee welke ik nou het beste kan nemen, wie heeft er een beetje verstand van dit soort dingen?![]()
Heb weer het een en ander aan updates:
Prijzen in CNY.
item price 50
service fee 5
domestic postage 12
shipment 71
Totaal 138
Is dat een beetje goed of niet qua prijs?
Verzonden met China Post small package.
Is een longsleeve shirt, gewicht 290 gram.
Die 10% erbij aan gewicht voor de "doos" die ze eromheen doen is ook maar natte vingerwerk, want ik kan me voorstellen dat ze daar wel eens overheen of onder zitten. Je kunt namelijk een behoorlijke doos hebben voor 100 gram.
En het werken met die balance is echt nasty op Choobuy, alles staat door elkaar ook bij het invullen van je adres, dan kun je weer 20 opties aanklikken.
Agencytaobao had ik weer gemaild heb nu een RRCN tracking number.
Nu nog bekijken of ie er al is.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
1 pakket ligt inmiddels al 21 dagen bij de douane. Inklaringsformulieren al anderhalve week geleden opgestuurd. Nog niets gehoord.
Ander pakketje ligt al 9 dagen bij de douane zonder dat ik uberhaupt papieren thuis heb ontvangen. Geen grote en ook geen dure verzendingen zijn het.
Gaat lekker zo allemaal.Fedor, the last emporer...![]()
Komt Mistertao voor een andere order niet ff met een e-mail update ofzo van je kunt gaan betalen, nee dat moest ik zelf gaan checken
Nu willen ze 1 pakketje niet shippen want "Vendor rating too low".
Friggin irritant, die verkoper heeft 3 hartjes, dus zo erg zou het niet moeten zijn.
Het is maar een item van 3 dollar (maar hier in NL niet te krijgen). Dus ik wil het hebben!
====================================================================
EDIT:
Ok ander t-shirt van Taobao, kosten via Mistertao.com
Item + domestic shipping 12.77 dollar (50 CNY + 15CNY domestic shipping + fee 15CNY)
Shipping 4.51 dollar (best cheap, Choobuy vraagt veel meer)
Daar 5% fee overheen en 4% Paypal Fee (bij Choobuy kun je dat omzeilen door zelf een payment te sturen of door je balance op te waarderen vooraf)
Conclusie: Mistertao pakt ook winst op domestic shipping (30 CNY voor binnenlandse zending)
maar is veel goedkoper in international shipping waardoor je ongeveer gelijk uit komt met de prijs met Choobuy.
Ware het niet dat je ook nog coupons hebt bij Mistertao en dat maakt hem dus voorlopig de goedkoopste.
[ Bericht 21% gewijzigd door W00fer op 29-08-2011 14:52:37 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Oeps! Heb ik een RMA Request aangemaakt bij Priceangels omdat mijn externe batterij voor de iPhone niet samen bij de bestelde LED horloge zat, ligt hij vandaag in mijn brievenbus. Raar dat er nergens stond dat ze apart werden verzenden... :S![]()
http://www.ahappydeal.com/products/product_22199.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij Mister Tao schatten ze het gewicht. Maar als het pakje nou lichter blijkt te zijn. Kan ik dan geld terug vragen?![]()
Weet iemand hier het verschil tussen een SD-301, een SD-302 en een SD-306 laser?
Heb op google al wat gezocht maar niets gevonden. Prijzen zijn vrijwel hetzelfde.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Vind ik een hele goede vraag. Lijkt me dat dat een billijke schatting is. Soms heb je geluk soms pech. Ik zei al het is natte vinger werk (ook die doos dat die 10% van het gewicht uit zou maken).quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:02 schreef Koen. het volgende:
Bij Mister Tao schatten ze het gewicht. Maar als het pakje nou lichter blijkt te zijn. Kan ik dan geld terug vragen?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Bedankt voor de reactie in ieder geval. Nuttige informatie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef UncleSam het volgende:
[..]
De Rena is een goede keuze, heb m zelf ook gehad. Alibaba en Aliexpress moet je zien als een marktplaats met goede en slechte verkopers. Als je zeker wilt zijn zou ik gewoon voorMp4nation gaan, het duurt wel langer maar je hebt wel zekerheid.
Btw = 19% van 150, dus 28.50 + kosten a 12.5, dus max 41 euro.
Nu zit ik rond te kijken en kwam bijvoorbeeld het volgende tablet in nederland tegen:
http://www.intertoys.nl/g(...)ch-black-579738.html
Vrijwel identieke specificaties en mogelijkheden mijns inziens. Indien dat het geval is dan zou ik eerder geneigd zijn deze te kopen, aangezien je dan gemakkelijker service/ garantie hebt e.d.
Of zien de heren kenners duidelijke voordelen van alsnog een dergelijk tablet importeren uit China?Fedor, the last emporer...![]()
Je bent niet goed wijs.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef shhulp het volgende:
zo even 100 G snoep gekocht op Taobao
[ afbeelding ]
5,70$ en volgens Taobao Agent is het; Delicious![]()
150 gramquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef shhulp het volgende:
[ afbeelding ]
5,70$ en volgens Taobao Agent is het; Delicious![]()
![]()
Dat wel, je China verslaving ontkennen gaat echter niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:19 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je het toch wel een keertje proberen ofniet?![]()
![]()
Maar stel je voor dat je verslaafd raakt aan die snoepjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat wel, je China verslaving ontkennen gaat echter niet meer.![]()
![]()
Ik zoek nog wel altijd een cheap adresje om energydrink naar NL te halen die hier niet te krijgen is. Per tray ofzo.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
zou iemand mij een linkje kunnen PMen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef BigD033 het volgende:
bestaat dat forum wat door een paar leden van Fok is opgericht om over illegale meuk uit china te praten nog steeds?![]()
Dit?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef shhulp het volgende:
[ afbeelding ]
5,70$ en volgens Taobao Agent is het; Delicious
Maar heb je de gemiddelde tanden in China gezien, veel plezier met delicious candy uit China.![]()
![]()
Staan koffiebonen op de voorkant.. Bij koffiebonen gaat het om kwaliteit, niet om de kwantiteit, iets wat chinezen niet begrijpen. Tevens staat er "Milk Candy" op de voorkant, wan inhoudt dat er iets van melk in zit me dunkt. Laat melk nou iets zijn waar Chinezen ook niet zo goed in zijn. Google maar eens op melamine , melk en China. Veel plezier met je snoepjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef shhulp het volgende:
[ afbeelding ]
5,70$ en volgens Taobao Agent is het; Delicious
En dan de kleurstoffen explosie die erin zit daar wordt je ook niet vrolijk van.
bovendien is de voedsel en waren autoriteit niet happig op het importeren van eten.
Moet je voor de grap maar eens kijken naar airport Australia. Daar komt nog geen koffieboontje het land binnen in verband met schadelijke ziektes en vanalles.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
hmm true.. proberen te cancelen dan maa rquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Staan koffiebonen op de voorkant.. Bij koffiebonen gaat het om kwaliteit, niet om de kwantiteit, iets wat chinezen niet begrijpen. Tevens staat er "Milk Candy" op de voorkant, wan inhoudt dat er iets van melk in zit me dunkt. Laat melk nou iets zijn waar Chinezen ook niet zo goed in zijn. Google maar eens op melamine , melk en China. Veel plezier met je snoepjes.![]()
![]()
Iemand linkte naar hondenvoer bij DX, tal van dooie dieren in Amerika dankzij Chinees voer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Staan koffiebonen op de voorkant.. Bij koffiebonen gaat het om kwaliteit, niet om de kwantiteit, iets wat chinezen niet begrijpen. Tevens staat er "Milk Candy" op de voorkant, wan inhoudt dat er iets van melk in zit me dunkt. Laat melk nou iets zijn waar Chinezen ook niet zo goed in zijn. Google maar eens op melamine , melk en China. Veel plezier met je snoepjes.
Als je van je huisdier af wilt, gelijk Bonzo uit China kopen![]()
![]()
Ik zag er ooit zo een. Een Amerikaanse. Ik ben de naam even kwijt, maar ze hadden er echt 30 verschillende soorten Monster.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:53 schreef W00fer het volgende:
Ik zoek nog wel altijd een cheap adresje om energydrink naar NL te halen die hier niet te krijgen is. Per tray ofzo.![]()
Zou je hem voor mij op willen zoeken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef G007Drummer het volgende:
[..]
Ik zag er ooit zo een. Een Amerikaanse. Ik ben de naam even kwijt, maar ze hadden er echt 30 verschillende soorten Monster.
Ze hadden in Finland trouwens ook hele lekkere energy...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Vergeet niet dat daar een topic over is, hè... Energy Drinks discussietopic #2
Verder...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef shiznuts het volgende:
Hehe, ik zag zojuist dat ik nog een dynapep heb liggen.
Was trouwens afgelopen week in Finland, daar hebben ze ook een boel energydrinks die ik niet kende zeg.Teveel om allemaal te proberen helaas...
Heb 4 horloges besteld bij mister tao, 800 gram volgens hun gewoon betaald en direct wegen als je het binnen hebt, is het lichter direct contact opnemen.
Betaalde 11,9 dollar voor 790 gr is dat veel?![]()
Daar heb je een heel nieuw horloge voor, maar goed.Niet op Ebay hetzelfde model met free shipping toevallig? Je weet ook dat Focalprice sinds kort een eigen horlogeshop heeft onder de naam eh... watchyear?
Horloges die k hier niet.mag bespreken van hetzelfde merk als een rekenmachine :p ze zijn ele trisch hehehquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef shiznuts het volgende:
Daar heb je een heel nieuw horloge voor, maar goed.Niet op Ebay hetzelfde model met free shipping toevallig? Je weet ook dat Focalprice sinds kort een eigen horlogeshop heeft onder de naam eh... watchyear?
![]()
Ever buying mail:'thought I'd give you all a heads up.quote:Special Offer Valid Aug.29th-Sep.5th, 6% Off Coupon Code: KPLVMN001
Als er 24 inzitten dan kost t maar 5 euro per blikje bijna gratisquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Loll het volgende:
zoek nu ff op ebay energy plus shipping is 120 euro![]()
Niet veel! goedkoop zelf..quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef mtchel112 het volgende:
Heb 4 horloges besteld bij mister tao, 800 gram volgens hun gewoon betaald en direct wegen als je het binnen hebt, is het lichter direct contact opnemen.
Betaalde 11,9 dollar voor 790 gr is dat veel?
Er zijn namelijk nog maar weinig chinezen die de normale standaard shipping fee vragen.. ( de oplichters)
je betaald namelijk z'n 15 a 16 $ per KG.
790 gram komt dus op ongeveer; $12,64 ( ervanuit gaand dat 16$ per kilo is).![]()
![]()
12 euro per kilo, dat belooft wat als je wat grotere dingen gaat verzenden.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Action heeft ook energydrink, net zoals alle andere merken niet te zuipen en vol aspartaam voor kanker![]()
![]()
Vind de enige die echt te drinken is RedBull en Rockstar![]()
ontopic; Vreemd genoeg heeft mijn ps3 controller van laatst ineens geen vertraging meer! Hele fijne zelfs, echt een aanrader, zeker voor die prijs!![]()
![]()
Lol Euroshopper energydrink te koop op eBay voor 2 pond. Kost 30 cent in de AH
http://www.ebay.com/itm/E(...)d4206#ht_1428wt_1037![]()
Zingy taste![]()
Ik zal morgen zo'n blikje halen. Het is immers 2 halen 1 betalen hamsterweek, dan ben ik AH klant![]()
![]()
BIC 26 dollarquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef W00fer het volgende:
Ik zoek nog een move controller (niet die met bal).![]()
Zou ook wel wat meer info willen over de energy blikken.. verslaving -.-Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.![]()
Energie blikjes hou maar op elke dag een paar van die dingen 7 dagen lang bij mij.. kan ook niet goed zijn maarja ik word er wakker van:p.OMGROFL![]()
Heeft iemand hier ervaring mee?
Een replacement kit voor de ipod nano 2nd generation batterij:
http://www.tinydeal.com/4(...)bt33668-p-27498.html
Voor 4.86 kan ik er geen buil aan vallen natuurlijk, maar ben wel benieuwd![]()
![]()
http://www.deal-cool.com/(...)-Console---Black.htmquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef W00fer het volgende:
Ik zoek nog een move controller (niet die met bal).OMGROFL![]()
Als je batterij dood is, dan kun je alles wel proberen ja, voor die prijs zeker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 4.86 kan ik er geen buil aan vallen natuurlijk, maar ben wel benieuwd
Maar let wel, Chinese accu's zijn nogal berucht om het niet waarmaken van de capaciteit (mAh). Ook plakken ze leuk overal stickertjes en logo'tjes dat het volgens internationale en EU-norm allemaal prima deluxor is, maar dat wil ook vaak niet zo zijn, wat je dan krijgt is dat je iPod opeens naar een brandlucht begint te ruiken, of erger nog: dat 'ie gewoon ontploft. Geen bangmakerij of zo en het hoeft niet zo te zijn, maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden.
Ik heb weleens een Ipod mini generatie 1 een nieuwe accu gegeven voor 3 dollar ofzo. Werkte zo goed als de originele maar alle enorme mAh waarden moet je inderdaad niet vertrouwen. Chinezen hebben echt geen 3 dubbele capaciteit accu's en Apple gooit zeker voor de lol een lage capaciteit erinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 4.86 kan ik er geen buil aan vallen natuurlijk, maar ben wel benieuwd![]()
Je hebt wel betrouwbare adressen voor dit soort accu's maar dan zijn de prijzen vrij pittig.Daarom moet je ook nooit zaken bestellen uit China met je echte naam@...nlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:57 schreef ElmoFan het volgende:
Gelukkig heb ik nog nooit iets besteld bij zarmark
Ik bestel altijd met mijn alter ego naam![]()
![]()
Zijn er ook chinese webshops die douchekoppen verkopen?
Wanneer ik in HK ben dan zijn die krengen spotgoedkoop daar (superkrachtig enzo, meerdere standen, en dan betaal je maar 70-80 HK$ ervoor ofzo...), maar hier in NL is een standaard basisdouchekop meteen al vrij prijzig...![]()
http://chinaprices.us?q=showerheadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:11 schreef Yi-Long het volgende:
Wanneer ik in HK ben dan zijn die krengen spotgoedkoop daar (superkrachtig enzo, meerdere standen, en dan betaal je maar 70-80 HK$ ervoor ofzo...), maar hier in NL is een standaard basisdouchekop meteen al vrij prijzig...
Weet niet wat voor een type douchekop je zoekt maar daar staat het vast wel tussen.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Hebben ze die ook niet gewoon bij de Action, Xenox, Marskramer, Blokker, etc...?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:11 schreef Yi-Long het volgende:
Wanneer ik in HK ben dan zijn die krengen spotgoedkoop daar (superkrachtig enzo, meerdere standen, en dan betaal je maar 70-80 HK$ ervoor ofzo...), maar hier in NL is een standaard basisdouchekop meteen al vrij prijzig...
Hier kom ik die dingen altijd wel al tegen voor een tientje.
Uiteraard niet bij de bouwmarkt, waar ze je het liefste een douchekop van 120,- eur aanmeten.
Zojuist 2 van deze binnengekregen http://www.tinydeal.com/w(...)ep25500-p-21426.html
Leuk spul voor mensen met een een auto en dit type fitting.
Ze geven mooi licht en gaan wss superlang mee.
(ik gebruik ze dus als kentekenverlichting achter)toch?![]()
Lightinthebox Holland versie!!
Douchekoppen![]()
http://www.lightinthebox.com/nl/c/douchekoppen-_3912/Alle-2
Een stevig straaltje is inderdaad wel lekker om je ballen mee te reinigen![]()
![]()
wie weet of de balletjes pistolen van dx door de doaune heen komen want ik wil er namelijk eentje bestellen maar ben bang gepakt te worden en ook de green lasers.![]()
Er is wel zoiets in creditcardformaat of iets anders aan als keychain, die zijn echter van een merk en worden in het Verenigd Koninkrijk aangeboden op Ebay. That's all there's to find out about it.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.megagadgets.nl/keytool.html
Kan iemand zoiets vinden bij DX en consorten?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kan ik dan ook alleen maar afraden. Zeker de combinatie...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef markar het volgende:
wie weet of de balletjes pistolen van dx door de doaune heen komen want ik wil er namelijk eentje bestellen maar ben bang gepakt te worden en ook de green lasers.
Geen elk probleem mee gehad (2 bbguns en 1000 balletjes), maar voor verdere informatie beter PMen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef markar het volgende:
wie weet of de balletjes pistolen van dx door de doaune heen komen want ik wil er namelijk eentje bestellen maar ben bang gepakt te worden en ook de green lasers.Wat een kuttopic :')![]()
Weer een keyboard ontvangen van Ebay. Gewoon in een plastic zak gestopt, wat raar dat het helemaal is gekraakt en tig schroeven eruit liggen![]()
Fucking Chinezen, wees maar bang dat deze mongolen de wereld gaan overnemen
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 30-08-2011 15:23:23 ]![]()
komt er allemaal gewoon doorheen, probeer wel alles los te bestellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef markar het volgende:
wie weet of de balletjes pistolen van dx door de doaune heen komen want ik wil er namelijk eentje bestellen maar ben bang gepakt te worden en ook de green lasers.
maar als je gepakt wordt krijg je levenslang dus pas op!我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Op de vogeltjesmarkt (niet enkel vogels, braderie etc) te Antwerpen verkopen ze die dingen gewoon op de marktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:47 schreef Kobra het volgende:
Verkopen ze die dingen niet gewoon in België?
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd![]()
Het leuke Nederland dat bestaat in een andere dimensie noemen we hier België
België is gewoon beter en Brabant moet weer aansluiten bij België.
Nederland als Duitse provincie was ook beter geweest.![]()
The item (item) left Hong Kong for its destination on 30-Aug-2011
Mijn alpha oordopjes. Gokje, morgen, overmorgen of de dag erna in de bus?![]()
![]()
Een week of 1-2...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef Berend. het volgende:
The item (item) left Hong Kong for its destination on 30-Aug-2011
Mijn alpha oordopjes. Gokje, morgen, overmorgen of de dag erna in de bus?![]()
Vandaag mijn draadloze muis van BIC binnen. Binnen 5 min na openen van de envelop (binnen 1 week binnen) al bloed onder mijn nagel, want ik moest die zwarte voetjes eraf pulken om het ding te openen. Die aan/uit knop druk je gemakkelijk onder de behuizing.
CPI (resolutie vermoed ik) knop werkt niet of heeft geen functie.
Erg goedkoop is ie, 3.60 euro inclusief shipping. Ik denk dat je in NL voor een gemiddelde draadloze muis toch al snel een tientje kwijt bent.
http://www.buyincoins.com(...)_a_review=1#maoWriteFriettent dikke Willie, met Willie![]()
die is wel vet, jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.megagadgets.nl/keytool.html
Kan iemand zoiets vinden bij DX en consorten?我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Had een pakketje uit China met DHL laten versturen... maar als je die zending gaat volgen (track en trace code), dan vraag ik me echt af wat ze bij DHL aan het doen zijn...
China -> HongKong -> Leipzig -> Brussel -> Eindhoven -> Terug naar Brussel ?? -> en de dag later toch weer naar Eindhoven.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://chinaprices.us?q=showerhead
Weet niet wat voor een type douchekop je zoekt maar daar staat het vast wel tussen.Thanksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hebben ze die ook niet gewoon bij de Action, Xenox, Marskramer, Blokker, etc...?
Hier kom ik die dingen altijd wel al tegen voor een tientje.
Uiteraard niet bij de bouwmarkt, waar ze je het liefste een douchekop van 120,- eur aanmeten.Ik zal van de week eerst even een rondje maken langs alle cheap-ass winkels hier voor een goedkope leuke douchekop, en anders wordt het bestellen
![]()
![]()
Werkt hij verder wel goed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:06 schreef W00fer het volgende:
Vandaag mijn draadloze muis van BIC binnen. Binnen 5 min na openen van de envelop (binnen 1 week binnen) al bloed onder mijn nagel, want ik moest die zwarte voetjes eraf pulken om het ding te openen. Die aan/uit knop druk je gemakkelijk onder de behuizing.
CPI (resolutie vermoed ik) knop werkt niet of heeft geen functie.
Erg goedkoop is ie, 3.60 euro inclusief shipping. Ik denk dat je in NL voor een gemiddelde draadloze muis toch al snel een tientje kwijt bent.
http://www.buyincoins.com(...)_a_review=1#maoWrite
Heb hem vorige week ook besteld namelijk![]()
![]()
![]()
- aerodynamisch onverantwoorde helikopter met zonnecel op rotor
- 103429058329 dobbelstenen
- schrikdoosje
- schrikdoosje (open)
- elastiek pistool
- led lampje
- nepbril
- tvkleurtjes horlogeWhen all else fails, you always have delusion.![]()
Amsterdam (vanwege denken dat ze voor heel Nederland spreken) en Den Haag (vanwege onze fantastische sell-out politiek - thanks voor het verkopen van ons land aan de armoedzaaiers in Europa en het voormalig oostblok-) afsteken en af laten drijven in zee, ik ben voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:04 schreef monkeybrain het volgende:
Het leuke Nederland dat bestaat in een andere dimensie noemen we hier België
België is gewoon beter en Brabant moet weer aansluiten bij België.
Nederland als Duitse provincie was ook beter geweest.
Vraag mij trouwens af of alle energy drink verslaafden hier er zo uit zien?
Zou je wel denken als je het in bulk uit China wilt laten komen.
Half Amsterdam spreekt niet eens Nederlands![]()
Kijk, daar gaat al je Rode Kruis donaties naartoe, dikke Indiërs van 4 jaar![]()
![]()
Us: "Ohnoes, u drank all China's supply of energy Drinks! You fat bastard!"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef monkeybrain het volgende:
Half Amsterdam spreekt niet eens Nederlands![]()
Kijk, daar gaat al je Rode Kruis donaties naartoe, dikke Indiërs van 4 jaar
Fat Indian kid Kid: "Yeeeees, yeeeeees!"
Wie heeft er eigenlijk ervaring met deal-cool? Ik heb dit forum even afgezocht maar niet veel duidelijks kunnen vinden, ik vond het wel een interesante website...![]()
![]()
Waar hedde 't vandaan? Bril is nml wel episch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
- schrikdoosje
- schrikdoosje (open)
- elastiek pistool
- led lampje
- nepbril
- tvkleurtjes horlogeCommon sense is my super power. What's yours?
Hij werkt verder prima. M'n pa zei al niet komen klagen als je RSI hebt, je hand staat een beetje in een rare hoek omdat ie zo plat is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Werkt hij verder wel goed?
Heb hem vorige week ook besteld namelijk
Ik adviseer om hem ff open te schroeven en het voorste gedeelte goed dicht te klikken, anders werken de twee knoppen niet als een echte muisklik (en die is vrij hard ja)
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Net mijn Kensington-slot voor mijn laptop binnengekregen. De tering, wat een gore rotlucht heeft dat ding.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Kun je nagaan in wat voor rotlucht die Chineesjes dag in dag uit staan als ze die meuk staan te fabriceren.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
My fliend. Please usage our handy cute searchfeetjur wis the woods 'fun glasses'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waar hedde 't vandaan? Bril is nml wel episch.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef ebutyouyou het volgende:
alssjeblieft kom met die link voor goedkope energy?
www.aldi.nl - Golden Power: the cheapest, the bestess!
Tenzij Chinese energy, is dit niet relevant hier, hè...
Zoals gezegd, er is een speciaal epic koel topic rond het discussiëren van energydrinks.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dit is naar mijn mening de beste energy drink site die er is. Het probleem is, hoe verkrijg je die hap:
http://www.screamingenergy.com/Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Niet uit China in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef W00fer het volgende:
Dit is naar mijn mening de beste energy drink site die er is. Het probleem is, hoe verkrijg je die hap:
http://www.screamingenergy.com/
Je kunt het laten bezorgen op een doorstuuradres in Amerika (zijn genoeg shops die dat doen, Google is your friend), dat ze het vanuit daar (borderlinx of shipito bijvoorbeeld) weer doorsturen naar jou. Maar het wordt op die manier wel een erg duur grapje... zou ik niet doen. En again, dit is offtopic, dus als dat gewoon elders, of gewoon niet kan, kan het hier gewoon lekker over Chinese webshopaankopen gaan.
Vreemdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef W00fer het volgende:
Borderlinx vraagt knaken en shipto ook.![]()
![]()
wat is dat schrikdoosje precies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
- schrikdoosje
- schrikdoosje (open)
- elastiek pistool
- led lampje
- nepbril
- tvkleurtjes horloge我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Tnx, we'll see. Heb em besteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb weleens een Ipod mini generatie 1 een nieuwe accu gegeven voor 3 dollar ofzo. Werkte zo goed als de originele maar alle enorme mAh waarden moet je inderdaad niet vertrouwen. Chinezen hebben echt geen 3 dubbele capaciteit accu's en Apple gooit zeker voor de lol een lage capaciteit erin![]()
Je hebt wel betrouwbare adressen voor dit soort accu's maar dan zijn de prijzen vrij pittig.
[..]![]()
Ten éérste, na een uur jezelf bumpen...? C'mon dit is een forum waar je gewoon ff moet wachten hoor.quote:
Ten tweede, Deal-Cool, prima shop.. duurt soms iets langermet shipping. Maar over het algemeen shippen ze gewoon goed verpakt en met redelijke tijd. Dus kan je gewoon bestellen.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Misschien ook wel een leuke tip.
Houdt bij Never buying de groupdeals goed in de gaten.
Zitten vaak leuke 1 cent deals bij.![]()
Trouwens mijn Brainwavz beta binnen
Mooi setje:
-Silicone tips 3 (standaard 3 maten)
-Foarm tips (schuim 1 maat, maar vormt naar je oor)
-Brainwavz beta oortjes zelf
De oordopjes zien er wat raar uit omdat ze onder een hoek van 45 graden staan maar na even luisteren zitten ze wel confortabel.
Personelijk vind ik de foamtips het fijnst zitten. Zijn wel beetje lastig om de driver heen te krijgen. Maar met een beetje priegelen lukt dit wel.
Het geluid van de betá's is naar mijn gevoel iets gedtailleerder dan dat van de Brainwavz Alpha´s maar toch wel een lekker duidelijke bas(niet overdreven maar toch aanwezig). In vergelijking met een Sennheiser PXC350 zijn ze iets minder vol, maar verschil moet er wezen voor een 20 euro koptelefoonsetje en een 200 euro koptelefoon.
Mijn uiteindelijke oordeel is dan ook dat het uitstekende koptelefoontjes zijn voor de 20 euro die je er voor betaald. Gedetailleerd geluid, goede bas en uitstekende pasvorm.
MP4nation's Brainwavz Beta IEMCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nice.
Zelf ben ik niet zo van de foam, mijn ervaring is dat de bass beter overkomt wanneer je de normal silicons gebruikt (of dubbele: geribbeld for her pleasure). Qua 'insulation' zijn de foam tips natuurlijk wel beter, door de warmte van je oor vormen ze zich namelijk tot een perfect fit (proces duurt even).
Na de flut mp3-speler van DX nu net met de post m'n Sansa Clip+ ontvangen (pixmania.at) ontvangen. Die is hackbaar met Rockbox, iets wat velen aanraden. Nu nog wachten op m'n FiiO E5 en CKDUN CK-700 oortjes en dan hebben we hopelijk een mooie kit.
Ben niet echt iemand die om de 'vele' bas geeftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef shiznuts het volgende:
Nice.
Zelf ben ik niet zo van de foam, mijn ervaring is dat de bass beter overkomt wanneer je de normal silicons gebruikt (of dubbele: geribbeld for her pleasure). Qua 'insulation' zijn de foam tips natuurlijk wel beter, door de warmte van je oor vormen ze zich namelijk tot een perfect fit (proces duurt even).
Na de flut mp3-speler van DX nu net met de post m'n Sansa Clip+ ontvangen (pixmania.at) ontvangen. Die is hackbaar met Rockbox, iets wat velen aanraden. Nu nog wachten op m'n FiiO E5 en CKDUN CK-700 oortjes en dan hebben we hopelijk een mooie kit.Meer om de rest van het geluid.
Combinatie van redelijke bas met goed getaillereed geluid vind ik belangrijker
Wat is de funcit van 'm rooten/hacken met Rockbox, meer functionaliteit of zoiets?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nog een boeiende titel voor 't volgende topic?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: