Omdat het lekker is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:40 schreef Adelante het volgende:
Drink jij het omdat je het lekker vindt of omdat het hip is
Mee eens! Het is net zoals Golden Power geproduceerd door DIS B.V.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Rockstar is net radioactief, Je pis kleurt neongroen en je tandvlees brand weg
Hier hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat het lekker is.
Ik ben helaas wel een uitzondering denk ik.
Ik drink al 5 jaar zo'n 3 a 5 blikjes per dag. Niks mis mee, ben voor de rest gezond enzo. Enigste probleem is bij mijn tandarts, die ziet het zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:56 schreef ErkendFokker het volgende:
Golden power is ook mijn favoriet! Al moet ik zeggen dat het niet gezond op me overkwam vorige weekIk leek wel verrot. Maarja dat was ook @ 3 blikjes per dag 5 dagen achter elkaar.. (Lang leve toetsweken)
Hmm zal wel aan mij liggen danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:57 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik drink al 5 jaar zo'n 3 a 5 blikjes per dag. Niks mis mee, ben voor de rest gezond enzo. Enigste probleem is bij mijn tandarts, die ziet het zo.(Tanden zien er wel goed uit voor de rest, hij heeft alleen liever dat ik het via een rietje naar binnen slurp.
)
Benzinestations.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
red bull voor 1,50? Waar krijg je dat voor elkaar.
Goedzo~!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Mijn favo's zijn:
- LidL energydrink met cassissmaak
- Rodeo (?) met cranberrysmaak
- Golden Power
Waar kan je die halen? Leuke naam.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:43 schreef nexus-pilot het volgende:
Ahh, laatste tijd drink ik graag Nalu, best wel een origineel drankje
Ik haal het in de Carrefour (want ik woon in Belgiė), weet niet echt waar je dat in Nederland kan krijgen maar het is wel verdomd lekker!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar kan je die halen? Leuke naam.
hier welquote:Op zondag 10 april 2011 01:35 schreef mytec het volgende:
ik wil nog een keer energy+coffee proberen http://www.monsterenergy.com/us/en/products/ alleen jammer genoeg niet hier te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |