Lijkt me vanzelfsprekend.quote:
Nee doe 'ns niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef Gridlok het volgende:
ALLEMAAL IN CODE TAAL HEHEHE NIEMAND DIE HET SNAPT.
Wander klopt wel even bij de buurman aan dat is geen probleem. Of we rijden naar hutje op de hei.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vragen of wanda wat uit de mayo-emmer kan halen, hahaha.
Of naar A'dam, Super Lemon Haze.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wander klopt wel even bij de buurman aan dat is geen probleem. Of we rijden naar hutje op de hei.
Ook wel bekend als de Donald-Duck-methode.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tak met een draadje eraan.
Alsof je die nodig hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga niet zeggen wat we gaan doen, maar neem wel je hengels en zwemspullen en condooms mee.
Groetjes Monopoly
Ja die ben je vorige keer vergetenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga niet zeggen wat we gaan doen, maar neem wel je hengels en zwemspullen en condooms mee.
Groetjes Monopoly
uhg, jouw vader heeft wel een nare manier van opvoedingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik doe altijd een rubbertje om m'n tollie en ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje.
Haha ja sorry, ik ken jou ook nog niet. De laatste tijd ben ik niet zo actief geweest op FOK!quote:
Reclame, rubbertje, schatje, tollie (met audio)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
uhg, jouw vader heeft wel een nare manier van opvoeding
Hij bedoeld die vent in de foto.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha ja sorry, ik ken jou ook nog niet. De laatste tijd ben ik niet zo actief geweest op FOK!
Ja weet ik wel, ik wou alleen ff kijken of jij het ook wist.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij bedoeld die vent in de foto.
Plaatje is tig jaren oud, dus nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou best een FOK!ker kunnen zijn als je hem zo ziet staan.
FOK! is ook al tig jaren oud.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Plaatje is tig jaren oud, dus nee.
Die clipquote:
wat jammer nouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Juless44 het volgende:
ik kom niet, hoe hard jullie ook smeken
Als we niet smekem kom je wel dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Juless44 het volgende:
ik kom niet, hoe hard jullie ook smeken
Tof nummer inderdaad. Alleen red hij het niet bij deze bazenremix:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke dus ik ben niet welkom???quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee.
En wat ga jij mij blockeren.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Daaps het volgende:
Wie spreekt er hier een dialect?dat is altijd grappig als jr vreemden uit een andere provincie tegen komt.
Ik schijn nogal plat brabants te praten als ik zat ben.. dat jullie t weten.Gronings accent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Daaps het volgende:
Wie spreekt er hier een dialect?dat is altijd grappig als jr vreemden uit een andere provincie tegen komt.
Ik schijn nogal plat brabants te praten als ik zat ben.. dat jullie t weten.Dat kan ik ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
nheej :Squote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
oke dus ik ben niet welkom???
Waarvoor wilje het gebruiken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef BoleroPower het volgende:
Heb nog een 3 Kva generator staan zoon handzetje meenemen dan? als ik kom
Dan hebben de FOK!ers stroom voor eventueel een koelkastjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarvoor wilje het gebruiken?
Dan kun je studioflitsers meenemen zodat we mooie foto's van jou kunnen maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarvoor wilje het gebruiken?
Ook goed voor een computer? Dan kunnen we nog FOK!ken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:02 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Dan hebben de FOK!ers stroom voor eventueel een koelkastje
Neem jij ook een koelkastje mee dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:02 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Dan hebben de FOK!ers stroom voor eventueel een koelkastje
Ik ga hem niet uit de keuken slopenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neem jij ook een koelkastje mee dan?
Koelkast is ook niet nodig. Om het bier koud te houden kan je het in het meer zetten, of een gat in de grond graven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik ga hem niet uit de keuken slopen
Vast wel, je weet het alleen niet..quote:
Ga je ook naar de meet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan kun je studioflitsers meenemen zodat we mooie foto's van jou kunnen maken.
Die meet is echt over een hele lange tijd? Zover plan ik niet vooruit hoor!quote:
Zet het maar alvast in je agenda. Zo voorkom je dubbelplanningen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die meet is echt over een hele lange tijd? Zover plan ik niet vooruit hoor!
Ik plan ongeveer een uur vooruit, meestal onthoud ik dat wel en zo voorkom ik dubbelplanningen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zet het maar alvast in je agenda. Zo voorkom je dubbelplanningen.Ik ben echt de enige die vooruit plant
Verkapt kijk-mij-een-goed-geheugen-hebben-postquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik plan ongeveer een uur vooruit, meestal onthoud ik dat wel en zo voorkom ik dubbelplanningen.
Ditquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-een-goed-geheugen-hebben-post
Doequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef BoleroPower het volgende:
Ik kan ook proberen de Pauperbak van een vriend van me te lenen die heeft een halve radio instalatie in zijn kofferbak.
Radio49 ditdatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef BoleroPower het volgende:
Ik kan ook proberen de Pauperbak van een vriend van me te lenen die heeft een halve radio instalatie in zijn kofferbak.
Haha, zit je op voetbal of een andere sport?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik een wedstrijd had, de 17e.
Speciaal afgezegd.#autist
majorette.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Haha, zit je op voetbal of een andere sport?
Ik moet werken de 17e, nog geen vrij geregeldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik een wedstrijd had, de 17e.
Speciaal afgezegd.#autist
Slecht, sleeeecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet werken de 17e, nog geen vrij geregeld
mijn vriend de verleiding om te komen is inmens grootquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef --3S-- het volgende:
Ik zou m'n prachtige Real Madrid bal meenemen
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik kan naar het zeker lijstje!
Tevens houd dat in dat ik wel een paar keer heen en weer wil pendelen naar het station om mensen bij de Wijthmenerplas af te zetten.
Waarom zou je een fiets meenemen? Ben je bang dat je niet thuis komt zonder?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan je een fiets in de kofferbak hebben?
Tof!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik kan naar het zeker lijstje!
Tevens houd dat in dat ik wel een paar keer heen en weer wil pendelen naar het station om mensen bij de Wijthmenerplas af te zetten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben echt de enige die vooruitvoortplant
Kan jij een ''fiets'' in de ''kofferbak'' hebben dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan je een fiets in de kofferbak hebben?
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |