Pond x1.4 = Euro toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Newcaste zou tussen de 5,5 a 7 miljoen pond willen betalen voor Pieters.
Dunno hoeveel euro dat is
Timothy Derijck zou een goede aankoop zijn ! Veel beter dan Bouma nu en pas 24 jaar.
Een echte werker achterin
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:49 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Precies, als ze zo scherp zijn als tegen AZ, dan hoeft hij niet veel te doen
7 miljoen is 8 miljoen euro...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Timothy Derijck zou een goede aankoop zijn ! Veel beter dan Bouma nu en pas 24 jaar.
Ruim geschat tussen de 6 en de 8 miljoen euro.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Newcastle en PSV openen gesprekken over Pietersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie aanval die VOLLEDIG uit balans is?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, tegen onze aanval is geen keeper opgewassen
Hij bedoelt natuurlijk: Onze keeper is tegen geen aanval opgewassen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:53 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jullie aanval die VOLLEDIG uit balans is?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk: Onze keeper is tegen geen aanval opgewassen.
Ja, diequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:53 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jullie aanval die VOLLEDIG uit balans is?
Stop eens met trollen man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:17 schreef J2T het volgende:
Ik snap er echt de ballen van. Pieters is toch een uitstekende back voor in de eredivisie. Waarom zou je die in hemelsnaam willen verkopen? Vond het sowieso al een onlogische beslissing van Rutten om Tamata op zijn plek te laten spelen en Manolev basis te laten starten
Hij heeft een rommelige voorbereiding gehad en was niet helemaal fit. Daarom zat hij tegen AZ op de bank.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:17 schreef J2T het volgende:
Ik snap er echt de ballen van. Pieters is toch een uitstekende back voor in de eredivisie. Waarom zou je die in hemelsnaam willen verkopen? Vond het sowieso al een onlogische beslissing van Rutten om Tamata op zijn plek te laten spelen en Manolev basis te laten starten
Doe je het alweer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:21 schreef J2T het volgende:
[..]
Derijck halen als basiskracht noem ik trollen.
ik kan hier, als psv'er, wel om gniffelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:21 schreef J2T het volgende:
[..]
Derijck halen als basiskracht noem ik trollen.
Ik vraag me eerder af waarom Newcastle in godsnaam 8 miljoen voor deze aardige Eredivisie-voetballer wil betalen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:17 schreef J2T het volgende:
Omdat dat voor zo'n club weinig is en ze zien hem toch ook als international van de nummer 1 op de FIFA Rankingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waarom Newcastle in godsnaam 8 miljoen voor deze aardige Eredivisie-voetballer wil betalen...
Dan ken jij Engeland niet, normale speler daar is minimaal zoveel waard.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waarom Newcastle in godsnaam 8 miljoen voor deze aardige Eredivisie-voetballer wil betalen...
quote:'Maza' Rodríguez maakt indruk in defensie VfB Stuttgart
13/08/2011 14:30
De opluchting bij VfB Stuttgart is groot, nu blijkt dat een enorme absentielijst vooralsnog geen invloed heeft op de resultaten. De formatie van trainer Bruno Labbadia deelt na de 3-0 zege op Schalke 04 van afgelopen zaterdag de koppositie in de Bundesliga met VfL Wolfsburg.
Die prestatie na één speelronde wordt gekoesterd, doordat onder anderen de centrumverdedigers Matthieu Delpierre, Georg Niedermeier en Ermin Bicakcic door blessures zijn uitgeschakeld.
Daarom wordt Francisco Maza Rodríguez dezer dagen overladen met complimenten. De Mexicaan kwam onlangs over van PSV. Aanvankelijk gold hij louter als stand-in voor aanvoerder Delpierre, maar de Stuttgart-leiding is enthousiast over zijn prestaties in het hart van de defensie.
Met William Kvist, overgekomen van FC Kopenhagen, was Rodríguez tegen Schalke de enige nieuwkomer in de basis. Met een kopbal leverde hij de assist voor de 1-0 van Cacau.
Khalid Boulahrouz speelde het volledige duel als rechtsback. Hij heeft de concurrentiestrijd met Stefano Celozzi voorlopig in zijn voordeel beslist. Niettemin overweegt Stuttgart, na het vertrek van allrounder Christian Träsch naar VfL Wolfsburg, de momenteel clubloze Andreas Hinkel terug te halen.
Vfb Stuttgart speelt zaterdag om 18.30 uur zijn tweede Bundesliga-wedstrijd, uit bij Borussia Mönchengladbach.
Lamlul, daar ineens wel goed spelen....quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lamlul, daar ineens wel goed spelen....
Ik heb de indruk dat Rutten spelers juist slechter maakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lamlul, daar ineens wel goed spelen....
Welnee, het is een proces.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:58 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Rutten spelers juist slechter maakt.
Blijkbaar nóg hoger in de concentratie bij Stuttgart.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, een fase in een proces.
Welnee, Bakkal, Engelaar en Labyad moeten invallen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:14 schreef Lemming22 het volgende:
Vanavond wellicht Verkoelen op de bank. Laat bij een redelijke voorsprong maar invallen! Daar zijn dit wel de wedstrijden voor.
Engelaar is ''ziek'' toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, Bakkal, Engelaar en Labyad moeten invallen.
quote:thijsslegers thijsslegers
Zover ik weet is #engelaar ziek en heeft zijn afwezigheid niet met een transfer te maken #psvrkc
Idd, had dan Depay ook maar meegenomenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:14 schreef Lemming22 het volgende:
Vanavond wellicht Verkoelen op de bank. Laat bij een redelijke voorsprong maar invallen! Daar zijn dit wel de wedstrijden voor.
Dan heb heb je dus een bank vol aanvallers, verkoelen en Tamata enige verdedigers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Idd, had dan Depay ook maar meegenomen
True, maar dan had ie Bakkal thuis kunnen laten :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb heb je dus een bank vol aanvallers, verkoelen en Tamata enige verdedigers.
Dan had ik wel liever Locadia gezien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, maar dan had ie Bakkal thuis kunnen laten :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |