Het is wel een belg hè.... Maar verder ben ik het wel met een beetje met je eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een gezeik hier, voor ¤750.000 haal je echt geen betere Nederlandse verdediger en kan je hier echt geen buil aan vallen. Ik ben al lang blij dat we nu een speler hebben die er waarschijnlijk wel voor wil vechten, in tegenstelling tot die zoutzakken die er afgelopen zondag stonden.
Ik bedoelde een verdediger uit de Eredivisie uiteraardquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is wel een belg hè.... Maar verder ben ik het wel met een beetje met je eens.
Derijck is verdomme een werker jongen! Die gozer is echt goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
Derijck. Godverdomme wat moeten we daar nou weer mee.
Waar de fuck is het scoutingsapparaat? Wijnaldum, Strootman, Mertens en Derijck, en dan ook nog voor allemaal veels te veel betalen. Dit had iedere achterlijke mbo'er kunnen regelen.
Marcellis vorige week niet zien voetballen zeker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:12 schreef n00b13 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de eigen jeugd van PSV? Hebben jullie die überhaupt wel?
Ik wist eigenlijk niet dat die uit eigen jeugd kwam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Marcellis vorige week niet zien voetballen zeker.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet dat die uit eigen jeugd kwam.
Tamata, Labyad, Bakkal zitten nu bij de selectie. Afellay net verkocht. Depay, Ritzmayer en Locadia zijn de grootste talenten die met de A-selectie meetrainen en eraan zitten te komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:12 schreef n00b13 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de eigen jeugd van PSV? Hebben jullie die überhaupt wel?
Vorige week speelden Tamata en Ojo mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:12 schreef n00b13 het volgende:
Ohja en Zeefuik en Ojo zitten ook bij de selectie inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vorige week speelden Tamata en Ojo mee.
Drama dus. Net als Zeefuik. Depay is wel oké, Ritzmaier een groot talent. Wuytens ook wel oké, maar die zal wel nooit een kans krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vorige week speelden Tamata en Ojo mee.
Zeefuik heeft het vorig jaar heel goed gedaan bij Dordrecht toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Drama dus. Net als Zeefuik. Depay is wel oké, Ritzmaier een groot talent. Wuytens ook wel oké, maar die zal wel nooit een kans krijgen.
Op verdedigend gebied weinig. Tamata en Najah, beiden geen hoogvliegers. Op het middenveld lopen Ojo en Ritzmaier rond waarvan ik van laatstgenoemde best wat verwacht en als Ojo zijn shit bij elkaar weet te houden ook. Labyad loopt nog rond. Depay en Locadia zijn voorin de talenten voor de toekomst.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:12 schreef n00b13 het volgende:
Dat valt wel mee, en het is me nogal een verschil zeg.... Dordt of PSV.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zeefuik heeft het vorig jaar heel goed gedaan bij Dordrecht toch?
Vooral eigen club eigenlijk (ADOquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ook geen fervent voetbalvolger dan?
Je moet wel ergens beginnen natuurlijk. En als je bij Dordrecht kan voetballen heb je in ieder geval talent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, en het is me nogal een verschil zeg.... Dordt of PSV.
Als een speler bij PSV speelt weet je toch wel waar deze vandaan komt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vooral eigen club eigenlijk (ADO). En ik kijk andere wedstrijden natuurlijk wel, maar ik ga niet de hele dag het laatste PSV nieuws opduikelen uit de krochten van het internet, nee.
Dit meen je niet hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je moet wel ergens beginnen natuurlijk. En als je bij Dordrecht kan voetballen heb je in ieder geval talent.
Mwah, dat Marcellis eigen jeugd was hoef je niet uit de krochten van het internet te halen hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vooral eigen club eigenlijk (ADO). En ik kijk andere wedstrijden natuurlijk wel, maar ik ga niet de hele dag het laatste PSV nieuws opduikelen uit de krochten van het internet, nee.
Jawel dus. Je kan lullen wat je wil over het niveau van de eerste divisie, maar het is niet zo dat elke boerenlul daar kan voetballen. Daar heb je minstens een beetje talent voor nodig.quote:
Godverdommequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jawel dus. Je kan lullen wat je wil over het niveau van de eerste divisie, maar het is niet zo dat elke boerenlul daar kan voetballen. Daar heb je minstens een beetje talent voor nodig.
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef DeNummer10 het volgende:
Overigens heeft Marcellis ook nog bij VVV gespeeld natuurlijk.
Open deur en trappen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jawel dus. Je kan lullen wat je wil over het niveau van de eerste divisie, maar het is niet zo dat elke boerenlul daar kan voetballen. Daar heb je minstens een beetje talent voor nodig.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 13:40:51Onderhandelingen tussen #PSV en #nufc #newcastle zijn in volle gang. #Pieters is aan z'n laatste dagen als #psv-er bezig. Zie VI.nl in 5 min reageer retweet
zou goed zijn voor zijn transferquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mertens ook
En ik geloof dat Toivonen het ook wou
Misschien als Rutten hem een valse belofte doet (folgend sssfeizoen ben jij onzfe kiepert).quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef Doublepain het volgende:
ik hoop echt dat zoet zich laat zien maar stiekem wel een paar perongeluk doorlaat :p
Ach, tegen onze aanval is geen keeper opgewassenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Misschien als Rutten hem een valse belofte doet (folgend sssfeizoen ben jij onzfe kiepert).
Maar anders denk ik dat zo'n jongen juist alles wilt laten zien wat hij in huis heeft.
Precies, als ze zo scherp zijn als tegen AZ, dan hoeft hij niet veel te doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, tegen onze aanval is geen keeper opgewassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |