Haha, zit je op voetbal of een andere sport?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik een wedstrijd had, de 17e.
Speciaal afgezegd.#autist
majorette.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Haha, zit je op voetbal of een andere sport?
Ik moet werken de 17e, nog geen vrij geregeldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik een wedstrijd had, de 17e.
Speciaal afgezegd.#autist
Slecht, sleeeecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet werken de 17e, nog geen vrij geregeld
mijn vriend de verleiding om te komen is inmens grootquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef --3S-- het volgende:
Ik zou m'n prachtige Real Madrid bal meenemen
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik kan naar het zeker lijstje!
Tevens houd dat in dat ik wel een paar keer heen en weer wil pendelen naar het station om mensen bij de Wijthmenerplas af te zetten.
Waarom zou je een fiets meenemen? Ben je bang dat je niet thuis komt zonder?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan je een fiets in de kofferbak hebben?
Tof!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik kan naar het zeker lijstje!
Tevens houd dat in dat ik wel een paar keer heen en weer wil pendelen naar het station om mensen bij de Wijthmenerplas af te zetten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben echt de enige die vooruitvoortplant
Kan jij een ''fiets'' in de ''kofferbak'' hebben dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan je een fiets in de kofferbak hebben?
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |