Nu treed ik niet meer op.quote:
Snap je verder wel ooit iets van zijn uitspraken? ik niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu treed ik niet meer op.
Verder snap ik niet hoe Rutten het lef heeft te zeggen dat de eerste helft goed was. Ook de eerste helft was beschamend slecht
youtubequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:19 schreef Oidipous het volgende:
Waar kan ik de goal van Mertens terugzien?
-reacties.
Ik heb mij altijd verbaasd over PSV-supporters. Roepen altijd 'helemaal niks in Amsterdam' maar ondertussen zijn ze al 3 jaar op rij geen kampioen en doen ze al 3 jaar niet mee in de CLquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef Henkiepsv het volgende:
Buiten het feit dat PSV belabberd speelde wil ik ook opmerken dat het publiek om van te walgen is. Belachelijk. Een beetje gaan fluiten en met zakdoekjes zwaaien, bij Feyenoord is het al 2 jaar lang één groot drama, neem een voorbeeld aan die supporters, die altijd achter hun club blijven staan.
Erg gedurfd van PSV om thuis te temporiseren tegen een degradatiekandidaat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:12 schreef Caland het volgende:
Toch gewoon prima de wedstrijd geneutraliseerd na de 1-0.
Dat een Feyenoord-supporter dit aanhaalt is dan ook wel weer grappig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 06:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik heb mij altijd verbaasd over PSV-supporters. Roepen altijd 'helemaal niks in Amsterdam' maar ondertussen zijn ze al 3 jaar op rij geen kampioen en doen ze al 3 jaar niet mee in de CL
quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:27 schreef pberends het volgende:
Zou PSV Rutten soms ingehuurd hebben om de neutrale kijker te entertainen? Hij maakt zelfs een wedstrijd PSV - RKC heel spannend.
Leg mij dan maar eens uit, wat het verschil is tussen een voetbalwedstrijd van je club. en een concert van je favoriete band.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
De tering, wat sla je hier de plank mis zeg
?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:41 schreef Sj0rSz het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=541533113![]()
Pas het plaatje maar aan. Het is donderdag Ried - PSV en niet andersomquote:
Een flauwe grap van iemand, lijkt me. Kwam het op Twitter tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |