JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik kan naar het zeker lijstje!
Tevens houd dat in dat ik wel een paar keer heen en weer wil pendelen naar het station om mensen bij de Wijthmenerplas af te zetten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aangezien Dromenvangertje smeekte of ik mee kan, kan ik op het ''misschien-lijstje''.
Alleen mijn ouders zullen een beetje raar opkijken als ik uitleg wat een FOK!meet is...
Dan maar de ''ik ga met een vriend naar studio-apparatuur kijken'' smoes want mijn ma zal waarschijnlijk denken dat ik verkracht ga worden.______!
Ik zeg dat ik met wat vrienden naar Duitsland gaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aangezien Dromenvangertje smeekte of ik mee kan, kan ik op het ''misschien-lijstje''.
Alleen mijn ouders zullen een beetje raar opkijken als ik uitleg wat een FOK!meet is...
Dan maar de ''ik ga met een vriend naar studio-apparatuur kijken'' smoes want mijn ma zal waarschijnlijk denken dat ik verkracht ga worden.______!
Dat laatste gebeurd ook zeker weten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik neem wel condooms mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Daaps het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurd ook zeker weten.maar das stik gezellig joh. Gewoon een boterhammenzakje anaal inbrengen, dat voorkomt een hoop rotzooi.
Omdat het stuk van de bushalte naar wijthmenerplas me te groot is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou je een fiets meenemen? Ben je bang dat je niet thuis komt zonder?
Ik ga er ook heen met een smoesje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ouders uitleggen wat een fok!meet isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik om 8.30, waar werk je helemaal dan dat je onmeunig vroeg op moet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moest om 8;15 op werk zijn
Míjn moeder snapte het tenminste.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ouders uitleggen wat een fok!meet is![]()
Ik vertrok pas om 8u van huis.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ik om 8.30, waar werk je helemaal dan dat je onmeunig vroeg op moet?
ga ik ook niet doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ouders uitleggen wat een fok!meet is![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:21 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Míjn moeder snapte het tenminste.Die gebruikt zelfs dingen als 'Opgelost, slotje' in haar zinnen.
Ik ga 17 september shoppen met vriendinnen in groningen, eten bij de mac, en daarna naar de bios.quote:
Wel eens geprobeerdquote:
- oke maar waar ken je die dan van?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd
"ik zit bij een radiostation via internet, dus amateur, dat weet je toch"
- nee? wat?
"nouja met die mensen gaan we dan bij iemand thuis zitten, dat heet een meet"
- oke, met wie spreek je dan af
"Mensen van internet"
- oke maar waar ken je die dan van?
enz
Is dat dat nieuwerwetse gedoe met chatten enzo??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
- oke maar waar ken je die dan van?
HET INTERNET.![]()
Ja mam. Ik heb vrienden op het internet. Dus mag ik alsjeblieft heen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat dat nieuwerwetse gedoe met chatten enzo??
dat zijn toch allemaal verkrachters enzo!! ik zag het bij sbs6quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja mam. Ik heb vrienden op het internet. Dus mag ik alsjeblieft heen?
PAUPERZENDERquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat zijn toch allemaal verkrachters enzo!! ik zag het bij sbs6
Duidelijk: SInterklaasKapoentje neemt de Telegraaf mee om voor te lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat zijn toch allemaal verkrachters enzo!! ik zag het bij sbs6
telegraafquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:31 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Duidelijk: SInterklaasKapoentje neemt de Telegraaf mee om voor te lezen.
straks krijg je huisarrest.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik vertel de dag na de meet wel dat ik heb gelogen
Ze zullen er wel om lachen denk ik. Hoop ik. Maar eigenlijk lieg ik niet, want jullie zijn mijn FOK!vriendjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
straks krijg je huisarrest.
Mijn ouders weten niet eens dat ik op FOK! zitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn ouders kennen al een aantal FOK!ers omdat die hier zijn geweest.
Mijn ouders hebben ook FOK! account, en zijn actiefquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn ouders weten niet eens dat ik op FOK! zit
Jij komt toch ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook FOK! account, en zijn actief
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook FOK! account, en zijn actief
Ik woon +/- een kilometer bij het station vandaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Baas
Dat laatstewat lief
Van Zwolle?Ja dus. Dayum, dan woon je bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woon +/- een kilometer bij het station vandaan.
En een fiets, ik denk het wel hoor.
Holy fuck!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:17 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Van Zwolle? Dayum, dan woon je bij mij in de buurt.![]()
*verstoppen gaat*
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:19 schreef Gridlok het volgende:
Ik kom wel even langs met Rico en Styx
Kom jij dan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
patja odnansk dat je wat ouder ben gaan we wel samen praten he met elkaar tch?
Ja uiteraard.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
patja odnansk dat je wat ouder ben gaan we wel samen praten he met elkaar tch?
ik kan ook niet wijzigenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je staat nog niet in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |