Ja tuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ohja![]()
Gaan wij ook praten enzo dan?
en ik neem afbeeldingen vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ohja![]()
Gaan wij ook praten enzo dan?
Jij wil op de 'fokkers die sowieso komen' lijst?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
en ik neem afbeeldingen vanmee
dan gaan we dat op mensen hun rug plakken
en dan schoppen en dan wegreennen oke xD?
Monopoly had daar wel iets over gezegd in 1 van de vorige topics. Hij had namelijk naar de gemeente gebeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:50 schreef Gridlok het volgende:
Heb je trouwens een vergunning nodig om daar te vissen?
Mja, kun je meestal wel bij de vijver zelf halen, kiosk ding.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Monopoly had daar wel iets over gezegd in 1 van de vorige topics. Hij had namelijk naar de gemeente gebeld.
Moet je hem even PM'en.
Je hebt sowieso een vispas nodig om uberhaupt te mogen vissen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:50 schreef Gridlok het volgende:
Heb je trouwens een vergunning nodig om daar te vissen?
ja als mij je deblokeert van dm :$ :$: $quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij wil op de 'fokkers die sowieso komen' lijst?
Als je stopt met mij DM'en.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja als mij je deblokeert van dm :$ :$: $
Zal het wel verdiend hebben, smeerpijp.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja als mij je deblokeert van dm :$ :$: $
Hij was mij ook al rare DMs aan het sturen, maar stikt mij niksquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal het wel verdiend hebben, smeerpijp.
Ligt aan de vijver, vispas is alleen voor Rijkswaterstaat volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt sowieso een vispas nodig om uberhaupt te mogen vissen.
Iets met anusvingeren ofzo ja :$quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij was mij ook al rare DMs aan het sturen, maar stikt mij niks
eg niequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal het wel verdiend hebben, smeerpijp.
eg nie nie liegenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iets met anusvingeren ofzo ja :$
jonge ga niet koppig doen gewoon deblokkerequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je stopt met mij DM'en.
deze plas valt daar ook onder.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ligt aan de vijver, vispas is alleen voor Rijkswaterstaat volgens mij.
LÉ FFFFFFquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
deze plas valt daar ook onder.
delokkeer dan/?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
deze plas valt daar ook onder.
dat was PM.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik krijg heul nooit dm's
Behalve de smeekbede van DV om ook te komen
kan ook. Beide krijg ik nietquote:
ik stuur alleen maar lieve DM'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ontvang alleen maar lieve DM's
Omdat ik ook kom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom ik de behoefte heb om te komen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom ik de behoefte heb om te komen
quote:
Ohja, omdat muzieksmaak.quote:
Ohja, omdat lievvquote:
Zit er niet echt lekker uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan iemand het nummer van de pizzeria in zwolle doorgeven?
Ik wil dit bestellen op de meet:
[ afbeelding ]
Meer voor mij dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zit er niet echt lekker uit
Het ziet er hemels uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zit er niet echt lekker uit
Thuisbezorgd app op de gemiddelde smartphonequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
fijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Thuisbezorgd app op de gemiddelde smartphone
strak plan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Domino's is altijd ranzig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geen domino's toch? ze zeggen dat het nogal ranzig is daar
Tuurlijk, ze bezorgen bij ons zelfs in het park als wij daar zitten te vissen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Bezorgen ze wel bij het water?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze bezorgen bij ons zelfs in het park als wij daar zitten te vissen.
ik wil alleen de nieuwe OP.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Oh, bijna lapo DV DV DV DV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |