De modjes hebben gouden vingers...die kunnen dit zeker fixenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef msnk het volgende:
Niet in reeks. Opent iemand een nieuwe?
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Even het MP4 bestandje downloaden via de link van pberends.. slechte uitzending of niet, een echte fan staat er altijd, onvoorwaardelijke liefde!
Daarom was ik ook mild met met 5.67quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:34 schreef msnk het volgende:
Een echte fan noemt een VI-uitzending niet, en ik citeer, "slecht".
Does not compute.
Jantje was vandaag zeer irritant...Emile kan zich wegcijferen zodat de sterren Gijp en Snorremans kunnen uitblinken, Jan heeft die gave helaas nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Kan ook aan die Jan Smit liggen. Als Barça opeens niet met Messi speelt maar met Ted van de Pavert kan het ook minder gaan.
Neequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Johan nog gereageerd op de repliek van de professor doctorandus Willie Wortel van Ajax?
Wat denk je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Voor welk blad schrijft Van der Gijp columns?
Het is eigenlijk een vraag -> antwoord stukje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Voor welk blad schrijft Van der Gijp columns?
Ja. Tenminste, hij heeft er één in VI, misschien ook wel ergens andersquote:
Ja, het is niet echt een eckte.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een vraag -> antwoord stukje.
Ja die uitsmijter ken ik wel, misschien doelde hij daarop maar ik heb nog nooit een column van Gijp gelezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Tenminste, hij heeft er één in VI, misschien ook wel ergens anders
[..]
Ja, het is niet echt een eckte.
Sorry dat ik faal. Kan iemand fixen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef BobW het volgende:
Henkie faler, je moet open nieuw deel doen. Nu zit deze niet in de reeks
Had ik al gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:44 schreef Henkiepsv het volgende:
[..]
Sorry dat ik faal. Kan iemand fixen?
Maakt niet uit jongen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:44 schreef Henkiepsv het volgende:
[..]
Sorry dat ik faal. Kan iemand fixen?
Hansie Hansie is de laatste tijd goed bezig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:03 schreef Henkiepsv het volgende:
Mooi, maandag Hansie Hansie, kijk er naar uit.![]()
De vorige keer begon Hansie voor zijn doen zelfs bijzonder goed mee te praten en hij laat zich niet meer zo erg opjagen als voorheen.
En wie is er morgen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Peter Bosz volgende week vrijdag bij VI
Ditquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:22 schreef msnk het volgende:
Wordt sowieso een topshow vandaag, maar zullen wel weer een hoop fakes hier gaan kankeren
Wat?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij niet, ik kijk nooit voetbal, alleen Nederland tijdens de grote toernooien.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij niet, ik kijk nooit voetbal, alleen Nederland tijdens de grote toernooien.
Prachtig, ik heb hetzelfde. Ik kijk NAC in het stadion en de uitwedstrijden zie ik 9 van de 10 keer niet live. Ik kijk de samenvattingen van NAC altijd wel terug, studio sport mis ik ook vrijwel altijd. Live voetbal boeit niet, samenvattingen slechts zelden, VI is altijd goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar Man United - Spurs vanavondquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:22 schreef msnk het volgende:
Wordt sowieso een topshow vandaag, maar zullen wel weer een hoop fakes hier gaan kankeren
En het geduchte Zomergasten dan, tijdens Studio Voetbal??quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar Man United - Spurs vanavond, en vrijdag Ajax - Vitesse. Volgens mij is het gewoon 1 groot complot om Studio Voetbal groter te houden!
Dat klopt! Vrijdag zal ik VI moeten gaan downloaden, maar ach. Zulke dagen zitten ertussen helaas.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar Man United - Spurs vanavond, en vrijdag Ajax - Vitesse. Volgens mij is het gewoon 1 groot complot om Studio Voetbal groter te houden!
Tjah, RTL7 is een mannenzender. Geen wonder dat ze het daar ook niet uitzenden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Gvd, ik kan hier geen RTL 7 ontvangen in Maastricht. Alle zenders van RTL doen het gewoon behalve RTL7, de enige die ik nodig heb
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, RTL7 is een mannenzender. Geen wonder dat ze het daar ook niet uitzenden.
Niet dus. Ik hoor het al.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
Hopelijk doet Genee een beetje normaal vandaag.
Was niet gekoppeld aan de reeks.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:36 schreef Eenskijken het volgende:
Hey, opeens het topic uit myAT verdwenen
Zo wel. Gijp heeft gelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Janssen wordt kapot gemaakt bij Ajaax.
Hij zag zichzelf als halfgod nadat hij jarenlang FC Groningen in de subtop liet meedraaien. Schoof meermaals aan bij Pauw & Witteman en Knevel & Van den Brink.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Ron JansPolitiek correcte schijnheil.
En Frank de Boer stelt hem op, meewarig en onder hoogspanning van vaderlief.quote:
Lillequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke club voor El Ham, lette niet op
Lille, 5 miljoenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke club voor El Ham, lette niet op
Daar werd al druk over getwitterd ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef Type-R het volgende:
Wilfred die zwart pak/shirt aan heeft? was toch not dun
Ik dacht dat Wilfred het zelf wel mooi vond....quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef Type-R het volgende:
Wilfred die zwart pak/shirt aan heeft? was toch not dun
Ja leek me ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
Ik snap het probleem niet, hij was er van op de hoogte dat ze er mee bezig waren. Dan is hij er toch ook mee eens?
Speelde in de voorbereiding best aardig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja leek me ook.
Weet iemand of Rodney Sneijder een aardige speler is?
En iets later kijkt Genee naar zijn scherm en zegt hij dat hij niet fit was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:02 schreef Doublepain het volgende:
pieters was geblesseerd tijden voorbereiding!
jij denkt echt dat hij 18 is ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
Die Musaziet eruit als een beer, is pas een ventje van 18 Zelfs ik ben ouder, en vergeleken daarmee ben ik een kaboutertje.
Dan ben jij een liliputterquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
Die Musaziet eruit als een beer, is pas een ventje van 18 Zelfs ik ben ouder, en vergeleken daarmee ben ik een kaboutertje.
ja? staat ook in z'n wikipedia.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jij denkt echt dat hij 18 is ?
Ik denk in werkelijkheid 23 ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jij denkt echt dat hij 18 is ?
als ze uit Nigeria komen zijn ze minstens 2 jaar ouderquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja? staat ook in z'n wikipedia.
Sjon is tegenwoordig de baas bij SBS6quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Laatste keer dat Hansie bij VI is.
Mezelf quoten en tevens mijn gelijk krijgen maakt me geilquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:22 schreef msnk het volgende:
Nee die is gewoon luiquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Is die donkere jongen stoned?
Ferquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Prima showtje iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Mezelf quoten en tevens mijn gelijk krijgen maakt me geil
Matavz naar psv, alsjeblieft niet zeg
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerst een goede voetbaldiscussie, daarna de platte grappen...beter kun je het niet hebben
Net als Casillas..quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Vermeer is gewoon 15cm te klein voor de top...
Dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Vermeer is gewoon 15cm te klein voor de top...
Zoolander!quote:
Goede keeper, als hij Nederlander was zou hij achter Jake the Steek onze 2de keeper zijn. Fact!quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goede keeper, als hij Nederlander was zou hij achter Jake the Steek onze 2de keeper zijn. Fact!˛
Trollololoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goede keeper, als hij Nederlander was zou hij achter Jake the Steek onze 2de keeper zijn. Fact!˛
Nee, Vorm of Krul die wekelijks schitteren in de PL :pquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heerlijke opmerking.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
"Die gaat echt niet naar Groningen toe"
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Gijp gaat helemaal stuk...
Mijn gaydar ging overigens wel af bij die scheids
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ach en de goal van Bieber hoor je niemand over![]()
quote:
Het was anders die vent in z'n scootmbiel die van achteren kwam.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Gijp gaat helemaal stuk...
Mijn gaydar ging overigens wel af bij die scheids
Mailen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef Razor21 het volgende:
Leuke uitzending!
Maar Wilfred dit is nog leuker : wilfredgenee.nl was nog vrij nu niet meer
5 minuten terug gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |