Lijkt me vanzelfsprekend.quote:
Nee doe 'ns niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef Gridlok het volgende:
ALLEMAAL IN CODE TAAL HEHEHE NIEMAND DIE HET SNAPT.
Wander klopt wel even bij de buurman aan dat is geen probleem. Of we rijden naar hutje op de hei.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vragen of wanda wat uit de mayo-emmer kan halen, hahaha.
Of naar A'dam, Super Lemon Haze.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wander klopt wel even bij de buurman aan dat is geen probleem. Of we rijden naar hutje op de hei.
Ook wel bekend als de Donald-Duck-methode.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tak met een draadje eraan.
Alsof je die nodig hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga niet zeggen wat we gaan doen, maar neem wel je hengels en zwemspullen en condooms mee.
Groetjes Monopoly
Ja die ben je vorige keer vergetenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga niet zeggen wat we gaan doen, maar neem wel je hengels en zwemspullen en condooms mee.
Groetjes Monopoly
uhg, jouw vader heeft wel een nare manier van opvoedingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik doe altijd een rubbertje om m'n tollie en ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje.
Haha ja sorry, ik ken jou ook nog niet. De laatste tijd ben ik niet zo actief geweest op FOK!quote:
Reclame, rubbertje, schatje, tollie (met audio)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
uhg, jouw vader heeft wel een nare manier van opvoeding
Hij bedoeld die vent in de foto.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha ja sorry, ik ken jou ook nog niet. De laatste tijd ben ik niet zo actief geweest op FOK!
Ja weet ik wel, ik wou alleen ff kijken of jij het ook wist.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij bedoeld die vent in de foto.
Plaatje is tig jaren oud, dus nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou best een FOK!ker kunnen zijn als je hem zo ziet staan.
FOK! is ook al tig jaren oud.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Plaatje is tig jaren oud, dus nee.
Die clipquote:
wat jammer nouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Juless44 het volgende:
ik kom niet, hoe hard jullie ook smeken
Als we niet smekem kom je wel dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Juless44 het volgende:
ik kom niet, hoe hard jullie ook smeken
Tof nummer inderdaad. Alleen red hij het niet bij deze bazenremix:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke dus ik ben niet welkom???quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee.
En wat ga jij mij blockeren.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Daaps het volgende:
Wie spreekt er hier een dialect?dat is altijd grappig als jr vreemden uit een andere provincie tegen komt.
Ik schijn nogal plat brabants te praten als ik zat ben.. dat jullie t weten.Gronings accent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Daaps het volgende:
Wie spreekt er hier een dialect?dat is altijd grappig als jr vreemden uit een andere provincie tegen komt.
Ik schijn nogal plat brabants te praten als ik zat ben.. dat jullie t weten.Dat kan ik ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
nheej :Squote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
oke dus ik ben niet welkom???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |