Ja net ja patje, geef ze geen meter die klootzakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:24 schreef Patje1987 het volgende:
Snap sowieso niet dat iedereen foto's loopt te maken, alsof ik een fototoestel meeneem als ik uitga ofzo. En dan achteraf wenen dat je met je kop niet op het internet wil. Opflikkeren!
Anders vatten we ze gewoon aan, ga je trouwens mee? Wander gaat ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja net ja patje, geef ze geen meter die klootzakken.
Haha jahhh kuuuuuut dan moet ik wel mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Anders vatten we ze gewoon aan, ga je trouwens mee? Wander gaat ook.
Nou DV je hoort het, zet Gridlok maar op zeker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha jahhh kuuuuuut dan moet ik wel mee.
h00 eens even, niet 100% zeker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou DV je hoort het, zet Gridlok maar op zeker.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou DV je hoort het, zet Gridlok maar op zeker.
Heeft niet veel zin, we gaan wel keer bij jou vissen ofzo met de Sjaak.quote:
met de sjaak vang je alleen maar dramaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heeft niet veel zin, we gaan wel keer bij jou vissen ofzo met de Sjaak.
Ah dat is mooi.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan met z'n allen in de bus naar Wythmener.
Nee, hier is er nog eentje ;Pquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef AbXorb het volgende:
Ben ik nou de enige die nog niemand kent IRL?(Behalve C0nd0r dan.)
Hier nog een.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef AbXorb het volgende:
Ben ik nou de enige die nog niemand kent IRL?(Behalve C0nd0r dan.)
quote:
aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
en etenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:03 schreef Gridlok het volgende:
Hengeltje + was blinkers meenemen en Snoek vangen dan.
Snoek weet niet precies hoe je die schoonmaakt, maar zal wel hetzelfde zijn als bij anderequote:
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik overweeg om mijn fiets mee te nemenomdat het stuk van de bushalte naar de plas best wel een heel erg groot stuk is.
Ik ben te lui om dat te lopen![]()
Komen er dan extra kosten bij in de trein?
Jij komt zeker vrij vroeg hè? Ik heb misschien/waarschijnlijk nog een bedrijfsuitje tot laat in de middag, dus ik ben er pas rond 17-18u. Anders kan ik je wel meenemen met de ootoo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik overweeg om mijn fiets mee te nemenomdat het stuk van de bushalte naar de plas best wel een heel erg groot stuk is.
Ik ben te lui om dat te lopen![]()
Komen er dan extra kosten bij in de trein?
Ik kom sowieso rond 14;15 aan bij de plas als de rest van de fokkers opschiet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Jij komt zeker vrij vroeg hè? Ik heb misschien/waarschijnlijk nog een bedrijfsuitje tot laat in de middag, dus ik ben er pas rond 17-18u. Anders kan ik je wel meenemen met de ootoo.
oke, k doe altijd alles op t laatste momentquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb persoonlijk alles goed geregeld van te voren.
Wou dat ik dat konquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik regel bier en eten en ik zie wel. Heb een hekel aan plannen ik ging ook op vakantie zonder iets te plannen. Alleen ticket kopen en auto huren
Oorspronkelijk uit Zwolle, maar ik moet misschien uit Slagharen komen die dag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom sowieso rond 14;15 aan bij de plas als de rest van de fokkers opschiet.
Waar kom jij vandaan?
Kun je ook. Misschien nu nog niet maar over een paar jaar wel.quote:
Dit dus ja. Ik heb geen zin om alles nu al helemaal te plannenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik regel bier en eten en ik zie wel. Heb een hekel aan plannen ik ging ook op vakantie zonder iets te plannen. Alleen ticket kopen en auto huren
waar pik je die hobbyhoer bella op?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga via Den Bosch naar Utrecht dus zie haar in Den Bosch denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waar pik je die hobbyhoer bella op?
Groenten zijn voor mietjes.quote:
hihihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:23 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Groenten zijn voor mietjes.
ECHTE MANNEN VRETEN VLEISCH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |