Dat is het taak van de trainer niet Sanders. Met Fred Rutten aan het roer zie ik het ook somber in en zou liever morgen al een nieuwe trainer gepresenteerd zien. Maar ik vind Toivonen een prima speler.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een directeur die Toivonen eruit plukt óf hem flink op z'n plek zet, en het team boost om de titel te halen? Ja. Met Ajax en Twente die punten kunnen gaan morsen zoals vorig jaar maak je gewoon een goede kans.
Toivonen is een speler die zich binnen én buiten het veld continu misdraagt. Het kan gewoon niet dat hij het teamgevoel beter maakt. Hij is al hij zich normaal gedraagt een prima speler maar zoals hij nu is, is het gewoon niks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:00 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dat is het taak van de trainer niet Sanders. Met Fred Rutten aan het roer zie ik het ook somber in en zou liever morgen al een nieuwe trainer gepresenteerd zien. Maar ik vind Toivonen een prima speler.
Maar Sanders is de man die juist onze club er bovenop aan het helpen is nadat er jarenlang wanbeleid is gevoerd en geld rond is gestrooid in de hoop CL te halen.
Mwoah, als PSV zijnde ben je gewoon verplicht mee te blijven doen om de titel. Ook zonder goede spits en verdediging zullen we echt wel top 5 eindigen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Twente Ruiz verliest zie ik PSV minstens 2e worden in de eredivisie
Vertel, slaat hij zijn vrouw/vriendin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Toivonen is een speler die zich binnen én buiten het veld continu misdraagt. Het kan gewoon niet dat hij het teamgevoel beter maakt. Hij is al hij zich normaal gedraagt een prima speler maar zoals hij nu is, is het gewoon niks.
Schijnt vaker voor te kruipen bij de bakker en z'n afval niet te scheiden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel, slaat hij zijn vrouw/vriendin?
als je gaat optellen wat Ruiz en Janssen Twente aan punten hebben opgeleverd kan het niet anders dan dat ze gaan inleveren. Die twee hebben zo vaak de beslissende gemaakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Twente Ruiz verliest zie ik PSV minstens 2e worden in de eredivisie
Zet je anti-bril eens af. Hij heeft enkele incidenten gehad vorig seizoen (in 3 of 4 wedstrijden) waar we ook niet trots op zijn. Die overigens erg uitvergroot zijn in de media. Maar om dat nou continu te noemen.. En buiten het veld?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Toivonen is een speler die zich binnen én buiten het veld continu misdraagt. Het kan gewoon niet dat hij het teamgevoel beter maakt. Hij is al hij zich normaal gedraagt een prima speler maar zoals hij nu is, is het gewoon niks.
Volgens mij is dat niks meer dan op briljante wijze de druk eraf halen. Ondanks alle financiële problemen deze zomer hoeft er geen titel te komen, want dat is niet meegecalculeerd. Die boodschap wil hij overbrengen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
UItspraken als "We verwachten geen titel" is gewoon zwaar debiel. Hoe slecht het team ook is. Je moet altijd voor het hoogste gaan.
Al een akkoord met Danubio over Betancurt.quote:PSV richt vizier op Uruguayaanse talenten
PSV hoopt zich op korte termijn te versterken met spits Betancurt. De zeventienjarige voetballer komt momenteel uit voor Danubio in zijn vaderland Uruguay en wordt gezien als één van de grootste talenten van dat land.
Betancurt wordt door PSV in eerste instantie gezien als een investering voor de toekomst, al zal hij naar verwachting al wel enkele keren per week met de eerste selectie mee gaan trainen. Het talent wordt in Uruguay veelvuldig vergeleken met Roque Santa Cruz.
PSV heeft reeds een akkoord bereikt met Danubio over een transfer van nog geen miljoen euro, maar wacht nog op een werkvergunning voor de tiener.
Behalve Betancurt aast PSV op nog een talent uit Uruguay. De twintigjarige verdediger Leandro Cabrera is serieus in beeld bij de Eindhovenaren. Momenteel staat de linkspoot, die zowel centraal als links in de defensie uit de voeten kan, onder contract bij Atlético Madrid. Die club bezit echter slechts de helft van de transferrechten van de jongeling.
quote:'PSV wil zeven miljoen voor begeerde Pieters'
Newcastle United heeft José Enrique vrijdag definitief overgedaan aan Liverpool. De kans op een vertrek van PSV-verdediger Erik Pieters wordt daardoor steeds groter, beseft ook trainer Fred Rutten.
Newcastle-manager Alan Pardew bevestigt de concrete belangstelling voor de Oranje-international. "Ik hoop dat we in het weekend dichter bij elkaar kunnen komen. We willen de komst van een linksback nu doordrukken en de naam van Erik Pieters staat hoog op ons lijstje."
De Engelsen laten binnen 48 uur weten of zij in staat zijn om aan de vastgestelde vraagprijs van bijna zeven miljoen euro te voldoen. En zelfs in dat geval laat Rutten zijn verdediger met grote tegenzin gaan.
"Ik wil er eigenlijk voor gaan liggen", bekent de oefenmeester in De Telegraaf. "Met hem ben ik twee jaar terug een traject ingegaan. Hij heeft zich uitstekend ontwikkeld. Hij is international geworden."
"Ik zou het enorm jammer vinden als hij vertrekt. Ik weet namelijk wat het elftal nu nodig heeft. Maar als het financieel onverantwoord is voor de club om hem hier te houden, dan moet ik daar wel begrip voor hebben", aldus Rutten.
quote:Sanders: "PSV moet altijd voor de titel spelen"
PSV gaf dit seizoen al achttien miljoen euro uit aan nieuwe spelers en de club beschikt over de tweede begroting van de Eredivisie. Toch zou dat dit seizoen niet een titel hoeven op te leveren. Directeur Tiny Sanders komt nu op die woorden terug.
De buitenwereld reageerde vrijdag zeer verbaasd op de uitlatingen van Sanders, die zei dat het mislopen van de titel dit seizoen geen groot probleem zou zijn. Ook Fred Rutten kon daar met zijn hoofd niet bij: "Ik wil dit eerst even op me laten inwerken", zei de trainer, die verder niet wilde reageren.
Sanders verduidelijkt zaterdag in het Algemeen Dagblad zijn standpunt: "Mijn ambitie is niet anders dan de ambitie van Fred Rutten. PSV moet voor de titel voetballen, altijd."
"Maar niet ten koste van alles. We hebben ook een beleid voor de lange termijn. We hadden drie routiniers kunnen halen, om de titelkansen te vergroten. Daar kiezen we dus niet voor. We zetten niet alles op dit ene jaar", aldus het directielid.
"Heel wat goede dingen gezien" bij het terugkijken van de wedstrijd tegen AZ.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:37 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7977
7 miljoen voor een goede speler op een positie waar goede spelers schaars zijn? De eerste keuze op die positie bij 1 van de beste nationale elftallen ter wereld en ook nog redelijk jong??quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:57 schreef KELDER het volgende:
7milj is weliswaar mooi bedrag, en gezien Rutten's geloof in Tamata de moeite waard, maar ik begin toch wel erg te smachten naar berichten over verdedigers die komen ipv gaan.
Ik weet alleen dat Feyenoord hem niet goed genoeg vond, heb hem nooit echt zien spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Subtop is zijn niveau
Score.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben jullie even geluk. Benieuwd met welke binnenlandse verrassing Brands nu weer komt aanzetten. Ik gok Derijck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |