Bedankt voor de reactie in ieder geval. Nuttige informatie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef UncleSam het volgende:
[..]
De Rena is een goede keuze, heb m zelf ook gehad. Alibaba en Aliexpress moet je zien als een marktplaats met goede en slechte verkopers. Als je zeker wilt zijn zou ik gewoon voorMp4nation gaan, het duurt wel langer maar je hebt wel zekerheid.
Btw = 19% van 150, dus 28.50 + kosten a 12.5, dus max 41 euro.
Je bent niet goed wijs.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef shhulp het volgende:
zo even 100 G snoep gekocht op Taobao
[ afbeelding ]
5,70$ en volgens Taobao Agent is het; Delicious
150 gramquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef shhulp het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wel, je China verslaving ontkennen gaat echter niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:19 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je het toch wel een keertje proberen ofniet?
Maar stel je voor dat je verslaafd raakt aan die snoepjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat wel, je China verslaving ontkennen gaat echter niet meer.
zou iemand mij een linkje kunnen PMen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef BigD033 het volgende:
bestaat dat forum wat door een paar leden van Fok is opgericht om over illegale meuk uit china te praten nog steeds?
Dit?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef shhulp het volgende:
[ afbeelding ]
Staan koffiebonen op de voorkant.. Bij koffiebonen gaat het om kwaliteit, niet om de kwantiteit, iets wat chinezen niet begrijpen. Tevens staat er "Milk Candy" op de voorkant, wan inhoudt dat er iets van melk in zit me dunkt. Laat melk nou iets zijn waar Chinezen ook niet zo goed in zijn. Google maar eens op melamine , melk en China. Veel plezier met je snoepjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef shhulp het volgende:
[ afbeelding ]
hmm true.. proberen te cancelen dan maa rquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Staan koffiebonen op de voorkant.. Bij koffiebonen gaat het om kwaliteit, niet om de kwantiteit, iets wat chinezen niet begrijpen. Tevens staat er "Milk Candy" op de voorkant, wan inhoudt dat er iets van melk in zit me dunkt. Laat melk nou iets zijn waar Chinezen ook niet zo goed in zijn. Google maar eens op melamine , melk en China. Veel plezier met je snoepjes.
Iemand linkte naar hondenvoer bij DX, tal van dooie dieren in Amerika dankzij Chinees voer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Staan koffiebonen op de voorkant.. Bij koffiebonen gaat het om kwaliteit, niet om de kwantiteit, iets wat chinezen niet begrijpen. Tevens staat er "Milk Candy" op de voorkant, wan inhoudt dat er iets van melk in zit me dunkt. Laat melk nou iets zijn waar Chinezen ook niet zo goed in zijn. Google maar eens op melamine , melk en China. Veel plezier met je snoepjes.
Ik zag er ooit zo een. Een Amerikaanse. Ik ben de naam even kwijt, maar ze hadden er echt 30 verschillende soorten Monster.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:53 schreef W00fer het volgende:
Ik zoek nog wel altijd een cheap adresje om energydrink naar NL te halen die hier niet te krijgen is. Per tray ofzo.
Zou je hem voor mij op willen zoeken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef G007Drummer het volgende:
[..]
Ik zag er ooit zo een. Een Amerikaanse. Ik ben de naam even kwijt, maar ze hadden er echt 30 verschillende soorten Monster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |