Pond x1.4 = Euro toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Newcaste zou tussen de 5,5 a 7 miljoen pond willen betalen voor Pieters.
Dunno hoeveel euro dat is
Timothy Derijck zou een goede aankoop zijn ! Veel beter dan Bouma nu en pas 24 jaar.
Een echte werker achterin
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:49 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Precies, als ze zo scherp zijn als tegen AZ, dan hoeft hij niet veel te doen
7 miljoen is 8 miljoen euro...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Timothy Derijck zou een goede aankoop zijn ! Veel beter dan Bouma nu en pas 24 jaar.
Ruim geschat tussen de 6 en de 8 miljoen euro.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Newcastle en PSV openen gesprekken over Pietersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie aanval die VOLLEDIG uit balans is?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, tegen onze aanval is geen keeper opgewassen
Hij bedoelt natuurlijk: Onze keeper is tegen geen aanval opgewassen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:53 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jullie aanval die VOLLEDIG uit balans is?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk: Onze keeper is tegen geen aanval opgewassen.
Ja, diequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:53 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jullie aanval die VOLLEDIG uit balans is?
Stop eens met trollen man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:17 schreef J2T het volgende:
Ik snap er echt de ballen van. Pieters is toch een uitstekende back voor in de eredivisie. Waarom zou je die in hemelsnaam willen verkopen? Vond het sowieso al een onlogische beslissing van Rutten om Tamata op zijn plek te laten spelen en Manolev basis te laten starten
Hij heeft een rommelige voorbereiding gehad en was niet helemaal fit. Daarom zat hij tegen AZ op de bank.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:17 schreef J2T het volgende:
Ik snap er echt de ballen van. Pieters is toch een uitstekende back voor in de eredivisie. Waarom zou je die in hemelsnaam willen verkopen? Vond het sowieso al een onlogische beslissing van Rutten om Tamata op zijn plek te laten spelen en Manolev basis te laten starten
Doe je het alweer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:21 schreef J2T het volgende:
[..]
Derijck halen als basiskracht noem ik trollen.
ik kan hier, als psv'er, wel om gniffelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:21 schreef J2T het volgende:
[..]
Derijck halen als basiskracht noem ik trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |