Je bent niet goed wijs.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef shhulp het volgende:
zo even 100 G snoep gekocht op Taobao
[ afbeelding ]
5,70$ en volgens Taobao Agent is het; Delicious
150 gramquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef shhulp het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wel, je China verslaving ontkennen gaat echter niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:19 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je het toch wel een keertje proberen ofniet?
Maar stel je voor dat je verslaafd raakt aan die snoepjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat wel, je China verslaving ontkennen gaat echter niet meer.
zou iemand mij een linkje kunnen PMen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef BigD033 het volgende:
bestaat dat forum wat door een paar leden van Fok is opgericht om over illegale meuk uit china te praten nog steeds?
Dit?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef shhulp het volgende:
[ afbeelding ]
Staan koffiebonen op de voorkant.. Bij koffiebonen gaat het om kwaliteit, niet om de kwantiteit, iets wat chinezen niet begrijpen. Tevens staat er "Milk Candy" op de voorkant, wan inhoudt dat er iets van melk in zit me dunkt. Laat melk nou iets zijn waar Chinezen ook niet zo goed in zijn. Google maar eens op melamine , melk en China. Veel plezier met je snoepjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef shhulp het volgende:
[ afbeelding ]
hmm true.. proberen te cancelen dan maa rquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Staan koffiebonen op de voorkant.. Bij koffiebonen gaat het om kwaliteit, niet om de kwantiteit, iets wat chinezen niet begrijpen. Tevens staat er "Milk Candy" op de voorkant, wan inhoudt dat er iets van melk in zit me dunkt. Laat melk nou iets zijn waar Chinezen ook niet zo goed in zijn. Google maar eens op melamine , melk en China. Veel plezier met je snoepjes.
Iemand linkte naar hondenvoer bij DX, tal van dooie dieren in Amerika dankzij Chinees voer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Staan koffiebonen op de voorkant.. Bij koffiebonen gaat het om kwaliteit, niet om de kwantiteit, iets wat chinezen niet begrijpen. Tevens staat er "Milk Candy" op de voorkant, wan inhoudt dat er iets van melk in zit me dunkt. Laat melk nou iets zijn waar Chinezen ook niet zo goed in zijn. Google maar eens op melamine , melk en China. Veel plezier met je snoepjes.
Ik zag er ooit zo een. Een Amerikaanse. Ik ben de naam even kwijt, maar ze hadden er echt 30 verschillende soorten Monster.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:53 schreef W00fer het volgende:
Ik zoek nog wel altijd een cheap adresje om energydrink naar NL te halen die hier niet te krijgen is. Per tray ofzo.
Zou je hem voor mij op willen zoeken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef G007Drummer het volgende:
[..]
Ik zag er ooit zo een. Een Amerikaanse. Ik ben de naam even kwijt, maar ze hadden er echt 30 verschillende soorten Monster.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef shiznuts het volgende:
Hehe, ik zag zojuist dat ik nog een dynapep heb liggen.
Was trouwens afgelopen week in Finland, daar hebben ze ook een boel energydrinks die ik niet kende zeg.Teveel om allemaal te proberen helaas...
Horloges die k hier niet.mag bespreken van hetzelfde merk als een rekenmachine :p ze zijn ele trisch hehehquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef shiznuts het volgende:
Daar heb je een heel nieuw horloge voor, maar goed.Niet op Ebay hetzelfde model met free shipping toevallig? Je weet ook dat Focalprice sinds kort een eigen horlogeshop heeft onder de naam eh... watchyear?
'thought I'd give you all a heads up.quote:Special Offer Valid Aug.29th-Sep.5th, 6% Off Coupon Code: KPLVMN001
Als er 24 inzitten dan kost t maar 5 euro per blikje bijna gratisquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Loll het volgende:
zoek nu ff op ebay energy plus shipping is 120 euro
Niet veel! goedkoop zelf..quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef mtchel112 het volgende:
Heb 4 horloges besteld bij mister tao, 800 gram volgens hun gewoon betaald en direct wegen als je het binnen hebt, is het lichter direct contact opnemen.
Betaalde 11,9 dollar voor 790 gr is dat veel?
BIC 26 dollarquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef W00fer het volgende:
Ik zoek nog een move controller (niet die met bal).
http://www.deal-cool.com/(...)-Console---Black.htmquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef W00fer het volgende:
Ik zoek nog een move controller (niet die met bal).
Als je batterij dood is, dan kun je alles wel proberen ja, voor die prijs zeker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee?
Een replacement kit voor de ipod nano 2nd generation batterij:
http://www.tinydeal.com/4(...)bt33668-p-27498.html
[ afbeelding ]
Voor 4.86 kan ik er geen buil aan vallen natuurlijk, maar ben wel benieuwd
Ik heb weleens een Ipod mini generatie 1 een nieuwe accu gegeven voor 3 dollar ofzo. Werkte zo goed als de originele maar alle enorme mAh waarden moet je inderdaad niet vertrouwen. Chinezen hebben echt geen 3 dubbele capaciteit accu's en Apple gooit zeker voor de lol een lage capaciteit erinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee?
Een replacement kit voor de ipod nano 2nd generation batterij:
http://www.tinydeal.com/4(...)bt33668-p-27498.html
[ afbeelding ]
Voor 4.86 kan ik er geen buil aan vallen natuurlijk, maar ben wel benieuwd
Daarom moet je ook nooit zaken bestellen uit China met je echte naam@...nlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:57 schreef ElmoFan het volgende:
Gelukkig heb ik nog nooit iets besteld bij zarmark
http://chinaprices.us?q=showerheadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:11 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn er ook chinese webshops die douchekoppen verkopen?
Wanneer ik in HK ben dan zijn die krengen spotgoedkoop daar (superkrachtig enzo, meerdere standen, en dan betaal je maar 70-80 HK$ ervoor ofzo...), maar hier in NL is een standaard basisdouchekop meteen al vrij prijzig...
Hebben ze die ook niet gewoon bij de Action, Xenox, Marskramer, Blokker, etc...?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:11 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn er ook chinese webshops die douchekoppen verkopen?
Wanneer ik in HK ben dan zijn die krengen spotgoedkoop daar (superkrachtig enzo, meerdere standen, en dan betaal je maar 70-80 HK$ ervoor ofzo...), maar hier in NL is een standaard basisdouchekop meteen al vrij prijzig...
Er is wel zoiets in creditcardformaat of iets anders aan als keychain, die zijn echter van een merk en worden in het Verenigd Koninkrijk aangeboden op Ebay. That's all there's to find out about it.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.megagadgets.nl/keytool.html
Kan iemand zoiets vinden bij DX en consorten?
Kan ik dan ook alleen maar afraden. Zeker de combinatie...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef markar het volgende:
wie weet of de balletjes pistolen van dx door de doaune heen komen want ik wil er namelijk eentje bestellen maar ben bang gepakt te worden en ook de green lasers.
Geen elk probleem mee gehad (2 bbguns en 1000 balletjes), maar voor verdere informatie beter PMen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef markar het volgende:
wie weet of de balletjes pistolen van dx door de doaune heen komen want ik wil er namelijk eentje bestellen maar ben bang gepakt te worden en ook de green lasers.
komt er allemaal gewoon doorheen, probeer wel alles los te bestellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef markar het volgende:
Op de vogeltjesmarkt (niet enkel vogels, braderie etc) te Antwerpen verkopen ze die dingen gewoon op de marktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:47 schreef Kobra het volgende:
Verkopen ze die dingen niet gewoon in België?
Een week of 1-2...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef Berend. het volgende:
The item (item) left Hong Kong for its destination on 30-Aug-2011
Mijn alpha oordopjes. Gokje, morgen, overmorgen of de dag erna in de bus?
die is wel vet, jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.megagadgets.nl/keytool.html
Kan iemand zoiets vinden bij DX en consorten?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://chinaprices.us?q=showerhead
Weet niet wat voor een type douchekop je zoekt maar daar staat het vast wel tussen.
Thanksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hebben ze die ook niet gewoon bij de Action, Xenox, Marskramer, Blokker, etc...?
Hier kom ik die dingen altijd wel al tegen voor een tientje.
Uiteraard niet bij de bouwmarkt, waar ze je het liefste een douchekop van 120,- eur aanmeten.
Werkt hij verder wel goed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:06 schreef W00fer het volgende:
Vandaag mijn draadloze muis van BIC binnen. Binnen 5 min na openen van de envelop (binnen 1 week binnen) al bloed onder mijn nagel, want ik moest die zwarte voetjes eraf pulken om het ding te openen. Die aan/uit knop druk je gemakkelijk onder de behuizing.
CPI (resolutie vermoed ik) knop werkt niet of heeft geen functie.
Erg goedkoop is ie, 3.60 euro inclusief shipping. Ik denk dat je in NL voor een gemiddelde draadloze muis toch al snel een tientje kwijt bent.
http://www.buyincoins.com(...)_a_review=1#maoWrite
Amsterdam (vanwege denken dat ze voor heel Nederland spreken) en Den Haag (vanwege onze fantastische sell-out politiek - thanks voor het verkopen van ons land aan de armoedzaaiers in Europa en het voormalig oostblok-) afsteken en af laten drijven in zee, ik ben voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:04 schreef monkeybrain het volgende:
Het leuke Nederland dat bestaat in een andere dimensie noemen we hier België
België is gewoon beter en Brabant moet weer aansluiten bij België.
Nederland als Duitse provincie was ook beter geweest.
Us: "Ohnoes, u drank all China's supply of energy Drinks! You fat bastard!"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef monkeybrain het volgende:
Half Amsterdam spreekt niet eens Nederlands![]()
Kijk, daar gaat al je Rode Kruis donaties naartoe, dikke Indiërs van 4 jaar
Waar hedde 't vandaan? Bril is nml wel episch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
- aerodynamisch onverantwoorde helikopter met zonnecel op rotor
- 103429058329 dobbelstenen
- schrikdoosje
- schrikdoosje (open)
- elastiek pistool
- led lampje
- nepbril
- tvkleurtjes horloge
Hij werkt verder prima. M'n pa zei al niet komen klagen als je RSI hebt, je hand staat een beetje in een rare hoek omdat ie zo plat is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Werkt hij verder wel goed?
Heb hem vorige week ook besteld namelijk
My fliend. Please usage our handy cute searchfeetjur wis the woods 'fun glasses'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waar hedde 't vandaan? Bril is nml wel episch.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef ebutyouyou het volgende:
alssjeblieft kom met die link voor goedkope energy?
Niet uit China in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef W00fer het volgende:
Dit is naar mijn mening de beste energy drink site die er is. Het probleem is, hoe verkrijg je die hap:
http://www.screamingenergy.com/
Vreemdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef W00fer het volgende:
Borderlinx vraagt knaken en shipto ook.
wat is dat schrikdoosje precies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
- aerodynamisch onverantwoorde helikopter met zonnecel op rotor
- 103429058329 dobbelstenen
- schrikdoosje
- schrikdoosje (open)
- elastiek pistool
- led lampje
- nepbril
- tvkleurtjes horloge
Tnx, we'll see. Heb em besteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb weleens een Ipod mini generatie 1 een nieuwe accu gegeven voor 3 dollar ofzo. Werkte zo goed als de originele maar alle enorme mAh waarden moet je inderdaad niet vertrouwen. Chinezen hebben echt geen 3 dubbele capaciteit accu's en Apple gooit zeker voor de lol een lage capaciteit erin![]()
Je hebt wel betrouwbare adressen voor dit soort accu's maar dan zijn de prijzen vrij pittig.
[..]
Ten éérste, na een uur jezelf bumpen...? C'mon dit is een forum waar je gewoon ff moet wachten hoor.quote:
Ben niet echt iemand die om de 'vele' bas geeftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef shiznuts het volgende:
Nice.
Zelf ben ik niet zo van de foam, mijn ervaring is dat de bass beter overkomt wanneer je de normal silicons gebruikt (of dubbele: geribbeld for her pleasure). Qua 'insulation' zijn de foam tips natuurlijk wel beter, door de warmte van je oor vormen ze zich namelijk tot een perfect fit (proces duurt even).
Na de flut mp3-speler van DX nu net met de post m'n Sansa Clip+ ontvangen (pixmania.at) ontvangen. Die is hackbaar met Rockbox, iets wat velen aanraden. Nu nog wachten op m'n FiiO E5 en CKDUN CK-700 oortjes en dan hebben we hopelijk een mooie kit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |