Haha, zit je op voetbal of een andere sport?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik een wedstrijd had, de 17e.
Speciaal afgezegd.#autist
majorette.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Haha, zit je op voetbal of een andere sport?
Ik moet werken de 17e, nog geen vrij geregeldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik een wedstrijd had, de 17e.
Speciaal afgezegd.#autist
Slecht, sleeeecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet werken de 17e, nog geen vrij geregeld
mijn vriend de verleiding om te komen is inmens grootquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef --3S-- het volgende:
Ik zou m'n prachtige Real Madrid bal meenemen
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik kan naar het zeker lijstje!
Tevens houd dat in dat ik wel een paar keer heen en weer wil pendelen naar het station om mensen bij de Wijthmenerplas af te zetten.
Waarom zou je een fiets meenemen? Ben je bang dat je niet thuis komt zonder?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan je een fiets in de kofferbak hebben?
Tof!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef JJH het volgende:
Tevens houd dat in dat ik wel een paar keer heen en weer wil pendelen naar het station om mensen bij de Wijthmenerplas af te zetten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben echt de enige die vooruitvoortplant
Kan jij een ''fiets'' in de ''kofferbak'' hebben dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan je een fiets in de kofferbak hebben?
Jaquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:27 schreef JJH het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aangezien Dromenvangertje smeekte of ik mee kan, kan ik op het ''misschien-lijstje''.
Alleen mijn ouders zullen een beetje raar opkijken als ik uitleg wat een FOK!meet is...
Dan maar de ''ik ga met een vriend naar studio-apparatuur kijken'' smoes want mijn ma zal waarschijnlijk denken dat ik verkracht ga worden.______!
Ik zeg dat ik met wat vrienden naar Duitsland gaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aangezien Dromenvangertje smeekte of ik mee kan, kan ik op het ''misschien-lijstje''.
Alleen mijn ouders zullen een beetje raar opkijken als ik uitleg wat een FOK!meet is...
Dan maar de ''ik ga met een vriend naar studio-apparatuur kijken'' smoes want mijn ma zal waarschijnlijk denken dat ik verkracht ga worden.______!
Dat laatste gebeurd ook zeker weten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik neem wel condooms mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Daaps het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurd ook zeker weten.maar das stik gezellig joh. Gewoon een boterhammenzakje anaal inbrengen, dat voorkomt een hoop rotzooi.
Omdat het stuk van de bushalte naar wijthmenerplas me te groot is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou je een fiets meenemen? Ben je bang dat je niet thuis komt zonder?
Ik ga er ook heen met een smoesje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ouders uitleggen wat een fok!meet isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |