abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 augustus 2011 @ 15:42:04 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100603118

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_100603176
thijsslegers thijsslegers
#labyad oogt fit op training en is t naar eigen zeggen ook. #PSV
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100603319
Ben wel fan van Labyad. Maar zie hem eigenlijk liever niet op de flank.
pi_100603965
Lekker Twitteren vanaf je witte tuinstoel voor de voordeur van je huurhuis, krat pils erbij. Schitterend!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_100603985
Brands moet nu echt opschieten, Pieters gaat nu ook al weg. Straks staan we daar tegen RKC met 3 verdedigers. :')
pi_100604001
Mertens - Lens - Labyad
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_100604031
quote:
4s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:58 schreef Doublepain het volgende:
Brands moet nu echt opschieten, Pieters gaat nu ook al weg. Straks staan we daar tegen RKC met 3 verdedigers. :')
Mooiste is dat Rutten dat nog wel het ergst vindt. Remember PSV - Willem II? -O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100604067
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker Twitteren vanaf je witte tuinstoel voor de voordeur van je huurhuis, krat pils erbij. Schitterend!
Zoals een echte Brabander 8-)
pi_100604261
Wielaert zou wel geschikt zijn als verdediger en aanvoerder van PSV. Helaas heeft hij afgelopen mei voor 2 jaar getekend bij Roda JC en daarmee lijkt hij me toch wel onhaalbaar. Of PSV moet wederom de hoofdprijs betalen :{ .
pi_100604291
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef lyolyrc het volgende:
Wielaert zou wel geschikt zijn als verdediger en aanvoerder van PSV. Helaas heeft hij afgelopen mei voor 2 jaar getekend bij Roda JC en daarmee lijkt hij me toch wel onhaalbaar. Of PSV moet wederom de hoofdprijs betalen :{ .
Wielaert? Die gaat PSV echt niet verbeteren hoor.
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:04:28 #11
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_100604319
quote:
Als aanvoerder nog wel....
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:04:43 #12
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100604333
quote:
Maak je een grapje?
pi_100604384
quote:
Hahaha. :D
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:07:27 #14
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100604471
Dan nog liever Addo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 augustus 2011 @ 16:10:36 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100604625
quote:
_O- weggestuurd omdat hij niet goed genoeg was. En dat bij Ajax ook nog een keer _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_100604730
quote:
15s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:07 schreef StefannPSV het volgende:
Dan nog liever Addo
Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel een PSV hart :P
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:33:21 #17
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100605564
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel een PSV hart :P
Dat klopt..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:08:36 #18
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_100606786
Guus Hiddink. Dat is me daar nogal eens een kerel. Elk woord wat aan hem vuilgemaakt wordt is er eigenlijk één teveel; je moet in principe alleen maar naar hem kijken.

Guus is je favoriete corpulente opa, hij straalt een geruststellende "alles-komt-goed-met-een-biertje-en-een-goed-glas-wijn"-mentaliteit uit - op iedereen, en vooral op zijn jongens. Want dat zijn ze tenslotte.

Nog even, en dan is het zover: het grote moment; de onvermijdelijke terugkeer. Guus heeft een huis in de grachtengordel, dus hij gaat naar Ajax. Dat is als zeggen dat Dirk Kuijt naar Katwijk gaat omdat hij daar een viskraam heeft gekocht. Nee, Guus weet heel goed wat er gaat gebeuren. Hij is een gentleman, en houdt daarom zijn kaken stijf op elkaar.

Dit najaar, in stadions bij U in de buurt. Reserveer nu...
Look behind you! It's your ass!
pi_100606935
Rob Wielaert is weggegaan bij PSV in een tijd dat de jeugd toch al niet veel kans kreeg. Hij heeft wel uitstekend gefunctioneerd bij Twente, waarna hij door Ajax werd weggekocht. Daar kwam hij terecht in een team dat toch al niet lekker functioneerde. In Wielaert zie ik een betere aanvoerder dan in Toiboy, Engelaar of Bouma.

Ik zou Wielaert een goede optie vinden. Maar wees gerust: ik weet wel zeker dat PSV zijn kakelverse contract van 2 jaar niet gaat afkopen :P.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:28:20 #20
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100607476
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:12 schreef lyolyrc het volgende:
Rob Wielaert is weggegaan bij PSV in een tijd dat de jeugd toch al niet veel kans kreeg. Hij heeft wel uitstekend gefunctioneerd bij Twente, waarna hij door Ajax werd weggekocht. Daar kwam hij terecht in een team dat toch al niet lekker functioneerde. In Wielaert zie ik een betere aanvoerder dan in Toiboy, Engelaar of Bouma.

Ik zou Wielaert een goede optie vinden. Maar wees gerust: ik weet wel zeker dat PSV zijn kakelverse contract van 2 jaar niet gaat afkopen :P.
Gelukkig maar..
pi_100607652
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Guus Hiddink. Dat is me daar nogal eens een kerel. Elk woord wat aan hem vuilgemaakt wordt is er eigenlijk één teveel; je moet in principe alleen maar naar hem kijken.

Guus is je favoriete corpulente opa, hij straalt een geruststellende "alles-komt-goed-met-een-biertje-en-een-goed-glas-wijn"-mentaliteit uit - op iedereen, en vooral op zijn jongens. Want dat zijn ze tenslotte.

Nog even, en dan is het zover: het grote moment; de onvermijdelijke terugkeer. Guus heeft een huis in de grachtengordel, dus hij gaat naar Ajax. Dat is als zeggen dat Dirk Kuijt naar Katwijk gaat omdat hij daar een viskraam heeft gekocht. Nee, Guus weet heel goed wat er gaat gebeuren. Hij is een gentleman, en houdt daarom zijn kaken stijf op elkaar.

?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:41:08 #22
79837 Lemming22
pi_100607979
quote:

Ik ben erbij! Met zo'n introductie vol spanning en mysterie mag je het duidelijk niet missen. Geen idee wat, maar je hebt het aan mij verkocht! *O*
pi_100608246
quote:
pi_100608413
quote:
15s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:28 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Gelukkig maar..
Het zoveelste talent gaat PSV momenteel niet redden. Er moet een speler bijkomen met ervaring čn aanvoerderscapaciteiten die ook nog eens lekker over het veld gaat buffelen. Een speler zoals bijvoorbeeld Jan Wouters was. Toivonen heeft vorig jaar bewezen onvoldoende professioneel te zijn en zijn recente oproep om versterkingen bewijst dat hij tekortschiet als aanvoerder.

Andere verdedigers zonder aanvoerderscapaciteiten zijn misschien goed voor de breedte, maar dan zou ik wel een keeperswisseling doorvoeren. De vorige wedstrijd toonde duidelijk dat Isaksson een bron van onrust voor de verdediging is. Cassio is een beter meevoetballende keeper, Sinouh een beter coachende keeper. Aan PSV de keus.

SPOILER: nog iets om te schuddebuiken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:00:21 #25
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_100608725
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Het zoveelste talent gaat PSV momenteel niet redden. Er moet een speler bijkomen met ervaring čn aanvoerderscapaciteiten die ook nog eens lekker over het veld gaat buffelen. Een speler zoals bijvoorbeeld Jan Wouters was. Toivonen heeft vorig jaar bewezen onvoldoende professioneel te zijn en zijn recente oproep om versterkingen bewijst dat hij tekortschiet als aanvoerder.

Andere verdedigers zonder aanvoerderscapaciteiten zijn misschien goed voor de breedte, maar dan zou ik wel een keeperswisseling doorvoeren. De vorige wedstrijd toonde duidelijk dat Isaksson een bron van onrust voor de verdediging is. Cassio is een beter meevoetballende keeper, Sinouh een beter coachende keeper. Aan PSV de keus.

SPOILER: nog iets om te schuddebuiken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus...
pi_100609173
quote:
Update donderdag 11 augustus 18:05 uur

PSV en AZ praten niet meer over transfer Moisander
Het is definitief uitgesloten dat Niklas Moisander zijn carričre voort gaat zetten bij PSV. De centrale verdediger van AZ wil weliswaar graag weg, maar de vraagprijs van de Alkmaarders en het aanbod van de Eindhovenaren liggen te ver uit elkaar. Beide partijen hebben daarop besloten dat verdere onderhandelingen niet nodig zullen zijn. Een nieuwe afspraak om te verschijnen aan de onderhandelingstafel is dus niet gemaakt, meldt persbureau ANP.
Hebben jullie even geluk. Benieuwd met welke binnenlandse verrassing Brands nu weer komt aanzetten. Ik gok Derijck :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100609286
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Hebben jullie even geluk. Benieuwd met welke binnenlandse verrassing Brands nu weer komt aanzetten. Ik gok Derijck :')
Klavan als vervanger van Pieters.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:19:48 #28
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100609466
quote:

Mwoah, toch een stuk rijden vanuit Eindhoven en Enschede hoor. Of je wilt hem maar 1, max 2, keer zien of zo?
AFC AJAX
pi_100610947
Soms droom ik dat Brands naar Turkije gaat, op zijn knieen gaat en vraagt of Hiddink terug wil komen. Dat Hiddink dan de eerste vliegtuig naar Amsterdam neemt, 2 middenvingers opsteekt. Stapt in zijn Mercedes en plankt naar Eindhoven. Daar trapt hij Rutten van het veld en neemt alles over. _O_

Maar helaas gebeurt dat niet! }:|
pi_100610985
quote:
4s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:58 schreef Doublepain het volgende:
Soms droom ik dat Brands naar Turkije gaat, op zijn knieen gaat en vraagt of Hiddink terug wil komen. Dat Hiddink dan de eerste vliegtuig naar Amsterdam neemt, 2 middenvingers opsteekt. Stapt in zijn Mercedes en plankt naar Eindhoven. Daar trapt hij Rutten van het veld en neemt alles over. _O_

Dat klinkt wel als iets geniaals _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100612085
Soms droom ik dat er 10 miljoen op mijn bank staat...
pi_100614490
Rigters is transfervrij? _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100614563
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
Rigters is transfervrij? _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Jan Vennegoor of Hesselink ook :+
pi_100614705
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:20 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Jan Vennegoor of Hesselink ook :+
Nou, liever Vennegoor dan Rigters...
pi_100615107
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:22 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nou, liever Vennegoor dan Rigters...
Liever Hesselink
pi_100615993
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Liever Hesselink
Of Vennegoor?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:53:54 #37
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_100616242
quote:
4s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:58 schreef Doublepain het volgende:

Ghehe :D
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:48:18 #38
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_100619220
Ik moest lachen toen ik vanochtend Moisander las :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_100620910
quote:
Middlesbrough heeft op haar officiële website laten weten af te zien van verdere pogingen om Orlando Engelaar te halen. De Engelse club probeerde Engelaar eerder op huurbasis vast te leggen.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2011 22:24:06 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 augustus 2011 @ 22:39:15 #40
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100621661
quote:
4s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
tsss wel de nieuwe leider van onze verdediging _O_
DeLuna vindt me dik ;(
pi_100621821
quote:
4s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Komt wel goed schatje :*

Er heeft ook een club uit de premierleague zich gemeld voor Engelaar die naar alle waarschijnlijkheid wel aan de vraagprijs wil voldoen.
pi_100621985
City? :')

Ik zag trouwens dat Swansea meer TV geld kreeg dan alle Eredivisie clubs bijelkaar. Zelfs als ze degraderen krijgen ze nog zoveel. :( :( :( Swansea lijkt me dan de enige ploeg die hem wil.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2011 22:46:31 ]
pi_100622188
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tsss wel de nieuwe leider van onze verdediging _O_
Als ie het dan ook eens laat zien, want grote mond heeft ie wel, maar voetballen ho maar
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_100626104
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Als ie het dan ook eens laat zien, want grote mond heeft ie wel, maar voetballen ho maar
De vraag is echter of het aan hem ligt. We hebben allemaal kunnen zien dat hij het op zich wel kan. Maar heel PSV speelt al dramatisch onder Rutten. In de tijd dat hij er zit heeft hij de groep niet aan het voetballen gekregen. In tegendeel, het is alleen maar achteruit gegaan. In de slot van vorig seizoen was het niets. Maar dat was het seizoen ervoor niet anders. En ik zie niet in waarom het nu opeens anders zou moeten zijn. PSV had vorig seizoen al kampioen moeten worden met die spelers. Nu is een verkoop vervangen, plus zijn er nog extra spelers bijgekomen. Maar of er nu verbetering gaat komen? Denk het niet. Engelaar is samen met de jonge (en voor veel te veel aangetrokken) Strootman de enige die tactisch iets kan inbrengen. Daarom denk ik dat hij nog steeds van enorme waarde kan zijn voor PSV. Maar Rutten moet het wel werkend krijgen.
pi_100629069
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:22 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

De vraag is echter of het aan hem ligt. We hebben allemaal kunnen zien dat hij het op zich wel kan. Maar heel PSV speelt al dramatisch onder Rutten. In de tijd dat hij er zit heeft hij de groep niet aan het voetballen gekregen. In tegendeel, het is alleen maar achteruit gegaan. In de slot van vorig seizoen was het niets. Maar dat was het seizoen ervoor niet anders. En ik zie niet in waarom het nu opeens anders zou moeten zijn. PSV had vorig seizoen al kampioen moeten worden met die spelers. Nu is een verkoop vervangen, plus zijn er nog extra spelers bijgekomen. Maar of er nu verbetering gaat komen? Denk het niet. Engelaar is samen met de jonge (en voor veel te veel aangetrokken) Strootman de enige die tactisch iets kan inbrengen. Daarom denk ik dat hij nog steeds van enorme waarde kan zijn voor PSV. Maar Rutten moet het wel werkend krijgen.
En dit is precies waarom we weer geen kampioen gaan worden.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100631692
quote:
Het veroveren van de landstitel zou een mooie opsteker zijn in Eindhoven, maar is geen absolute must. Dat zegt Tiny Sanders, algemeen directeur van PSV, vrijdag in een interview met Sp!ts. De kampioensschaal ging in het seizoen 2007/08 voor het laatst naar de Brabanders: sindsdien volgden eindklasseringen op plaats vier, drie en drie.
/

Deze zomer verkocht PSV de grond onder het Philips Stadion en trainingscomplex De Herdgang aan de gemeente Eindhoven. Daar kreeg het een fiks geldbedrag voor. Opgeteld bij de opbrengsten van Balázs Dzsudzsák, die verkocht werd aan Anzhi Makhachkala had PSV daarmee voldoende geld in voorraad om de selectie flink te versterken. Van FC Utrecht kwamen Khalid Sinouh, Dries Mertens en Kevin Strootman; Georginio Wijnaldum werd overgekocht van Feyenoord.

Ondanks die prima investeringen zegt Sander dat de titel geen absolute eis is voor PSV. “Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst, maar op de kómende jaren. We hebben bewust geen spelers gehaald die nu voor de titel moeten zorgen, maar juist jonge talenten die zich nog kunnen ontwikkelen. We houden ons vooral bezig met de lange termijn Het net niet behalen van de landstitel heeft voor een iets minder positief imago van PSV gezorgd. En ook de professionaliteit binnen de club heeft voor een iets ander beeld gezorgd. Vroeger werden de termen ‘warm’ en ‘gezellig’ in een adem met PSV genoemd, dat gebeurt nu minder vaak.”
Sanders eist geen landstitel van Rutten :|W
pi_100633236
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Sanders eist geen landstitel van Rutten :|W
Ja omdat hij zelf ook wel weet dat met de huidige selectie kampioenschap geen doel kán zijn
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:29:53 #49
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100633251
quote:
Zou hij daar ook Manolev meegenomen hebben? Intressant toerrnooi voor hem..
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:30:10 #50
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100633262
Dubbel
pi_100633439
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:29 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Zou hij daar ook Manolev meegenomen hebben? Intressant toerrnooi voor hem..
:D
pi_100634010
Verbeek: 'Hebben wij PSV zondag niet verslagen?'

Niklas Moisander (25) verwacht niet dat hij deze zomer nog naar PSV vertrekt. De aanvoerder van AZ denkt dat de transfersom van vijf miljoen euro een te groot obstakel is voor de Eindhovenaren. Bovendien benadrukt trainer Gertjan Verbeek dat de Finse international zijn zinnen heeft gezet op een toekomstige transfer naar het buitenland.

'Ik vind PSV een mooie club, maar ik denk dat het moeilijk wordt', vertelt Moisander aan het AD. 'AZ is al veel spelers kwijtgeraakt en ik ben bovendien aanvoerder. AZ wil vijf miljoen geloof ik, dat gaat waarschijnlijk niet lukken.'

Hoewel Verbeek de woorden van zijn aanvoerder onderschrijft, kan de AZ-trainer een vertrek niet voor honderd procent uitsluiten. 'Als er een enorm bedrag op tafel komt, dan kunnen we dat niet weigeren. Maar dit bod hebben we afgeslagen.'

'Niklas is belangrijk voor ons, dat weet hij', vervolgt Verbeek. 'Ik heb hem bovendien aanvoerder gemaakt. Hij heeft aangegeven het liefst naar het buitenland te gaan. Dan kan Niklas het beste nog een jaar bij ons blijven. En bovendien: hebben wij PSV afgelopen zondag niet verslagen?'

Wat een figuur die Verbeek.. 1x winnen en je bent beter dan de ander..
Mocht PSV zich voor Derijck melden, moet hij niet gaan.. ADO won vorig seizoen namelijk van PSV en dus is ADO beter.. :') :')
pi_100634019
quote:
:')

Vind verder eigenlijk wel mooi gebaar, dat Rutten er is en Co van Twente ook :). Niks meer als normaal dat ze dit doen

[ Bericht 12% gewijzigd door Nick-GizMo op 12-08-2011 11:05:26 ]
pi_100634236
http://www.voetbalprimeur(...)ewcastle_United.html
quote:
PSV vraagt bedenktijd aan Newcastle United

Newcastle United heeft zich bij PSV gemeld voor Erik Pieters. De Engelse club wil de linksback graag overnemen, maar de Eindhovenaren hebben bedenktijd gevraagd.

Newcastle heeft de interesse in de 23-jarige linksback kenbaar gemaakt bij PSV, Marcel Brands heeft namens de Eindhovenaren om bedenktijd gevraagd. De technisch directeur heeft nog geen vraagprijs genoemd, meldt De Telegraaf.

Pieters is bij Newcastle United in beeld gekomen door het vertrek van de 25-jarige Spanjaard José Enrique naar Liverpool. De hoofdscout van The Magpies zat tijdens het duel tussen PSV en AZ op de tribune voor de international, Pieters begon echter als bankzitter. Mede door zijn reservebeurt zou Pieters open staan voor een vertrek uit Eindhoven.

De voormalig speler van FC Utrecht heeft bij PSV nog een contract tot de zomer van 2014, trainer Fred Rutten ziet Pieters bovendien niet graag vertrekken.
Zal wel rond komen denk ik dan :/
pi_100634314
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:00 schreef MMUFC het volgende:

Mocht PSV zich voor Derijck melden, moet hij niet gaan.. ADO won vorig seizoen namelijk van PSV en dus is ADO beter.. :') :')
Zo gaat dat altijd met die opportunisten in de voetballerij. Vooral de middenmoters en subtoppers hebben vaak een misplaatste vorm van arrogantie zeg, pfff.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:27:48 #56
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100634648
Het devies is dan ook: " eerst kopen dan verkopen " maar met weinig geld schiet dat niet op.
Hopelijk komen er eerst 2 verdedigende versterkingen en een scorende spits.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_100634680
quote:

Mocht PSV interesse hebben voor Arjan Swinkels van Willem II, denk dat ie dan ook gaat twijfelen. Daar won PSV maar met een mazzelgoal van!? :| Wat een verschrikkelijke sukkel is die Verbeek toch
pi_100634703
quote:

Opzich heeft ie wel een punt want PSV is dit seizoen niet echt een sportieve vooruitgang ten opzichte van AZ. Ze spelen namelijk beide mee om de titel en spelen beide Europees voetbal.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:32:07 #59
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100634745
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:30 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Opzich heeft ie wel een punt want PSV is dit seizoen niet echt een sportieve vooruitgang ten opzichte van AZ. Ze spelen namelijk beide mee om de titel en spelen beide Europees voetbal.
Ik dat denk dat de club PSV in het geheel wel degelijk een vooruitgang is ten opzichte van AZ
pi_100634758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ewcastle_United.html

[..]

Zal wel rond komen denk ik dan :/
Hij heeft toch een gelimiteerde afkoopsom? Kan PSV bedenktijd willen maar als Newcastle dat bedrag op tafel legt is ie weg.
pi_100634791
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:32 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Ik dat denk dat de club PSV in het geheel wel degelijk een vooruitgang is ten opzichte van AZ
Dat wel. Maar qua sportieve prestaties is PSV op dit moment niet bepaald een stap omhoog voor een speler van AZ.
pi_100634809
quote:
Ondanks die prima investeringen zegt Sander dat de titel geen absolute eis is voor PSV. “Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst, maar op de kómende jaren. We hebben bewust geen spelers gehaald die nu voor de titel moeten zorgen, maar juist jonge talenten die zich nog kunnen ontwikkelen. We houden ons vooral bezig met de lange termijn
Schrijnend :')!
pi_100634812
'PSV vraagt Newcastle bedenktijd voor Pieters'

Gepubliceerd op vrijdag 12 augustus 2011 om 08:34

De interesse van Newcastle United in Erik Pieters begint zeer concrete vormen aan te nemen. Volgens De Telegraaf heeft de Engelse club zich telefonisch bij PSV gemeld voor de linksback. Hij moet Enrique opvolgen, die naar Liverpool vertrekt.

Volgens de krant heeft technisch directeur Marcel Brands van PSV nog geen vraagprijs genoemd aan Newcastle, maar bedenktijd gevraagd. Zelf wil de 23-jarige Pieters graag naar de club uit de Engelse Premier League, maar voor PSV zou een vertrek zeer ongelegen komen. De club zit namelijk al krap in de verdedigers.

Afgelopen weekend tegen AZ zat Pieters op de reservebank bij PSV. Trainer Fred Rutten gaf in Alkmaar de onervaren Abel Tamata de voorkeur boven de international
pi_100634930
thijsslegers twitterde op donderdag 11-08-2011 om 17:47:37 #PSV is idd bezig met jonge spits uit Uruguay. Naam is me onbekend. Wat ik wel zeker weet is dat hij niet voor heden is maar voor toekomst reageer retweet
pi_100635042
Zou om Juan Mascia gaan?
pi_100635339
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef DeNummer10 het volgende:
Zou om Juan Mascia gaan?
Even in mijn glazen bol kijken...
pi_100635364
Sanders dekt zich vast in, dat het geen spelers zijn voor de titel :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100635370
Waarom Pieters verkopen als we al verdedigers tekort komen?

10 miljoen vragen!
pi_100635397
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom Pieters verkopen als we al verdedigers tekort komen?

10 miljoen vragen!
Kan niet, gelimiteerde transfersom.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100635456
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:34 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Schrijnend :')!
Neger wat. :') :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100635549
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Even in mijn glazen bol kijken...
En?
pi_100635569
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:58 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

En?
Yes!
pi_100635602
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Van? 5 miljoen?
★★★
pi_100635606
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sanders dekt zich vast in, dat het geen spelers zijn voor de titel :{
Dat je zoiets durft te roepen als bestuurder van PSV zeg... Je haalt me 3 spelers ongeveer 400 wedstrijden op het hoogste niveau binnen voor een kleine 18 miljoen euro. Hoe haal je het dan in je hoofd?! Dan heb je het zéker niet over "talenten voor de lange termijn", dan ben je gewoon titelkandidaat. Transfers als die van Pieters en Nijland waren wel lange termijn werk, maar de één vertrekt al voordat hij zich ontwikkeld heeft tot een steunpilaar (bij gebrek aan beter is hij dat wél) en Nijland heeft nooit een serieuze kans gehad.
pi_100635616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Yes!
Ja is het 'm?
pi_100635881
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja is het 'm?
:Y
pi_100635896
Bel de krant!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:31:58 #78
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100636533
Damn waar is het aanvallende gebleven waar PSV om bekend stond?
Tegenstanders pisten al in hun broek als ze tegen PSV moesten spelen en wilden de schade beperkt houden.

Nu kan iedereen van PSV winnen, zelfs RKC ;(

Ik verlang naar tijden zoals deze:
PieAir
pi_100636891
Waar PSV om bekend stond?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:05:11 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100637545
quote:

[..]

MAar wat ik begreep van Slegers gaat het om een clausule waarboven PSV en Pieter de winst delen, boven de 5 miljoen. Dan zou het wel wat anders liggen natuurlijk.

Maargoed, waar haal je een fatsoenlijke linksback vandaan :') dat is zo ongeveer de lastigst te kopen plek
DeLuna vindt me dik ;(
pi_100637673
in nl wel ja, maar in het buitenland lopen er genoeg
pi_100637817
Jetro Willems van Sparta.
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:16:09 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100637987
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef Doublepain het volgende:
in nl wel ja, maar in het buitenland lopen er genoeg
haalbaar ook?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_100638278
Jammer dat Wuytens geblesseerd is. Vond ik de keren dat hij op linksback speelde erg veelbelovend.
pi_100638580
Iemand interesse in een zeldzaam relique? Kom tussen de verhuisspullen een PSV seizoenkaart tegen uit '91/'92 met Romario op de voorkant :P

Plek was op de jeugdrang á f50,- :o
pi_100638762
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

haalbaar ook?
Aangezien elke nl club dubbel zoveel vraagt, ja ik denk het wel. Maar wie weet ik niet, waarschijnlijk een mexicaan ofzo.
pi_100639102
Op PN wordt nu een Derick Tshimanga genoemd. Zijn ze erg positief over. Ik zie alleen een donkere versie van Manolev.
pi_100639233
Voetbaltechnisch best onbeholpen inderdaad, doet veel op atletisch vermogen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:49:03 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100639289
oke dan hebben we op links en rechts niemand die kan verdedigen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_100639320
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:30 schreef WooZ het volgende:
Iemand interesse in een zeldzaam relique? Kom tussen de verhuisspullen een PSV seizoenkaart tegen uit '91/'92 met Romario op de voorkant :P

Plek was op de jeugdrang á f50,- :o
We hebben bij elkaar op de tribune gestaan :o
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_100639393
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:49 schreef rubbereend het volgende:
oke dan hebben we op links en rechts niemand die kan verdedigen?
Engelaar centraal compenseert dat wel even.
pi_100639465
Zonde dat De Cler net naar Cyprus is. Anders had Brands hem zeker wel effe gepolst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100639768
Zeer gedurfde uitspraken van Rutten weer "We gaan voor winst tegen RKC, hoewel je de tegenstander niet moet onderschatten".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:03:56 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100639830
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:54 schreef Caland het volgende:
Zonde dat De Cler net naar Cyprus is. Anders had Brands hem zeker wel effe gepolst.
_O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zeer gedurfde uitspraken van Rutten weer "We gaan voor winst tegen RKC, hoewel je de tegenstander niet moet onderschatten".
ach dat zegt iedere trainer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_100639837
Waarom moesten ze nou weer tegen Rutten zeggen dat ze het niet erg vinden als PSV niet eerste wordt! Nu krijgen we weer de oude Rutten, angst voetbal en tegen RKC met 5 verdedigers spelen! :(
pi_100639956
Morgen de ultieme test voor Jeroen Zoet _O_
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:08:48 #97
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_100639994
Enrique heeft Newcastle United officieel verruilt voor Liverpool.

Pietes dus naar Newcastle? Of toch niet?
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:10:28 #98
79837 Lemming22
pi_100640048
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:04 schreef Doublepain het volgende:
Waarom moesten ze nou weer tegen Rutten zeggen dat ze het niet erg vinden als PSV niet eerste wordt! Nu krijgen we weer de oude Rutten, angst voetbal en tegen RKC met 5 verdedigers spelen! :(
Lijkt me juist het tegenovergestelde. Geen druk, alle verdedigers erin die we over hebben (2 stuks) en aanvallen met die hap! *O*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:11:20 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100640078
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:07 schreef Einthovuh het volgende:
Morgen de ultieme test voor Jeroen Zoet _O_
nu nog iemand die ballen richting de goal trapt ipv erlangs :P
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:13:06 #100
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_100640136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nu nog iemand die ballen richting de goal trapt ipv erlangs :P
Wijnaldum moet gewoon even al het vuil uit zijn ogen peuteren, zodat hij de goal wel kan vinden.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:19:03 #101
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_100640378
quote:

[..]

Dat is dus niet waar!! Dat heeft zogenaamd kenner Thijs Slegers geroepen, maar is inmiddels al door Brands de wereld uit geholpen in het AD
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_100640443
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Wijnaldum moet gewoon even al het vuil uit zijn ogen peuteren, zodat hij de goal wel kan vinden.
Precies. Ik heb er alle vertrouwen in dat het morgen goed gaat komen. 5-0, zonder Zoet 8-0.
pi_100640514
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:04 schreef Doublepain het volgende:
tegen RKC met 5 verdedigers spelen! :(
5? :?
Heeft PSV nog 5 verdedigers dan?
pi_100640563
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dan maakt Rutten er 5 van, hij zet Hutchinson centraal. :')
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:24:43 #105
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_100640581
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dan maakt Rutten er 5 van, hij zet Hutchinson centraal. :')
Hutch doet morgen niet mee
pi_100640615
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:

[..]

Bouma, Pieters, Tamata, Manolev en Marcelo.

Als je dan Engelaar ook nog centraal achterin zet kan je zelfs met 6 verdedigers spelen. Dan Strootman en Ojo controlerende middenvelder.
pi_100640683
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:25 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Bouma, Pieters, Tamata, Manolev en Marcelo.

Als je dan Engelaar ook nog centraal achterin zet kan je zelfs met 6 verdedigers spelen. Dan Strootman en Ojo controlerende middenvelder.
Niet zo serieus joh.
Het is vrijdag.

En het komt allemaal goed want rutten is er nog! *O*
Oh wacht ;(
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:31:01 #108
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100640843
thijsslegers twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 14:08:56 De aanvaller uit Uruguay waar #psv naar hengelt is 17 jaar, naam en huidige club helaas nog steeds onbekend. Maar we komen er wel achter ;) reageer retweet
pi_100640946
Tijdens het WK of Copa?? -17 had Uruguay ook gewonnen toch? Gewoon daar naar de topscorer kijken :P

http://www.goal.com/en/teams/uruguay/1466/uruguay-under-17

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 14:34:29 ]
pi_100641061
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

Niet zo serieus joh.
Het is vrijdag.

En het komt allemaal goed want rutten is er nog! *O*
Oh wacht ;(
Weet ik.. waarom denk je dat ik er bij zette dat je Strootman en Ojo dan nog controlerend kan laten spelen.. ;)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:36:28 #111
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100641084
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Tijdens het WK of Copa?? -17 had Uruguay ook gewonnen toch? Gewoon daar naar de topscorer kijken :P

http://www.goal.com/en/teams/uruguay/1466/uruguay-under-17
Als het maar niet zo'n vervelend mannetje is als Suarez :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:37:55 #112
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100641146
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Zo erg lopen er niet veel rond..
pi_100641202
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Klopt, zelden zon vervelend mannetje op de velden gezien!
...
pi_100641204
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Geen Copa gekeken zeker :')?
pi_100641224
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, als hij dan ook net zo goed is dan mag hij komen van mij. Die maniertjes die slaan we er wel uit.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:41:27 #116
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100641268
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Geen Copa gekeken zeker :')?
Zoals Suarez? niet gezien. Ik heb niemand zien bijten ofzo.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:47:04 #117
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100641468
thijsslegers twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 14:40:50 Zal #Cabrera checken. Speler van atletico Madrid naar NL klinkt iig zeer onwaarschijnlijk #psv reageer retweet
pi_100641486
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Zoals Suarez? niet gezien. Ik heb niemand zien bijten ofzo.
Ja want die beet is inderdaad karakteristiek aan een persoon. Dat er verder spelers zijn die meerdere wedstrijden slaags raken of zo doet daar niks aan. Nee, meneertje kijkt alleen naar spelers die een keer een waas voor de ogen krijgen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:50:49 #119
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100641614
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:47 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja want die beet is inderdaad karakteristiek aan een persoon. Dat er verder spelers zijn die meerdere wedstrijden slaags raken of zo doet daar niks aan. Nee, meneertje kijkt alleen naar spelers die een keer een waas voor de ogen krijgen.
Je vraagt of ik op Copa dat soort spelers heb gezien, naar wat ik gezien heb vindt ik er geen die tot nu toe zich net zo misdraagt op het veld als Suarez. Dat neemt niet weg dat er er misschien wel hebben rondgelopen die net zo erg zijn. Maar veel zullen het er niet zijn.
pi_100641704
Dan heb je bar weinig gekeken.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:54:36 #121
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100641771
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef DeNummer10 het volgende:
Dan heb je bar weinig gekeken.
Oke.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:13:20 #122
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100642520
Zanka en El Hamdaoui lijken 99% zeker uit beeld en Brands kijkt nu naar andere opties.

vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:14:36 #123
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_100642572
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:13 schreef Einthovuh het volgende:
Zanka en El Hamdaoui lijken 99% zeker uit beeld en Brands kijkt nu naar andere opties.

Ja , het terughalen van Ooijer
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:15:04 #124
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100642593
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:14 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Ja , het terughalen van Ooijer
Obvious troll.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:19:05 #125
347534 vincerusso
pi_100642791
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:15 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Obvious troll.
sorry hoor maar die man kan niet meer serieus nemen sinds hij Wijnaldum heeft binnengehaald en zich versterkt heeft op posities die totaal niet nodig zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:20:26 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100642845
Je kan beter niks halen dan Ooijer :P
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:21:17 #127
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_100642877
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:20 schreef rubbereend het volgende:
Je kan beter niks halen dan Ooijer :P
Drop Wielaert. ^O^
Look behind you! It's your ass!
pi_100642889
quote:
Update 12 augustus 14:48 uur - Rutten moet boodschap Sanders 'op zich in laten werken'
Fred Rutten weet niet hoe hij moet reageren op de boodschap die algemeen directeur Tiny Sanders vrijdag naar buiten stuurde. De sportbestuurder gaf aan dat hij geen titel eist van de hoofdtrainer, maar Rutten is ambitieus en eist dat wél van zichzelf en van zijn spelersgroep. "Ik wil dit eerst even op me laten inwerken", sprak Rutten tegenover het Eindhovens Dagblad.
_O-
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:22:14 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100642917
Godverdomme, wat een stel dropveters bij elkaar zeg in Eindhoven :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100642921
http://www.voetbalprimeur(...)_laten_inwerken.html

quote:
Rutten: "Wil dit eerst op me laten inwerken"

PSV-directeur Tiny Sanders liet vrijdagochtend weten dat de titel dit seizoen geen absolute must is. Voor Fred Rutten komen die uitspraken als een grote verrassing.

De coach wilde dan ook niet inhoudelijk op de uitlatingen ingaan. "Ik wil dit eerst even op me laten inwerken", zei hij tegen het Eindhovens Dagblad. Wel gaf Rutten al aan dat voor hemzelf de titel gewoon het doel is.

Volgens Sanders richt PSV zich met aankopen als Dries Mertens, Kevin Strootman en Georginio Wijnaldum op de lange termijn. "Ons beleid is niet op dit jaar toegespitst, maar op de kómende jaren", zei hij. "We hebben bewust geen spelers gehaald die nu voor de titel moeten zorgen, maar juist jonge talenten die zich nog kunnen ontwikkelen. We houden ons vooral bezig met de lange termijn."
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:22:50 #131
347534 vincerusso
pi_100642941
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Drop Wielaert. ^O^
beter Jorginho , is een betere back gebleken dan Manolevje
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:50:07 #132
79837 Lemming22
pi_100643938
Op het PN wordt Derick Tshimanga van Lokeren besproken als mogelijke vervanger van Pieters (niet dat PSV interesse heeft getoond, maar als mogelijkheid). Aangezien daar vooral YouTube-scouts zitten (niet veel slechter dan wat de scouts van PSV op dit moment doen maargoed), is deze speler wat?
pi_100644120
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Op PN wordt nu een Derick Tshimanga genoemd. Zijn ze erg positief over. Ik zie alleen een donkere versie van Manolev.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:47 schreef DeNummer10 het volgende:
Voetbaltechnisch best onbeholpen inderdaad, doet veel op atletisch vermogen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:09:07 #134
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100644708
Sanders eist dan wel geen titel van Rutten maar de supporters wel.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:11:40 #135
79837 Lemming22
pi_100644793
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

[..]

Ahem, stukje topic gemist :X

Maar daar was ik al bang voor na het zien van het bijbehorende filmpje. Rennen, rennen, rennen. Niet één verdedigende actie in dat filmpje. Wordt leuk met twee van die onbeholpen gasten die te pas en te onpas naar voren stormen. Zonder enig benul van de balans in het team.

Liever een verdediger die wel kan verdedigen en aanvallend wat minder brengt. Met Mertens, Wijnaldum, Toivonen en Lens moet dat toch wel lukken lijkt me.
pi_100644855
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:09 schreef Einthovuh het volgende:
Sanders eist dan wel geen titel van Rutten maar de supporters wel.
Daarom had PSV het anders aan moeten pakken omdat een titel niet realistisch is als je het momenteel juist wil doen.
pi_100645968
Morgen avond heeft PSV een moeilijke wedstrijd tegen RKC Waalwijk. Wat denken jullie. een magere 1-0 voor PSV of gewoon 7-0?
pi_100646065
Moeizame 2-1.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:47:39 #139
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100646074
tegenwoordig is "gewoon" 1-0 al "gewoon"
PieAir
pi_100646104
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:47 schreef jpg97 het volgende:
tegenwoordig is "gewoon" 1-0 al "gewoon"
Moet je maar fan zijn van een echte club (Lees: Ajax) :P
pi_100646162
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:47 schreef DeNummer10 het volgende:
Moeizame 2-1.
Dan is het tijd voor Rutten om op te tyfen. RKC moet je naar huis sturen met 8 tegengoals en geen doelpunten mee.
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:51:04 #142
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100646208
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dan is het tijd voor Rutten om op te tyfen. RKC moet je naar huis sturen met 8 tegengoals en geen doelpunten mee.
Zou mooi zijn. 3 punten en Rutten weg. Twee vliegen in een klap ^O^
pi_100646231
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

NIet alleen Rutten maar Sanders en Toivonen moeten ook optyfen. Snap niet dat ze Toivonen niet weg wouden hebben en dan iemand anders gingen halen. Toivonen is gewoon een onrust stoker...
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:53:19 #144
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100646305
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

NIet alleen Rutten maar Sanders en Toivonen moeten ook optyfen. Snap niet dat ze Toivonen niet weg wouden hebben en dan iemand anders gingen halen. Toivonen is gewoon een onrust stoker...
Waarom Sanders? :') Hij heeft PVS juist gered.
pi_100646336
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Waarom Sanders? :') Hij heeft PVS juist gered.
UItspraken als "We verwachten geen titel" is gewoon zwaar debiel. Hoe slecht het team ook is. Je moet altijd voor het hoogste gaan.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:55:19 #146
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100646366
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

UItspraken als "We verwachten geen titel" is gewoon zwaar debiel. Hoe slecht het team ook is. Je moet altijd voor het hoogste gaan.
Dus dan moet ie maar weg? Sanders is juist een man die we op dit moment nodig hebben. Iemand die verantwoord met het geld om gaat en met een groot netwerk overal inkomsten vandaan haalt. Een betere directeur gaan we niet krijgen.
pi_100646411
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:55 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Dus dan moet ie maar weg? Sanders is juist een man die we op dit moment nodig hebben. Iemand die verantwoord met het geld om gaat en met een groot netwerk overal inkomsten vandaan haalt. Een betere directeur gaan we niet krijgen.
Het grote geld haal je met constant aan de top te staan. Niet op de 4e of 3e plek...Zorg dat je continu hoog staat en de sponsoren komen vanzelf en je haalt CL geld binnen. Heb je geen netwerken voor nodig.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:57:04 #148
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100646438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Het grote geld haal je met constant aan de top te staan. Niet op de 4e of 3e plek...Zorg dat je continu hoog staat en de sponsoren komen vanzelf en je haalt CL geld binnen. Heb je geen netwerken voor nodig.
En een andere directeur gaat daar wel voor zorgen? :')
pi_100646474
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:57 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

En een andere directeur gaat daar wel voor zorgen? :')
Een directeur die Toivonen eruit plukt óf hem flink op z'n plek zet, en het team boost om de titel te halen? Ja. Met Ajax en Twente die punten kunnen gaan morsen zoals vorig jaar maak je gewoon een goede kans.
pi_100646514
Als Twente Ruiz verliest zie ik PSV minstens 2e worden in de eredivisie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:00:49 #151
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100646559
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Een directeur die Toivonen eruit plukt óf hem flink op z'n plek zet, en het team boost om de titel te halen? Ja. Met Ajax en Twente die punten kunnen gaan morsen zoals vorig jaar maak je gewoon een goede kans.
Dat is het taak van de trainer niet Sanders. Met Fred Rutten aan het roer zie ik het ook somber in en zou liever morgen al een nieuwe trainer gepresenteerd zien. Maar ik vind Toivonen een prima speler.

Maar Sanders is de man die juist onze club er bovenop aan het helpen is nadat er jarenlang wanbeleid is gevoerd en geld rond is gestrooid in de hoop CL te halen.
pi_100646726
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:00 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Dat is het taak van de trainer niet Sanders. Met Fred Rutten aan het roer zie ik het ook somber in en zou liever morgen al een nieuwe trainer gepresenteerd zien. Maar ik vind Toivonen een prima speler.

Maar Sanders is de man die juist onze club er bovenop aan het helpen is nadat er jarenlang wanbeleid is gevoerd en geld rond is gestrooid in de hoop CL te halen.
Toivonen is een speler die zich binnen én buiten het veld continu misdraagt. Het kan gewoon niet dat hij het teamgevoel beter maakt. Hij is al hij zich normaal gedraagt een prima speler maar zoals hij nu is, is het gewoon niks.
pi_100646742
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mwoah, als PSV zijnde ben je gewoon verplicht mee te blijven doen om de titel. Ook zonder goede spits en verdediging zullen we echt wel top 5 eindigen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100646897
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Toivonen is een speler die zich binnen én buiten het veld continu misdraagt. Het kan gewoon niet dat hij het teamgevoel beter maakt. Hij is al hij zich normaal gedraagt een prima speler maar zoals hij nu is, is het gewoon niks.
Vertel, slaat hij zijn vrouw/vriendin?

[ Bericht 2% gewijzigd door LudoSanders op 12-08-2011 17:20:10 ]
Ik typ straat.
pi_100648069
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:11 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Vertel, slaat hij zijn vrouw/vriendin?
Schijnt vaker voor te kruipen bij de bakker en z'n afval niet te scheiden.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:07:42 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100648498
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
als je gaat optellen wat Ruiz en Janssen Twente aan punten hebben opgeleverd kan het niet anders dan dat ze gaan inleveren. Die twee hebben zo vaak de beslissende gemaakt.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_100651744
Je moet dat wel in een bepaald perspectief plaatsen gezien de verandering in speelstijl.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:56:18 #158
79837 Lemming22
pi_100651820
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Zet je anti-bril eens af. Hij heeft enkele incidenten gehad vorig seizoen (in 3 of 4 wedstrijden) waar we ook niet trots op zijn. Die overigens erg uitvergroot zijn in de media. Maar om dat nou continu te noemen.. En buiten het veld? :')
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:37:48 #159
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:12:31 #160
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_100660151
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Volgens mij is dat niks meer dan op briljante wijze de druk eraf halen. Ondanks alle financiële problemen deze zomer hoeft er geen titel te komen, want dat is niet meegecalculeerd. Die boodschap wil hij overbrengen.

Bovendien: de transfers zijn tot nu toe nog niet je van het, het rommelt, dat ziet Sanders ook. De buitenwacht verwacht het een of ander vanwege het reddingsplan. De eerste wedstrijd wordt je weggespeeld. Toch is er voor gekozen om (om financiële redenen) met Rutten door te gaan. Als hij nu de titel gaat eisen, dan zijn de rapen gaar met nog 33 wedstrijden te gaan. Kom in februari nog maar eens terug, dan kan er een titel verwacht worden, mits de positie het toelaat.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 01:17:03 #161
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100665124
http://www.voetbalprimeur(...)yaanse_talenten.html

quote:
PSV richt vizier op Uruguayaanse talenten

PSV hoopt zich op korte termijn te versterken met spits Betancurt. De zeventienjarige voetballer komt momenteel uit voor Danubio in zijn vaderland Uruguay en wordt gezien als één van de grootste talenten van dat land.

Betancurt wordt door PSV in eerste instantie gezien als een investering voor de toekomst, al zal hij naar verwachting al wel enkele keren per week met de eerste selectie mee gaan trainen. Het talent wordt in Uruguay veelvuldig vergeleken met Roque Santa Cruz.

PSV heeft reeds een akkoord bereikt met Danubio over een transfer van nog geen miljoen euro, maar wacht nog op een werkvergunning voor de tiener.

Behalve Betancurt aast PSV op nog een talent uit Uruguay. De twintigjarige verdediger Leandro Cabrera is serieus in beeld bij de Eindhovenaren. Momenteel staat de linkspoot, die zowel centraal als links in de defensie uit de voeten kan, onder contract bij Atlético Madrid. Die club bezit echter slechts de helft van de transferrechten van de jongeling.
Al een akkoord met Danubio over Betancurt.
pi_100670745
http://www.voetbalprimeur(...)egeerde_Pieters.html

quote:
'PSV wil zeven miljoen voor begeerde Pieters'

Newcastle United heeft José Enrique vrijdag definitief overgedaan aan Liverpool. De kans op een vertrek van PSV-verdediger Erik Pieters wordt daardoor steeds groter, beseft ook trainer Fred Rutten.

Newcastle-manager Alan Pardew bevestigt de concrete belangstelling voor de Oranje-international. "Ik hoop dat we in het weekend dichter bij elkaar kunnen komen. We willen de komst van een linksback nu doordrukken en de naam van Erik Pieters staat hoog op ons lijstje."

De Engelsen laten binnen 48 uur weten of zij in staat zijn om aan de vastgestelde vraagprijs van bijna zeven miljoen euro te voldoen. En zelfs in dat geval laat Rutten zijn verdediger met grote tegenzin gaan.

"Ik wil er eigenlijk voor gaan liggen", bekent de oefenmeester in De Telegraaf. "Met hem ben ik twee jaar terug een traject ingegaan. Hij heeft zich uitstekend ontwikkeld. Hij is international geworden."

"Ik zou het enorm jammer vinden als hij vertrekt. Ik weet namelijk wat het elftal nu nodig heeft. Maar als het financieel onverantwoord is voor de club om hem hier te houden, dan moet ik daar wel begrip voor hebben", aldus Rutten.
pi_100670752
http://www.voetbalprimeur(...)de_titel_spelen.html

quote:
Sanders: "PSV moet altijd voor de titel spelen"

PSV gaf dit seizoen al achttien miljoen euro uit aan nieuwe spelers en de club beschikt over de tweede begroting van de Eredivisie. Toch zou dat dit seizoen niet een titel hoeven op te leveren. Directeur Tiny Sanders komt nu op die woorden terug.

De buitenwereld reageerde vrijdag zeer verbaasd op de uitlatingen van Sanders, die zei dat het mislopen van de titel dit seizoen geen groot probleem zou zijn. Ook Fred Rutten kon daar met zijn hoofd niet bij: "Ik wil dit eerst even op me laten inwerken", zei de trainer, die verder niet wilde reageren.

Sanders verduidelijkt zaterdag in het Algemeen Dagblad zijn standpunt: "Mijn ambitie is niet anders dan de ambitie van Fred Rutten. PSV moet voor de titel voetballen, altijd."

"Maar niet ten koste van alles. We hebben ook een beleid voor de lange termijn. We hadden drie routiniers kunnen halen, om de titelkansen te vergroten. Daar kiezen we dus niet voor. We zetten niet alles op dit ene jaar", aldus het directielid.
pi_100670803
quote:
"Heel wat goede dingen gezien" bij het terugkijken van de wedstrijd tegen AZ. :? |:(
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:57:14 #165
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_100670805
7milj is weliswaar mooi bedrag, en gezien Rutten's geloof in Tamata de moeite waard, maar ik begin toch wel erg te smachten naar berichten over verdedigers die komen ipv gaan.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_100670991
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 09:57 schreef KELDER het volgende:
7milj is weliswaar mooi bedrag, en gezien Rutten's geloof in Tamata de moeite waard, maar ik begin toch wel erg te smachten naar berichten over verdedigers die komen ipv gaan.
7 miljoen voor een goede speler op een positie waar goede spelers schaars zijn? De eerste keuze op die positie bij 1 van de beste nationale elftallen ter wereld en ook nog redelijk jong??

Ik vind het een absurd laag bedrag. Natuurlijk is Pieters niet van wereldklasse, maar op zijn positie zijn er ook niet heel veel beschikbaar op dit moment (zeker niet beter). Gelet op de absurde prijzen die tegenwoordig betaald worden vind ik een vraagprijs van 12 miljoen (en verkopen voor 10) helemaal niet zo gek.
pi_100671916
AKKOORD OVER DE TRANSFER VAN DERIJCK :'( :'( :'( :'(

WAT EEN SCHANDEAANKOOP _O- :W
pi_100671928
yes ik zei het toch, derijck. Thijs maar ontkennen :D
pi_100671941
Is die Derijck goed?
pi_100671949
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:19 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Is die Derijck goed?
Ik vind van niet. Subtop is zijn niveau
pi_100672046
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Subtop is zijn niveau
Ik weet alleen dat Feyenoord hem niet goed genoeg vond, heb hem nooit echt zien spelen.
pi_100672088
ADO en PSV akkoord over Timothy Derijck

zaterdag 13 augustus 2011
ADO Den Haag en PSV zijn akkoord over de overstap van Timothy Derijck naar de Eindhovenaren. Dit weekend worden de onderhandelingen met de centrale verdediger voortgezet. In samenspraak met ADO is besloten Derijck niet op te stellen voor de wedstrijd tegen FC Groningen.

De 24-jarige Derijck werd enkele dagen geleden door zaakwaarnemer Karel Jansen van Sport-Promotion op de hoogte gesteld van de belangstelling van PSV. ,,Toen Karel de naam PSV noemde, voelde ik meteen de kriebels in mijn buik'', aldus de voormalige Belgische jeugdinternational. ,,Dit was waar ik eerlijk gezegd lange tijd op hoopte. PSV is voor mij echt een stap voorwaarts."

Derijck werd in 2005 door Feyenoord overgenomen van Anderlecht, waar hij vanaf 1999 in de jeugd speelde. Halverwege dat seizoen werd hij verhuurd aan NAC om na de zomer weer terug te keren bij Feyenoord. Hij speelde er in het seizoen 2006-2007 18 duels, maar werd daarop weer verhuurd, dit keer aan het Belgische Dender.

In 2008 haalde Feyenoord hem weer terug, maar Derijck vond zichzelf zich vaak terug in het tweede elftal in Rotterdam. Halverwege het seizoen 2008-2009 nam ADO hem over van Feyenoord. Hij verscheen meteen in de Haagse basis en is er nadien nooit meer uit verdwenen. Met als hoogtepunt het afgelopen seizoen, waarin Derijck c.s. Europees voetbal haalden en ADO zich kroonde tot de revelatie van de eredivisie.
pi_100672126
Mooie bord op schoot scouting van PSV dit jaar.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:31:12 #174
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_100672145
Ik mag hopen dat de aankopen zich vaak genoeg tegen PSV keren. Dit is een paniekaanval...
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:34:25 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100672216
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Score. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:40:46 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100672368
Het grote verschil met het oude wanbeleid tov het nieuwe is dat het titels opleverde
pi_100672402
psv gaat kampioen worden hoor, nog 2 goeie aankopen. :)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:43:52 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100672437
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:42 schreef Doublepain het volgende:
Zal zeker weer gebeuren maar dit seizoen?
pi_100672456
Zullen wel weer 6 miljoen betaald hebben.
pi_100672462
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zal zeker weer gebeuren maar dit seizoen?
minimaal 2de
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:45:26 #181
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_100672474
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zullen wel weer 6 miljoen betaald hebben.
Gelimiteerde som van 750.000 dacht ik.

Wel een "goede" aankoop als back-up sowieso. Was broodnodig, maar hopelijk niet voor de basis. Of hij moet zo gaan verrassen :)
pi_100672496
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Wel een "goede" aankoop als back-up sowieso. Was broodnodig, maar hopelijk niet voor de basis. Of hij moet zo gaan verrassen :)
Ach, Fred krijgt iedereen aan het voetballen ^O^

:'(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100672502
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Kan gelukkig europees niet ingezet worden
pi_100672520
Man, Derijck zeg :')
Wat een slechte verdedigersspoeling deze tijd :P
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:49:17 #185
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_100672556
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, Derijck zeg :')
Wat een slechte verdedigersspoeling deze tijd :P
Mja, het is inderdaad geen super aankoop. Dat lijkt me duidelijk :')

Maar je kan beter Derijck als back-up hebben dan Addo of een jeugdspeler denk ik. Dus wat dat betreft kan je alleen maar geluk hebben als hij zich toch tot basiskracht weet op te werken (Wat ik niet verwacht overigens).

En zeker voor dit geld. Je kan ook voor zo'n bedrag de 35 jarige keeper van VVV kopen bijv.
pi_100672641
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:49 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Mja, het is inderdaad geen super aankoop. Dat lijkt me duidelijk :')

Maar je kan beter Derijck als back-up hebben dan Addo of een jeugdspeler denk ik. Dus wat dat betreft kan je alleen maar geluk hebben als hij zich toch tot basiskracht weet op te werken (Wat ik niet verwacht overigens).

En zeker voor dit geld. Je kan ook voor zo'n bedrag de 35 jarige keeper van VVV kopen bijv.
Cillessen is toch al binnen?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:53:59 #187
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_100672659
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Cillessen is toch al binnen?
Dunno. Maar als voorbeeld dat het niet zo heel veel geld is voor een nederlandstalige CV van een ploeg die europees voetbal heeft gehaald.

Edit: Heeft Twente bijv. niet ooit Wisgerhof weggehaald bij NEC? Die draait ook aardig mee.

Laten we het maar even afwachten, ik ben ook sceptisch maar wie weet wordt het nog wat :P
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:59:00 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100672748
Derijck is echt wel voor de basis gehaald, al is het sowieso niet zo moeilijk om in de basis te raken als je die verdediging van jullie ziet.

Het is echt niet zo'n slechte aankoop als menigeen hier doet vermoeden, vind het alleen wel weer tekenend voor het 'netwerk' van Brands. Bord op schoot scouting.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100672788
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:42 schreef Doublepain het volgende:
Ah gelukkig.

zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:01:23 #190
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_100672802
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:59 schreef Caland het volgende:
Derijck is echt wel voor de basis gehaald, al is het sowieso niet zo moeilijk om in de basis te raken als je die verdediging van jullie ziet.

Het is echt niet zo'n slechte aankoop als menigeen hier doet vermoeden, vind het alleen wel weer tekenend voor het 'netwerk' van Brands. Bord op schoot scouting.
Maar je kan dan wel beter een Derijck als een Marcelo halen dan misschien :') Derijck is al een beetje gewend in Nederland, en bij die buitenlanders duurt dat soms nog wel even :P

Ik had ook liever Terry zien komen ja, maar goed :')
pi_100672830
Dat Wisgerhof zo goed bij Twente draait komt door Twente zelf. Goed te vergelijken met Wielaert. Bij Twente top, bij Ajax flop. Derijck komt in een situatie terecht waarvan verwacht wordt dat hij gelijk de nieuwe defensieleider wordt. Dit gaat em niet worden.
pi_100672901
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat Wisgerhof zo goed bij Twente draait komt door Twente zelf. Goed te vergelijken met Wielaert. Bij Twente top, bij Ajax flop. Derijck komt in een situatie terecht waarvan verwacht wordt dat hij gelijk de nieuwe defensieleider wordt. Dit gaat em niet worden.
lol wie verwacht dat dan?
pi_100672932
JAAA!!!!! DERIJCK!!!! Nu worden we zeker kampioen!!!!

*O* *O* *O* *O* *O*

We zingen Forzaforzaforza PSVeeeeeeeee, Einthovuh, Einthovuh!

Nondeju, waar is de tijd gebleven dat er in de eredivisie gewoon geen spelers meer te vinden waren die PSV konden versterken.
pi_100672951
quote:
Hoho, ik ga ervan uit dat Derijck mag knokken voor een basisplek, maar in principe gehaald is voor de breedte. Ben benieuwd wat er nog gaat komen, want dat er nog wat staat te gebeuren is wel duidelijk.
Ik typ straat.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:24:53 #195
79837 Lemming22
pi_100672955
quote:
Wordt dat van hem verwacht? Ik vraag het me af. Ik verwacht het in ieder geval niet van hem...
pi_100673027
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 12:24 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Hoho, ik ga ervan uit dat Derijck mag knokken voor een basisplek, maar in principe gehaald is voor de breedte. Ben benieuwd wat er nog gaat komen, want dat er nog wat staat te gebeuren is wel duidelijk.
Op zich denk ik dat ook, maar is het onder de huidige omstandigheden niet belachelijk om een speler voor de breedte te kopen als je gewoon constateert dat de basis niet voldoende is? Dan koop je dus bewust nog meer middelmaat.....
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:30:47 #197
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100673065
Derijck gaat bij jullie gewoon in de basis staan daar ben ik van overtuigd, goede verdediger. ^O^
pi_100673244
Derijck deed het goed bij Ado, en zou voor de subtop een versterking zijn. Dus als PSV 4e zal eindigen dit jaar, speelt Derijck netjes op zijn niveau.

Verder zou het schandalig zijn als Tamata PSV's beoogde linksback zal worden. Die gast is de hele jeugd bij PSV zó slecht geweest... En omdat die verstrooide Rutten het toevallig in 'm ziet zitten moet het opeens een talent zijn? De man die werd uitgelachen door tegenstanders, moet de linksback worden van Neerlands' nummer 2 aller tijden.

En wat doet Brands eigenlijk bij PSV voor 1 miljoen per jaar o.i.d.? Dat had een willekeurig forum-lid die genoeg Studio Sport kijkt ook wel voor elkaar gekregen toch? Wat een wanbeleid :').
pi_100673253
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Op zich denk ik dat ook, maar is het onder de huidige omstandigheden niet belachelijk om een speler voor de breedte te kopen als je gewoon constateert dat de basis niet voldoende is? Dan koop je dus bewust nog meer middelmaat.....
Dat is pas belachelijk wanneer er verder niemand meer zou komen. Derijck komt als de vervanger van Maza.
Ik typ straat.
pi_100673259
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 12:30 schreef Lastpost het volgende:
Derijck gaat bij jullie gewoon in de basis staan daar ben ik van overtuigd, goede verdediger. ^O^
Niet zo moeilijk met die idioten die er nu spelen. Zou ook wat zijn om in deze situatie even een speler voor de bank te kopen die je het eerste jaar meer dan een miljoen zal kosten.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:51:53 #201
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_100673291
Derijck; die zag ik niet aankomen........
pi_100673388
Wat een gezeik hier, voor ¤750.000 haal je echt geen betere Nederlandse verdediger en kan je hier echt geen buil aan vallen. Ik ben al lang blij dat we nu een speler hebben die er waarschijnlijk wel voor wil vechten, in tegenstelling tot die zoutzakken die er afgelopen zondag stonden.
pi_100673492
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 12:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een gezeik hier, voor ¤750.000 haal je echt geen betere Nederlandse verdediger en kan je hier echt geen buil aan vallen. Ik ben al lang blij dat we nu een speler hebben die er waarschijnlijk wel voor wil vechten, in tegenstelling tot die zoutzakken die er afgelopen zondag stonden.
Het is wel een belg hč.... Maar verder ben ik het wel met een beetje met je eens.
pi_100673518
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:00 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is wel een belg hč.... Maar verder ben ik het wel met een beetje met je eens.
Ik bedoelde een verdediger uit de Eredivisie uiteraard ;)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:01:55 #205
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100673523
Derijck is nog niet bij PSV. Derijck heeft behoorlijke salariseisen en daar moet PSV wel aan willen voldoen. Onder andere Vitesse is daardoor ook afgehaakt.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:02:41 #206
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_100673548
Derijck. Godverdomme wat moeten we daar nou weer mee.
Waar de fuck is het scoutingsapparaat? Wijnaldum, Strootman, Mertens en Derijck, en dan ook nog voor allemaal veels te veel betalen. Dit had iedere achterlijke mbo'er kunnen regelen.
pi_100673549
Bij Utrecht zou hij 5/6 ton hebben gevraagd. Dat kan PSV toch wel ophoesten voor de beoogde nieuwe man centraal achterin?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:07:32 #208
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100673692
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
Derijck. Godverdomme wat moeten we daar nou weer mee.
Waar de fuck is het scoutingsapparaat? Wijnaldum, Strootman, Mertens en Derijck, en dan ook nog voor allemaal veels te veel betalen. Dit had iedere achterlijke mbo'er kunnen regelen.
Derijck is verdomme een werker jongen! Die gozer is echt goed.

Maar je hebt wel gelijk dat het allemaal behoorlijk open deuren zijn, zeker dat Derijck weg gaat was natuurlijk van kilometers veraf aan te zien komen.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:09:17 #209
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100673731
Qua scouting is er in ieder geval werk aan de winkel want zoals hier al eerder gesteld werd, dergelijke aankopen kan iedereen doen en de bedragen waarvoor ze gekomen zijn vind ik ook niet geweldig uitonderhandeld.
Als topclub zijnde behoor je in eigen land geen jongens met een stempel 'Talent' aan te kopen voor miljoenen, die moet je al ruim daarvoor op de korrel hebben.

Natuurlijk, ik denk dat al deze aankopen PSV in de toekomst geld gaan opleveren, maar als je sportief steeds naast de CL grijpt heb je dat geld puur nodig om een zoveelste gat in de begroting te gaan dichten straks dus puur daarnaar kijkend vind ik het geen verstandige transfers omdat de prioriteit elders ligt.
pi_100673784
Ligt het wel aan de scouting? Wie weet worden scoutingsrapporten genegeerd. Het is een trend om als coach of beleidsmaker je eigen aankopen er doorheen te drukken. Scouts worden al jarenlang als een mongool behandeld. Je moest eens weten hoeveel spelers er door clubs worden opgemerkt, maar niet worden gekocht ten faveure van "the usual suspects" als aankopen.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:12:25 #211
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100673809
Hoe zit het eigenlijk met de eigen jeugd van PSV? Hebben jullie die überhaupt wel?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:13:20 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100673840
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:12 schreef n00b13 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de eigen jeugd van PSV? Hebben jullie die überhaupt wel?
Marcellis vorige week niet zien voetballen zeker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:14:05 #213
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100673863
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Marcellis vorige week niet zien voetballen zeker.
Ik wist eigenlijk niet dat die uit eigen jeugd kwam.
pi_100673956
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:14 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ik wist eigenlijk niet dat die uit eigen jeugd kwam.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:18:36 #215
79837 Lemming22
pi_100673971
quote:
Tamata, Labyad, Bakkal zitten nu bij de selectie. Afellay net verkocht. Depay, Ritzmayer en Locadia zijn de grootste talenten die met de A-selectie meetrainen en eraan zitten te komen.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:20:04 #216
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_100674004
quote:
Vorige week speelden Tamata en Ojo mee.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:20:27 #217
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100674018
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:18 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

:@

Ben dan ook geen PSV'er. :P
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:21:26 #218
79837 Lemming22
pi_100674043
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:20 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ohja en Zeefuik en Ojo zitten ook bij de selectie inderdaad.
pi_100674059
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:20 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Drama dus. Net als Zeefuik. Depay is wel oké, Ritzmaier een groot talent. Wuytens ook wel oké, maar die zal wel nooit een kans krijgen.
pi_100674077
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:20 schreef n00b13 het volgende:

[..]

:@

Ben dan ook geen PSV'er. :P
Ook geen fervent voetbalvolger dan?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:22:51 #221
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100674083
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:22 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Drama dus. Net als Zeefuik. Depay is wel oké, Ritzmaier een groot talent. Wuytens ook wel oké, maar die zal wel nooit een kans krijgen.
Zeefuik heeft het vorig jaar heel goed gedaan bij Dordrecht toch?
pi_100674089
quote:
Op verdedigend gebied weinig. Tamata en Najah, beiden geen hoogvliegers. Op het middenveld lopen Ojo en Ritzmaier rond waarvan ik van laatstgenoemde best wat verwacht en als Ojo zijn shit bij elkaar weet te houden ook. Labyad loopt nog rond. Depay en Locadia zijn voorin de talenten voor de toekomst.
Ik typ straat.
pi_100674095
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:22 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Zeefuik heeft het vorig jaar heel goed gedaan bij Dordrecht toch?
Dat valt wel mee, en het is me nogal een verschil zeg.... Dordt of PSV.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:24:00 #224
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100674101
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:22 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ook geen fervent voetbalvolger dan?
Vooral eigen club eigenlijk (ADO :P). En ik kijk andere wedstrijden natuurlijk wel, maar ik ga niet de hele dag het laatste PSV nieuws opduikelen uit de krochten van het internet, nee.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:24:46 #225
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100674117
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:23 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, en het is me nogal een verschil zeg.... Dordt of PSV.
Je moet wel ergens beginnen natuurlijk. En als je bij Dordrecht kan voetballen heb je in ieder geval talent.
pi_100674140
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:24 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Vooral eigen club eigenlijk (ADO :P). En ik kijk andere wedstrijden natuurlijk wel, maar ik ga niet de hele dag het laatste PSV nieuws opduikelen uit de krochten van het internet, nee.
Als een speler bij PSV speelt weet je toch wel waar deze vandaan komt?
pi_100674146
quote:

[..]

Je moet wel ergens beginnen natuurlijk. En als je bij Dordrecht kan voetballen heb je in ieder geval talent.
Dit meen je niet he :')?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:26:11 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100674160
quote:

[..]

Mwah, dat Marcellis eigen jeugd was hoef je niet uit de krochten van het internet te halen hoor :D Algemene voetbalkennis ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100674196
Overigens heeft Marcellis ook nog bij VVV gespeeld natuurlijk.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:29:05 #230
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100674241
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:25 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dit meen je niet he :')?
Jawel dus. Je kan lullen wat je wil over het niveau van de eerste divisie, maar het is niet zo dat elke boerenlul daar kan voetballen. Daar heb je minstens een beetje talent voor nodig.
pi_100674270
Overigens heeft Pieters geen clausule, tenminste, die gaat pas volgend seizoen in. PSV kan dus vragen wat het wil.
Ik typ straat.
pi_100674273
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:29 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Jawel dus. Je kan lullen wat je wil over het niveau van de eerste divisie, maar het is niet zo dat elke boerenlul daar kan voetballen. Daar heb je minstens een beetje talent voor nodig.
Godverdomme :')!
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:32:33 #233
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100674347
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:30 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Godverdomme :')!
:W
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:32:41 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100674354
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef DeNummer10 het volgende:
Overigens heeft Marcellis ook nog bij VVV gespeeld natuurlijk.
Dat wist ik dan weer niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100674373
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:32 schreef n00b13 het volgende:

[..]

:W
Je hoeft niet te zwaaien hoor, je zet jezelf vooral voor lul met je posts.
pi_100674387
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:29 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Open deur en trappen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100674426
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Open deur en trappen.
Slechter nog dan een open deur, want er zit nogal een verschil tussen PSV of de JL.
pi_100674433
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat wist ik dan weer niet.
2 seizoenen maar of zo.
pi_100674490
Zie nu pas nieuws over Derijck :')
pi_100674530
Hoeveel gaan we winnen vanavond? :9
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100674583
VIJF TEGEN NUL _O_
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:42:01 #242
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100674591
Wijnaldum gaat voor de hattrick. :+
pi_100674619
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:42 schreef Lastpost het volgende:
Wijnaldum gaat voor de hattrick. :+
Mertens ook :Y

En ik geloof dat Toivonen het ook wou :9
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:43:21 #244
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_100674625
thijsslegers twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 13:40:51 Onderhandelingen tussen #PSV en #nufc #newcastle zijn in volle gang. #Pieters is aan z'n laatste dagen als #psv-er bezig. Zie VI.nl in 5 min reageer retweet
pi_100674662
ik hoop echt dat zoet zich laat zien maar stiekem wel een paar perongeluk doorlaat :p
pi_100674683
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Mertens ook :Y

En ik geloof dat Toivonen het ook wou :9
zou goed zijn voor zijn transfer
pi_100674746
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef Doublepain het volgende:
ik hoop echt dat zoet zich laat zien maar stiekem wel een paar perongeluk doorlaat :p
Misschien als Rutten hem een valse belofte doet (folgend sssfeizoen ben jij onzfe kiepert).
Maar anders denk ik dat zo'n jongen juist alles wilt laten zien wat hij in huis heeft.
pi_100674770
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:47 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Misschien als Rutten hem een valse belofte doet (folgend sssfeizoen ben jij onzfe kiepert).
Maar anders denk ik dat zo'n jongen juist alles wilt laten zien wat hij in huis heeft.
Ach, tegen onze aanval is geen keeper opgewassen :9
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100674779
Newcaste zou tussen de 5,5 a 7 miljoen pond willen betalen voor Pieters.
Dunno hoeveel euro dat is :P

Timothy Derijck zou een goede aankoop zijn ! Veel beter dan Bouma nu en pas 24 jaar.
Een echte werker achterin :)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:49:05 #250
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_100674785
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Precies, als ze zo scherp zijn als tegen AZ, dan hoeft hij niet veel te doen :P
pi_100674793
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:

Timothy Derijck zou een goede aankoop zijn ! Veel beter dan Bouma nu en pas 24 jaar.
Pond x1.4 = Euro toch?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100674803
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:49 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Precies, als ze zo scherp zijn als tegen AZ, dan hoeft hij niet veel te doen :P
_O-

Ik moest lachen :@
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100674805
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:

7 miljoen is 8 miljoen euro...
pi_100674812
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Pond x1.4 = Euro toch?
1,14
pi_100674831
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:49 schreef Adames het volgende:

[..]

1,14
Dan was ik in de UK toen de Pond meer waard was :P
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:50:34 #256
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_100674835
quote:

Ruim geschat tussen de 6 en de 8 miljoen euro.
pi_100674914
quote:

Newcastle en PSV openen gesprekken over Pieters

13/08/2011 13:49

Newcastle United en PSV hebben zaterdag de onderhandelingen geopend over een transfer van Erik Pieters naar de Premier League-club. Voor de linkerverdediger van de Eindhovense club ligt bij The Magpies een contract voor vier seizoenen klaar.

PSV vraagt een bedrag tussen de zeven en acht miljoen euro voor Pieters, die begin dit jaar nog zijn contract bij PSV verlengde tot medio 2014. Naar verwachting zullen beide clubs nog dit weekeinde een akkoord bereikt over de overstap van de tienvoudig Oranje-international.

Pieters was bezig aan zijn vierde seizoen in Eindhovense dienst. Hij maakte in de zomer van 2008 de overstap van FC Utrecht naar de Brabantse club en kwam in totaal tot 75 competitieduels voor PSV, waarin hij niet scoorde.

Pieters is na de Mexicaan Francisco Rodíguez (VfB Stuttgart) de tweede verdediger die PSV in dit prille seizoen de rug toekeert. De Brabandes, die kampen met personele problemen in de achterhoede, bereikten eerder vandaag al een akkoord met ADO Den Haag over het aantrekken van de Belgische verdediger Timothy Derijck. (Thijs Slegers)
pi_100674916
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Jullie aanval die VOLLEDIG uit balans is?
pi_100675120
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:53 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Hij bedoelt natuurlijk: Onze keeper is tegen geen aanval opgewassen.
pi_100675132
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:59 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Hij bedoelt natuurlijk: Onze keeper is tegen geen aanval opgewassen.
:D
pi_100675133
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:53 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja, die :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100675288
Snap ik nu goed dat PSV nog een verdediger gaat verkopen? Wat de f... is going on? Jullie mogen Ramsteijn wel kopen voor 5 miljoen. :7 ^O^
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:10:05 #263
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_100675422
Het is een hard knock life in Eindhoven Smoke City
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:17:24 #264
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_100675619
Ik snap er echt de ballen van. Pieters is toch een uitstekende back voor in de eredivisie. Waarom zou je die in hemelsnaam willen verkopen? Vond het sowieso al een onlogische beslissing van Rutten om Tamata op zijn plek te laten spelen en Manolev basis te laten starten :')
pi_100675625
Hij heeft toch al Europees gespeeld?
pi_100675670
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:17 schreef J2T het volgende:
Ik snap er echt de ballen van. Pieters is toch een uitstekende back voor in de eredivisie. Waarom zou je die in hemelsnaam willen verkopen? Vond het sowieso al een onlogische beslissing van Rutten om Tamata op zijn plek te laten spelen en Manolev basis te laten starten :')
Stop eens met trollen man.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:20:14 #268
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_100675689
quote:
Hij heeft een rommelige voorbereiding gehad en was niet helemaal fit. Daarom zat hij tegen AZ op de bank.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:20:34 #269
344378 J2T
pi_100675700
Ik had Pieters een jaartje langer gehouden. Laat die jongen nog een jaartje eredivisie plus EL spelen, van de zomer gaat die als het goed is als basiskracht mee met Oranje naar Polen en Oekranie. Denk dat je hem dan wel voor meer kan verkopen. Plus het geeft je wat meer de tijd om te kijken naar waardige vervangers.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:21:08 #270
344378 J2T
pi_100675717
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:19 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Stop eens met trollen man.
Derijck halen als basiskracht noem ik trollen.
pi_100675737
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:21 schreef J2T het volgende:

[..]

Doe je het alweer.
pi_100676025
Genote + berichten verwijderd.
Stelletje kleuters.
Noot noot.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:01:29 #273
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100676927
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:21 schreef J2T het volgende:

[..]

ik kan hier, als psv'er, wel om gniffelen.

We weten met zijn allen dat we verdedigend personele problemen hebben en wat doen ze? Onze beste verdediger voor een habbekrats verkopen en een afdankertje van Feyenoord ophalen. Ik snap dus echt niet waar ze mee bezig zijn.
PieAir
pi_100677340
- hou eens op -

[ Bericht 80% gewijzigd door Happel op 13-08-2011 15:30:16 ]
pi_100677408
Ik vind die Pieters toch zo'n dooie lamme voetballer met z'n 'geen idee wat ik sta te doen' uitdrukking...
Als ze er zoveel geld voor kunnen krijgen..
pi_100677538
quote:
Ik vraag me eerder af waarom Newcastle in godsnaam 8 miljoen voor deze aardige Eredivisie-voetballer wil betalen...
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:46:25 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100678298
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik vraag me eerder af waarom Newcastle in godsnaam 8 miljoen voor deze aardige Eredivisie-voetballer wil betalen...
Omdat dat voor zo'n club weinig is en ze zien hem toch ook als international van de nummer 1 op de FIFA Ranking
pi_100678741
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dan ken jij Engeland niet, normale speler daar is minimaal zoveel waard.
pi_100679323
Inderdaad. Zie nu bijvoorbeeld Liverpool op tv, wat die dan weer betalen voor middelmatige spelers.... Ziek.
pi_100679914
quote:
'Maza' Rodríguez maakt indruk in defensie VfB Stuttgart

13/08/2011 14:30

De opluchting bij VfB Stuttgart is groot, nu blijkt dat een enorme absentielijst vooralsnog geen invloed heeft op de resultaten. De formatie van trainer Bruno Labbadia deelt na de 3-0 zege op Schalke 04 van afgelopen zaterdag de koppositie in de Bundesliga met VfL Wolfsburg.

Die prestatie na één speelronde wordt gekoesterd, doordat onder anderen de centrumverdedigers Matthieu Delpierre, Georg Niedermeier en Ermin Bicakcic door blessures zijn uitgeschakeld.

Daarom wordt Francisco Maza Rodríguez dezer dagen overladen met complimenten. De Mexicaan kwam onlangs over van PSV. Aanvankelijk gold hij louter als stand-in voor aanvoerder Delpierre, maar de Stuttgart-leiding is enthousiast over zijn prestaties in het hart van de defensie.

Met William Kvist, overgekomen van FC Kopenhagen, was Rodríguez tegen Schalke de enige nieuwkomer in de basis. Met een kopbal leverde hij de assist voor de 1-0 van Cacau.

Khalid Boulahrouz speelde het volledige duel als rechtsback. Hij heeft de concurrentiestrijd met Stefano Celozzi voorlopig in zijn voordeel beslist. Niettemin overweegt Stuttgart, na het vertrek van allrounder Christian Träsch naar VfL Wolfsburg, de momenteel clubloze Andreas Hinkel terug te halen.

Vfb Stuttgart speelt zaterdag om 18.30 uur zijn tweede Bundesliga-wedstrijd, uit bij Borussia Mönchengladbach.
pi_100680319
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:37 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Lamlul, daar ineens wel goed spelen....
pi_100682198
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Brutal. Fucking. Metal.
pi_100682286
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat Rutten spelers juist slechter maakt.
pi_100682301
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 17:58 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat Rutten spelers juist slechter maakt.
Welnee, het is een proces.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100682354
een fase
pi_100682369
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:00 schreef Doublepain het volgende:
een fase
Ja, een fase in een proces.

;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100682722
Dit ziet er zo vreemd uit, past totaal niet bij hem. :') _O-

zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:14:12 #288
79837 Lemming22
pi_100682760
Vanavond wellicht Verkoelen op de bank. Laat bij een redelijke voorsprong maar invallen! Daar zijn dit wel de wedstrijden voor.
pi_100682774
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja, een fase in een proces.

;(
Blijkbaar nóg hoger in de concentratie bij Stuttgart. ;(
pi_100683045
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:14 schreef Lemming22 het volgende:
Vanavond wellicht Verkoelen op de bank. Laat bij een redelijke voorsprong maar invallen! Daar zijn dit wel de wedstrijden voor.
Welnee, Bakkal, Engelaar en Labyad moeten invallen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100683067
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Welnee, Bakkal, Engelaar en Labyad moeten invallen.
Engelaar is ''ziek'' toch?
pi_100683079
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Engelaar is ''ziek'' toch?
Hopelijk heb je gelijk ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100683247
quote:
thijsslegers thijsslegers
Zover ik weet is #engelaar ziek en heeft zijn afwezigheid niet met een transfer te maken #psvrkc
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:46:48 #294
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_100683754
OPSTELLING: Isaksson, Manolev, Bouma, Marcelo, Pieters, Strootman, Toivonen, Wijnaldum, Lens, Mertens en Ojo

WISSELSPELERS: Cássio Ramos, Rabiu, Tamata, Zeefuik, Labyad, Bakkal en Verkoelen.

Afwezig wegens ziekte: Engelaar
pi_100684142
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:14 schreef Lemming22 het volgende:
Idd, had dan Depay ook maar meegenomen
pi_100684181
Ik hoop Ibrahim
pi_100684220
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Idd, had dan Depay ook maar meegenomen
Dan heb heb je dus een bank vol aanvallers, verkoelen en Tamata enige verdedigers.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:59:03 #298
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100684232
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop Ibrahim
Heb hem laatst nog tegen jong Bochum zien spelen, daar deed hij het vrij goed.
pi_100684321
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dan heb heb je dus een bank vol aanvallers, verkoelen en Tamata enige verdedigers.
True, maar dan had ie Bakkal thuis kunnen laten :p
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:02:05 #300
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100684341
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

True, maar dan had ie Bakkal thuis kunnen laten :p
Dan had ik wel liever Locadia gezien.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:23:15 #301
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_100685005
Brands verwacht dat Derijck dit weekend wel rond komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')