abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100711269
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef Lemming22 het volgende:
Brands en De Jong zitten blijkbaar op de tribune bij Heracles - NAC. Zouden ze nou echt Everton gaan scouten?! :')
Overtoom hadden ze beter kunnen kopen :)
En zo verkeerd is Everton toch niet?!

Of ze zijn er voor Amoah :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_100711301
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik werd voor gek verklaard toen ik daarmee kwam :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100711355
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik werd voor gek verklaard toen ik daarmee kwam :')
Blijf er bij dat ze hem al hadden moeten halen op het moment dat Ibri wegging
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_100711556
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Blijf er bij dat ze hem al hadden moeten halen op het moment dat Ibri wegging
Ik ook.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100711726
Het maakt geen reet uit wie je nog allemaal koopt.

zolang deze trainer er staat zal het nooit wat worden.
Nothing to see here, carry on
  zondag 14 augustus 2011 @ 14:37:43 #156
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_100712384
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben volgens mij zelden zo pissig geweest na een overwinning :') .
Mja, had ik ook inderdaad. :') :')
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:05:30 #157
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_100713529
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:37 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:

[..]

Mja, had ik ook inderdaad. :') :')
Hier nog een.

Wat een drama gisteren, nog twee van dit soort wedstrijden en ik ben seizoenskaarthouder af. Het kost me allemaal een hoop geld, en als arme student heb ik dat er wel voor over, maar dan wel ik wel goed en attractief voetbal zien, en op zijn minst de intentie. Die heb ik niet gezien.

Verder is Rutten ook gewoon einde verhaal, die gast krijgt ze niet meer geïnspireerd en gemotiveerd.

Alleen Mertens was gisteren een lichtpuntje. Pieters ook maar die vertrekt toch dus dat is niets waar we op kunnen bouwen.
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:21:44 #158
300718 Kenju
Say It!!??
pi_100714437
Willem II vorig seizoen was een soortgelijke wedstrijd natuurlijk. En snappen mensen nu nog steeds niet dat Toivonen gewoon geen goede spits is? Probleem is alleen dat er spelers voor de as gekocht zijn en dat Toivonen er al was. Als ze die kunnen verkopen, zou dat wel het eea oplossen. Maar als we met hem door moeten, dit seizoen, dan zullen de grote clubs moeten kiezen tussen PSV spelers, en dan zullen ze eerder voor Wijnaldum gaan dan voor Toivonen, ben ik bang.

In principe is Lens de beste spits die we hebben. Op rechts kun je dan Labyad neerzetten. Maar wat dan te doen met Toivonen? Of Wijnaldum op rechts? Maar iets zegt me dat hij bij zijn contractsbesprekingen heeft toegezegd gekregen om centraal te mogen spelen.

Over welke spelers een lichtpuntje waren: We hebben het hier over fucking RKC.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:21:51 #159
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100714442
Wat een bagger. De verdediging is minder dan matig, middenveld mist creativiteit en de voorhoede loopt elkaar meer in de weg dan wat anders.

Dit wordt 'm weer niet dit jaar :N
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_100715066
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:21 schreef jpg97 het volgende:
Wat een bagger. De verdediging is minder dan matig, middenveld mist creativiteit en de voorhoede loopt elkaar meer in de weg dan wat anders.

Geloof me, PSV gaat minimaal 2de worden dit jaar. Ze moeten een beetje wennen, komt goed. :)
pi_100715111
Lekker. De eerste 3 punten zijn in de zak! Wordt een goed seizoen, we zijn los!!!!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:39:01 #162
300718 Kenju
Say It!!??
pi_100715373
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:21 schreef jpg97 het volgende:

Keeper, ben je daar wel tevreden over?? :D

Het irritante aan de bouw van onze verdediging is dat ze zitten met die slapzak van een Isaksson. Basishandelingen als een terugspeelbal kunnen niet eens meer uitgevoerd worden. En dan heb ik het niet eens over het vertrouwen naar elkaar toe. Hoe wil je dan een degelijke verdediging bouwen, vraag ik me dan af.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_100716234
De hele instelling van de spelers is ook zum kotzen. Alleen Mertens toonde felheid. Op voorhand had ik juist de grootste twijfels over Mertens als aankoop maar na 2 wedstrijden is hij vooralsnog de beste aankoop :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:01:59 #164
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100716514
Dan nog maar te zwijgen over marcello :X haalde gisteren bijna Pieters neer :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_100716599
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Of ze zijn er voor Amoah :')
quote:
thijsslegers thijsslegers
#amoah van #nac is bij #PSV onlangs nog eens aangeboden maar wederom liet PSV weten niet geïnteresseerd te zijn
pi_100717211
Het is per defenitie kansloos als PSV spelers moet halen van Heracles
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:26:29 #167
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_100717664
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:01 schreef jpg97 het volgende:
Marcelo was wéér dramatisch ja. Net als tegen AZ. Totaal geen scherpte, totaal geen killersmentaliteit. De nieuwe Alex, yeah right. Laat hem maar weer wat oefenen in het tweede. Volgende week Derijck erin. Klaar.
pi_100717768
Waarom is iedereen zo pro Lens?! Vind het al 2 jaar een slechte speler
pi_100717921
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:16 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzin :') Psv heeft in het verleden genoeg goede spelers gehaald van soortgelijke clubs.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_100718305
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:01 schreef jpg97 het volgende:
Marcelo is echt een hoop stront.

Wáárom is die gast een verdediger??!? Zodra hij in een 1 op 1 situatie komt verliest hij vrijwel altijd 8)7 . De enige manier waarop die gast iemand tegen kan houden is met overtredingen, gisteren moest ie ook weer een paar keer aan de noodrem :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_100719858
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:39 schreef Kenju het volgende:

[..]

Keeper, ben je daar wel tevreden over?? :D

Het irritante aan de bouw van onze verdediging is dat ze zitten met die slapzak van een Isaksson. Basishandelingen als een terugspeelbal kunnen niet eens meer uitgevoerd worden. En dan heb ik het niet eens over het vertrouwen naar elkaar toe. Hoe wil je dan een degelijke verdediging bouwen, vraag ik me dan af.
Dat is inderdaad iets dat zich wreekt bij PSV: Isaksson zorgt voor een hoop onrust in de verdediging. Daarnaast is hij vaak traag met spelvoortzettingen, wat countermogelijkheden verkleint. Cassio en Sinouh doen dat beter.
pi_100720160
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:16 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ach we hebben pas nog iemand van VVV zien doorbreken bij Twente. Wat een onzinnige post.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:17:55 #173
300718 Kenju
Say It!!??
pi_100721659
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom is iedereen zo pro Lens?! Vind het al 2 jaar een slechte speler
Beste spits die we hebben. Daarnaast in een 2-spitsen systeem een sterke speler Verder is het mentaal iemand waar derest een voorbeeld aan mag nemen. Gewoon iemand die gaat voor zijn kansen. Ik denk dat Lens en Rutten gewoon niet zo goed bij elkaar passen. Rutten is te behoudend, waar Lens voor de aanval gaat. Rutten kiest voor zekerheidjes, en Lens wil gewoon winnen. Dat zeg je wel omtrent de wedstrijd tegen Feyenoord-uit vorig jaar. Rutten kwam weer met zijn zekerheidjes in, waarna Lens in de groep gooide dat ze gewoon moesten aanvallen wilde men nog een kans maken op het kampioenschap. In het begin liep Lens dan ook naar voren, maar kreeg geen steun van zijn ploeggenoten, en moest zich daardoor schikken in het systeem dat Rutten had voorgesteld.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_100721924
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef Kenju het volgende:

[..]

Beste spits die we hebben. Daarnaast in een 2-spitsen systeem een sterke speler Verder is het mentaal iemand waar derest een voorbeeld aan mag nemen. Gewoon iemand die gaat voor zijn kansen. Ik denk dat Lens en Rutten gewoon niet zo goed bij elkaar passen. Rutten is te behoudend, waar Lens voor de aanval gaat. Rutten kiest voor zekerheidjes, en Lens wil gewoon winnen. Dat zeg je wel omtrent de wedstrijd tegen Feyenoord-uit vorig jaar. Rutten kwam weer met zijn zekerheidjes in, waarna Lens in de groep gooide dat ze gewoon moesten aanvallen wilde men nog een kans maken op het kampioenschap. In het begin liep Lens dan ook naar voren, maar kreeg geen steun van zijn ploeggenoten, en moest zich daardoor schikken in het systeem dat Rutten had voorgesteld.
Precies, een van de weinigen die er echt voor wil gaan, naast Mertens nu. De rest is verlamd door waar Rutten mee bezig is (wat voor systeem dat ook mag zijn).
pi_100722109
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach we hebben pas nog iemand van VVV zien doorbreken bij Twente. Wat een onzinnige post.
En Chadli? Die kwam toch van AGOVV.. :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')