ik weet niet hoe de stekker die jij nodig hebt er precies uitziet maar er staan plaatjes bij. Zoek op RGB en kijk naar de plaatjes. als je een 'remote' nodig hebt zoek je op rgb remote.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef Loll het volgende:
weet j
[..]
weet jij dan de Engelse naam voor dat stekkertje?
Hallo, ten eerste.. welkom!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:32 schreef Levolution het volgende:
Ik wilde dit dus voor de eerste keer proberen, omdat ik een USB-microscoop en wat loepen nodig heb en die daar aanzienlijk goedkoper zijn dan hier in Nederland.
Nu had ik al een boodschappenlijstje op DX, ik wilde bestellen, dacht dat het direct via Paypal kon, maar Paypal wil eerst geld van mijn bankrekening naar mijn Paypal-account overmaken (duurt 4-6 dagen). Dus nog niks kunnen bestellen.
Nu ik echter dit topic lees, twijfel ik of ik bij DX moet kopen. Is BIC beter? Wat zijn daar de verzendtijden? De prijzen zijn nagenoeg hetzelfde.
En weet iemand hoe het zit met Paypal (in de OP staat dat je direct kan betalen met Paypal als tussenweg)?
Kan me nog herinneren dat jack voor zichzelf vlees had besteld van een grote supplier op toabao!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:53 schreef shiznuts het volgende:
Het toppunt van dwaasheid: je Foe Young Hai daadwerkelijk bij een Chinees bestellen.
En dan nog klagen dat het lang duurt ook... en een refund vragen omdat het niet is wat je besteld hebt of je niet tevreden bent met de toestand waarin je je bestelling aantrof.
Ik probeerde de 7% code uit de OP, hij vernieuwt de pagina maar doet verder niks. Die 10% probeer ik ook nog wel. En anders maakt het niet heel veel uit, het is goedkoop genoeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:29 schreef UncleSam het volgende:
De 10% korting code werkt niet op alle categorieën, dure dingen zoals tablets en accessoires voor Apple zijn uitgeschakeld helaas.
Bij mij is Mp4nation ook echt snel hoor. Had binnen 10 dagen mijn Fiio stuff binnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Dionysiou het volgende:
@ Tokko1 gewoon lekker hier verkopen, http://cgi.ebay.nl/FiiO-E(...)8fa568e#ht_809wt_905
Verzending meteen 10x zo snel
Een beetje individu heeft er schijt aan wat de massa denk over bepaalde zaken. Duidelijk een mannenhand op plaatje bij item, als jij hem cool vind, kan jou het verder rotten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:07 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.dealextreme.com/p/fashion-butterfly-style-ring-91847
Wtf, ik heb deze ring gekocht omdat ik vlinders geweldig vind, maar toen ik hem laatst om had gingen mensen lachen en zeggen dat het een vrouwenring was?? Nee toch?
ga er toch niet op inquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Een beetje individu heeft er schijt aan wat de massa denk over bepaalde zaken. Duidelijk een mannenhand op plaatje bij item, als jij hem cool vind, kan jou het verder rotten.
Als mensen twijfelen aan je mannelijkheid, kan je ze altijd neerhoeken en vervolgens zwaffelen, terwijl je roept: "Een vrouw had dit niet gekund he, jou zo swaffelen, BIATCH??!?"
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb gister wat besteld bij DX maar het is nog niet verzonden?
Ik kon ook niet met iDeal betalen, dus ik vind het een beetje onveilig, ben ik opgelicht??
Terwijl meneer al jarenlang meeloopt in deze reeksquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:07 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.dealextreme.com/p/fashion-butterfly-style-ring-91847
Wtf, ik heb deze ring gekocht omdat ik vlinders geweldig vind, maar toen ik hem laatst om had gingen mensen lachen en zeggen dat het een vrouwenring was?? Nee toch?
Vlinderafdruk op de kaakquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Een beetje individu heeft er schijt aan wat de massa denk over bepaalde zaken. Duidelijk een mannenhand op plaatje bij item, als jij hem cool vind, kan jou het verder rotten.
Als mensen twijfelen aan je mannelijkheid, kan je ze altijd neerhoeken en vervolgens zwaffelen, terwijl je roept: "Een vrouw had dit niet gekund he, jou zo swaffelen, BIATCH??!?"
I know, note the sarcasm.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
ga er toch niet op in, TROLL TROLL TROLL..
zie:
[..]
[..]
Terwijl meneer al jarenlang meeloopt in deze reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |