On nee, hij scoort 15x bij Heracles! Ik ken iemand die 40x scoorde in de 3e klasse. Zal ik z'n nummer even naar Brands faxen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand die 15x heeft gescoord afgelopen seizoen of een 37 jarige spitsDroeftoeter
15x in de eredivisie. Dat dat hij Heracles lukte is alleen maar knapper.... Cruz is vergane glorie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
On nee, hij scoort 15x bij Heracles! Ik ken iemand die 40x scoorde in de 3e klasse. Zal ik z'n nummer even naar Brands faxen?
Maar wel Sigthórsson kopen? Zal je ook wel een kut aankoop vinden dan he? Bovendien heeft die loser zelfs 5x in 1 wedstrijd gescoord. Dus 30 wedstrijden voor 10 goals.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
On nee, hij scoort 15x bij Heracles! Ik ken iemand die 40x scoorde in de 3e klasse. Zal ik z'n nummer even naar Brands faxen?
Cruz was dan ook niet serieus, maar die name-dropping hier is wel pijnlijk. Dat PSV dat soort spelers tegenwoordig op de korrel heeft. Serieus? Everton? Een 28-jarige speler die zijn transfersom niet terug zal verdienen voor PSV, en die niet meer beter gaat worden. De subtop is het hoogst haalbare voor zo'n speler.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
15x in de eredivisie. Dat dat hij Heracles lukte is alleen maar knapper.... Cruz is vergane glorie.
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar wel Sigthórsson kopen? Zal je ook wel een kut aankoop vinden dan he? Bovendien heeft die loser zelfs 5x in 1 wedstrijd gescoord. Dus 30 wedstrijden voor 10 goals.Kan je beter Everton hebben
Edit: En wat Hoppahoppa zegt klopt ook als een bus natuurlijk.
Wat jij zegt raakt ook kant noch wal. Waarom zou iemand van 28 zijn transfersom niet terug kunnen verdienen? Als hij 1,5 miljoen zou kosten. Krijg je dat over 2 jaar als hij er 25 per jaar inschiet gewoon terug hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:16 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. 21-jarig talent dat alleen maar beter kan worden en zijn transfersom sowieso terug zal verdienen, bovendien completer dan Everton én het belangrijkste: hij past in het spel van Ajax.
Sigthorsson heeft natuurlijk wel meer talent dan Everton, dat staat buiten elke discussie. Is een top-aankoop van Ajax.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat jij zegt raakt ook kant noch wal. Waarom zou iemand van 28 zijn transfersom niet terug kunnen verdienen? Als hij 1,5 miljoen zou kosten. Krijg je dat over 2 jaar als hij er 25 per jaar inschiet gewoon terug hoor
Edit: En Janssen? Ook een kut aankoop? Krijg je nooit meer man dat geld...
Janssen doet het ook nog niet zo goed tot nu toe, die had je niet moeten halen voor zijn huidige positie. En inderdaad, ook van die transfer ben ik niet kapot. Geen restwaarde. Maar goed, jullie kijken alleen naar statistieken en vergeten daardoor de manier om tot goed resultaat te komen. En alsof Everton er 25 in gaat schieten... Hoe wilt hij dat gaan doen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat jij zegt raakt ook kant noch wal. Waarom zou iemand van 28 zijn transfersom niet terug kunnen verdienen? Als hij 1,5 miljoen zou kosten. Krijg je dat over 2 jaar als hij er 25 per jaar inschiet gewoon terug hoor
Edit: En Janssen? Ook een kut aankoop? Krijg je nooit meer man dat geld...
Ik zeg niet dat dat hij er 25 in schiet. Maar als je 15x bij Heracles scoort, en bij PSV krijg je als het goed is meer kansen. Zou het kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:20 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Janssen doet het ook nog niet zo goed tot nu toe, die had je niet moeten halen voor zijn huidige positie. En inderdaad, ook van die transfer ben ik niet kapot. Geen restwaarde. Maar goed, jullie kijken alleen naar statistieken en vergeten daardoor de manier om tot goed resultaat te komen. En alsof Everton er 25 in gaat schieten... Hoe wilt hij dat gaan doen?
Met scorende spelers als Lens, Wijnaldum, Mertens en eventueel Toivonen in de 2e lijn kun je beter een spits kopen die balvast, wendbaar, technisch en tactisch sterk is. Zo zul je in 34 wedstrijd meer kunnen afdwingen en dus ook meer scoren omdat je dan makkelijker de 2e en 3e man kunt vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat hij er 25 in schiet. Maar als je 15x bij Heracles scoort, en bij PSV krijg je als het goed is meer kansen. Zou het kunnenHet hoeft natuurlijk niet.
Maar ik vind het belangrijker als je voor een relatief klein bedrag (Everton mag natuurlijk geen 6 miljoen kosten) een spits kan kopen die er een aantal voor je inschiet. Nu staat er niemand namelijk.
En natuurlijk is Everton niet met Sigthortsson te vergelijken, maar die heeft er net zoveel in liggen
Dat wordt in Brazilie shoppen zo te horen, welke naam zou je dan roepen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Met scorende spelers als Lens, Wijnaldum, Mertens en eventueel Toivonen in de 2e lijn kun je beter een spits kopen die balvast, wendbaar, technisch en tactisch sterk is. Zo zul je in 34 wedstrijd meer kunnen afdwingen en dus ook meer scoren omdat je dan makkelijker de 2e en 3e man kunt vinden.
In de huidige vorm zie ik ze er nog verliezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef DeNummer10 het volgende:
Ried verloor met 3-1 van Red Bull Salzburg, dus dan zou PSV dat ook moeten kunnen.
Het zou vrij achterlijk zijn om Hesselink te halenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat wordt in Brazilie shoppen zo te horen, welke naam zou je dan roepen?
En verder lijkt me Bas Dost nog niet eens zo'n slechte naam. Is overal al bij genoemd, maar is als diepe spits redelijk geschikt voor PSV lijkt me. Erg balvast, goed schot, heeft een goede lengte alleen zijn wendbaarheid en snelheid is wat minder. Een jongere versie van de eerder genoemde Vennegoor of Hesselink.
Ja idd, ben benieuwd wat het gaat wordenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In de huidige vorm zie ik ze er nog verliezen.
Baseert hij op:quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze slimmigheid?
Lijkt me namelijk niet logisch.
quote:Matavz serieuze kandidaat voor vacature bij PSV
14/08/2011 23:17
In de zoektocht naar een nieuwe spits is PSV terechtgekomen bij Tim Matavz. De Sloveense spits van FC Groningen moet zeker zeven miljoen euro kosten.
PSV heeft naast Ajacied Mounir El Hamdaoui een andere spits uit de Eredivisie op het oog als potentiële versterking. Bronnen binnen de Eindhovense club bevestigen dat ook Matavz kandidaat is voor de vacante spitspositie.
Voor het binnenhalen van Matavz heeft PSV wel transferinkomsten nodig. De overgang van Erik Pieters naar Newcastle United kan een oplossing zijn om de aankoop van de Sloveen te bekostigen. FC Groningen wil tussen de zeven en acht miljoen euro voor zijn spits, die tegen ADO Den Haag drie keer scoorde.
Matavz mag dan daarmee in de aankoop duurder zijn dan El Hamdaoui, maar zijn salaris past beter bij het plafond van één miljoen euro dat PSV hanteert.
Matavz gaat niet renderen met Mertens en Lens op de vleugels.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zie het niet gebeuren dat ie komt, als het wel zo is, is het mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |