quote:Matavz mag dan daarmee in de aankoop duurder zijn dan El Hamdaoui, maar zijn salaris past beter bij het plafond van één miljoen euro dat PSV hanteert.
Mag toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja;
Was ik de enige die zich stoorde aan het kussen van het PSV logo door Mertens?
Dat doen nieuwe aankopen al snel. Janko en Sulejmani toen ook. Zo triest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja;
Was ik de enige die zich stoorde aan het kussen van het PSV logo door Mertens?
Vooral goedkoop scoren bij de simpele supporters.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag toch?Mooiste club in de wereld
Ik ben ook verliefd
![]()
Hier dus:
Dat ze het nu al weten wat ie voor salaris vraagt vind ik knapquote:
Denk je dat hij daar echt aan dacht? Denk dat 9 van de 10 het niet eens zagen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vooral goedkoop scoren bij de simpele supporters.
Jij mag best naïef zijn. Dan toont het alleen maar aan dat het werkt. Ik geloof niet dat een buitenlander na 3 weken al clubliefde heeft. Maar ieder zo zijn opinie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk je dat hij daar echt aan dacht? Denk dat 9 van de 10 het niet eens zagen...
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef Doublepain het volgende:
hij is gewoon trots om voor psv te spelen, zijn idolen hebben hetzelfde shirt gedragen. Hij is ook de enige die wat uitsraalt
deze buitenlander is wel opgegroeid toen er een grote speler was waar hij en groot fan van is, speelde toen bij psv. Als wijnaldum het deed, was het idd anders.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij mag best naïef zijn. Dan toont het alleen maar aan dat het werkt. Ik geloof niet dat een buitenlander na 3 weken al clubliefde heeft. Maar ieder zo zijn opinie.
Als hij bij Ajax had gespeeld zat daar vroeger zijn idool.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
deze buitenlander is wel opgegroeid toen er een grote speler was waar hij en groot fan van is, speelde toen bij psv. Als wijnaldum het deed, was het idd anders.
Had hij een pyama met Wesley Sonck erop.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als hij bij Ajax had gespeeld zat daar vroeger zijn idool.
Dit, weet iemand of hij het utrecht logo weleens kuste?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als hij bij Ajax had gespeeld zat daar vroeger zijn idool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:07 schreef Chase_Utley het volgende:
of 1. Hij nog ooit bij PSV onder contract komt en 2. hij ooit nog op niveau komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |