Thanks, ik bestel al wel een tijdje bij DX, had alleen nog nooit bij BIC wat besteld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gefelicteerd, en welkom bij de china shopping verslaafden club
Gisteravond even wat hoesjes besteld bij BIC, en hijs nu alweer proccesing-5.. morgen shipped! TopShop!
Eww, ik zie het zal even contact opnemen met de Hoster zodat deze kan kijken waar het probleem zit!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
De afbeeldingen in de OP doen het niet meer
hier wel hoor...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
De afbeeldingen in de OP doen het niet meer
haha ja mijn brakke host ligt er soms uit ja, nooit heel lang though.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Eww, ik zie het zal even contact opnemen met de Hoster zodat deze kan kijken waar het probleem zit!
Bedankt voor het melden
Lang niet gemerkt dat hij er uit is gegaan.. prima host!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:05 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
haha ja mijn brakke host ligt er soms uit ja, nooit heel lang though.
Bedoel je ArtsCow?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:52 schreef Michael-H het volgende:
iPad Keyboard van DX maar geannulleerd. Stond al anderhalve maand op waiting for supplier. Laat dan maar lekker zitten![]()
Weet iemand nog bij welke China-Shop je schilderijen kon bestellen of laten maken?
Zoiets, maar volgens mij is dat alleen voor prints. Dacht dat er hier ook waren die een volwaardig schilderij in china hadden laten maken...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Bedoel je ArtsCow?
http://www.artscow.com/
Nee, dan heb je meteen een busje AIVD-lui voor de deur en wordt je afgevoerd naar Guantanamo om daar de rest van je leven achter de tralies te slijtenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:13 schreef markar het volgende:
wie weet of de balletjes pistolen van dx door de doaune heen komen want ik wil er namelijk eentje bestellen maar ben bang gepakt te worden en ook de green lasers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.romago.com.hk/en/company/contact.aspquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:37 schreef Rijstbal het volgende:
Weet iemand waar ik deze horloges kan bestellen? Merk heet Romago.
quote:You can contact Terance - ROMAGO Brand Manager for the quotation and arrangement!
RomagoDesign 7 maanden geleden
Perfecte shopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:08 schreef Repeating het volgende:
Iemand ervaring met miniinthebox.com ?
Leuke filmpjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef monkeybrain het volgende:
Miss Dino laat het dinogebouw zien van dinodirect![]()
Best wel een schattig vrouwtje en ze loopt zo grappig![]()
Spaanse versie, Mr.Dino is van homodirect![]()
Ola chico's!!!![]()
Al die planten die ze daar even neer hebben gezet + de restroomquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef monkeybrain het volgende:
Miss Dino laat het dinogebouw zien van dinodirect![]()
Best wel een schattig vrouwtje en ze loopt zo grappig![]()
Spaanse versie, Mr.Dino is van homodirect![]()
Ola chico's!!!![]()
Bedankt!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Stroopwafels het volgende:
Had het in de vorige reeks ook al gezegd:
Met deze coupon krijg je 10% korting bij BIC
[ code verwijderd ]
Ik spreek geen Spaans maar volgens mij zegt hij precies hetzelfde als die griet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Al die planten die ze daar even neer hebben gezet + de restroom
Heerlijk ja, bubbelplastic dr omheen.. beetje doorheen proberen te kijken. Hmm zie niets doorheen, ach voelt wel "oke" dus zal wel goed zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik spreek geen Spaans maar volgens mij zegt hij precies hetzelfde als die griet.
Incl. je bent altijd welkom op deze bankDacht het niet...
Die dikke Chinees gaat ook liever WII spelen dan met die griet babbelen
De controleur is ook grappig, kijkt in het doosje en "ziet" dat alles werkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |