Ditquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:22 schreef msnk het volgende:
Wordt sowieso een topshow vandaag, maar zullen wel weer een hoop fakes hier gaan kankeren
Wat?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij niet, ik kijk nooit voetbal, alleen Nederland tijdens de grote toernooien.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij niet, ik kijk nooit voetbal, alleen Nederland tijdens de grote toernooien.
Prachtig, ik heb hetzelfde. Ik kijk NAC in het stadion en de uitwedstrijden zie ik 9 van de 10 keer niet live. Ik kijk de samenvattingen van NAC altijd wel terug, studio sport mis ik ook vrijwel altijd. Live voetbal boeit niet, samenvattingen slechts zelden, VI is altijd goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar Man United - Spurs vanavondquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:22 schreef msnk het volgende:
Wordt sowieso een topshow vandaag, maar zullen wel weer een hoop fakes hier gaan kankeren
En het geduchte Zomergasten dan, tijdens Studio Voetbal??quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar Man United - Spurs vanavond, en vrijdag Ajax - Vitesse. Volgens mij is het gewoon 1 groot complot om Studio Voetbal groter te houden!
Dat klopt! Vrijdag zal ik VI moeten gaan downloaden, maar ach. Zulke dagen zitten ertussen helaas.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar Man United - Spurs vanavond, en vrijdag Ajax - Vitesse. Volgens mij is het gewoon 1 groot complot om Studio Voetbal groter te houden!
Tjah, RTL7 is een mannenzender. Geen wonder dat ze het daar ook niet uitzenden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Gvd, ik kan hier geen RTL 7 ontvangen in Maastricht. Alle zenders van RTL doen het gewoon behalve RTL7, de enige die ik nodig heb
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, RTL7 is een mannenzender. Geen wonder dat ze het daar ook niet uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |