twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 19:23:49Brands: wij zitten niet te wachten op vertrek Pieters. Wordt nog niet onderhandeld. Als vervolg komt, zal dat pas volgende week zijn. reageer retweet
spoilertags verdommequote:
alsof Zoet er twee door gaat latenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:44 schreef jpg97 het volgende:
[..]
spoilertags verdommeik heb de wedstrijd nog niet gezien.
Ook een optie iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:02 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Dan had ik wel liever Locadia gezien.
Vergeet de Feyenoord-supporter niet, die kunnen er ook wat van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nu maar wachten tot de Ajax supporters hier weer komen trollen![]()
Dat zien ze al een hele tijd. Maar Rutten afkopen is te duur.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:48 schreef Breekfast het volgende:
Wanneer ziet men bij PSV in dat Rutten dit team niet meer op de rails gaat krijgen.
Wat maakt het uit, 5 miljoen voor Wijnaldum was ook te duur, 13 miljoen voor Mertens en Strootman ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zien ze al een hele tijd. Maar Rutten afkopen is te duur.
Aangezien de overheid ons steunt(volgens vele feyenoordsup kenners) kunnen we doen wat we willen. Toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodra wij degraderen verliezen wij Philips als sponsor en komen we nooit meer terug in de eredivisie.
Hoeveel dan? Hem vervangen door een capabel iemand is wel een paar miljoen waard.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zien ze al een hele tijd. Maar Rutten afkopen is te duur.
Het gaat niet eens om het resultaat johquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:43 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ajax heeft vorig seizoen ook maar met 1-0 gewonnen thuis tegen VVV. Dus ook kampioen kan je zo worden. Alleen niet met deze trainer ben ik bang.
Mertens gaat voor dat bedrag in de toekomst minimaal weg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, 5 miljoen voor Wijnaldum was ook te duur, 13 miljoen voor Mertens en Strootman ook.
Minimaal het maximale!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mertens gaat voor dat bedrag in de toekomst minimaal weg.
Allen had VVV toen geen 57% balbezit en de grootste kansen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:43 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ajax heeft vorig seizoen ook maar met 1-0 gewonnen thuis tegen VVV. Dus ook kampioen kan je zo worden. Alleen niet met deze trainer ben ik bang.
Het hele team is niet goed bezig, als het collectief zou staan dan zouden zij ook veel beter spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Jullie mogen blij zijn met Mertens. Strootman en Wijnaldum laten tot nu zien zwaar overhyped te zijn.
Hm, dus jij zegt dat als het collectief goed staat, een individu kan excelleren? Weetje, zo heb ik het echt nog nooit bekeken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:58 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Het hele team is niet goed bezig, als het collectief zou staan dan zouden zij ook veel beter spelen.
lol, Strootman en Wijnaldum kunnen zijn eigen spel niet spelen. Toivonen die denkt dat hij overal kan staan, staat iedereen in de weg. Voorin is hij er nooit. Vind je het gek dat iedereen zo angstig is, als Toivonen gewoon een keer zijn werk doet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Jullie mogen blij zijn met Mertens. Strootman en Wijnaldum laten tot nu zien zwaar overhyped te zijn.
Dat komt omdat het verkeerde aankopen zijn binnen dit PSV.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol, Strootman en Wijnaldum kunnen zijn hun eigen spel niet spelen. Toivonen die denkt dat hij overal kan staan, staat iedereen in de weg. Voorin is hij er nooit. Vind je het gek dat iedereen zo angstig is, als Toivonen gewoon een keer zijn werk doet.
Ze hadden dan ook beiden nooit gekocht moeten worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol, Strootman en Wijnaldum kunnen zijn eigen spel niet spelen. Toivonen die denkt dat hij overal kan staan, staat iedereen in de weg. Voorin is hij er nooit. Vind je het gek dat iedereen zo angstig is, als Toivonen gewoon een keer zijn werk doet.
Je moet ze tijd geven om te wennen, zodra Toivonen weg is, zul je zien dat alles beter loopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ze hadden dan ook beiden nooit gekocht moeten worden.
En als Toivonen blijft?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet ze tijd geven om te wennen, zodra Toivonen weg is, zul je zien dat alles beter loopt.
slecht beleid dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan staat hij in de weg, omdat hij liever geen spits wil zijn.
Nee, ik weet zeker dat Rutten tegen hem zegt, blijf voorin. Maar die ***** luistert niet en gaat lekker dingen doen, wat hij niet moet doen.quote:
Ruilen voor El Ham, jullie lastpak voor de onze?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat Rutten tegen hem zegt, blijf voorin. Maar die ***** luistert niet en gaat lekker dingen doen, wat hij niet moet doen.
Wijnaldum halen is altijd goed beleid, die jongen heeft echt veel potentie en ik denk dat PSV rekent op een vertrek van Toivonen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Wijnaldum kopen terwijl je huidige aanvoerder altijd op die plek speelde vind jij goed beleid?
Tja, dan zijn we uitgediscussierd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum halen is altijd goed beleid, die jongen heeft echt veel potentie en ik denk dat PSV rekent op een vertrek van Toivonen.
Jij bent niet goed snik jong , Wijnaldum heeft net zoveel potentie als Tamathaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum halen is altijd goed beleid, die jongen heeft echt veel potentie en ik denk dat PSV rekent op een vertrek van Toivonen.
Hoezo is dat jammer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Jammer dat RKC niet meer gelijk kon maken. Wat een vertoning weer.
PSV - Ajax gaat 2-0 worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef J2T het volgende:
Zorgelijk dit jongens. PSV - Ajax kan voor mij niet vroeg genoeg beginnnen.
Dat noemen we ijdele hoop. Op basis van het spel van PSV ligt het in de lijn der verwachting dat ze verliezen van Ajax. Maar logica is helaas niet aan eenieder besteed.quote:
Matavz zou helemaal wanbeleid zijn als je met Martens en Lens blijft spelen.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Matavz zou helemaal wanbeleid zijn als je met Martens en Lens blijft spelen.
PSV gaat minimaal 2de worden dit seizoen, transfermarkt is nog niet gesloten en spelers moeten nog wennen. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als PSV gaat voetballen net zoals de 2de helft vandaag wordt het 0-10...
Als niemand in de spits staat niet nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Komt nauwelijks een voorzet van af.
Tuurlijk kan er nog alles gebeuren in 9 maanden....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV gaat minimaal 2de worden dit seizoen, transfermarkt is nog niet gesloten en spelers moeten nog wennen. Komt wel goed.
Je hebt geen buitenspelers, dus mét spits ook niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als niemand in de spits staat niet nee.
Mertens is geen Dzsudzsák.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook al staat er wel iemand, Mertens en Lens moeten het niet van de voorzet hebben maar van hun doelgerichtheid en het naar binnen trekken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar daar hadden we het niet over.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn vrije trappen zijn goed hoor, niet verwacht van Mertens.
Alsnog is een echte spits bruikbaar, die staat altijd op een de goede plek. Vooral na een gevaarlijke schot van Mertens, tikt hij hem erin. Soort Bulykin, alleen Bulykin hoeft niet te komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ook al staat er wel iemand, Mertens en Lens moeten het niet van de voorzet hebben maar van hun doelgerichtheid en het naar binnen trekken.
Dat heeft ook veel met een spits te maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn vrije trappen zijn goed hoor, niet verwacht van Mertens.
Dan moet je geen Matavz kopen voor te veel centjes. Al is PSV daar tot nu toe juist goed in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsnog is een echte spits bruikbaar, die staat altijd op een de goede plek. Vooral na een gevaarlijke schot van Mertens, tikt hij hem erin. Soort Bulykin, alleen Bulykin hoeft niet te komen.
Handig als je Tamata alleen als backup hebt en Pieters verkocht gaat worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Als Rutten trouwens een beetje meer vertrouwen wil hebben, Manolev graag in de 2de zetten. Zal denk ik heel Nederland blij mee zijn.
Zet je Hutchinson daar neer, doet het veel beter dan Manolev. Schandalig dat hij elke maar weer de kans krijgt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Handig als je Tamata alleen als backup hebt en Pieters verkocht gaat worden.
Hoe is t met zijn blessure?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zet je Hutchinson daar neer, doet het veel beter dan Manolev. Schandalig dat hij elke maar weer de kans krijgt.
Ik denk dat je daar alleen Eindhoven blij mee zult makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Als Rutten trouwens een beetje meer vertrouwen wil hebben, Manolev graag in de 2de zetten. Zal denk ik heel Nederland blij mee zijn.
Hahahah das waar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar alleen Eindhoven blij mee zult maken
Interview van Rutten na de wedstrijd!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV en vooral Rutten mag zich diep en diep schamen voor dit ver-schrik-ke-lijk slechte spel wat men heeft vertoond. Als dit zo verder gaat, zullen we de eerste 5 nog niet eens halen.
Daarom ook de protestmars zeker...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef Henkiepsv het volgende:
Buiten het feit dat PSV belabberd speelde wil ik ook opmerken dat het publiek om van te walgen is. Belachelijk. Een beetje gaan fluiten en met zakdoekjes zwaaien, bij Feyenoord is het al 2 jaar lang één groot drama, neem een voorbeeld aan die supporters, die altijd achter hun club blijven staan.
Dat is tegen het bestuur en doen dat niet door middel van het team uit te fluitenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom ook de protestmars zeker...
Heeft niet veel te doen gehad vandaag. De goal kon hij niets aan doen. Daarnaast zag hij er niet lekker uit bij dat schot van Zeefuik en ging één terugspeelbal op z'n Isakssons over de zijlijn. Verder heeft hij geen bal moeten pakken volgens mij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:07 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Kunnen jullie niet beter die keeper van RKC terugnemen? Lijkt een stuk beter dan die Zweed van jullie.
Bij PSV is een groot deel van de aanhang gewoon te gewend geraakt aan de titels en het spelen van CL, de zijn niets anders meer gewend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef Henkiepsv het volgende:
Buiten het feit dat PSV belabberd speelde wil ik ook opmerken dat het publiek om van te walgen is. Belachelijk. Een beetje gaan fluiten en met zakdoekjes zwaaien, bij Feyenoord is het al 2 jaar lang één groot drama, neem een voorbeeld aan die supporters, die altijd achter hun club blijven staan.
Ja okee, dat misschien wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat is tegen het bestuur en doen dat niet door middel van het team uit te fluiten
Mwa. Okee het gros van de aanwezigen in het stadion zijn gekomen vanwege het succes. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Maar als je al jaren matig presteert en zelfs vandaag speelt op een niveau van een hoofdklasser, ja dan mag je verwachten dat je wordt uitgefloten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij PSV is een groot deel van de aanhang gewoon te gewend geraakt aan de titels en het spelen van CL, de zijn niets anders meer gewend.
Kost even wat tijd om om te schakelen en te wennen aan de nieuwe status/situatie en je ziet dan direct weer wie de 'echte' zijn en wie er enkel voor het succes komen.
Maar het uitfluiten van het eigen team, nogal een Amsterdams trekje.
Tijdens de wedstrijd wordt er nooit gefloten, na afloop vaak genoeg wel natuurlijk. En na de 10-0 speelde Feyenoord thuis tegen VVV, was overigens uitverkocht, dat werd gewonnen met 3-1 en gevierd als Champions League-winst.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:15 schreef Bos81 het volgende:
En O ja, Ik geef toe de Feyenoord aanhang is veel fanatieker dan die van PSV, maar je maakt mij niet wijs dat er nooit gefloten wordt door het Feyenoord publiek. Werd het team niet geconfronteerd door supporters na de 10-0 vorig jaar?
Wat moeten we dan doen, blij zijn met de drie punten okee, Dat is logisch. Maar dat is ook alles. Applaudiseren en roepen goed gedaan jongens is mijn inziens pas hypocriet, want het was gewoon erg matig wat ze met name de tweede helft lieten zien. Okee het kan niet altijd even goed zijn, dat realiseer ik me ook, maar zo slecht als net, KAN echt niet als PSV zijnde, dat was niet eens het niveau van een middenmoter in de eredivisie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:20 schreef Henkiepsv het volgende:
Als je fluit na een 10-0 verlies. Tja. Dan heb je nog wel wat recht van spreken, maar bij zelfs winst, ook al was het belabberd, is om je echt voor te schamen als supporter.
Ik heb echt een bepaalde liefde voor de club, dus de emotie, woede, wanhoop, irritatie wanneer het nergens op lijkt komt dan ook weleens tijdens de wedstrijd tot uiting natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. Okee het gros van de aanwezigen in het stadion zijn gekomen vanwege het succes. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Maar als je al jaren matig presteert en zelfs vandaag speelt op een niveau van een hoofdklasser, ja dan mag je verwachten dat je wordt uitgefloten.
Als je naar een concert gaat en de band speelt enkel valse noten, begin je ook te fluiten..
De tering, wat sla je hier de plank mis zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef Bos81 het volgende:
Als je naar een concert gaat en de band speelt enkel valse noten, begin je ook te fluiten..
Ik haatte dat soort mensen zo hardquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. Okee het gros van de aanwezigen in het stadion zijn gekomen vanwege het succes. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Maar als je al jaren matig presteert en zelfs vandaag speelt op een niveau van een hoofdklasser, ja dan mag je verwachten dat je wordt uitgefloten.
Nu niet meer?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik haatte dat soort mensen zo hard
Nu treed ik niet meer op.quote:
Snap je verder wel ooit iets van zijn uitspraken? ik niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu treed ik niet meer op.
Verder snap ik niet hoe Rutten het lef heeft te zeggen dat de eerste helft goed was. Ook de eerste helft was beschamend slecht
youtubequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:19 schreef Oidipous het volgende:
Waar kan ik de goal van Mertens terugzien?
Ik heb mij altijd verbaasd over PSV-supporters. Roepen altijd 'helemaal niks in Amsterdam' maar ondertussen zijn ze al 3 jaar op rij geen kampioen en doen ze al 3 jaar niet mee in de CLquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef Henkiepsv het volgende:
Erg gedurfd van PSV om thuis te temporiseren tegen een degradatiekandidaat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:12 schreef Caland het volgende:
Toch gewoon prima de wedstrijd geneutraliseerd na de 1-0.
Dat een Feyenoord-supporter dit aanhaalt is dan ook wel weer grappig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 06:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik heb mij altijd verbaasd over PSV-supporters. Roepen altijd 'helemaal niks in Amsterdam' maar ondertussen zijn ze al 3 jaar op rij geen kampioen en doen ze al 3 jaar niet mee in de CL
quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:27 schreef pberends het volgende:
Zou PSV Rutten soms ingehuurd hebben om de neutrale kijker te entertainen? Hij maakt zelfs een wedstrijd PSV - RKC heel spannend.
Leg mij dan maar eens uit, wat het verschil is tussen een voetbalwedstrijd van je club. en een concert van je favoriete band.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
De tering, wat sla je hier de plank mis zeg
?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:41 schreef Sj0rSz het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=541533113![]()
Pas het plaatje maar aan. Het is donderdag Ried - PSV en niet andersomquote:
Een flauwe grap van iemand, lijkt me. Kwam het op Twitter tegen.quote:
Overtoom hadden ze beter kunnen kopenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef Lemming22 het volgende:
Brands en De Jong zitten blijkbaar op de tribune bij Heracles - NAC. Zouden ze nou echt Everton gaan scouten?!
Ik werd voor gek verklaard toen ik daarmee kwamquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Overtoom hadden ze beter kunnen kopen
En zo verkeerd is Everton toch niet?!
Blijf er bij dat ze hem al hadden moeten halen op het moment dat Ibri weggingquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik werd voor gek verklaard toen ik daarmee kwam
Ik ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Blijf er bij dat ze hem al hadden moeten halen op het moment dat Ibri wegging
Mja, had ik ook inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben volgens mij zelden zo pissig geweest na een overwinning.
Hier nog een.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:37 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Mja, had ik ook inderdaad.![]()
Geloof me, PSV gaat minimaal 2de worden dit jaar. Ze moeten een beetje wennen, komt goed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:21 schreef jpg97 het volgende:
Wat een bagger. De verdediging is minder dan matig, middenveld mist creativiteit en de voorhoede loopt elkaar meer in de weg dan wat anders.
Dit wordt 'm weer niet dit jaar
Keeper, ben je daar wel tevreden over??quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:21 schreef jpg97 het volgende:
Wat een bagger. De verdediging is minder dan matig, middenveld mist creativiteit en de voorhoede loopt elkaar meer in de weg dan wat anders.
Dit wordt 'm weer niet dit jaar
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Overtoom hadden ze beter kunnen kopen
En zo verkeerd is Everton toch niet?!
Of ze zijn er voor Amoah
quote:thijsslegers thijsslegers
#amoah van #nac is bij #PSV onlangs nog eens aangeboden maar wederom liet PSV weten niet geïnteresseerd te zijn
Marcelo was wéér dramatisch ja. Net als tegen AZ. Totaal geen scherpte, totaal geen killersmentaliteit. De nieuwe Alex, yeah right. Laat hem maar weer wat oefenen in het tweede. Volgende week Derijck erin. Klaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:01 schreef jpg97 het volgende:
Dan nog maar te zwijgen over marcellohaalde gisteren bijna Pieters neer
Wat is dit nu weer voor onzinquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:16 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Het is per defenitie kansloos als PSV spelers moet halen van Heracles
Marcelo is echt een hoop stront.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:01 schreef jpg97 het volgende:
Dan nog maar te zwijgen over marcellohaalde gisteren bijna Pieters neer
Dat is inderdaad iets dat zich wreekt bij PSV: Isaksson zorgt voor een hoop onrust in de verdediging. Daarnaast is hij vaak traag met spelvoortzettingen, wat countermogelijkheden verkleint. Cassio en Sinouh doen dat beter.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:39 schreef Kenju het volgende:
[..]
Keeper, ben je daar wel tevreden over??
Het irritante aan de bouw van onze verdediging is dat ze zitten met die slapzak van een Isaksson. Basishandelingen als een terugspeelbal kunnen niet eens meer uitgevoerd worden. En dan heb ik het niet eens over het vertrouwen naar elkaar toe. Hoe wil je dan een degelijke verdediging bouwen, vraag ik me dan af.
Ach we hebben pas nog iemand van VVV zien doorbreken bij Twente. Wat een onzinnige post.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:16 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Het is per defenitie kansloos als PSV spelers moet halen van Heracles
Beste spits die we hebben. Daarnaast in een 2-spitsen systeem een sterke speler Verder is het mentaal iemand waar derest een voorbeeld aan mag nemen. Gewoon iemand die gaat voor zijn kansen. Ik denk dat Lens en Rutten gewoon niet zo goed bij elkaar passen. Rutten is te behoudend, waar Lens voor de aanval gaat. Rutten kiest voor zekerheidjes, en Lens wil gewoon winnen. Dat zeg je wel omtrent de wedstrijd tegen Feyenoord-uit vorig jaar. Rutten kwam weer met zijn zekerheidjes in, waarna Lens in de groep gooide dat ze gewoon moesten aanvallen wilde men nog een kans maken op het kampioenschap. In het begin liep Lens dan ook naar voren, maar kreeg geen steun van zijn ploeggenoten, en moest zich daardoor schikken in het systeem dat Rutten had voorgesteld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom is iedereen zo pro Lens?! Vind het al 2 jaar een slechte speler
Precies, een van de weinigen die er echt voor wil gaan, naast Mertens nu. De rest is verlamd door waar Rutten mee bezig is (wat voor systeem dat ook mag zijn).quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Beste spits die we hebben. Daarnaast in een 2-spitsen systeem een sterke speler Verder is het mentaal iemand waar derest een voorbeeld aan mag nemen. Gewoon iemand die gaat voor zijn kansen. Ik denk dat Lens en Rutten gewoon niet zo goed bij elkaar passen. Rutten is te behoudend, waar Lens voor de aanval gaat. Rutten kiest voor zekerheidjes, en Lens wil gewoon winnen. Dat zeg je wel omtrent de wedstrijd tegen Feyenoord-uit vorig jaar. Rutten kwam weer met zijn zekerheidjes in, waarna Lens in de groep gooide dat ze gewoon moesten aanvallen wilde men nog een kans maken op het kampioenschap. In het begin liep Lens dan ook naar voren, maar kreeg geen steun van zijn ploeggenoten, en moest zich daardoor schikken in het systeem dat Rutten had voorgesteld.
En Chadli? Die kwam toch van AGOVV..quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach we hebben pas nog iemand van VVV zien doorbreken bij Twente. Wat een onzinnige post.
Aaai. Sorry. Ik zat half met Amrabat in mijn hoofd. Wilde eerst typen dat iemand van VVV nu furore maakt in Turkije nadat hij in Nederland geen kans kreeg. Halverwege mijn verhaal dacht ik: Chadli is een beter voorbeeld, maar vergeten om VVV te vervangen door Agovv.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En Chadli? Die kwam toch van AGOVV..![]()
Hahaha wat een gelul, je kunt beter zeggen dat je per ongeluk VVV i.p.v. Agovv zegt, want dat verhaal van Amrabat slaat nergens op. Die speelt bij de nummer 6 van Turkije of zo? 13 wedstrijden, 1 goal. Nou, wat een furore.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Aaai. Sorry. Ik zat half met Amrabat in mijn hoofd. Wilde eerst typen dat iemand van VVV nu furore maakt in Turkije nadat hij in Nederland geen kans kreeg. Halverwege mijn verhaal dacht ik: Chadli is een beter voorbeeld, maar vergeten om VVV te vervangen door Agovv.
Ik doelde op de interesse die diverse clubs in hem hadden een paar weken terug. Als je zelf niet verder komt dan wat domme statistieken dan heb je zeker niet gezien dat Amrabat gewoon erg goed speelt in Turkije.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hahaha wat een gelul, je kunt beter zeggen dat je per ongeluk VVV i.p.v. Agovv zegt, want dat verhaal van Amrabat slaat nergens op. Die speelt bij de nummer 6 van Turkije of zo? 13 wedstrijden, 1 goal. Nou, wat een furore.
Ajax koopt toch ook Boerrigter? Die komt ook niet bepaald van Inter Milan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:53 schreef DeNummer10 het volgende:
Overigens, wat moet PSV in godsnaam met een speler van NAC of Heracles? Everton? Overtoom? Amoah? Gorter (volgens O.B.)? Daar kun je toch niet vrolijk van worden? Alleen Armenteros heeft potentie, maar PSV wilt spelers die er direct staan, terwijl je Armenteros vertrouwen moet geven om beter te worden.
Brands is verplicht(geloof ik) elke week een wedstrijd te bezoeken, betekend niet dat hij een speler van die club wil.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:53 schreef DeNummer10 het volgende:
Overigens, wat moet PSV in godsnaam met een speler van NAC of Heracles? Everton? Overtoom? Amoah? Gorter (volgens O.B.)? Daar kun je toch niet vrolijk van worden? Alleen Armenteros heeft potentie, maar PSV wilt spelers die er direct staan, terwijl je Armenteros vertrouwen moet geven om beter te worden.
Het gaat niet om die clubs.... natuurlijk kan daar een talent spelen. Maar dat is in dit geval dus NIET zo. En Inter Milan bestaat niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ajax koopt toch ook Boerrigter? Die komt ook niet bepaald van Inter Milan.
Heb je daar een bron voor?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands is verplicht(geloof ik) elke week een wedstrijd te bezoeken, betekend niet dat hij een speler van die club wil.
Jij hebt er dan ook bijzonder weinig kijk op.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Armenteros?! Die gast is helemaal niet geweldig ofzo, en gaat het ook nooit worden
Er is geen Inter Milaan?! Ah oké, er is een mierenneuker aanwezigquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:02 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het gaat niet om die clubs.... natuurlijk kan daar een talent spelen. Maar dat is in dit geval dus NIET zo. En Inter Milan bestaat niet.
We zullen zien, zou niet weten waarom je denkt dat hij de top gaat halenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:02 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook bijzonder weinig kijk op.
Er bestaat ook geen Spurs Londen toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er is geen Inter Milaan?! Ah oké, er is een mierenneuker aanwezig
Zeer compleet. Inzicht, techniek, positionering, wendbaar. Alles goed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We zullen zien, zou niet weten waarom je denkt dat hij de top gaat halen
Of Lazio Romaquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:04 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Er bestaat ook geen Spurs Londen toch?
AC Milan en Inter.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er is geen Inter Milaan?! Ah oké, er is een mierenneuker aanwezig
Zo noemen ze het ook nooit, dus ja. Inter Milaan en Lazio Roma hoor je vaak zatquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:04 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Er bestaat ook geen Spurs Londen toch?
Nee pauper we hadden het over Milaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
AC Milan en Inter.
Of ben jij zo'n pauper die het heeft over Lazio Roma.
Omdat je het vaak hoort is het gelijk waarheid?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo noemen ze het ook nooit, dus ja. Inter Milaan en Lazio Roma hoor je vaak zat.
Jij refereert ZELF naar de clubs:quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:02 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het gaat niet om die clubs.... natuurlijk kan daar een talent spelen. Maar dat is in dit geval dus NIET zo. En Inter Milan bestaat niet.
En:quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:53 schreef DeNummer10 het volgende:
Overigens, wat moet PSV in godsnaam met een speler van NAC of Heracles?
Ik zie er hier 2, die anders bewerenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:11 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mongolen inderdaad.
Nee, maar omdat jullie het zeggen dat het niet zo is, is dat dan wel de waarheid?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat je het vaak hoort is het gelijk waarheid?
Het gaat er mij over dat er nu niks daar zou mogen spelen wat een meerwaarde voor PSV zou mogen zijn als je net 20mil neergetukt hebt voor 3 spelersquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach we hebben pas nog iemand van VVV zien doorbreken bij Twente. Wat een onzinnige post.
Auwquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij refereert ZELF naar de clubs:
[..]
En:
http://www.inter.it/aas/hp?L=en
De officiële website. Zie de tekst in het tabblad in je browser. Internazionale Milano. Zo noemen ze zichzelf dus ook.
Maakt niet uit hoor, we maken allemaal wel eens een domme blunder. Maar de volgende keer misschien even nadenken voor je gaat schelden. Prutser.
Trouwens wel eens naar het logo van Inter gekeken? Daar staan niet voor niets 4(!!) letters in.
F C I M...
Ik verwacht dan ook eigenlijk (tegen beter weten in) dat er excuses aangeboden worden voor het feit dat ik net ben uitgescholden voor 'mongool'.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zie er hier 2, die anders beweren
[..]
Nee, maar omdat jullie het zeggen dat het niet zo is, is dat dan wel de waarheid?!
En goed, 1 post hierboven staat het antwoord.
Je hoeft het niet verwachten hoor, het blijven arrogante supportersquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook eigenlijk (tegen beter weten in) dat er excuses aangeboden worden voor het feit dat ik net ben uitgescholden voor 'mongool'.
Waarschijnlijk zijn het zieligerds die mijn post gewoon negeren omdat ze een te klein pikkie hebben om hun ongelijk toe te geven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hoeft het niet verwachten hoor, het blijven arrogante supporters
Wel raar hè, dat ze nu ineens niet meer reageren ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het zieligerds die mijn post gewoon negeren omdat ze een te klein pikkie hebben om hun ongelijk toe te geven.
Ja, ze moesten vast 'iets anders' doen ineens....quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel raar hè, dat ze nu ineens niet meer reageren ?
Bepaalde supporters houden van opscheppenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Geweldig trouwens. Opscheppen over wat je allemaal niet van een club weet en nog niet eens de moeite nemen om eens naar het logo te kijken...
quote:
Ik had het een beetje verkeerd gelezen, niet verplicht.quote:thijsslegers thijsslegers
Daarnaast: #Brands bezoekt al jaren iedere wedstrijddag een duel in #Eredivisie. Dat hoort bij z'n taken
Je hebt toch ook AS Roma? ( de nummer 10 zou dit toch moeten weten) of heten ze AS?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
F.C. Internazionale Milano.
Mooie Italiaanse clubnaam. Maar als je de LTS niet hebt afgemaakt, dan snap ik wel dat het makkelijker is om het af te korten tot 'Inter'.
Vind ik ook. Had nu zo meegekund. Misschien zelfs wel als centrumspits.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:00 schreef Doublepain het volgende:
PSV had Amrabat nooit moeten verkopen, was een goeie speler een groot talent. Alleen kreeg hij niet vaak de kans.
Iets met plank mis slaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef Caland het volgende:
In de volksmond is het gewoon Inter of Internazionale. Zonder de Milan als toevoeging.
Feyenoord speelt toch ook niet wekelijks in Stadion Feijenoord maar gewoon in de Kuip, om maar een voorbeeld te noemen.
Jaja, lul het maar recht.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef Caland het volgende:
In de volksmond is het gewoon Inter of Internazionale. Zonder de Milan als toevoeging.
Feyenoord speelt toch ook niet wekelijks in Stadion Feijenoord maar gewoon in de Kuip, om maar een voorbeeld te noemen.
Dus als je een club bij de volledige en correcte naam noemt, dan ben je een pauper? Hahaha...quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
AC Milan en Inter.
Of ben jij zo'n pauper die het heeft over Lazio Roma.
Inderdaad, AS Roma en Lazio.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt toch ook AS Roma? ( de nummer 10 zou dit toch moeten weten) of heten ze AS?!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, AS Roma en Lazio.
Niet Lazio Roma dus, als je dat zo uitspreekt tegen een Lazio supporter kan je in het ergste geval een paar klappen verwachten.
Na een minuut ofzo, ook nog eensquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:29 schreef DeNummer10 het volgende:
En maar stoer doen he. "Oh kijk eens, ze reageren niet meer". Sneu mbo-volk
Ik vond hem altijd zo lekker dribbelen, zag er altijd mooi uit. Soort Robben/Messi achtig. (Niet dat hij ooit zo goed wordt)quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vind ik ook. Had nu zo meegekund. Misschien zelfs wel als centrumspits.
Ik refereer naar de TEAMS.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij refereert ZELF naar de clubs:
Dat vertaal je dus ook niet naar het Nederlands toch? Iets met authenticiteit en dergelijke.....quote:
Je bent eindelijk op je plaats gezet. Hulde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:31 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik ga even eten, niet huilen dat ik niet meer reageer he dames?
En die paupers komen hier juist elke keer de boel verneuken, en als ze geen gelijk krijgen gaan ze mauwenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
Gvd wat een stelletje paupers hier. Nu is het ook wel klaar, gaat nergens meer over.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
Gvd wat een stelletje paupers hier. gaat nergens meer over.
Akkoord. Mod je dan de eerdere scheldwoorden die aan mij gericht waren ook even weg? Lijkt me wel zo eerlijk.quote:
Opgeruimd. Als je nog wat ziet, meld het ff.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Akkoord. Mod je dan de eerdere scheldwoorden die aan mij gericht waren ook even weg? Lijkt me wel zo eerlijk.
Stond op teletekst volgens mij idd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens, NOS melde al dat Derijck al getekend had. Dat is toch niet zo? Anders stond het wel op de PSV site.
NOS
NOS lult dan uit hun nek, Derijck kan nog nee zeggen of net als Verhoek niet komen. Staat NOS weer voor lul net als tijdens het WK: ''Mata getekend bij Barça''quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stond op teletekst volgens mij idd.
Zou wel leuk zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NOS lult dan uit hun nek, Derijck kan nog nee zeggen of net als Verhoek niet komen. Staat NOS weer voor lul net als tijdens het WK: ''Mata getekend bij Barça''![]()
![]()
Hij doet het alleen goed op kunstgrasquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou Everton niet wat zijn als spits? Doet het goed bij Heracles, weet alleen niet hoeveel hij ongeveer zou moeten kosten
Hehequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij doet het alleen goed op kunstgras
Speelde die niet bij Inter Milan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:05 schreef DeNummer10 het volgende:
Julio Ricardo Cruz is transfervrij.
Ja, en bij Lazio.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Speelde die niet bij Internazionale?
Inderdaad. Iemand die 15x heeft gescoord afgelopen seizoen of een 37 jarige spitsquote:
On nee, hij scoort 15x bij Heracles! Ik ken iemand die 40x scoorde in de 3e klasse. Zal ik z'n nummer even naar Brands faxen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand die 15x heeft gescoord afgelopen seizoen of een 37 jarige spitsDroeftoeter
15x in de eredivisie. Dat dat hij Heracles lukte is alleen maar knapper.... Cruz is vergane glorie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
On nee, hij scoort 15x bij Heracles! Ik ken iemand die 40x scoorde in de 3e klasse. Zal ik z'n nummer even naar Brands faxen?
Maar wel Sigthórsson kopen? Zal je ook wel een kut aankoop vinden dan he? Bovendien heeft die loser zelfs 5x in 1 wedstrijd gescoord. Dus 30 wedstrijden voor 10 goals.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
On nee, hij scoort 15x bij Heracles! Ik ken iemand die 40x scoorde in de 3e klasse. Zal ik z'n nummer even naar Brands faxen?
Cruz was dan ook niet serieus, maar die name-dropping hier is wel pijnlijk. Dat PSV dat soort spelers tegenwoordig op de korrel heeft. Serieus? Everton? Een 28-jarige speler die zijn transfersom niet terug zal verdienen voor PSV, en die niet meer beter gaat worden. De subtop is het hoogst haalbare voor zo'n speler.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
15x in de eredivisie. Dat dat hij Heracles lukte is alleen maar knapper.... Cruz is vergane glorie.
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar wel Sigthórsson kopen? Zal je ook wel een kut aankoop vinden dan he? Bovendien heeft die loser zelfs 5x in 1 wedstrijd gescoord. Dus 30 wedstrijden voor 10 goals.Kan je beter Everton hebben
Edit: En wat Hoppahoppa zegt klopt ook als een bus natuurlijk.
Wat jij zegt raakt ook kant noch wal. Waarom zou iemand van 28 zijn transfersom niet terug kunnen verdienen? Als hij 1,5 miljoen zou kosten. Krijg je dat over 2 jaar als hij er 25 per jaar inschiet gewoon terug hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:16 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. 21-jarig talent dat alleen maar beter kan worden en zijn transfersom sowieso terug zal verdienen, bovendien completer dan Everton én het belangrijkste: hij past in het spel van Ajax.
Sigthorsson heeft natuurlijk wel meer talent dan Everton, dat staat buiten elke discussie. Is een top-aankoop van Ajax.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat jij zegt raakt ook kant noch wal. Waarom zou iemand van 28 zijn transfersom niet terug kunnen verdienen? Als hij 1,5 miljoen zou kosten. Krijg je dat over 2 jaar als hij er 25 per jaar inschiet gewoon terug hoor
Edit: En Janssen? Ook een kut aankoop? Krijg je nooit meer man dat geld...
Janssen doet het ook nog niet zo goed tot nu toe, die had je niet moeten halen voor zijn huidige positie. En inderdaad, ook van die transfer ben ik niet kapot. Geen restwaarde. Maar goed, jullie kijken alleen naar statistieken en vergeten daardoor de manier om tot goed resultaat te komen. En alsof Everton er 25 in gaat schieten... Hoe wilt hij dat gaan doen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat jij zegt raakt ook kant noch wal. Waarom zou iemand van 28 zijn transfersom niet terug kunnen verdienen? Als hij 1,5 miljoen zou kosten. Krijg je dat over 2 jaar als hij er 25 per jaar inschiet gewoon terug hoor
Edit: En Janssen? Ook een kut aankoop? Krijg je nooit meer man dat geld...
Ik zeg niet dat dat hij er 25 in schiet. Maar als je 15x bij Heracles scoort, en bij PSV krijg je als het goed is meer kansen. Zou het kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:20 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Janssen doet het ook nog niet zo goed tot nu toe, die had je niet moeten halen voor zijn huidige positie. En inderdaad, ook van die transfer ben ik niet kapot. Geen restwaarde. Maar goed, jullie kijken alleen naar statistieken en vergeten daardoor de manier om tot goed resultaat te komen. En alsof Everton er 25 in gaat schieten... Hoe wilt hij dat gaan doen?
Met scorende spelers als Lens, Wijnaldum, Mertens en eventueel Toivonen in de 2e lijn kun je beter een spits kopen die balvast, wendbaar, technisch en tactisch sterk is. Zo zul je in 34 wedstrijd meer kunnen afdwingen en dus ook meer scoren omdat je dan makkelijker de 2e en 3e man kunt vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat hij er 25 in schiet. Maar als je 15x bij Heracles scoort, en bij PSV krijg je als het goed is meer kansen. Zou het kunnenHet hoeft natuurlijk niet.
Maar ik vind het belangrijker als je voor een relatief klein bedrag (Everton mag natuurlijk geen 6 miljoen kosten) een spits kan kopen die er een aantal voor je inschiet. Nu staat er niemand namelijk.
En natuurlijk is Everton niet met Sigthortsson te vergelijken, maar die heeft er net zoveel in liggen
Dat wordt in Brazilie shoppen zo te horen, welke naam zou je dan roepen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Met scorende spelers als Lens, Wijnaldum, Mertens en eventueel Toivonen in de 2e lijn kun je beter een spits kopen die balvast, wendbaar, technisch en tactisch sterk is. Zo zul je in 34 wedstrijd meer kunnen afdwingen en dus ook meer scoren omdat je dan makkelijker de 2e en 3e man kunt vinden.
In de huidige vorm zie ik ze er nog verliezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef DeNummer10 het volgende:
Ried verloor met 3-1 van Red Bull Salzburg, dus dan zou PSV dat ook moeten kunnen.
Het zou vrij achterlijk zijn om Hesselink te halenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat wordt in Brazilie shoppen zo te horen, welke naam zou je dan roepen?
En verder lijkt me Bas Dost nog niet eens zo'n slechte naam. Is overal al bij genoemd, maar is als diepe spits redelijk geschikt voor PSV lijkt me. Erg balvast, goed schot, heeft een goede lengte alleen zijn wendbaarheid en snelheid is wat minder. Een jongere versie van de eerder genoemde Vennegoor of Hesselink.
Ja idd, ben benieuwd wat het gaat wordenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In de huidige vorm zie ik ze er nog verliezen.
Baseert hij op:quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze slimmigheid?
Lijkt me namelijk niet logisch.
quote:Matavz serieuze kandidaat voor vacature bij PSV
14/08/2011 23:17
In de zoektocht naar een nieuwe spits is PSV terechtgekomen bij Tim Matavz. De Sloveense spits van FC Groningen moet zeker zeven miljoen euro kosten.
PSV heeft naast Ajacied Mounir El Hamdaoui een andere spits uit de Eredivisie op het oog als potentiële versterking. Bronnen binnen de Eindhovense club bevestigen dat ook Matavz kandidaat is voor de vacante spitspositie.
Voor het binnenhalen van Matavz heeft PSV wel transferinkomsten nodig. De overgang van Erik Pieters naar Newcastle United kan een oplossing zijn om de aankoop van de Sloveen te bekostigen. FC Groningen wil tussen de zeven en acht miljoen euro voor zijn spits, die tegen ADO Den Haag drie keer scoorde.
Matavz mag dan daarmee in de aankoop duurder zijn dan El Hamdaoui, maar zijn salaris past beter bij het plafond van één miljoen euro dat PSV hanteert.
Matavz gaat niet renderen met Mertens en Lens op de vleugels.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zie het niet gebeuren dat ie komt, als het wel zo is, is het mooi
quote:Matavz mag dan daarmee in de aankoop duurder zijn dan El Hamdaoui, maar zijn salaris past beter bij het plafond van één miljoen euro dat PSV hanteert.
Mag toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja;
Was ik de enige die zich stoorde aan het kussen van het PSV logo door Mertens?
Dat doen nieuwe aankopen al snel. Janko en Sulejmani toen ook. Zo triest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja;
Was ik de enige die zich stoorde aan het kussen van het PSV logo door Mertens?
Vooral goedkoop scoren bij de simpele supporters.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag toch?Mooiste club in de wereld
Ik ben ook verliefd
![]()
Hier dus:
Dat ze het nu al weten wat ie voor salaris vraagt vind ik knapquote:
Denk je dat hij daar echt aan dacht? Denk dat 9 van de 10 het niet eens zagen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vooral goedkoop scoren bij de simpele supporters.
Jij mag best naïef zijn. Dan toont het alleen maar aan dat het werkt. Ik geloof niet dat een buitenlander na 3 weken al clubliefde heeft. Maar ieder zo zijn opinie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk je dat hij daar echt aan dacht? Denk dat 9 van de 10 het niet eens zagen...
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef Doublepain het volgende:
hij is gewoon trots om voor psv te spelen, zijn idolen hebben hetzelfde shirt gedragen. Hij is ook de enige die wat uitsraalt
deze buitenlander is wel opgegroeid toen er een grote speler was waar hij en groot fan van is, speelde toen bij psv. Als wijnaldum het deed, was het idd anders.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij mag best naïef zijn. Dan toont het alleen maar aan dat het werkt. Ik geloof niet dat een buitenlander na 3 weken al clubliefde heeft. Maar ieder zo zijn opinie.
Als hij bij Ajax had gespeeld zat daar vroeger zijn idool.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
deze buitenlander is wel opgegroeid toen er een grote speler was waar hij en groot fan van is, speelde toen bij psv. Als wijnaldum het deed, was het idd anders.
Had hij een pyama met Wesley Sonck erop.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als hij bij Ajax had gespeeld zat daar vroeger zijn idool.
Dit, weet iemand of hij het utrecht logo weleens kuste?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als hij bij Ajax had gespeeld zat daar vroeger zijn idool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:07 schreef Chase_Utley het volgende:
of 1. Hij nog ooit bij PSV onder contract komt en 2. hij ooit nog op niveau komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |