Perfecte shopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:08 schreef Repeating het volgende:
Iemand ervaring met miniinthebox.com ?
Leuke filmpjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef monkeybrain het volgende:
Miss Dino laat het dinogebouw zien van dinodirect![]()
Best wel een schattig vrouwtje en ze loopt zo grappig![]()
Spaanse versie, Mr.Dino is van homodirect![]()
Ola chico's!!!![]()
Al die planten die ze daar even neer hebben gezet + de restroomquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef monkeybrain het volgende:
Miss Dino laat het dinogebouw zien van dinodirect![]()
Best wel een schattig vrouwtje en ze loopt zo grappig![]()
Spaanse versie, Mr.Dino is van homodirect![]()
Ola chico's!!!![]()
Bedankt!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Stroopwafels het volgende:
Had het in de vorige reeks ook al gezegd:
Met deze coupon krijg je 10% korting bij BIC
[ code verwijderd ]
Ik spreek geen Spaans maar volgens mij zegt hij precies hetzelfde als die griet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Al die planten die ze daar even neer hebben gezet + de restroom
Heerlijk ja, bubbelplastic dr omheen.. beetje doorheen proberen te kijken. Hmm zie niets doorheen, ach voelt wel "oke" dus zal wel goed zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik spreek geen Spaans maar volgens mij zegt hij precies hetzelfde als die griet.
Incl. je bent altijd welkom op deze bankDacht het niet...
Die dikke Chinees gaat ook liever WII spelen dan met die griet babbelen
De controleur is ook grappig, kijkt in het doosje en "ziet" dat alles werkt![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef zerokil het volgende:
Welke shop is Bic![]()
Edit:
http://www.buyincoins.com ???
Psvunited heeft in mijn post geschiedenis gekekenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef zerokil het volgende:
Welke shop is Bic![]()
Edit:
http://www.buyincoins.com ???
Mooi hèquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:54 schreef mickeyD het volgende:
de lamp (so called 3800 lumen) is binnen!
wat een licht!!!!
liet het ff zien hier thuis en hoorde: WTF is dat?!?
geen 3800 lumen natuurlijk, maar de saik SA-15 valt er van in het niet..
die wordt compleet weggeblazen..
mag ook wel voor 5x zoveel geld
ohja, en.... niet aangetekend aangekomen
Ik weet dat we het er vaker over gehad hebben, maar heb je nog even een link + de veilige batterijen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:06 schreef mickeyD het volgende:
ghehe, ik ga van t weekend es wat collegas verblinden LOL
Thanks!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:53 schreef mickeyD het volgende:
maar natuurlijk..
is inclusief batterijen en lader
de batterijen kan ik niets over zeggen, want mn glazen bol is ff in rivisie
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649
Soms snap ik echt niet wat mensen denken uit china te halen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:15 schreef Saninl het volgende:
Iemand goed schoonmaak spul voor auto gevonden op DX ofzoiets dergelijks? Al is het maar een microvezel doek ouzo?
Ok. Fijn om te weten, laat je het ook even weten als je hem ontvangen hebt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:16 schreef Silencee het volgende:
Bij deal-cool zondag besteld maandag stond er shipped.
Bij DX maandag besteld en staat nu nog steeds Waiting for Supplier.
Hoop dat DX een beetje opschiet want me headset van me xbox is kapot. Die heb ik nu dus bestelt voor 5 euro ofzo beter dan 20 in de winkel voor precies de zelfde in microsoft doosje.
Kan je misschien mij via de PM én DM op de hoogte houden, dit is zo spannend hier moet ik van op de hoogte blijven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:16 schreef Silencee het volgende:
Bij deal-cool zondag besteld maandag stond er shipped.
Bij DX maandag besteld en staat nu nog steeds Waiting for Supplier.
Hoop dat DX een beetje opschiet want me headset van me xbox is kapot. Die heb ik nu dus bestelt voor 5 euro ofzo beter dan 20 in de winkel voor precies de zelfde in microsoft doosje.
www.dealextreme.com > inloggen > order klikken > Cancel Orderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:19 schreef Silencee het volgende:
Eindelijk contact met support van DX gekregen blijkt dat er een product van 1$ uitverkocht is.
Deze heb ik ook niet nodig hoe kan ik deze cancelen (alleen dat product)?
Nee want dan cancel je heel de order zover ik net zag ik moet maar 1 product ervan af halen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
www.dealextreme.com > inloggen > order klikken > Cancel Order
heb er net wat besteld Item ID:#00000831quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:53 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had een mailtje in mijn mailbox van een nieuwe site:
http://www.sungwin.com/index.aspx
Misschien ook wel interessant
En dat is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:29 schreef BigD033 het volgende:
[..]
heb er net wat besteld Item ID:#00000831
Linkje erbij was waarschijnlijk te makkelijk...quote:
Ja sorry, op dx zijn de oil lighters trouwens zonder print minstens 4 euro.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Linkje erbij was waarschijnlijk te makkelijk...
Het gaat dus om een aansteker: http://www.sungwin.com/productdetail.aspx?prid=831
Thnx voor de info!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Repeating het volgende:
Pakketje binnen van DX, in 13 dagen wel te verstaan, en niet geopend door de Douane!
Wat pgr zegt. Leuk enzo, maar het is hier geen Twitter voor je random uitspattingen die je voelt te moeten delen. Zonder context zitten wij niet echt te wachten op zulke reacties, ik in ieder geval niet, daar heb ik geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Repeating het volgende:
Pakketje binnen van DX, in 13 dagen wel te verstaan, en niet geopend door de Douane!
OP al eens gelezen en de topics doorzocht?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Soms snap ik echt niet wat mensen denken uit china te halen...![]()
Ga naar de action, heb je goedkoper allemaal van dat soort troep
Volgens mij zijn sommige mensen gewoon té lui.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Soms snap ik echt niet wat mensen denken uit china te halen...![]()
Ga naar de action, heb je goedkoper allemaal van dat soort troep
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
OP al eens gelezen en de topics doorzocht?
[..]
kijk wat een coole site!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:20 schreef Loll het volgende:
heey ben weer terug van vakantie![]()
wil een rgb strip bestellen plus rgb remote nu moet ik alleen nog een stekkertje hebben wat tussen de rgb strip en het remote kastje moet. Heeft iemand een linkje van dat stekkertje?
Dan is het een review. En dat hoort niet in dit topic thuis. Maar omdat jij er gelukkiger van wordt zal ik het ff voor je opsommen allemaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat pgr zegt. Leuk enzo, maar het is hier geen Twitter voor je random uitspattingen die je voelt te moeten delen. Zonder context zitten wij niet echt te wachten op zulke reacties, ik in ieder geval niet, daar heb ik geen boodschap aan.
Het zou wel interessant zijn als je er meteen bij zegt of dat vanaf de dag versturen of de dag bestellen is. Welk item je besteld hebt, de hoedanigheid waarin het pakketje aangekomen is en je eerste indruk van dat item. Zulke dingen...
[..]
OP al eens gelezen en de topics doorzocht?
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |