quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
Gvd wat een stelletje paupers hier. gaat nergens meer over.
Akkoord. Mod je dan de eerdere scheldwoorden die aan mij gericht waren ook even weg? Lijkt me wel zo eerlijk.quote:
Opgeruimd. Als je nog wat ziet, meld het ff.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Akkoord. Mod je dan de eerdere scheldwoorden die aan mij gericht waren ook even weg? Lijkt me wel zo eerlijk.
Stond op teletekst volgens mij idd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens, NOS melde al dat Derijck al getekend had. Dat is toch niet zo? Anders stond het wel op de PSV site.
NOS
NOS lult dan uit hun nek, Derijck kan nog nee zeggen of net als Verhoek niet komen. Staat NOS weer voor lul net als tijdens het WK: ''Mata getekend bij Barça''quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stond op teletekst volgens mij idd.
Zou wel leuk zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NOS lult dan uit hun nek, Derijck kan nog nee zeggen of net als Verhoek niet komen. Staat NOS weer voor lul net als tijdens het WK: ''Mata getekend bij Barça''![]()
![]()
Hij doet het alleen goed op kunstgrasquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou Everton niet wat zijn als spits? Doet het goed bij Heracles, weet alleen niet hoeveel hij ongeveer zou moeten kosten
Hehequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij doet het alleen goed op kunstgras
Speelde die niet bij Inter Milan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:05 schreef DeNummer10 het volgende:
Julio Ricardo Cruz is transfervrij.
Ja, en bij Lazio.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Speelde die niet bij Internazionale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |