Aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
Neem ik je daarna waar mee naar huis?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
Als WT wat speciaalbier meeneemt, koop ik zo'n 14 euro dagkaart en ga ik eerst naar meine freundin, pik ik die op en kom ik daarna die kant op. Maar dan moet WT wel speciaalbier meenemen en daar zijn. Liefst van die koffie achtige speciaalbier.
Wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
Als WT wat speciaalbier meeneemt, koop ik zo'n 14 euro dagkaart en ga ik eerst naar meine freundin, pik ik die op en kom ik daarna die kant op. Maar dan moet WT wel speciaalbier meenemen en daar zijn. Liefst van die koffie achtige speciaalbier.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:24 schreef Gridlok het volgende:
Wie gaat de nacht spenderen in broeder patrick zijn tent?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:25 schreef Gridlok het volgende:
of beter gezegd, wie gaat broeder patrick een tent geven, oh my.
Hè wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alleen als patje weer " dat " pak aantrekt.
Ja zomaar ineens.quote:
Oh god.quote:
Ik ben gewoon mezelf, m'n alter ego laat ik altijd op m'n zolderkamer als ik de deur uit ga.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:21 schreef honkeytonk het volgende:
Is iedereen op de meet net zoals op internet ook een supermodel of een hunk met een sixpack die olympisch goud heeft gehaald? Want dan kom ik niet
Daar kan ik denk ik wel mee levenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:25 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, m'n alter ego laat ik altijd op m'n zolderkamer als ik de deur uit ga.
Is dat ook goed?
Ik sowieso niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:21 schreef honkeytonk het volgende:
Is iedereen op de meet net zoals op internet ook een supermodel of een hunk met een sixpack die olympisch goud heeft gehaald? Want dan kom ik niet
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:49 schreef Doodloper het volgende:
Ik kom ook
Ik neem viskruiden mee!
Dan leer je ze kennenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh ik kan wel even langsfietsen de 17de mits ik tijd hebAlleen ken ik niemand van het lijstje mensen die komen.
Iedereen is op de lijst.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
Kom jequote:
Ja dat is baasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bij Myraela waren er ook wel 30+ mensen hoorc
ik al sinds half 7.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben net een kwartier wakker.
Moet je ver reizen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:58 schreef Rodawa het volgende:
Hmm ik ben helemaal niet bekend in Zwolle, maar ik heb nog ff gekeken of ik er uberhaupt zou kunnen komen.Het zal toch wel lastig worden denk ik, want mijn OV-kaart gaat pas vanaf 1 oktober in.
Vanuit Heinenoord. Dat ligt ergens in de buurt van Rotterdam, want ik denk niet dat je dit kleine dorpje kent.quote:
Je hoeft in ieder geval niet alleen te reizen, want er komen heel veel fokkers uit die richting. Ik geloof dat sowieso Snuf. Monopoly, Driepink, Myraela, sinterklaaskapoentje, Patje1987 en vast nog een paar op Utrecht CS verzamelen, en dan samen richting Zwolle CS gaan. Waar ik en de rest ook zijn, en dan met z'n allen in de bus naar Wythmener.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vanuit Heinenoord. Dat ligt ergens in de buurt van Rotterdam, want ik denk niet dat je dit kleine dorpje kent.
Same here plz.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg alvast even dat ik niet wil dat er foto's van mij genomen worden
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg alvast even dat ik niet wil dat er foto's van mij genomen worden
Foto's worden alleen via PM verstuurd naar de users die er waren.quote:
Ze lekken atijd uit. + ik wil het gewoon nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Foto's worden alleen via PM verstuurd naar de users die er waren.
Ik heb screencaps van je cam op tinychatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga zelf wel foto's maken van anderen. Lekker hypocriet.
Ik heb foto's van jou op de meet. you madquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb screencaps van je cam op tinychat
you mad
Nee maakt me weinig uit. you madquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou op de meet. you mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |