abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100726340
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:10 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Inderdaad. Iemand die 15x heeft gescoord afgelopen seizoen of een 37 jarige spits :') Droeftoeter
On nee, hij scoort 15x bij Heracles! Ik ken iemand die 40x scoorde in de 3e klasse. Zal ik z'n nummer even naar Brands faxen?
pi_100726381
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

On nee, hij scoort 15x bij Heracles! Ik ken iemand die 40x scoorde in de 3e klasse. Zal ik z'n nummer even naar Brands faxen?
15x in de eredivisie. Dat dat hij Heracles lukte is alleen maar knapper.... Cruz is vergane glorie.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:14:04 #253
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_100726426
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Maar wel Sigthórsson kopen? Zal je ook wel een kut aankoop vinden dan he? Bovendien heeft die loser zelfs 5x in 1 wedstrijd gescoord. Dus 30 wedstrijden voor 10 goals. :') Kan je beter Everton hebben :)

Edit: En wat Hoppahoppa zegt klopt ook als een bus natuurlijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_100726471
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

15x in de eredivisie. Dat dat hij Heracles lukte is alleen maar knapper.... Cruz is vergane glorie.
Cruz was dan ook niet serieus, maar die name-dropping hier is wel pijnlijk. Dat PSV dat soort spelers tegenwoordig op de korrel heeft. Serieus? Everton? Een 28-jarige speler die zijn transfersom niet terug zal verdienen voor PSV, en die niet meer beter gaat worden. De subtop is het hoogst haalbare voor zo'n speler.

En 15x scoren bij Heracles is niet moeilijker dan bij PSV, bij PSV moet het tempo hoger, komt er meer druk op je schouders, moet je specifieker je taak uitvoeren. Berg anyone? Topscorer van Groningen? Wat was ie goed vorig seizoen he..
pi_100726559
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Maar wel Sigthórsson kopen? Zal je ook wel een kut aankoop vinden dan he? Bovendien heeft die loser zelfs 5x in 1 wedstrijd gescoord. Dus 30 wedstrijden voor 10 goals. :') Kan je beter Everton hebben :)

Edit: En wat Hoppahoppa zegt klopt ook als een bus natuurlijk.
Wat een vergelijking :'). 21-jarig talent dat alleen maar beter kan worden en zijn transfersom sowieso terug zal verdienen, bovendien completer dan Everton én het belangrijkste: hij past in het spel van Ajax.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:18:06 #256
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_100726629
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:16 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Wat een vergelijking :'). 21-jarig talent dat alleen maar beter kan worden en zijn transfersom sowieso terug zal verdienen, bovendien completer dan Everton én het belangrijkste: hij past in het spel van Ajax.
Wat jij zegt raakt ook kant noch wal. Waarom zou iemand van 28 zijn transfersom niet terug kunnen verdienen? Als hij 1,5 miljoen zou kosten. Krijg je dat over 2 jaar als hij er 25 per jaar inschiet gewoon terug hoor :')

Edit: En Janssen? Ook een kut aankoop? Krijg je nooit meer man dat geld...
pi_100726765
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Wat jij zegt raakt ook kant noch wal. Waarom zou iemand van 28 zijn transfersom niet terug kunnen verdienen? Als hij 1,5 miljoen zou kosten. Krijg je dat over 2 jaar als hij er 25 per jaar inschiet gewoon terug hoor :')

Sigthorsson heeft natuurlijk wel meer talent dan Everton, dat staat buiten elke discussie. Is een top-aankoop van Ajax.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100726771
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Janssen doet het ook nog niet zo goed tot nu toe, die had je niet moeten halen voor zijn huidige positie. En inderdaad, ook van die transfer ben ik niet kapot. Geen restwaarde. Maar goed, jullie kijken alleen naar statistieken en vergeten daardoor de manier om tot goed resultaat te komen. En alsof Everton er 25 in gaat schieten... Hoe wilt hij dat gaan doen?
pi_100726798
Hoe serieus is dat Derijck verhaal nou iig?
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:23:31 #260
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_100726920
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:20 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Janssen doet het ook nog niet zo goed tot nu toe, die had je niet moeten halen voor zijn huidige positie. En inderdaad, ook van die transfer ben ik niet kapot. Geen restwaarde. Maar goed, jullie kijken alleen naar statistieken en vergeten daardoor de manier om tot goed resultaat te komen. En alsof Everton er 25 in gaat schieten... Hoe wilt hij dat gaan doen?
Ik zeg niet dat dat hij er 25 in schiet. Maar als je 15x bij Heracles scoort, en bij PSV krijg je als het goed is meer kansen. Zou het kunnen :) Het hoeft natuurlijk niet.
Maar ik vind het belangrijker als je voor een relatief klein bedrag (Everton mag natuurlijk geen 6 miljoen kosten) een spits kan kopen die er een aantal voor je inschiet. Nu staat er niemand namelijk.

Dan maar geen restwaarde voor 1 jaartje :) Kijk bijvoorbeeld naar Alex, hebben we 3 jaar lang plezier van gehad, niets aan verdiend. Maar wel een heel belangrijke schakel.

En natuurlijk is Everton niet met Sigthortsson te vergelijken, maar die heeft er net zoveel in liggen :)
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:25:11 #261
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_100726991
Wat moest Matavs ook weer kosten? Is vandaag weer een miljoentje bij gekomen...
pi_100727156
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dat hij er 25 in schiet. Maar als je 15x bij Heracles scoort, en bij PSV krijg je als het goed is meer kansen. Zou het kunnen :) Het hoeft natuurlijk niet.
Maar ik vind het belangrijker als je voor een relatief klein bedrag (Everton mag natuurlijk geen 6 miljoen kosten) een spits kan kopen die er een aantal voor je inschiet. Nu staat er niemand namelijk.

En natuurlijk is Everton niet met Sigthortsson te vergelijken, maar die heeft er net zoveel in liggen :)
Met scorende spelers als Lens, Wijnaldum, Mertens en eventueel Toivonen in de 2e lijn kun je beter een spits kopen die balvast, wendbaar, technisch en tactisch sterk is. Zo zul je in 34 wedstrijd meer kunnen afdwingen en dus ook meer scoren omdat je dan makkelijker de 2e en 3e man kunt vinden.

Zo komt het combinatievoetbal beter uit de verf, koop je een spits puur om zijn doelpunten zonder naar de overige eigenschappen te kijken, dan dwing je jezelf een type spel te spelen dat PSV nu niet beheerst. Namelijk het vrijspelen van de flanken om voorzetten te genereren. Dan had je Tadic en Verhoek moeten halen.

Vorig jaar werkte dat ook redelijk met Dzsudzsak. Nu heb je spelers die sterk zijn in de actie en zeer doelgericht spelen, dan krijg je ook sneller trechtervoetbal. Zeker met een Everton of El Hamdaoui, die graag de bal halen en zelf ook veel via links willen voetballen om naar binnen te kunnen.

Dus Sigthorsson en Everton zijn niet te vergelijken. Blind staren op hun statistieken is het slechtste wat je kunt doen, want het zijn to-taal verschillende spelers. Een spits die oog heeft voor medespelers en met de rug naar het doel kan spelen, zal niet alleen het team beter maken en medespelers laten scoren, maar daardoor zelf ook zijn doelpunten meepikken. Daar heb je meer aan dan een goalgetter waar je je spel op moet afstemmen, die er vervolgens 25+ maakt, maar de rest verzwakt. Los van het feit dat ik vind dat Everton geen PSV-materiaal is.
pi_100729393
Ried verloor met 3-1 van Red Bull Salzburg, dus dan zou PSV dat ook moeten kunnen.
pi_100729474
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Met scorende spelers als Lens, Wijnaldum, Mertens en eventueel Toivonen in de 2e lijn kun je beter een spits kopen die balvast, wendbaar, technisch en tactisch sterk is. Zo zul je in 34 wedstrijd meer kunnen afdwingen en dus ook meer scoren omdat je dan makkelijker de 2e en 3e man kunt vinden.
Dat wordt in Brazilie shoppen zo te horen, welke naam zou je dan roepen?
En verder lijkt me Bas Dost nog niet eens zo'n slechte naam. Is overal al bij genoemd, maar is als diepe spits redelijk geschikt voor PSV lijkt me. Erg balvast, goed schot, heeft een goede lengte alleen zijn wendbaarheid en snelheid is wat minder. Een jongere versie van de eerder genoemde Vennegoor of Hesselink.
pi_100729624
Beetje onzin om altijd maar te denken dat complete spelers meteen wereldtoppers van 50 miljoen moeten zijn. Mertens heeft toch ook veel kwaliteiten? Dat is nota bene een 24-jarige Belg.
pi_100732490
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef DeNummer10 het volgende:
Ried verloor met 3-1 van Red Bull Salzburg, dus dan zou PSV dat ook moeten kunnen.
In de huidige vorm zie ik ze er nog verliezen.
U MAD?
pi_100737042
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat wordt in Brazilie shoppen zo te horen, welke naam zou je dan roepen?
En verder lijkt me Bas Dost nog niet eens zo'n slechte naam. Is overal al bij genoemd, maar is als diepe spits redelijk geschikt voor PSV lijkt me. Erg balvast, goed schot, heeft een goede lengte alleen zijn wendbaarheid en snelheid is wat minder. Een jongere versie van de eerder genoemde Vennegoor of Hesselink.
Het zou vrij achterlijk zijn om Hesselink te halen :)

quote:
15s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

In de huidige vorm zie ik ze er nog verliezen.
Ja idd, ben benieuwd wat het gaat worden :') AZ zal het wel makkelijker hebben denk ik :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_100739910
bij vertrek pieters komt matavz!

Ze motten eerst ola verkopen en een extra verdediger, dan matavz!
pi_100740252
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef Doublepain het volgende:
bij vertrek pieters komt matavz!

Hoe kom je aan deze slimmigheid?

Lijkt me namelijk niet logisch.
U MAD?
pi_100740309
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoe kom je aan deze slimmigheid?

Lijkt me namelijk niet logisch.
Baseert hij op:

quote:
Matavz serieuze kandidaat voor vacature bij PSV
14/08/2011 23:17

In de zoektocht naar een nieuwe spits is PSV terechtgekomen bij Tim Matavz. De Sloveense spits van FC Groningen moet zeker zeven miljoen euro kosten.

PSV heeft naast Ajacied Mounir El Hamdaoui een andere spits uit de Eredivisie op het oog als potentiële versterking. Bronnen binnen de Eindhovense club bevestigen dat ook Matavz kandidaat is voor de vacante spitspositie.

Voor het binnenhalen van Matavz heeft PSV wel transferinkomsten nodig. De overgang van Erik Pieters naar Newcastle United kan een oplossing zijn om de aankoop van de Sloveen te bekostigen. FC Groningen wil tussen de zeven en acht miljoen euro voor zijn spits, die tegen ADO Den Haag drie keer scoorde.

Matavz mag dan daarmee in de aankoop duurder zijn dan El Hamdaoui, maar zijn salaris past beter bij het plafond van één miljoen euro dat PSV hanteert.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_100740753
ik vind het iig dom, wie gaat pieters vervangen? We hebben nog en verdediger nodig. Toivonen gaat dan op 10 dan komt wijnaldu, labyad, rabiu en bakkal op de bank. Iemand voorin moet gewoon weg, het liefst bakkal of ola.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:58:11 #272
11102 knep
Mountainfreak
pi_100740797
Wat een zielig gewauwel in dit topic zeg.
Kunnen bepaalde kneuzen niet gewoon in het draadje van hun 'o-zo-geweldige' clubje 'blijven?
pi_100740821
Marcel Brands heeft vliegangst?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_100740893
Zie het niet gebeuren dat ie komt, als het wel zo is, is het mooi :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_100740964
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zie het niet gebeuren dat ie komt, als het wel zo is, is het mooi :)
Matavz gaat niet renderen met Mertens en Lens op de vleugels.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')