Ook namens mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Eerst even eengefeliciteerd Soempie met je rijbewijs!
Oh da's natuurlijk veel boeiender als TT!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Eerst even eengefeliciteerd Soempie met je rijbewijs!
De vorige trok niet echt veel kijkers dus vandaar de wijzigingquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht al... waar is het topic gebleven. Ik had de vorige tt wel gezien.
Dat zou eventueel ook nog kunnen.quote:
Werkquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het is immers ook een gewone werkdag..
Heb je ook foto's van het zwijntje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit weekend naar een vriend's lake house in Winsconsin geweestNu weet ik waar chique Illinois zijn vrije tijd door brengt, kastelen van huizen daar
Maar dan niet te goed voor een klassieke pig roast(mijn eerste ervaring met het fenomeen)
Niet heel gezond...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ja dat is boter)
nee dat gebeurt achter gesloten deurenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van het zwijntje?
Held.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanochtend een grote harige spin levend mijn kamer uitgesmeten (lees:gered), net weer een giga cicade op zijn pootjes gezet, ik ben de moeder theresa van de lokale geleedpotigen, ik zeg het je.
Ak ok. Foto's van het resultaat van het braden dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dat gebeurt achter gesloten deuren
nee tegen de tijd dat wij het varkentje te zien kregen was het al versnipperd tot 'pulled pork' omnom nomquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ak ok. Foto's van het resultaat van het braden dan?
Ik krijg trek als ik er aan denk.
Hou je mond! Ik zit gewoon te kwijlen bij de gedachte!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee tegen de tijd dat wij het varkentje te zien kregen was het al versnipperd tot 'pulled pork' omnom nom
En vrijdag hopelijk een goede echo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:40 schreef wyccie het volgende:
Soempie, lucky bastard. Binnen 1 week Lola terug en je rijbewijs gehaald.
Ik wil jouw leven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef Soempie het volgende:
En vrijdag hopelijk een goede echo.Nog 2 dagen en dan ben ik op de helft van de zwangerschap.
Oeh, en er is een leuke vacature vrij binnen het bedrijf en m'n leidinggevende gaf vandaag aan dat ze hoopt dat ik solliciteer.Morgen een brief schrijven. Alleen jammer dat zij niet degene is die beslist wie het wordt.
Ik heb gewerkt en het was een goede dag. Veel klanten goed kunnen helpen en geen vervelende klanten gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
En wat voor positiefs hebben jullie vandaag meegemaakt?
Nieuw toetsenbord is binnenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Griep. Nu dus een paar pillen naar binnen en straks een flinke borrel. Flink uitzweten onder de wol en morgen om 0600 weer aan de bak.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
En het positieve eraan is dat je mag drinken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
Griep. Nu dus een paar pillen naar binnen en straks een flinke borrel. Flink uitzweten onder de wol en morgen om 0600 weer aan de bak.
Daar had ik niet eens aan gedacht!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
En het positieve eraan is dat je mag drinken?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nieuw toetsenbord is binnenWordt het niet eens tijd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik ben buiten geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dan?Ja want je wandelt even een bedrijf binnen, zegt 'ik wil werk' en je mag een contract tekenen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe m'n best niet te happen
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
Nah.quote:
't Was hier echt heel lekker. Echt perfect weer voor een wandeling of om een stukje te fietsen.quote:
Thx, ik ga maffen.quote:
Ik heb zitten slacken op het werk, rommelende ingewanden van het eten uit de bedrijfskantine, animaties in Powerpoint uitgeprobeerd en ben nu weer thuisquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb weer gewerkt en dus een redelijk rustige dag gehad. Even geen zeurende/ruziënde kinderen om heen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
Fijn mensen!quote:ROTTERDAM - Het openbaar vervoer in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag wordt vanaf 2013 mogelijk 14 tot 20 procent duurder. Tegelijkertijd verdwijnt in deze steden twee derde van alle buslijnen.
De regio was ook niet klaar voor het afschaffen van de strippenkaart maar dat is er toch ook doorheen gepushed?quote:Een woordvoerder van de stadsregio Amsterdam benadrukt dat er nog niets is besloten over het verhogen van de tarieven in het openbaar vervoer of het verminderen van het aantal lijnen.
''Dit is een suggestie van onderzoekers, maar de regio is nog lang niet zover."
Nee iedereen mag reagerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
@MaJo. Mag niemand reageren op de posts op je .nl site of ben ik als enige geblocked?
Exact een jaar eerder gehaald dan ik dusquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef MaJo het volgende:
Feli Soemp! In een keer gehaald toch? Dat is best knap
En Calex, las dat je over een half jaar je rijbewijs moet verlengen? Ik ookWelke datum heb je je rijbewijs gehaald dan? Ik 14 februari 2002
Tijd gaat snel
Hoe oud moet ik me dan voelenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Exact een jaar eerder gehaald dan ik dus
ik voel me oud
Jep, in 2003quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe oud moet ik me dan voelenMaar ook echt op 14 februari gehaald?
Grappig, ook een makkelijke datum om te onthoudenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jep, in 2003
en op die eerste vraag geef ik geen antwoord
* MadMaster krijgt hoestbui...quote:
Dat wordt binnenkort dus een nieuwe halen, want mijn paspoort loopt nu af in februari 2012.quote:Bij vertrek uit Japan moet je paspoort nog minimaal 6 maanden geldig zijn!
Vrijwel gaat het erom dat 'ie nog 6 maanden geldig is bij het naar binnen gaan. Niet naar buiten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[me=MadMaster]krijgt hoestbui...
[/me]
Net even paspoort en rijbewijs gecheckt en...
[..]
Dat wordt binnekort dus een nieuwe halen, want mijn paspport loopt nua af in februari 2012.
Wel een verkapte manier van geldklopperij, waar Japan niet eens iets aan heeft...
Er staat toch heel duidelijk 'bij vertrek uit Japan'...quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrijwel gaat het erom dat 'ie nog 6 maanden geldig is bij het naar binnen gaan. Niet naar buiten.
Ja ik geloof je wel. Maar het is nogal nutteloos, zoals je zelf al zegt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat toch heel duidelijk 'bij vertrek uit Japan'...
Zal het morgen wel even checken bij Koning Aap.
Er bestaan wel meer van dat soort achterlijke regels...quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik geloof je wel. Maar het is nogal nutteloos, zoals je zelf al zegt.
quote:Voorbereidingen
Documenten
Voor Japan hebben Nederlandse toeristen uitsluitend een geldig paspoort nodig, een visum is dus niet vereist. Bij aankomst in Japan krijgt men (alleen als toerist) een 90-dagen visum (stempel of zegel) in het paspoort.
In tegenstelling tot wat veel reisbureaus of reisorganisaties zeggen of schrijven, bestaat er in Japan geen eis voor de geldigheid van het paspoort na vertrek uit Japan. Veel landen eisen nog een geldigheid van 6 maanden na vertrek, maar Japan kent een dergelijke regel niet. Het paspoort moet geldig zijn bij binnenkomst en liefst ook nog bij vertrek, maar verder zijn er geen eisen.
(Info: ambassade van Japan)
Er wordt niet over 6 maanden gesproken...quote:As a Dutch passport holder it is possible to enter Japan for a period of 90 days without first obtaining a visa, for the following purposes:
Sightseeing
Aamateur sports
Convalescence
Visits to relatives, friends, or acquaintances
Amateur participation in athletic meetings or other contests
Business trips (such as market surveys, business liaison, business talks, signing contracts, and after-sale service for machinery imported into Japan)
Friendship visits or other similar activities. (However, this category excludes profit-making operations and paid activities.)
Upon arrival at immigration in Japan, your passport will be stamped for a stay of 90 days. On entry to Japan a traveler should possess a fixed-date, confirmed return or onward journey ticket, and any supporting documents, which can serve as evidence of the purpose of the trip (such as conference details, details of the host organization, hotel reservation etc.)
Furthermore, a traveler may be asked to show evidence of sufficient funds to defray all expenses for the proposed period of stay in the country.
Please note that a visa is required if your purpose of travel is not as a temporary visitor.
Please note that the above information does not apply to holders of the Travel document of the Netherlands (REISDOCUMENT). Holders of the travel documents of the Netherlands (REISDOCUMENT) must obtain a visa prior to travel.
Het zal er wel mee te maken hebben dat als er geziek ontstaat, zij niet dingen moeten gaan regelen omdat paspoorten niet geldig meer zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er bestaan wel meer van dat soort achterlijke regels...
En voor de afwisseling elders:
[..]
Ik reis niet eens met het gezelschap van Koning Aap terug, wij blijven 5 dagen langer dan de rest van de groep.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zal er wel mee te maken hebben dat als er geziek ontstaat, zij niet dingen moeten gaan regelen omdat paspoorten niet geldig meer zijn.
Familieportret laten maken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik reis niet eens met het gezelschap van Koning Aap terug, wij blijven 5 dagen langer dan de rest van de groep.
Wij gaan nog naar Nagano om deze apen te bekijken, als de rest al op weg naar huis is...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Familieportret laten maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tjonge wat kijkt die ene aap verveeld trouwens
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:41 schreef wyccie het volgende:
Je gaat met Koning Aap, maar je maakt je los van de groep om naar een ander stel apen te kijken?![]()
Kan erg lekker zijn maar nu nietquote:
Slechtquote:Hehe, ik heb vandaag helemaal geen avondeten gehad.
21 maart 2002quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef MaJo het volgende:
Feli Soemp! In een keer gehaald toch? Dat is best knap
En Calex, las dat je over een half jaar je rijbewijs moet verlengen? Ik ookWelke datum heb je je rijbewijs gehaald dan? Ik 14 februari 2002
Tijd gaat snel
Dat is waar.quote:
quote:Was druk bezig met opruimen en mijn financiën. Gelukkig had ik wel een zak rijstcrackers en wat gedroogde abrikozen op.
Nou, ik kwam niet aan de wortel hoor. Maar dat is dezelfde truuk als:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
probeer dit eens!
http://six.pen.io/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noem een gereedschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is wel een verklaring voor.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Goed mogelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik had carrot... wellicht werkt het alleen als je het in het engels denkt...
op zich vind ik wortel geeen voor de hand liggende keuze voor groentequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed mogelijk
Maar het is maar om aan te tonen dat een grote groep mensen dezelfde standaard keuzes maakt.
Ik wel. Carrot wordt heeel veel gebruikt en het bekt lekker gemakkelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op zich vind ik wortel geeen voor de hand liggende keuze voor groente
welkom bij de rest van Nederland, dat is daar al tien jaar gaande. De grote steden zijn altijd buiten schot gebleven.:)quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Mooi is dat: http://www.nu.nl/binnenla(...)dt-fors-duurder.html
[..]
Fijn mensen!
TWEE fucking DERDE van de lijnen gaat dus weg.
En dan:
[..]
De regio was ook niet klaar voor het afschaffen van de strippenkaart maar dat is er toch ook doorheen gepushed?
Ik weet niet of je al iets gedaan hebt, maar reageren kan (ik) nog niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee iedereen mag reagerenEens kijken of ik het per ongeluk geblocked heb ofzo!
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
welkom bij de rest van Nederland, dat is daar al tien jaar gaande. De grote steden zijn altijd buiten schot gebleven.:)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik kwam niet aan de wortel hoor. Maar dat is dezelfde truuk als:
Noem een kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noem een gereedschap!De keuzes die Nem noemde had ik ook, carrot had ik niet. Misschien helpt ook mee dat carrot een groentesoort is van zes letters maar dat weet ik niet zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is wel een verklaring voor.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hier ook hetzelfde hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:30 schreef LadyBlack het volgende:
Zelf hoor ik tot de categorie van Calex, alleen ben ik dan 5 keer gezaktMaar gelukkig zijn mensen nog altijd heel verbaasd als ik dat zeg, omdat ik nu wel errrrg goed kan autorijden
![]()
Als we dan toch gaan opscheppen, we've got a winner: 20 juli 1987...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef iamredleader het volgende:
Nog steeds verhalen over rijbewijs halen?
18 augustus 1999, derde keer, 35 lessen waarvan een deel 1 uur en een deel anderhalf uur.
Sinds 5 minuten geleden wel jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de kijkers rechts,...
Ken je deze foto's?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds 5 minuten geleden wel ja
Ik welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de kijkers rechts,...
Ken je deze foto's?
Had je gedacht. Oktober 1977...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan opscheppen, we've got a winner: 20 juli 1987...
quote:A SCHOOLGIRL who posed aged 12 for controversial bikini pictures in a magazine is now pregnant at 15 - to the joy of her mum.
The shots of Soya Keaveney outraged parents, who blasted mum Janis for fuelling the youngster's obsession with a modelling career.
But now that dream is on hold after Soya got pregnant by a 17-year-old boyfriend who is allowed by Janis to stay overnight at the family home.
Jobless single mum Janis, 48, said she was delighted because the council will now have to give her a bigger house.
She added: "Our three-bedroom place was already overcrowded with her sisters Coco and Ritzy, her brother Tarot, Soya's boyfriend Jake and one of her sister's babies.
"Once the new baby comes the council will have to find us a place with four or five bedrooms.
"We've already started packing. Soya's very much against abortion and there was never any doubt she would keep her baby.
"I'm sure she'll make a wonderful mum and will teach her children discipline like I have."
0,04 liter per stoel per kilometer. Valt best mee eigenlijk.quote:SAS vermeldt brandstofgebruik per vliegtuig
Nooit eerder gezien, in een glossy van een vliegtuigmaatschappij. Hoeveel brandstof gebruikt een vliegtuig? De Zweedse maatschappij SAS doet het wel, voor de hele vloot zelfs. En wat denkt u, wat is het zuinigste toestel? Het is de Airbus A319-100, een middelgroot vliegtuig waar 141 passagiers in kunnen. De Airbus kan dan ook maar liefst 5000 kilometer vliegen. En verbruikt dan 0,027 liter per stoel per kilometer. Met dank aan SAS zethet kilometerverbruik van alle toestellen uit de groepsvloot op een rij, in volgorde van brandstofgebruik.
De top 10:
1. Airbus A319-100: 0,027 liter per stoel
2. MD-90: 0,029 liter per stoel
3. Boeing 717: 0,030 liter per stoel
4. Airbus A321-200: 0,031 liter per stoel
5. Avro RJ 100: 0,032 liter per stoel
6. Boeing 800: 0,034 liter per stoel
7. Boeing 737-800: 0,034 liter per stoel
8. Airbus A330-300: 0,035 liter per stoel
9. Fokker 50: 0,038 liter per stoel
10.Dash 8-Q400: 0,0385 liter per stoel
De rest:
Airbus A340-300: 0.039 liter per stoel
De Havilland Q400: 0.039 liter per stoel
Boeing 700: 0,042 liter per stoel
Boeing 737-700: 0,042 liter per stoel
Boeing 737-400: 0,043 liter per stoel
MD-81: 0,043 liter per stoel
MD-82: 0,043 liter per stoel
Boeing 737-600: 0,044 liter per stoel
Boeing 737-600: 0,044 liter per stoel
Boeing 737-500: 0,047 liter per stoel
MD-87: 0,048 liter per stoel
En doet SAS hier nou ook iets mee, met deze wijsheid? Dat is jammer genoeg dan weer niet zo. Het grootste aantal vliegtuigen uit de vloot bestaat niet uit de prijswinnende Airbus A319-100, dat zijn er slechts 2 (met 2 in bestelling), die vooral op Europese bestemmingen worden ingezet. SAS heeft vooral veel toestellen van McDonnell Douglas vliegen: 31 stuks zelfs van MD-82, die niet eens in de top 10 voorkomt.
In je langetermijngeheugen opslaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bedankt voor de info WG![]()
Ik ben me nu aan het bedenken wat ik er mee moet...
Toen speelden we ook allemaal nog mee.quote:
Waarom nu niet meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen speelden we ook allemaal nog mee.
De nieuwigheid is erafquote:
Welnee, daar zitten ook best gezellige mensen hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De nieuwigheid is eraf
En alle gezellige mensen zitten hier.
Dat was toch jouw schuld?quote:Als ik het goed begrijp is het ondertussen de Algemene Google Quiz geworden dus dat heeft ook geen zin.
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Bart het volgende:
Welnee, daar zitten ook best gezellige mensen hoor.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb zo'n supermooi jurkje, maar ik heb er een drie-maanden-buikje in.![]()
Ik houd het wel (de jurk), want ik kan best een paar uur mijn buik inhouden.
quote:
Jij zelf?quote:
Ja, sorry, dat kan ik zo snel niet via Google vinden met een 3 maanden buikje er in...quote:'t Is dit jurkje.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093112%2009090%2096%205628%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
woahquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef wyccie het volgende:
Die lijkt op iemand die ik ken.![]()
't Is dit jurkje.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093112%2009090%2096%205628%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Gelukkig niet (ik vind 'r niet zo leuk).quote:
Ow, dacht dat de mannen hier vast grappen over zouden maken in de trant van trouwjurk of zo. Is ook nog eens verkrijgbaar in wit (maar ik ben niet zo goed met witte kleding, en zwart kleedt afquote:Maar wel mooi, moet ik eerlijk zeggen...
Wtf? Begin jij nu ook al?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, daar zitten ook best gezellige mensen hoor.
[..]
Dat was toch jouw schuld?
Nee gast, ik hint juist naar die opmerking van weetikveelwiequote:
Ik hou wel van een beetje aparte kleding en dat vind ik dit wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ow, dacht dat de mannen hier vast grappen over zouden maken in de trant van trouwjurk of zo. Is ook nog eens verkrijgbaar in wit (maar ik ben niet zo goed met witte kleding, en zwart kleedt af).
Abby zou ik wel willen zien in dat jurkje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje aparte kleding en dat vind ik dit wel.
Beetje Gothic ook wel...
Helemaal geen trouwjurkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig niet (ik vind 'r niet zo leuk).
[..]
Ow, dacht dat de mannen hier vast grappen over zouden maken in de trant van trouwjurk of zo. Is ook nog eens verkrijgbaar in wit (maar ik ben niet zo goed met witte kleding, en zwart kleedt af).
PS, dit is gewoon van de H&M.
Nah, dit is natuurlijk niet mijn dagelijkse kloffie. Voor mij is het ook wel een nette jurk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
Maar ik heb wel gelijk een ander beeld van je.
Anita!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het helemaal geen gothicjurk.
Zo ziet het er 'aan' uit:http://www.hm.com/nl/product/93112?article=93112-C
[..]
Nah, dit is natuurlijk niet mijn dagelijkse kloffie. Voor mij is het ook wel een nette jurk.
Wat dacht jij dan, dat ik in trainingspakken rondloop?
Ja, Soempie had ooit een tekening van me gemaakt (van één of andere site), in badjas, peukie, bakkie leut, op sloffen.quote:
Dank je.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, Soempie had ooit een tekening van me gemaakt (van één of andere site), in badjas, peukie, bakkie leut, op sloffen.
Yeps. Sinds gisteren weer aan het werk. Maar deze week alleen nog donderdag een paar uurtjes. Vrijdag naar Lowlands!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dank je.
Jij hebt je vakantie met de kids en Peace ook weer overleefd zie ik.
Geweldig. Vooral zijn kop erbij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
deze heeft vast iedereen al gezien, maar geniaal![]()
don't stop me now
Hehe, ik vind me nog iets te jong en slank om zo'n broekje aan te trekken. Heb nu gewoon wat gas in mijn buik, denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
En Wyccie, wat een fantastisch jurkje![]()
Kun je niet zo'n corrigerend broekje kopen als je buik je erg stoort?
Geen idee eigenlijk, het lijkt mij heel handig, als ik niet dacht dat het bij mij dan nog meer zou tekenenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
Of doen meer jonge mensen dat, zo'n geheim broekje?
Oja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, Soempie had ooit een tekening van me gemaakt (van één of andere site), in badjas, peukie, bakkie leut, op sloffen.
quote:
Heb je al auto gereden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja.Vergeet de krulspelden niet.
Daar had ik je verkleed als M&M.
Echt een heel mooi, chique -en kort.- jurkje. Moet m'n beeld bijstellen van je.
Ja, M&M was het.quote:
Zeker kort, daarom altijd met dikke panty.quote:Echt een heel mooi, chique -en kort.- jurkje. Moet m'n beeld bijstellen van je.
Ze heeft d'r rijbewijs nog niet opgehaald. Je wilt toch niet dat ze als aanstaande moeder in de bak terechtkomt?quote:
Had toch gekund dat ze die vandaag gehaald had?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, M&M was het.
[..]
Zeker kort, daarom altijd met dikke panty.
[..]
Ze heeft d'r rijbewijs nog niet opgehaald. Je wilt toch niet dat ze als aanstaande moeder in de bak terechtkomt?
Valt inderdaad best mee, in het gunstigste geval verbruikt mijn koekblik nog ruim 3 liter per stoel per kilometer. 75 keer zoveel dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
0,04 liter per stoel per kilometer. Valt best mee eigenlijk.
Wil je een doos vol videobanden hebben? Sommige voorgespeeld, andere nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hier nog een VHS-speler staan!
Ben je nog wel naar speciale banden op zoek? Dan kan ik even kijken of ik die heb voor ik de boel weggooiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:14 schreef wyccie het volgende:
Een doos vol is wat te veel van het goede.
Laatst bij mijn moeder ook 2 dozen weggegooid. Onder andere programma's die ik vroeger had opgenomen zoals de Mini Playback Show.
Thinner, Killer, The X-Files en Resurrection zitten er tussen, al lijken die zo te zien meer richting thriller te gaan dan echt horrorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef wyccie het volgende:
Poeh, op die manier is het wel heel lastig, Tim. Heb je er horrors tussen zitten?
jammer dat kan i kdan niet online bestellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig niet (ik vind 'r niet zo leuk).
[..]
PS, dit is gewoon van de H&M.
ben ik blij dat je niet zoveel kilometers maakt...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Valt inderdaad best mee, in het gunstigste geval verbruikt mijn koekblik nog ruim 3 liter per stoel per kilometer. 75 keer zoveel dus.
Mijn zus loopt niet vaak in trainingspak hoorquote:
Ik vind zoiets altijd een beetje raar. Stel dat je een date hebt, en je doet zo'n corrigerend ding aan. En je date is erg leuk, je gaat samen naar huis. Kleren uit: *blobber*. Dan denkt je date toch 'oh, dat valt smerig tegen'quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
Of doen meer jonge mensen dat, zo'n geheim broekje?
Ik kan vandaag pas naar de gemeente om hem aan te vragen. Echt hoor, wat zijn dat nou voor openingstijden. Alleen 's morgens open op dinsdag.quote:
Jij denkt dat mannen dan nog helder kunnen denken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind zoiets altijd een beetje raar. Stel dat je een date hebt, en je doet zo'n corrigerend ding aan. En je date is erg leuk, je gaat samen naar huis. Kleren uit: *blobber*. Dan denkt je date toch 'oh, dat valt smerig tegen'
Ik ben altijd positiefquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij denkt dat mannen dan nog helder kunnen denken?
Tja, ambtenaren hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan vandaag pas naar de gemeente om hem aan te vragen. Echt hoor, wat zijn dat nou voor openingstijden. Alleen 's morgens open op dinsdag.Eigenlijk is dat de hele week zo, behalve op donderdag en nu met de vakantieperiode zijn ze ook op woensdag langer open. Vanmiddag ga ik dus pas en dan duurt het nog 5 werkdagen.
Ik zou er ook wel willen werken. 50 vakantiedagen per jaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:41 schreef Etcetera het volgende:
Alleen al om die tijden zou je toch bij een gemeente willen werken
Dat bedacht ik me ook netquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat let je om er te solliciteren?
Jaarcontract is over 10,5 maanden pas afgelopen. Maar tegen die tijd ga ik zeker wel solliciteren als er een leuke functie isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat let je om er te solliciteren?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
realiseer je dan dat je dan geen houten bureau krijgt....
Datzelfde denk ik ook altijd bij push-up beha's.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind zoiets altijd een beetje raar. Stel dat je een date hebt, en je doet zo'n corrigerend ding aan. En je date is erg leuk, je gaat samen naar huis. Kleren uit: *blobber*. Dan denkt je date toch 'oh, dat valt smerig tegen'
Een bureau is om aan te werken, dus die krijg je toch sowieso niet als ambtenaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
realiseer je dan dat je dan geen houten bureau krijgt....
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Datzelfde denk ik ook altijd bij push-up beha's.
Als je date op dat punt is, dan maakt het hem in 99% van de keren geen reet meer uit.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ben ik blij dat je niet zoveel kilometers maakt...
en je kan niet rekenen
idd, hout werktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Een bureau is om aan te werken, dus die krijg je toch sowieso niet als ambtenaar.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben zo goed met rekenen/wiskunde dat ik de fout niet eens zieDus het is je vergeven
3 liter per stoel per kilometer levert met 5 stoelen in de auto een verbruik op van 15 liter benzine om een kilometer verder te komen. Een Bugatti Veyron kan met die hoeveelheid benzine 60 kilometer rijden. Mijn Fiatje zou volgens die berekening 60 keer minder zuinig zijn dan een van de onzuinigste auto's die nu te koop is.quote:Valt inderdaad best mee, in het gunstigste geval verbruikt mijn koekblik nog ruim 3 liter per stoel per kilometer. 75 keer zoveel dus.
Kende hem nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom lopen ramen op een gemeentehuis altijd door tot op de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
ik was met jou auto uitgegaan van 4 zitplaatsen, kom je nog goed wegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
3 liter per stoel per kilometer levert met 5 stoelen in de auto een verbruik op van 15 liter benzine om een kilometer verder te komen. Een Bugatti Veyron kan met die hoeveelheid benzine 60 kilometer rijden. Mijn Fiatje zou volgens die berekening 60 keer minder zuinig zijn dan een van de onzuinigste auto's die nu te koop is.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog 2 dan
waarom kijkt een ambtenaar 's morgens nooit uit het raam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom lopen ramen op een gemeentehuis altijd door tot op de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
5 inzittenden is in theorie mogelijk (ook wel eens gehad) maar eigenlijk wil ik mijn passagiers dat niet aandoenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik was met jou auto uitgegaan van 4 zitplaatsen, kom je nog goed weg
ligt eraan hoe leuk ze elkaar vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
5 inzittenden is in theorie mogelijk (ook wel eens gehad) maar eigenlijk wil ik mijn passagiers dat niet aandoen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog 2 dan
waarom kijkt een ambtenaar 's morgens nooit uit het raam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom lopen ramen op een gemeentehuis altijd door tot op de grond?Overigens doorgestuurd naar mijn vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Er zat toen een niet overdreven dik stelletje op de achterbank en die vonden het toch wat krapjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ligt eraan hoe leuk ze elkaar vinden
veel verder dan handbagage zul je dan niet komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zat toen een niet overdreven dik stelletje op de achterbank en die vonden het toch wat krapjes. Met vijf volwassenen er in kan je ook al te zwaar beladen zijn, andere bagage nog niet meegerekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
die kennen ze daar allemaal al johquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Overigens doorgestuurd naar mijn vrouw.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op Autoweek.nl staat een bericht over de Hennessey Venom GT, een auto die sneller zou moeten zijn dan de Veyron. Geclaimde topsnelheid?Hoe snel gaat die Veyron danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With four other people
And aliens
Ik hoor het snel genoegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die kennen ze daar allemaal al joh
Die grappen werden eind 13e eeuw ook al gemaakt
De originele kan 407, maar dan exploderen je banden na een kwartier. Dat is geen probleem want in 12 minuten ben je door je benzine heen.quote:
Je hoeft het licht niet aan te houden...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:22 schreef wyccie het volgende:
Maar is het hele idee van op dat punt belanden niet fysieke aantrekkingskracht? Dat wat dus allemaal nep is.
Zinvolle autoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De originele kan 407, maar dan exploderen je banden na een kwartier. Dat is geen probleem want in 12 minuten ben je door je benzine heen.
Dus als je in het chroom gaat als vrouw zijnde, zit je bij elke date gebeiteld? Dan is dat corrigerende ondergoed ook onzinnigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat boeit vele mannen niet, die geilen simpelweg op chroom, CC's en burnin' rubber...
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus als je in het chroom gaat als vrouw zijnde, zit je bij elke date gebeiteld? Dan is dat corrigerende ondergoed ook onzinnig
Laat je hier toch iemand dat ding kopen en opsturen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jammer dat kan i kdan niet online bestellen
Dat is ook zo met die kipfiletjes als opvulling. Echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn zus loopt niet vaak in trainingspak hoor
[..]
Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij denkt dat mannen dan nog helder kunnen denken?
Nee, hoger dan 2:1 komen de voertuigen bij ons niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zelfs jij rijdt met jou slagschip niet 12:1 TM, miscchien heeft Cobra nog een bedrijfsauto die dat haalt...
Een Leo doet 2:1 in het veld. Tenminste, dat zegt de fabrikant.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook niet met pantser en een geshutskoepel?
speaking of which, je moet nog een vraag stellen
Als je enkel en alleen voor d'r tieten mee naar huis gaat, dan kan het wel een probleem zijn jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:22 schreef wyccie het volgende:
Maar is het hele idee van op dat punt belanden niet fysieke aantrekkingskracht? Dat wat dus allemaal nep is.
Dat ziet er toch ook niet uit, push up dingen e.d. welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
Mannen gaan toch ook niet met sokken in hun broek lopen?
Niet? Dingen groter en mooier laten lijken dan ze zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ziet er toch ook niet uit, push up dingen e.d. welover het algemeen.
ik snap je vergelijking niet helemaal![]()
Ohquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet? Dingen groter en mooier laten lijken dan ze zijn.
Nog altijd zuiniger dan het slagschip van HTquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, 4:1 in de realiteit dus (als ze dezelfde test gebruiken als er voorgeschreven is voor autofabrikanten)
Really? AANRANDING? Welke dwaas had dat uberhaupt verzonnen?quote:AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam zal de 'Damschreeuwer' niet vervolgen voor poging tot feitelijke aanranding van de koningin, de kroonprins en diens echtgenote.
Aanranding is nog al een erg breed begrip.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
Damschreeuwer wordt niet vervolgd voor aanvallen Beatrix. En dan staat er dit:
[..]
Really? AANRANDING? Welke dwaas had dat uberhaupt verzonnen?
Zo dan: http://www.seksueelmisdri(...)le&id=187&Itemid=224quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aanranding is nog al een erg breed begrip.
Beatrix laten rennen valt toch wel onder die categorie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo dan: http://www.seksueelmisdri(...)le&id=187&Itemid=224
Ja, dat maakt het duidelijk hoorquote:# of een andere feitelijkheid of
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beatrix laten rennen valt toch wel onder die categorie?
Sorry Majesteit.
Wat is een duld? Rennen?quote:iemand dwingt tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen
En dan ook nog van de kroonprins.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
Damschreeuwer wordt niet vervolgd voor aanvallen Beatrix. En dan staat er dit:
[..]
Really? AANRANDING? Welke dwaas had dat uberhaupt verzonnen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan ook nog van de kroonprins.
Alleen Maxima zou ik nog begrijpen...
Ah, ik snap al hoe het gelopen is:quote:iemand dwingt tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen
Moet ik gaan touwtje springenquote:
Als je je nek dan maar breekt, is het ook goed...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je je nek dan maar breekt, is het ook goed...Ik heb geen zin meer in werken, m'n leven vind ik nog best wel dikke primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With four other people
And aliens
Zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in werken, m'n leven vind ik nog best wel dikke prima
Nee, nog steeds niet na al die jaren...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Tsss je begrijpt er ook helemaal níks van!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet na al die jaren...
repost:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen.
Vrouwen zeggen nooit meteen wat ze bedoelen, altijd er om heen draaien en dan vervolgens de mannen verwijten dat die ze niet begrijpen...
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer
Nee, gelukkig zijn vrouwen het toonbeeld van mentale stabiliteit
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
En:
"Kwart kolvende vrouwen voelt zich melkkoe".
http://www.nu.nl/gezondhe(...)lt-zich-melkkoe.html
No offense....maar dat bén je toch?
Daarbij is kolven een slecht idee voor de nachtrust van je kind. Als je even de kans hebt om het natuurlijk te doen, zeker doen.
PRECIES een uur laterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef MadMaster het volgende:
'Kwart golvende vrouwen voelt zich melkkoe'
[ afbeelding ]
Je zat je kolvende collega te begluren?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een uur geleden was ik kennelijk met heul andere dingen bezig...
Of melkkoeis aan het bewonderenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zat je kolvende collega te begluren?
Dat was hetzelfde toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of melkkoeis aan het bewonderen
Ik heb geen directe vrouwelijke collega's met kinderen...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zat je kolvende collega te begluren?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of melkkoeis aan het bewonderen
Zeg, als je deze week een mooi, ongeschonden stukje natuur hebt gevonden, kun je vast ook wel koeien tegenkomenquote:
ohja dat kanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat je hier toch iemand dat ding kopen en opsturen?
Dat stukje is 20 x 30 meter.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zeg, als je deze week een mooi, ongeschonden stukje natuur hebt gevonden, kun je vast ook wel koeien tegenkomen
Visual van een dwarrelende koequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat stukje is 20 x 30 meter.
Zaadjes van planten/bleoemen kunnen daar tussen de gebouwen neerdwarrelen, met koeien gaat dat wat lastiger...
Ook goeiemorgen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarom? Telefoon, nummer intoetsen bellen of skypen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen nooit meteen wat ze bedoelen, altijd er om heen draaien en dan vervolgens de mannen verwijten dat die ze niet begrijpen...
quote:
Skype. Verbinding vliegt er nog wel eens uit. Als je een instelling als de DUO/IB groep belt, moet je weer door het hele menu en je probleem opnieuw uitleggen. En altijd vroeg opstaan om te voldoen aan de onmogelijke werk (of meer like niet-werk)tijden van de Nederlandse ambtenaar...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarom? Telefoon, nummer intoetsen bellen of skypen
O ja, m.b.t. het onbegrip van mannen t.o.v. vrouwen nog even deze toevoeging:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Skype. Verbinding vliegt er nog wel eens uit. Als je een instelling als de DUO/IB groep belt, moet je weer door het hele menu en je probleem opnieuw uitleggen. En altijd vroeg opstaan om te voldoen aan de onmogelijke werk (of meer like niet-werk)tijden van de Nederlandse ambtenaar...
In dit geval lijkt me het inderdaad niet aan PS te liggenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, m.b.t. het onbegrip van mannen t.o.v. vrouwen nog even deze toevoeging:
Het ligt nooit aan henzelf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
Zoals Ofyles zegt: Ga voor plan B en gebruik geen Skype (= keuze PS)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me het inderdaad niet aan PS te liggen
De brakke verbinding van Skype - want daar ging het overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals Ofyles zegt: Ga voor plan B en gebruik geen Skype (= keuze PS)
PS zit geheel vrijwillig in de USA met een tijdsverschil van x uur.
Een NL ambtenaar werkt (of is minstens aanwezig) tot 5 uur.
Waar kan PS niks aan doen?
Dus dan gebruik je geen Skype.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De brakke verbinding van Skype - want daar ging het over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |