Amsterdam (vanwege denken dat ze voor heel Nederland spreken) en Den Haag (vanwege onze fantastische sell-out politiek - thanks voor het verkopen van ons land aan de armoedzaaiers in Europa en het voormalig oostblok-) afsteken en af laten drijven in zee, ik ben voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:04 schreef monkeybrain het volgende:
Het leuke Nederland dat bestaat in een andere dimensie noemen we hier België
België is gewoon beter en Brabant moet weer aansluiten bij België.
Nederland als Duitse provincie was ook beter geweest.
Us: "Ohnoes, u drank all China's supply of energy Drinks! You fat bastard!"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef monkeybrain het volgende:
Half Amsterdam spreekt niet eens Nederlands![]()
Kijk, daar gaat al je Rode Kruis donaties naartoe, dikke Indiërs van 4 jaar
Waar hedde 't vandaan? Bril is nml wel episch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
- aerodynamisch onverantwoorde helikopter met zonnecel op rotor
- 103429058329 dobbelstenen
- schrikdoosje
- schrikdoosje (open)
- elastiek pistool
- led lampje
- nepbril
- tvkleurtjes horloge
Hij werkt verder prima. M'n pa zei al niet komen klagen als je RSI hebt, je hand staat een beetje in een rare hoek omdat ie zo plat is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Werkt hij verder wel goed?
Heb hem vorige week ook besteld namelijk
My fliend. Please usage our handy cute searchfeetjur wis the woods 'fun glasses'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waar hedde 't vandaan? Bril is nml wel episch.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef ebutyouyou het volgende:
alssjeblieft kom met die link voor goedkope energy?
Niet uit China in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef W00fer het volgende:
Dit is naar mijn mening de beste energy drink site die er is. Het probleem is, hoe verkrijg je die hap:
http://www.screamingenergy.com/
Vreemdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef W00fer het volgende:
Borderlinx vraagt knaken en shipto ook.
wat is dat schrikdoosje precies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
- aerodynamisch onverantwoorde helikopter met zonnecel op rotor
- 103429058329 dobbelstenen
- schrikdoosje
- schrikdoosje (open)
- elastiek pistool
- led lampje
- nepbril
- tvkleurtjes horloge
Tnx, we'll see. Heb em besteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb weleens een Ipod mini generatie 1 een nieuwe accu gegeven voor 3 dollar ofzo. Werkte zo goed als de originele maar alle enorme mAh waarden moet je inderdaad niet vertrouwen. Chinezen hebben echt geen 3 dubbele capaciteit accu's en Apple gooit zeker voor de lol een lage capaciteit erin![]()
Je hebt wel betrouwbare adressen voor dit soort accu's maar dan zijn de prijzen vrij pittig.
[..]
Ten éérste, na een uur jezelf bumpen...? C'mon dit is een forum waar je gewoon ff moet wachten hoor.quote:
Ben niet echt iemand die om de 'vele' bas geeftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef shiznuts het volgende:
Nice.
Zelf ben ik niet zo van de foam, mijn ervaring is dat de bass beter overkomt wanneer je de normal silicons gebruikt (of dubbele: geribbeld for her pleasure). Qua 'insulation' zijn de foam tips natuurlijk wel beter, door de warmte van je oor vormen ze zich namelijk tot een perfect fit (proces duurt even).
Na de flut mp3-speler van DX nu net met de post m'n Sansa Clip+ ontvangen (pixmania.at) ontvangen. Die is hackbaar met Rockbox, iets wat velen aanraden. Nu nog wachten op m'n FiiO E5 en CKDUN CK-700 oortjes en dan hebben we hopelijk een mooie kit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |