En als Toivonen blijft?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet ze tijd geven om te wennen, zodra Toivonen weg is, zul je zien dat alles beter loopt.
slecht beleid dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan staat hij in de weg, omdat hij liever geen spits wil zijn.
Nee, ik weet zeker dat Rutten tegen hem zegt, blijf voorin. Maar die ***** luistert niet en gaat lekker dingen doen, wat hij niet moet doen.quote:
Ruilen voor El Ham, jullie lastpak voor de onze?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat Rutten tegen hem zegt, blijf voorin. Maar die ***** luistert niet en gaat lekker dingen doen, wat hij niet moet doen.
Wijnaldum halen is altijd goed beleid, die jongen heeft echt veel potentie en ik denk dat PSV rekent op een vertrek van Toivonen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Wijnaldum kopen terwijl je huidige aanvoerder altijd op die plek speelde vind jij goed beleid?
Tja, dan zijn we uitgediscussierd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum halen is altijd goed beleid, die jongen heeft echt veel potentie en ik denk dat PSV rekent op een vertrek van Toivonen.
Jij bent niet goed snik jong , Wijnaldum heeft net zoveel potentie als Tamathaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum halen is altijd goed beleid, die jongen heeft echt veel potentie en ik denk dat PSV rekent op een vertrek van Toivonen.
Hoezo is dat jammer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Jammer dat RKC niet meer gelijk kon maken. Wat een vertoning weer.
PSV - Ajax gaat 2-0 worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef J2T het volgende:
Zorgelijk dit jongens. PSV - Ajax kan voor mij niet vroeg genoeg beginnnen.
Dat noemen we ijdele hoop. Op basis van het spel van PSV ligt het in de lijn der verwachting dat ze verliezen van Ajax. Maar logica is helaas niet aan eenieder besteed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |