En als Toivonen blijft?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet ze tijd geven om te wennen, zodra Toivonen weg is, zul je zien dat alles beter loopt.
slecht beleid dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan staat hij in de weg, omdat hij liever geen spits wil zijn.
Nee, ik weet zeker dat Rutten tegen hem zegt, blijf voorin. Maar die ***** luistert niet en gaat lekker dingen doen, wat hij niet moet doen.quote:
Ruilen voor El Ham, jullie lastpak voor de onze?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat Rutten tegen hem zegt, blijf voorin. Maar die ***** luistert niet en gaat lekker dingen doen, wat hij niet moet doen.
Wijnaldum halen is altijd goed beleid, die jongen heeft echt veel potentie en ik denk dat PSV rekent op een vertrek van Toivonen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Wijnaldum kopen terwijl je huidige aanvoerder altijd op die plek speelde vind jij goed beleid?
Tja, dan zijn we uitgediscussierd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum halen is altijd goed beleid, die jongen heeft echt veel potentie en ik denk dat PSV rekent op een vertrek van Toivonen.
Jij bent niet goed snik jong , Wijnaldum heeft net zoveel potentie als Tamathaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum halen is altijd goed beleid, die jongen heeft echt veel potentie en ik denk dat PSV rekent op een vertrek van Toivonen.
Hoezo is dat jammer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Jammer dat RKC niet meer gelijk kon maken. Wat een vertoning weer.
PSV - Ajax gaat 2-0 worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef J2T het volgende:
Zorgelijk dit jongens. PSV - Ajax kan voor mij niet vroeg genoeg beginnnen.
Dat noemen we ijdele hoop. Op basis van het spel van PSV ligt het in de lijn der verwachting dat ze verliezen van Ajax. Maar logica is helaas niet aan eenieder besteed.quote:
Matavz zou helemaal wanbeleid zijn als je met Martens en Lens blijft spelen.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Matavz zou helemaal wanbeleid zijn als je met Martens en Lens blijft spelen.
PSV gaat minimaal 2de worden dit seizoen, transfermarkt is nog niet gesloten en spelers moeten nog wennen. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als PSV gaat voetballen net zoals de 2de helft vandaag wordt het 0-10...
Als niemand in de spits staat niet nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Komt nauwelijks een voorzet van af.
Tuurlijk kan er nog alles gebeuren in 9 maanden....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV gaat minimaal 2de worden dit seizoen, transfermarkt is nog niet gesloten en spelers moeten nog wennen. Komt wel goed.
Je hebt geen buitenspelers, dus mét spits ook niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als niemand in de spits staat niet nee.
Mertens is geen Dzsudzsák.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook al staat er wel iemand, Mertens en Lens moeten het niet van de voorzet hebben maar van hun doelgerichtheid en het naar binnen trekken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar daar hadden we het niet over.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn vrije trappen zijn goed hoor, niet verwacht van Mertens.
Alsnog is een echte spits bruikbaar, die staat altijd op een de goede plek. Vooral na een gevaarlijke schot van Mertens, tikt hij hem erin. Soort Bulykin, alleen Bulykin hoeft niet te komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ook al staat er wel iemand, Mertens en Lens moeten het niet van de voorzet hebben maar van hun doelgerichtheid en het naar binnen trekken.
Dat heeft ook veel met een spits te maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn vrije trappen zijn goed hoor, niet verwacht van Mertens.
Dan moet je geen Matavz kopen voor te veel centjes. Al is PSV daar tot nu toe juist goed in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsnog is een echte spits bruikbaar, die staat altijd op een de goede plek. Vooral na een gevaarlijke schot van Mertens, tikt hij hem erin. Soort Bulykin, alleen Bulykin hoeft niet te komen.
Handig als je Tamata alleen als backup hebt en Pieters verkocht gaat worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Als Rutten trouwens een beetje meer vertrouwen wil hebben, Manolev graag in de 2de zetten. Zal denk ik heel Nederland blij mee zijn.
Zet je Hutchinson daar neer, doet het veel beter dan Manolev. Schandalig dat hij elke maar weer de kans krijgt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Handig als je Tamata alleen als backup hebt en Pieters verkocht gaat worden.
Hoe is t met zijn blessure?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zet je Hutchinson daar neer, doet het veel beter dan Manolev. Schandalig dat hij elke maar weer de kans krijgt.
Ik denk dat je daar alleen Eindhoven blij mee zult makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Als Rutten trouwens een beetje meer vertrouwen wil hebben, Manolev graag in de 2de zetten. Zal denk ik heel Nederland blij mee zijn.
Hahahah das waar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar alleen Eindhoven blij mee zult maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |