De modjes hebben gouden vingers...die kunnen dit zeker fixenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef msnk het volgende:
Niet in reeks. Opent iemand een nieuwe?
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Even het MP4 bestandje downloaden via de link van pberends.. slechte uitzending of niet, een echte fan staat er altijd, onvoorwaardelijke liefde!
Daarom was ik ook mild met met 5.67quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:34 schreef msnk het volgende:
Een echte fan noemt een VI-uitzending niet, en ik citeer, "slecht".
Does not compute.
Jantje was vandaag zeer irritant...Emile kan zich wegcijferen zodat de sterren Gijp en Snorremans kunnen uitblinken, Jan heeft die gave helaas nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Kan ook aan die Jan Smit liggen. Als Barça opeens niet met Messi speelt maar met Ted van de Pavert kan het ook minder gaan.
Neequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Johan nog gereageerd op de repliek van de professor doctorandus Willie Wortel van Ajax?
Wat denk je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Voor welk blad schrijft Van der Gijp columns?
Het is eigenlijk een vraag -> antwoord stukje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Voor welk blad schrijft Van der Gijp columns?
Ja. Tenminste, hij heeft er één in VI, misschien ook wel ergens andersquote:
Ja, het is niet echt een eckte.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een vraag -> antwoord stukje.
Ja die uitsmijter ken ik wel, misschien doelde hij daarop maar ik heb nog nooit een column van Gijp gelezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Tenminste, hij heeft er één in VI, misschien ook wel ergens anders
[..]
Ja, het is niet echt een eckte.
Sorry dat ik faal. Kan iemand fixen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef BobW het volgende:
Henkie faler, je moet open nieuw deel doen. Nu zit deze niet in de reeks
Had ik al gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:44 schreef Henkiepsv het volgende:
[..]
Sorry dat ik faal. Kan iemand fixen?
Maakt niet uit jongen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:44 schreef Henkiepsv het volgende:
[..]
Sorry dat ik faal. Kan iemand fixen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |