Ik verwacht dan ook eigenlijk (tegen beter weten in) dat er excuses aangeboden worden voor het feit dat ik net ben uitgescholden voor 'mongool'.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zie er hier 2, die anders beweren
[..]
Nee, maar omdat jullie het zeggen dat het niet zo is, is dat dan wel de waarheid?!
En goed, 1 post hierboven staat het antwoord.
Je hoeft het niet verwachten hoor, het blijven arrogante supportersquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook eigenlijk (tegen beter weten in) dat er excuses aangeboden worden voor het feit dat ik net ben uitgescholden voor 'mongool'.
Waarschijnlijk zijn het zieligerds die mijn post gewoon negeren omdat ze een te klein pikkie hebben om hun ongelijk toe te geven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hoeft het niet verwachten hoor, het blijven arrogante supporters
Wel raar hè, dat ze nu ineens niet meer reageren ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het zieligerds die mijn post gewoon negeren omdat ze een te klein pikkie hebben om hun ongelijk toe te geven.
Ja, ze moesten vast 'iets anders' doen ineens....quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel raar hè, dat ze nu ineens niet meer reageren ?
Bepaalde supporters houden van opscheppenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Geweldig trouwens. Opscheppen over wat je allemaal niet van een club weet en nog niet eens de moeite nemen om eens naar het logo te kijken...
quote:
Ik had het een beetje verkeerd gelezen, niet verplicht.quote:thijsslegers thijsslegers
Daarnaast: #Brands bezoekt al jaren iedere wedstrijddag een duel in #Eredivisie. Dat hoort bij z'n taken
Je hebt toch ook AS Roma? ( de nummer 10 zou dit toch moeten weten) of heten ze AS?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
F.C. Internazionale Milano.
Mooie Italiaanse clubnaam. Maar als je de LTS niet hebt afgemaakt, dan snap ik wel dat het makkelijker is om het af te korten tot 'Inter'.
Vind ik ook. Had nu zo meegekund. Misschien zelfs wel als centrumspits.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:00 schreef Doublepain het volgende:
PSV had Amrabat nooit moeten verkopen, was een goeie speler een groot talent. Alleen kreeg hij niet vaak de kans.
Iets met plank mis slaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef Caland het volgende:
In de volksmond is het gewoon Inter of Internazionale. Zonder de Milan als toevoeging.
Feyenoord speelt toch ook niet wekelijks in Stadion Feijenoord maar gewoon in de Kuip, om maar een voorbeeld te noemen.
Jaja, lul het maar recht.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef Caland het volgende:
In de volksmond is het gewoon Inter of Internazionale. Zonder de Milan als toevoeging.
Feyenoord speelt toch ook niet wekelijks in Stadion Feijenoord maar gewoon in de Kuip, om maar een voorbeeld te noemen.
Dus als je een club bij de volledige en correcte naam noemt, dan ben je een pauper? Hahaha...quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
AC Milan en Inter.
Of ben jij zo'n pauper die het heeft over Lazio Roma.
Inderdaad, AS Roma en Lazio.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt toch ook AS Roma? ( de nummer 10 zou dit toch moeten weten) of heten ze AS?!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, AS Roma en Lazio.
Niet Lazio Roma dus, als je dat zo uitspreekt tegen een Lazio supporter kan je in het ergste geval een paar klappen verwachten.
Na een minuut ofzo, ook nog eensquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:29 schreef DeNummer10 het volgende:
En maar stoer doen he. "Oh kijk eens, ze reageren niet meer". Sneu mbo-volk
Ik vond hem altijd zo lekker dribbelen, zag er altijd mooi uit. Soort Robben/Messi achtig. (Niet dat hij ooit zo goed wordt)quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vind ik ook. Had nu zo meegekund. Misschien zelfs wel als centrumspits.
Ik refereer naar de TEAMS.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij refereert ZELF naar de clubs:
Dat vertaal je dus ook niet naar het Nederlands toch? Iets met authenticiteit en dergelijke.....quote:
Je bent eindelijk op je plaats gezet. Hulde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:31 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik ga even eten, niet huilen dat ik niet meer reageer he dames?
En die paupers komen hier juist elke keer de boel verneuken, en als ze geen gelijk krijgen gaan ze mauwenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
Gvd wat een stelletje paupers hier. Nu is het ook wel klaar, gaat nergens meer over.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
Gvd wat een stelletje paupers hier. gaat nergens meer over.
Akkoord. Mod je dan de eerdere scheldwoorden die aan mij gericht waren ook even weg? Lijkt me wel zo eerlijk.quote:
Opgeruimd. Als je nog wat ziet, meld het ff.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Akkoord. Mod je dan de eerdere scheldwoorden die aan mij gericht waren ook even weg? Lijkt me wel zo eerlijk.
Stond op teletekst volgens mij idd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens, NOS melde al dat Derijck al getekend had. Dat is toch niet zo? Anders stond het wel op de PSV site.
NOS
NOS lult dan uit hun nek, Derijck kan nog nee zeggen of net als Verhoek niet komen. Staat NOS weer voor lul net als tijdens het WK: ''Mata getekend bij Barça''quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stond op teletekst volgens mij idd.
Zou wel leuk zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NOS lult dan uit hun nek, Derijck kan nog nee zeggen of net als Verhoek niet komen. Staat NOS weer voor lul net als tijdens het WK: ''Mata getekend bij Barça''![]()
![]()
Hij doet het alleen goed op kunstgrasquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou Everton niet wat zijn als spits? Doet het goed bij Heracles, weet alleen niet hoeveel hij ongeveer zou moeten kosten
Hehequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij doet het alleen goed op kunstgras
Speelde die niet bij Inter Milan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:05 schreef DeNummer10 het volgende:
Julio Ricardo Cruz is transfervrij.
Ja, en bij Lazio.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Speelde die niet bij Internazionale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |