Als een speler bij PSV speelt weet je toch wel waar deze vandaan komt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vooral eigen club eigenlijk (ADO). En ik kijk andere wedstrijden natuurlijk wel, maar ik ga niet de hele dag het laatste PSV nieuws opduikelen uit de krochten van het internet, nee.
Dit meen je niet hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je moet wel ergens beginnen natuurlijk. En als je bij Dordrecht kan voetballen heb je in ieder geval talent.
Mwah, dat Marcellis eigen jeugd was hoef je niet uit de krochten van het internet te halen hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vooral eigen club eigenlijk (ADO). En ik kijk andere wedstrijden natuurlijk wel, maar ik ga niet de hele dag het laatste PSV nieuws opduikelen uit de krochten van het internet, nee.
Jawel dus. Je kan lullen wat je wil over het niveau van de eerste divisie, maar het is niet zo dat elke boerenlul daar kan voetballen. Daar heb je minstens een beetje talent voor nodig.quote:
Godverdommequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jawel dus. Je kan lullen wat je wil over het niveau van de eerste divisie, maar het is niet zo dat elke boerenlul daar kan voetballen. Daar heb je minstens een beetje talent voor nodig.
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef DeNummer10 het volgende:
Overigens heeft Marcellis ook nog bij VVV gespeeld natuurlijk.
Open deur en trappen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jawel dus. Je kan lullen wat je wil over het niveau van de eerste divisie, maar het is niet zo dat elke boerenlul daar kan voetballen. Daar heb je minstens een beetje talent voor nodig.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 13:40:51Onderhandelingen tussen #PSV en #nufc #newcastle zijn in volle gang. #Pieters is aan z'n laatste dagen als #psv-er bezig. Zie VI.nl in 5 min reageer retweet
zou goed zijn voor zijn transferquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mertens ook
En ik geloof dat Toivonen het ook wou
Misschien als Rutten hem een valse belofte doet (folgend sssfeizoen ben jij onzfe kiepert).quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef Doublepain het volgende:
ik hoop echt dat zoet zich laat zien maar stiekem wel een paar perongeluk doorlaat :p
Ach, tegen onze aanval is geen keeper opgewassenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Misschien als Rutten hem een valse belofte doet (folgend sssfeizoen ben jij onzfe kiepert).
Maar anders denk ik dat zo'n jongen juist alles wilt laten zien wat hij in huis heeft.
Precies, als ze zo scherp zijn als tegen AZ, dan hoeft hij niet veel te doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, tegen onze aanval is geen keeper opgewassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |