Ook namens mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Eerst even eengefeliciteerd Soempie met je rijbewijs!
Oh da's natuurlijk veel boeiender als TT!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Eerst even eengefeliciteerd Soempie met je rijbewijs!
De vorige trok niet echt veel kijkers dus vandaar de wijzigingquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht al... waar is het topic gebleven. Ik had de vorige tt wel gezien.
Dat zou eventueel ook nog kunnen.quote:
Werkquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het is immers ook een gewone werkdag..
Heb je ook foto's van het zwijntje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit weekend naar een vriend's lake house in Winsconsin geweestNu weet ik waar chique Illinois zijn vrije tijd door brengt, kastelen van huizen daar
Maar dan niet te goed voor een klassieke pig roast(mijn eerste ervaring met het fenomeen)
Niet heel gezond...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ja dat is boter)
nee dat gebeurt achter gesloten deurenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van het zwijntje?
Held.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanochtend een grote harige spin levend mijn kamer uitgesmeten (lees:gered), net weer een giga cicade op zijn pootjes gezet, ik ben de moeder theresa van de lokale geleedpotigen, ik zeg het je.
Ak ok. Foto's van het resultaat van het braden dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dat gebeurt achter gesloten deuren
nee tegen de tijd dat wij het varkentje te zien kregen was het al versnipperd tot 'pulled pork' omnom nomquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ak ok. Foto's van het resultaat van het braden dan?
Ik krijg trek als ik er aan denk.
Hou je mond! Ik zit gewoon te kwijlen bij de gedachte!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee tegen de tijd dat wij het varkentje te zien kregen was het al versnipperd tot 'pulled pork' omnom nom
En vrijdag hopelijk een goede echo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:40 schreef wyccie het volgende:
Soempie, lucky bastard. Binnen 1 week Lola terug en je rijbewijs gehaald.
Ik wil jouw leven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef Soempie het volgende:
En vrijdag hopelijk een goede echo.Nog 2 dagen en dan ben ik op de helft van de zwangerschap.
Oeh, en er is een leuke vacature vrij binnen het bedrijf en m'n leidinggevende gaf vandaag aan dat ze hoopt dat ik solliciteer.Morgen een brief schrijven. Alleen jammer dat zij niet degene is die beslist wie het wordt.
Ik heb gewerkt en het was een goede dag. Veel klanten goed kunnen helpen en geen vervelende klanten gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
En wat voor positiefs hebben jullie vandaag meegemaakt?
Nieuw toetsenbord is binnenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Griep. Nu dus een paar pillen naar binnen en straks een flinke borrel. Flink uitzweten onder de wol en morgen om 0600 weer aan de bak.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
En het positieve eraan is dat je mag drinken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
Griep. Nu dus een paar pillen naar binnen en straks een flinke borrel. Flink uitzweten onder de wol en morgen om 0600 weer aan de bak.
Daar had ik niet eens aan gedacht!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
En het positieve eraan is dat je mag drinken?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nieuw toetsenbord is binnenWordt het niet eens tijd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik ben buiten geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dan?Ja want je wandelt even een bedrijf binnen, zegt 'ik wil werk' en je mag een contract tekenen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe m'n best niet te happen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Nah.quote:
't Was hier echt heel lekker. Echt perfect weer voor een wandeling of om een stukje te fietsen.quote:
Thx, ik ga maffen.quote:
Ik heb zitten slacken op het werk, rommelende ingewanden van het eten uit de bedrijfskantine, animaties in Powerpoint uitgeprobeerd en ben nu weer thuisquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb weer gewerkt en dus een redelijk rustige dag gehad. Even geen zeurende/ruziënde kinderen om heen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Soempie het volgende:
Fijn mensen!quote:ROTTERDAM - Het openbaar vervoer in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag wordt vanaf 2013 mogelijk 14 tot 20 procent duurder. Tegelijkertijd verdwijnt in deze steden twee derde van alle buslijnen.
De regio was ook niet klaar voor het afschaffen van de strippenkaart maar dat is er toch ook doorheen gepushed?quote:Een woordvoerder van de stadsregio Amsterdam benadrukt dat er nog niets is besloten over het verhogen van de tarieven in het openbaar vervoer of het verminderen van het aantal lijnen.
''Dit is een suggestie van onderzoekers, maar de regio is nog lang niet zover."
Nee iedereen mag reagerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
@MaJo. Mag niemand reageren op de posts op je .nl site of ben ik als enige geblocked?
Exact een jaar eerder gehaald dan ik dusquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef MaJo het volgende:
Feli Soemp! In een keer gehaald toch? Dat is best knap
En Calex, las dat je over een half jaar je rijbewijs moet verlengen? Ik ookWelke datum heb je je rijbewijs gehaald dan? Ik 14 februari 2002
Tijd gaat snel
Hoe oud moet ik me dan voelenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Exact een jaar eerder gehaald dan ik dus
ik voel me oud
Jep, in 2003quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe oud moet ik me dan voelenMaar ook echt op 14 februari gehaald?
Grappig, ook een makkelijke datum om te onthoudenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jep, in 2003
en op die eerste vraag geef ik geen antwoord
* MadMaster krijgt hoestbui...quote:
Dat wordt binnenkort dus een nieuwe halen, want mijn paspoort loopt nu af in februari 2012.quote:Bij vertrek uit Japan moet je paspoort nog minimaal 6 maanden geldig zijn!
Vrijwel gaat het erom dat 'ie nog 6 maanden geldig is bij het naar binnen gaan. Niet naar buiten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[me=MadMaster]krijgt hoestbui...
[/me]
Net even paspoort en rijbewijs gecheckt en...
[..]
Dat wordt binnekort dus een nieuwe halen, want mijn paspport loopt nua af in februari 2012.
Wel een verkapte manier van geldklopperij, waar Japan niet eens iets aan heeft...
Er staat toch heel duidelijk 'bij vertrek uit Japan'...quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrijwel gaat het erom dat 'ie nog 6 maanden geldig is bij het naar binnen gaan. Niet naar buiten.
Ja ik geloof je wel. Maar het is nogal nutteloos, zoals je zelf al zegt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat toch heel duidelijk 'bij vertrek uit Japan'...
Zal het morgen wel even checken bij Koning Aap.
Er bestaan wel meer van dat soort achterlijke regels...quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik geloof je wel. Maar het is nogal nutteloos, zoals je zelf al zegt.
quote:Voorbereidingen
Documenten
Voor Japan hebben Nederlandse toeristen uitsluitend een geldig paspoort nodig, een visum is dus niet vereist. Bij aankomst in Japan krijgt men (alleen als toerist) een 90-dagen visum (stempel of zegel) in het paspoort.
In tegenstelling tot wat veel reisbureaus of reisorganisaties zeggen of schrijven, bestaat er in Japan geen eis voor de geldigheid van het paspoort na vertrek uit Japan. Veel landen eisen nog een geldigheid van 6 maanden na vertrek, maar Japan kent een dergelijke regel niet. Het paspoort moet geldig zijn bij binnenkomst en liefst ook nog bij vertrek, maar verder zijn er geen eisen.
(Info: ambassade van Japan)
Er wordt niet over 6 maanden gesproken...quote:As a Dutch passport holder it is possible to enter Japan for a period of 90 days without first obtaining a visa, for the following purposes:
Sightseeing
Aamateur sports
Convalescence
Visits to relatives, friends, or acquaintances
Amateur participation in athletic meetings or other contests
Business trips (such as market surveys, business liaison, business talks, signing contracts, and after-sale service for machinery imported into Japan)
Friendship visits or other similar activities. (However, this category excludes profit-making operations and paid activities.)
Upon arrival at immigration in Japan, your passport will be stamped for a stay of 90 days. On entry to Japan a traveler should possess a fixed-date, confirmed return or onward journey ticket, and any supporting documents, which can serve as evidence of the purpose of the trip (such as conference details, details of the host organization, hotel reservation etc.)
Furthermore, a traveler may be asked to show evidence of sufficient funds to defray all expenses for the proposed period of stay in the country.
Please note that a visa is required if your purpose of travel is not as a temporary visitor.
Please note that the above information does not apply to holders of the Travel document of the Netherlands (REISDOCUMENT). Holders of the travel documents of the Netherlands (REISDOCUMENT) must obtain a visa prior to travel.
Het zal er wel mee te maken hebben dat als er geziek ontstaat, zij niet dingen moeten gaan regelen omdat paspoorten niet geldig meer zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er bestaan wel meer van dat soort achterlijke regels...
En voor de afwisseling elders:
[..]
Ik reis niet eens met het gezelschap van Koning Aap terug, wij blijven 5 dagen langer dan de rest van de groep.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zal er wel mee te maken hebben dat als er geziek ontstaat, zij niet dingen moeten gaan regelen omdat paspoorten niet geldig meer zijn.
Familieportret laten maken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik reis niet eens met het gezelschap van Koning Aap terug, wij blijven 5 dagen langer dan de rest van de groep.
Wij gaan nog naar Nagano om deze apen te bekijken, als de rest al op weg naar huis is...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Familieportret laten maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tjonge wat kijkt die ene aap verveeld trouwens
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:41 schreef wyccie het volgende:
Je gaat met Koning Aap, maar je maakt je los van de groep om naar een ander stel apen te kijken?![]()
Kan erg lekker zijn maar nu nietquote:
Slechtquote:Hehe, ik heb vandaag helemaal geen avondeten gehad.
21 maart 2002quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef MaJo het volgende:
Feli Soemp! In een keer gehaald toch? Dat is best knap
En Calex, las dat je over een half jaar je rijbewijs moet verlengen? Ik ookWelke datum heb je je rijbewijs gehaald dan? Ik 14 februari 2002
Tijd gaat snel
Dat is waar.quote:
quote:Was druk bezig met opruimen en mijn financiën. Gelukkig had ik wel een zak rijstcrackers en wat gedroogde abrikozen op.
Nou, ik kwam niet aan de wortel hoor. Maar dat is dezelfde truuk als:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
probeer dit eens!
http://six.pen.io/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noem een gereedschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is wel een verklaring voor.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Goed mogelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik had carrot... wellicht werkt het alleen als je het in het engels denkt...
op zich vind ik wortel geeen voor de hand liggende keuze voor groentequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed mogelijk
Maar het is maar om aan te tonen dat een grote groep mensen dezelfde standaard keuzes maakt.
Ik wel. Carrot wordt heeel veel gebruikt en het bekt lekker gemakkelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op zich vind ik wortel geeen voor de hand liggende keuze voor groente
welkom bij de rest van Nederland, dat is daar al tien jaar gaande. De grote steden zijn altijd buiten schot gebleven.:)quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Mooi is dat: http://www.nu.nl/binnenla(...)dt-fors-duurder.html
[..]
Fijn mensen!
TWEE fucking DERDE van de lijnen gaat dus weg.
En dan:
[..]
De regio was ook niet klaar voor het afschaffen van de strippenkaart maar dat is er toch ook doorheen gepushed?
Ik weet niet of je al iets gedaan hebt, maar reageren kan (ik) nog niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee iedereen mag reagerenEens kijken of ik het per ongeluk geblocked heb ofzo!
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
welkom bij de rest van Nederland, dat is daar al tien jaar gaande. De grote steden zijn altijd buiten schot gebleven.:)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik kwam niet aan de wortel hoor. Maar dat is dezelfde truuk als:
Noem een kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noem een gereedschap!De keuzes die Nem noemde had ik ook, carrot had ik niet. Misschien helpt ook mee dat carrot een groentesoort is van zes letters maar dat weet ik niet zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is wel een verklaring voor.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hier ook hetzelfde hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:30 schreef LadyBlack het volgende:
Zelf hoor ik tot de categorie van Calex, alleen ben ik dan 5 keer gezaktMaar gelukkig zijn mensen nog altijd heel verbaasd als ik dat zeg, omdat ik nu wel errrrg goed kan autorijden
![]()
Als we dan toch gaan opscheppen, we've got a winner: 20 juli 1987...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef iamredleader het volgende:
Nog steeds verhalen over rijbewijs halen?
18 augustus 1999, derde keer, 35 lessen waarvan een deel 1 uur en een deel anderhalf uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |