Lijkt me vanzelfsprekend.quote:
Nee doe 'ns niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef Gridlok het volgende:
ALLEMAAL IN CODE TAAL HEHEHE NIEMAND DIE HET SNAPT.
Wander klopt wel even bij de buurman aan dat is geen probleem. Of we rijden naar hutje op de hei.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vragen of wanda wat uit de mayo-emmer kan halen, hahaha.
Of naar A'dam, Super Lemon Haze.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wander klopt wel even bij de buurman aan dat is geen probleem. Of we rijden naar hutje op de hei.
Ook wel bekend als de Donald-Duck-methode.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tak met een draadje eraan.
Alsof je die nodig hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga niet zeggen wat we gaan doen, maar neem wel je hengels en zwemspullen en condooms mee.
Groetjes Monopoly
Ja die ben je vorige keer vergetenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga niet zeggen wat we gaan doen, maar neem wel je hengels en zwemspullen en condooms mee.
Groetjes Monopoly
uhg, jouw vader heeft wel een nare manier van opvoedingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik doe altijd een rubbertje om m'n tollie en ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |