Aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
Neem ik je daarna waar mee naar huis?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
Als WT wat speciaalbier meeneemt, koop ik zo'n 14 euro dagkaart en ga ik eerst naar meine freundin, pik ik die op en kom ik daarna die kant op. Maar dan moet WT wel speciaalbier meenemen en daar zijn. Liefst van die koffie achtige speciaalbier.
Wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
Als WT wat speciaalbier meeneemt, koop ik zo'n 14 euro dagkaart en ga ik eerst naar meine freundin, pik ik die op en kom ik daarna die kant op. Maar dan moet WT wel speciaalbier meenemen en daar zijn. Liefst van die koffie achtige speciaalbier.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:24 schreef Gridlok het volgende:
Wie gaat de nacht spenderen in broeder patrick zijn tent?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:25 schreef Gridlok het volgende:
of beter gezegd, wie gaat broeder patrick een tent geven, oh my.
Hè wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alleen als patje weer " dat " pak aantrekt.
Ja zomaar ineens.quote:
Oh god.quote:
Ik ben gewoon mezelf, m'n alter ego laat ik altijd op m'n zolderkamer als ik de deur uit ga.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:21 schreef honkeytonk het volgende:
Is iedereen op de meet net zoals op internet ook een supermodel of een hunk met een sixpack die olympisch goud heeft gehaald? Want dan kom ik niet
Daar kan ik denk ik wel mee levenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:25 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, m'n alter ego laat ik altijd op m'n zolderkamer als ik de deur uit ga.
Is dat ook goed?
Ik sowieso niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:21 schreef honkeytonk het volgende:
Is iedereen op de meet net zoals op internet ook een supermodel of een hunk met een sixpack die olympisch goud heeft gehaald? Want dan kom ik niet
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:49 schreef Doodloper het volgende:
Ik kom ook
Ik neem viskruiden mee!
Dan leer je ze kennenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh ik kan wel even langsfietsen de 17de mits ik tijd hebAlleen ken ik niemand van het lijstje mensen die komen.
Iedereen is op de lijst.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
Kom jequote:
Ja dat is baasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bij Myraela waren er ook wel 30+ mensen hoorc
ik al sinds half 7.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben net een kwartier wakker.
Moet je ver reizen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:58 schreef Rodawa het volgende:
Hmm ik ben helemaal niet bekend in Zwolle, maar ik heb nog ff gekeken of ik er uberhaupt zou kunnen komen.Het zal toch wel lastig worden denk ik, want mijn OV-kaart gaat pas vanaf 1 oktober in.
Vanuit Heinenoord. Dat ligt ergens in de buurt van Rotterdam, want ik denk niet dat je dit kleine dorpje kent.quote:
Je hoeft in ieder geval niet alleen te reizen, want er komen heel veel fokkers uit die richting. Ik geloof dat sowieso Snuf. Monopoly, Driepink, Myraela, sinterklaaskapoentje, Patje1987 en vast nog een paar op Utrecht CS verzamelen, en dan samen richting Zwolle CS gaan. Waar ik en de rest ook zijn, en dan met z'n allen in de bus naar Wythmener.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vanuit Heinenoord. Dat ligt ergens in de buurt van Rotterdam, want ik denk niet dat je dit kleine dorpje kent.
Same here plz.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg alvast even dat ik niet wil dat er foto's van mij genomen worden
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg alvast even dat ik niet wil dat er foto's van mij genomen worden
Foto's worden alleen via PM verstuurd naar de users die er waren.quote:
Ze lekken atijd uit. + ik wil het gewoon nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Foto's worden alleen via PM verstuurd naar de users die er waren.
Ik heb screencaps van je cam op tinychatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga zelf wel foto's maken van anderen. Lekker hypocriet.
Ik heb foto's van jou op de meet. you madquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb screencaps van je cam op tinychat
you mad
Nee maakt me weinig uit. you madquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou op de meet. you mad
Ja net ja patje, geef ze geen meter die klootzakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:24 schreef Patje1987 het volgende:
Snap sowieso niet dat iedereen foto's loopt te maken, alsof ik een fototoestel meeneem als ik uitga ofzo. En dan achteraf wenen dat je met je kop niet op het internet wil. Opflikkeren!
Anders vatten we ze gewoon aan, ga je trouwens mee? Wander gaat ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja net ja patje, geef ze geen meter die klootzakken.
Haha jahhh kuuuuuut dan moet ik wel mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Anders vatten we ze gewoon aan, ga je trouwens mee? Wander gaat ook.
Nou DV je hoort het, zet Gridlok maar op zeker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha jahhh kuuuuuut dan moet ik wel mee.
h00 eens even, niet 100% zeker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou DV je hoort het, zet Gridlok maar op zeker.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou DV je hoort het, zet Gridlok maar op zeker.
Heeft niet veel zin, we gaan wel keer bij jou vissen ofzo met de Sjaak.quote:
met de sjaak vang je alleen maar dramaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heeft niet veel zin, we gaan wel keer bij jou vissen ofzo met de Sjaak.
Ah dat is mooi.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan met z'n allen in de bus naar Wythmener.
Nee, hier is er nog eentje ;Pquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef AbXorb het volgende:
Ben ik nou de enige die nog niemand kent IRL?(Behalve C0nd0r dan.)
Hier nog een.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef AbXorb het volgende:
Ben ik nou de enige die nog niemand kent IRL?(Behalve C0nd0r dan.)
quote:
aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
en etenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:03 schreef Gridlok het volgende:
Hengeltje + was blinkers meenemen en Snoek vangen dan.
Snoek weet niet precies hoe je die schoonmaakt, maar zal wel hetzelfde zijn als bij anderequote:
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik overweeg om mijn fiets mee te nemenomdat het stuk van de bushalte naar de plas best wel een heel erg groot stuk is.
Ik ben te lui om dat te lopen![]()
Komen er dan extra kosten bij in de trein?
Jij komt zeker vrij vroeg hè? Ik heb misschien/waarschijnlijk nog een bedrijfsuitje tot laat in de middag, dus ik ben er pas rond 17-18u. Anders kan ik je wel meenemen met de ootoo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik overweeg om mijn fiets mee te nemenomdat het stuk van de bushalte naar de plas best wel een heel erg groot stuk is.
Ik ben te lui om dat te lopen![]()
Komen er dan extra kosten bij in de trein?
Ik kom sowieso rond 14;15 aan bij de plas als de rest van de fokkers opschiet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Jij komt zeker vrij vroeg hè? Ik heb misschien/waarschijnlijk nog een bedrijfsuitje tot laat in de middag, dus ik ben er pas rond 17-18u. Anders kan ik je wel meenemen met de ootoo.
oke, k doe altijd alles op t laatste momentquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb persoonlijk alles goed geregeld van te voren.
Wou dat ik dat konquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik regel bier en eten en ik zie wel. Heb een hekel aan plannen ik ging ook op vakantie zonder iets te plannen. Alleen ticket kopen en auto huren
Oorspronkelijk uit Zwolle, maar ik moet misschien uit Slagharen komen die dag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom sowieso rond 14;15 aan bij de plas als de rest van de fokkers opschiet.
Waar kom jij vandaan?
Kun je ook. Misschien nu nog niet maar over een paar jaar wel.quote:
Dit dus ja. Ik heb geen zin om alles nu al helemaal te plannenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik regel bier en eten en ik zie wel. Heb een hekel aan plannen ik ging ook op vakantie zonder iets te plannen. Alleen ticket kopen en auto huren
waar pik je die hobbyhoer bella op?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga via Den Bosch naar Utrecht dus zie haar in Den Bosch denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waar pik je die hobbyhoer bella op?
Groenten zijn voor mietjes.quote:
hihihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:23 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Groenten zijn voor mietjes.
ECHTE MANNEN VRETEN VLEISCH.
Lijkt me vanzelfsprekend.quote:
Nee doe 'ns niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef Gridlok het volgende:
ALLEMAAL IN CODE TAAL HEHEHE NIEMAND DIE HET SNAPT.
Wander klopt wel even bij de buurman aan dat is geen probleem. Of we rijden naar hutje op de hei.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vragen of wanda wat uit de mayo-emmer kan halen, hahaha.
Of naar A'dam, Super Lemon Haze.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wander klopt wel even bij de buurman aan dat is geen probleem. Of we rijden naar hutje op de hei.
Ook wel bekend als de Donald-Duck-methode.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tak met een draadje eraan.
Alsof je die nodig hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga niet zeggen wat we gaan doen, maar neem wel je hengels en zwemspullen en condooms mee.
Groetjes Monopoly
Ja die ben je vorige keer vergetenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga niet zeggen wat we gaan doen, maar neem wel je hengels en zwemspullen en condooms mee.
Groetjes Monopoly
uhg, jouw vader heeft wel een nare manier van opvoedingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik doe altijd een rubbertje om m'n tollie en ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje.
Haha ja sorry, ik ken jou ook nog niet. De laatste tijd ben ik niet zo actief geweest op FOK!quote:
Reclame, rubbertje, schatje, tollie (met audio)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
uhg, jouw vader heeft wel een nare manier van opvoeding
Hij bedoeld die vent in de foto.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha ja sorry, ik ken jou ook nog niet. De laatste tijd ben ik niet zo actief geweest op FOK!
Ja weet ik wel, ik wou alleen ff kijken of jij het ook wist.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij bedoeld die vent in de foto.
Plaatje is tig jaren oud, dus nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou best een FOK!ker kunnen zijn als je hem zo ziet staan.
FOK! is ook al tig jaren oud.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Plaatje is tig jaren oud, dus nee.
Die clipquote:
wat jammer nouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Juless44 het volgende:
ik kom niet, hoe hard jullie ook smeken
Als we niet smekem kom je wel dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Juless44 het volgende:
ik kom niet, hoe hard jullie ook smeken
Tof nummer inderdaad. Alleen red hij het niet bij deze bazenremix:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke dus ik ben niet welkom???quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee.
En wat ga jij mij blockeren.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Daaps het volgende:
Wie spreekt er hier een dialect?dat is altijd grappig als jr vreemden uit een andere provincie tegen komt.
Ik schijn nogal plat brabants te praten als ik zat ben.. dat jullie t weten.Gronings accent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Daaps het volgende:
Wie spreekt er hier een dialect?dat is altijd grappig als jr vreemden uit een andere provincie tegen komt.
Ik schijn nogal plat brabants te praten als ik zat ben.. dat jullie t weten.Dat kan ik ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
nheej :Squote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
oke dus ik ben niet welkom???
Waarvoor wilje het gebruiken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef BoleroPower het volgende:
Heb nog een 3 Kva generator staan zoon handzetje meenemen dan? als ik kom
Dan hebben de FOK!ers stroom voor eventueel een koelkastjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarvoor wilje het gebruiken?
Dan kun je studioflitsers meenemen zodat we mooie foto's van jou kunnen maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarvoor wilje het gebruiken?
Ook goed voor een computer? Dan kunnen we nog FOK!ken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:02 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Dan hebben de FOK!ers stroom voor eventueel een koelkastje
Neem jij ook een koelkastje mee dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:02 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Dan hebben de FOK!ers stroom voor eventueel een koelkastje
Ik ga hem niet uit de keuken slopenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neem jij ook een koelkastje mee dan?
Koelkast is ook niet nodig. Om het bier koud te houden kan je het in het meer zetten, of een gat in de grond graven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik ga hem niet uit de keuken slopen
Vast wel, je weet het alleen niet..quote:
Ga je ook naar de meet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan kun je studioflitsers meenemen zodat we mooie foto's van jou kunnen maken.
Die meet is echt over een hele lange tijd? Zover plan ik niet vooruit hoor!quote:
Zet het maar alvast in je agenda. Zo voorkom je dubbelplanningen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die meet is echt over een hele lange tijd? Zover plan ik niet vooruit hoor!
Ik plan ongeveer een uur vooruit, meestal onthoud ik dat wel en zo voorkom ik dubbelplanningen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zet het maar alvast in je agenda. Zo voorkom je dubbelplanningen.Ik ben echt de enige die vooruit plant
Verkapt kijk-mij-een-goed-geheugen-hebben-postquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik plan ongeveer een uur vooruit, meestal onthoud ik dat wel en zo voorkom ik dubbelplanningen.
Ditquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-een-goed-geheugen-hebben-post
Doequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef BoleroPower het volgende:
Ik kan ook proberen de Pauperbak van een vriend van me te lenen die heeft een halve radio instalatie in zijn kofferbak.
Radio49 ditdatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef BoleroPower het volgende:
Ik kan ook proberen de Pauperbak van een vriend van me te lenen die heeft een halve radio instalatie in zijn kofferbak.
Haha, zit je op voetbal of een andere sport?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik een wedstrijd had, de 17e.
Speciaal afgezegd.#autist
majorette.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Haha, zit je op voetbal of een andere sport?
Ik moet werken de 17e, nog geen vrij geregeldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik een wedstrijd had, de 17e.
Speciaal afgezegd.#autist
Slecht, sleeeecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet werken de 17e, nog geen vrij geregeld
mijn vriend de verleiding om te komen is inmens grootquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef --3S-- het volgende:
Ik zou m'n prachtige Real Madrid bal meenemen
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik kan naar het zeker lijstje!
Tevens houd dat in dat ik wel een paar keer heen en weer wil pendelen naar het station om mensen bij de Wijthmenerplas af te zetten.
Waarom zou je een fiets meenemen? Ben je bang dat je niet thuis komt zonder?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan je een fiets in de kofferbak hebben?
Tof!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef JJH het volgende:
Tevens houd dat in dat ik wel een paar keer heen en weer wil pendelen naar het station om mensen bij de Wijthmenerplas af te zetten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben echt de enige die vooruitvoortplant
Kan jij een ''fiets'' in de ''kofferbak'' hebben dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan je een fiets in de kofferbak hebben?
Jaquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef JJH het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aangezien Dromenvangertje smeekte of ik mee kan, kan ik op het ''misschien-lijstje''.
Alleen mijn ouders zullen een beetje raar opkijken als ik uitleg wat een FOK!meet is...
Dan maar de ''ik ga met een vriend naar studio-apparatuur kijken'' smoes want mijn ma zal waarschijnlijk denken dat ik verkracht ga worden.______!
Ik zeg dat ik met wat vrienden naar Duitsland gaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aangezien Dromenvangertje smeekte of ik mee kan, kan ik op het ''misschien-lijstje''.
Alleen mijn ouders zullen een beetje raar opkijken als ik uitleg wat een FOK!meet is...
Dan maar de ''ik ga met een vriend naar studio-apparatuur kijken'' smoes want mijn ma zal waarschijnlijk denken dat ik verkracht ga worden.______!
Dat laatste gebeurd ook zeker weten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik neem wel condooms mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Daaps het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurd ook zeker weten.maar das stik gezellig joh. Gewoon een boterhammenzakje anaal inbrengen, dat voorkomt een hoop rotzooi.
Omdat het stuk van de bushalte naar wijthmenerplas me te groot is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou je een fiets meenemen? Ben je bang dat je niet thuis komt zonder?
Ik ga er ook heen met een smoesje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ouders uitleggen wat een fok!meet isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik om 8.30, waar werk je helemaal dan dat je onmeunig vroeg op moet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moest om 8;15 op werk zijn
Míjn moeder snapte het tenminste.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ouders uitleggen wat een fok!meet is![]()
Ik vertrok pas om 8u van huis.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ik om 8.30, waar werk je helemaal dan dat je onmeunig vroeg op moet?
ga ik ook niet doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ouders uitleggen wat een fok!meet is![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:21 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Míjn moeder snapte het tenminste.Die gebruikt zelfs dingen als 'Opgelost, slotje' in haar zinnen.
Ik ga 17 september shoppen met vriendinnen in groningen, eten bij de mac, en daarna naar de bios.quote:
Wel eens geprobeerdquote:
- oke maar waar ken je die dan van?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd
"ik zit bij een radiostation via internet, dus amateur, dat weet je toch"
- nee? wat?
"nouja met die mensen gaan we dan bij iemand thuis zitten, dat heet een meet"
- oke, met wie spreek je dan af
"Mensen van internet"
- oke maar waar ken je die dan van?
enz
Is dat dat nieuwerwetse gedoe met chatten enzo??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
- oke maar waar ken je die dan van?
HET INTERNET.![]()
Ja mam. Ik heb vrienden op het internet. Dus mag ik alsjeblieft heen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat dat nieuwerwetse gedoe met chatten enzo??
dat zijn toch allemaal verkrachters enzo!! ik zag het bij sbs6quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja mam. Ik heb vrienden op het internet. Dus mag ik alsjeblieft heen?
PAUPERZENDERquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat zijn toch allemaal verkrachters enzo!! ik zag het bij sbs6
Duidelijk: SInterklaasKapoentje neemt de Telegraaf mee om voor te lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat zijn toch allemaal verkrachters enzo!! ik zag het bij sbs6
telegraafquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:31 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Duidelijk: SInterklaasKapoentje neemt de Telegraaf mee om voor te lezen.
straks krijg je huisarrest.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik vertel de dag na de meet wel dat ik heb gelogen
Ze zullen er wel om lachen denk ik. Hoop ik. Maar eigenlijk lieg ik niet, want jullie zijn mijn FOK!vriendjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
straks krijg je huisarrest.
Mijn ouders weten niet eens dat ik op FOK! zitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn ouders kennen al een aantal FOK!ers omdat die hier zijn geweest.
Mijn ouders hebben ook FOK! account, en zijn actiefquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn ouders weten niet eens dat ik op FOK! zit
Jij komt toch ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook FOK! account, en zijn actief
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook FOK! account, en zijn actief
Ik woon +/- een kilometer bij het station vandaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Baas
Dat laatstewat lief
Van Zwolle?Ja dus. Dayum, dan woon je bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woon +/- een kilometer bij het station vandaan.
En een fiets, ik denk het wel hoor.
Holy fuck!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:17 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Van Zwolle? Dayum, dan woon je bij mij in de buurt.![]()
*verstoppen gaat*
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:19 schreef Gridlok het volgende:
Ik kom wel even langs met Rico en Styx
Kom jij dan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
patja odnansk dat je wat ouder ben gaan we wel samen praten he met elkaar tch?
Ja uiteraard.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
patja odnansk dat je wat ouder ben gaan we wel samen praten he met elkaar tch?
ik kan ook niet wijzigenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je staat nog niet in de lijst
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ohja![]()
Gaan wij ook praten enzo dan?
en ik neem afbeeldingen vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ohja![]()
Gaan wij ook praten enzo dan?
Jij wil op de 'fokkers die sowieso komen' lijst?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
en ik neem afbeeldingen vanmee
dan gaan we dat op mensen hun rug plakken
en dan schoppen en dan wegreennen oke xD?
Monopoly had daar wel iets over gezegd in 1 van de vorige topics. Hij had namelijk naar de gemeente gebeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:50 schreef Gridlok het volgende:
Heb je trouwens een vergunning nodig om daar te vissen?
Mja, kun je meestal wel bij de vijver zelf halen, kiosk ding.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Monopoly had daar wel iets over gezegd in 1 van de vorige topics. Hij had namelijk naar de gemeente gebeld.
Moet je hem even PM'en.
Je hebt sowieso een vispas nodig om uberhaupt te mogen vissen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:50 schreef Gridlok het volgende:
Heb je trouwens een vergunning nodig om daar te vissen?
ja als mij je deblokeert van dm :$ :$: $quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij wil op de 'fokkers die sowieso komen' lijst?
Als je stopt met mij DM'en.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja als mij je deblokeert van dm :$ :$: $
Zal het wel verdiend hebben, smeerpijp.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja als mij je deblokeert van dm :$ :$: $
Hij was mij ook al rare DMs aan het sturen, maar stikt mij niksquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal het wel verdiend hebben, smeerpijp.
Ligt aan de vijver, vispas is alleen voor Rijkswaterstaat volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt sowieso een vispas nodig om uberhaupt te mogen vissen.
Iets met anusvingeren ofzo ja :$quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij was mij ook al rare DMs aan het sturen, maar stikt mij niks
eg niequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal het wel verdiend hebben, smeerpijp.
eg nie nie liegenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iets met anusvingeren ofzo ja :$
jonge ga niet koppig doen gewoon deblokkerequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je stopt met mij DM'en.
deze plas valt daar ook onder.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ligt aan de vijver, vispas is alleen voor Rijkswaterstaat volgens mij.
LÉ FFFFFFquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
deze plas valt daar ook onder.
delokkeer dan/?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
deze plas valt daar ook onder.
dat was PM.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik krijg heul nooit dm's
Behalve de smeekbede van DV om ook te komen
kan ook. Beide krijg ik nietquote:
ik stuur alleen maar lieve DM'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ontvang alleen maar lieve DM's
Omdat ik ook kom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom ik de behoefte heb om te komen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom ik de behoefte heb om te komen
quote:
Ohja, omdat muzieksmaak.quote:
Ohja, omdat lievvquote:
Zit er niet echt lekker uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan iemand het nummer van de pizzeria in zwolle doorgeven?
Ik wil dit bestellen op de meet:
[ afbeelding ]
Meer voor mij dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zit er niet echt lekker uit
Het ziet er hemels uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zit er niet echt lekker uit
Thuisbezorgd app op de gemiddelde smartphonequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
fijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Thuisbezorgd app op de gemiddelde smartphone
strak plan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Domino's is altijd ranzig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geen domino's toch? ze zeggen dat het nogal ranzig is daar
Tuurlijk, ze bezorgen bij ons zelfs in het park als wij daar zitten te vissen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Bezorgen ze wel bij het water?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze bezorgen bij ons zelfs in het park als wij daar zitten te vissen.
ik wil alleen de nieuwe OP.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Oh, bijna lapo DV DV DV DV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |